A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Pasitípusok: A mindenevő és a mimóza

2011.04.10. 07:35 skarlát betű

Ezúttal sorozatot indítunk, amelynek tárgya a szeretői "piacon" fellelhető pasitípusok feltérképezése. Ma két végletet hasonlítunk össze, a mindenevőt és a mimózát.

A mindenevő az a pasi, akinek nem nagyon számít, ki mennyire cicababa, kinek milyen a kosármérete, és hány éves. Ez a fajta férfi megtalálja a maga örömét a vékonyban és a vastagban, az alacsonyban és a magasban, a fiatalabban és az érett nőben is. Ez nem jelent igénytelenséget, vannak nagyon értelmes és humoros mindenevők is. Ez a fajta nem szokott egyetlen nővel megelégedni, vagy sűrűn cserélgeti a szeretőit, szexpartnereit, vagy több is van neki egyszerre, esetleg a két módozat között ingázik. Előnye, hogy nem szokott siránkozni, nem bizonytalankodik, pontosan tudja, hogy mit akar, és azt általában meg is szerzi magának. Ha meg nagyon nem megy, akkor megvonja a vállát, mert mindig van másik. Hátránya, hogy osztozni kell rajta, és cseppet sem romantikus, nem szokott szirupos hazugságokkal traktálni senkit. Olykor kissé nyers és visszautasító is tud lenni. Mindig van benne valami távolságtartás. Ha igazán profi, akkor dől belőle a pasi.

A mimóza lelki életet él, és saját bevallása szerint rendkívül érzékeny. Ez nem abban nyilvánul meg, hogy a nő érzékenységére van tekintettel, hanem abban, hogy mindenen megsértődik. Általában grafomán is, és úgy elárasztja áldozatát levelekkel, hogy az köpni-nyelni nem tud. Részletesen mesél a saját szomorú életéről, és megmentőt keres. Szerelmes akar lenni, akár erővel is, mert anélkül neki nem megy. Lelkesedik, majd depresszióba süllyed, ha a visszajelzések nem pont olyanok, amilyennek remélte őket. Első randi előtt nem alszik, utána pedig hosszasan hallgat, majd kijelenti, hogy ő tudja, mennyire nem tetszett a nőnek, még akkor is ragaszkodik ehhez, ha a nő az ellenkezőjét mondja. Infantilis személyiség, de külsőségekkel felturbózva olykor megpróbálja alakítani a férfi szerepét, persze mindeközben azon sír, hogy neki mennyire nem férfias a kinézete, de azért pontosan tudja, milyen egy igazi férfi. Ne higgyünk neki: csak álmodik róla. Előnye nincs, de ez nem derül ki róla azonnal. Hátránya meg annyi, mint a nyű. Óvakodjunk tőle.

143 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr402768754

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Felszabadult szexualitás? 2011.04.10. 10:09:41

Általános vélekedés szerint az ún. szexuális forradalom óta szex terén roppant nyitottak vagyunk. Annyira, hogy már-már túlzás -teszik hozzá sokan-. Igen? Akkor tessék nekem hétköznapi, használható szavakat ír...

Trackback: Rajtam keresztül találják meg a nagy Őt 2011.04.10. 10:09:19

Kedves Karolina! 26 éves lány vagyok, az a bajom, hogy nekem mindig ugyanúgy érnek véget párkapcsolataim. Mialatt velem van a pasim, megismerkedik valaki mással, és azzal összejönnek. Magyarul rajtam keresztül találják meg a nagy Őt. Volt hogy konkrét...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.04.10. 10:29:45

Ezek csak pasitípusok? Nincsenek meg ugyanezek nőben is?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 10:32:36

@spontan: Nem teljesen ilyenek nőben, de hasonlók biztos vannak.

satie · http://321.hu/sas 2011.04.10. 10:35:59

kedves skarlát betű, ne haragudj, hogy ezt mondom, de ha ennyit tudsz a férfiakról, akár szerető témába is, akkor egyelőre ne folytasd ezt a sorozatot, hanem próbálj az életben felfedezni olyan értékeket, mint például, az őszinteség, az áldozatvállalás, az elszántság, amik tipikusan férfi erények

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 10:40:29

@satie: Kedves satie, hidd el, hogy elég sokat tudok a férfiakról - és ez nem az összes típus, hanem kettő a sokból. Majd jön a többi. A férfiak többféle szerepben többfélék, akiről azt hinnéd a civil életben, hogy olyan, amilyennek itt leírtad, az valójában lehet teljesen más. Ezt te, mint bizonyára soha félre nem lépő, csodálatos családapa és férj (ha az vagy) nyilván nem tudhatod.

satie · http://321.hu/sas 2011.04.10. 10:48:57

kedves @skarlát betű:

az a baj ezekkel a "típusokkal", hogy irgalmatlanul leegyszerűsíted őket, 1-bites szinten, az az érzésem, hogy személyes rossz tapasztalatok visznek ekkora túlzásokba, és nem látom, hogy a valós emberi értékeket keresnéd a férfiakban, én hiszek az élethosszig tartó tanulásban és ezért javaslom Neked is, hogy tanulj a férfiakról

A személyeskedés pedig egyáltalán nem volt célom, csak a szerető jóindulat. Sajnos nem vagyok még férj, pedig nagyon szeretnék már csodálatos családapa lenni, de a jelölt egyelőre 1 év távolságra van tőlem :-)

Akvyr 2011.04.10. 10:51:54

Jaj te jó ég. Ilyen buta közhelyek alapján elkezdeni kategóriákba rendezni az embereket annyira egy béna ősi Nők Lapjás trükk.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 11:01:30

@satie: Drágaságom, ezek típusok, nem emberek. Nincsenek tiszta típusok, ha pedig mélyebb elemzésekre vagy kíváncsi, olvass bele a többi posztba, eddig az idénytelenségre senkinek nem volt panasza.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 11:04:28

@Monsanto: Egyrészt ezek szarkasztikus jellemzések. És nem egyes emberekről szólnak. Különben pedig meglepődnél, mennyire egy kaptafára működnek az emberek - csak meg kell látni benne a rendszert.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 11:06:26

@satie: Személyeskedés nekem se célom. Nem csak saját tapasztalataim alapján írom, amit írok, sokkal nagyobb a merítés.
Te tényleg azt hiszed, hogy nincsenek ilyen fajta pasik? Nem arról van szó, hogy én milyenekkel találkoztam összesen, hanem, hogy milyenek léteznek.

Reterro 2011.04.10. 11:16:45

Szerintem is ezek a típusok elég közhelyesek, s majdnem minden ugyan ilyen formában igaz a nőkre is!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 11:19:31

@Reterro: Nem tudom, mit vársz egy tipizálástól. Vagy a közhelyes itt nem kritika? Ha nőben is léteznek, akkor mégiscsak létező típusok ... Egyébként a női szeretőkkel kapcsolatban várom a tipizálást, ha valaki kedvet érez hozzá.

kubatov_kommunista 2011.04.10. 11:20:38

szerintem jó.
minden 'rendszertani besorolást' szeretek :)
bár vallom ez a nőtől is függ.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 11:23:34

@kubatov_kommunista: Az, hogy valaki mindenevő-e, mennyiben függ a nőtől? Legfeljebb annyiban, hogy a nő felkelti-e a vadászösztönét vagy nem. Ha nem, akkor nem fogja megtudni, hogy ez a pasi mindenevő. Mimózával meg az nem fog találkozni (vagy nem fogja közelebbről megismerni), akiben nincs erre semmi fogadókészség. Igen, az ilyen pasik az empatikus nőkre utaznak.

nland 2011.04.10. 11:37:57

Sorry Kedves Skarlátbetű, de nekem ez tetszett:

"Ezúttal sorozatot indítunk, amelynek tárgya a szeretői "piacon" fellelhető pasitípusok feltérképezése." :oD

TEHÁT ez, valamint a "skarlát betű" mintát mutat a blogíró erkölcsi és világnézeti gondolkodásáról illetve a férfiakhoz való hozzáállásáról.
Ehhez jön a néhány "tökéletesen rendes" és szeretett "szex és nyújork szingli" barátnő pletykák alapján kreált "objektív" tipizálás...ami nagyon megmosolyogtató :o)

Ennyi erővel pl. lehetne írni a magukat nagyon okosnak hívő, világnézeti kérdésében másokat oktató, alkalmazkodó képességben zéróhoz közelítő, a világot és pasikat hibáztató "öntudatos" superfeminim nőtípusokról is... erről a cikk mintavételezési technikája miatt talán még OBJEKTÍV képet is tudnál alkotni... ;o)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 11:46:31

@nland: Kissé zavaros vagy, nem gondolod? Ki hibáztatta itt a pasikat? Vagy ennyire fáj, ha tükröt tartanak az embernek? Nem tudsz se rólam, se a forrásaimról semmit, de azt feltételezed, hogy nem tudok alkalmazkodni. Mégis, mihez? Egyébként meg jeleztem, hogy nőtípusokat várok, ha valakinek kedve van róluk írni. (Én ugyanis nem gondolom, hogy a nők mind kiválóak, és a pasik mindenben hibásak. Vagy írtam ilyet?) Kabarétréfán is így tudtok háborogni?

satie · http://321.hu/sas 2011.04.10. 11:48:32

@skarlát betű:

most rohannom kell családi eseményre, de este még hozzá tudok szólni érdemibben, most csak valamit, ami nagyon jellemző: "dől belőle a pasi" és "óvakodjunk tőle". Szerintem többen úgy látjuk, hogy pusztán ez, hogy hova vezetnek ki a gondolataid, mutatja a módszertani problémákat, amik miatt nem elég árnyaltan, nem elég valós típusokat mutatsz be, nem véletlenül jutott erről is eszembe a tanulás! :-)

MetálFater (törölt) 2011.04.10. 12:07:09

Kedves skarlát betű! (Nomen est Omen!)

Mindig megmosolyogtat az, mikor egy Nő ír véleményt, arról, hogy mit gondolunk mi, férfiak, vagy mit miért teszünk mi, férfiak...

Örülök, hogy gondolatolvasónak teszik lenni, de jelzem: Mi, férfiak ugyanolyan kiismerhetetlenek - és ezért besorolhatatlanok - vagyunk, mint önök, Nők.
48 éves vagyok. Szégyen, nem szégyen, de nőtlen.
Ellenben - vagy épp ezért - körülbelül 80 Nő volt eddig az életemben, mint barát,társ, szerető.

S nyugodt szívvel állíthatom, egy sem volt egyforma.
Sem lelkileg, sem testileg, sem életfelfogás, vagy bármi egyéb tekintetében.

Ezért szerintem kissé erőltetett - nincs hír, hát kreáljunk egyet -, jellege van e posztnak.

Bakker.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2011.04.10. 12:09:40

hehe, a mindenevő összes tulajdonságát megtaláltam magamban :):):):):):):)
de tényleg :)

spandex enormity · http://www.youtube.com/watch?v=Ba9wqSqk9-0 2011.04.10. 12:12:13

állatosban nem megy?
pl macska-férfi, kutya-férfi, patkány-férfi, amőba-férfi

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 12:30:01

@satie: Ne haragudj, de ez nem doktori disszertáció, hanem könnyed vasárnapi olvasmány, mosolygásra. Aki nem tud rajta mosolyogni, azt sajnálom.
Egyébként milyen poénos, hogy egy csomó posztomnál az volt a baj, hogy túl kerek, most meg nem vagyok elég átgondolt. Jópofák vagytok ti, kommentelők.

@MetálFater: Na, ne mondd, és nem is bírnád csoportosítani a csajokat? Mindegyik egyéniség! Háppersze, ki mondta, hogy nem az. De vannak típusok. Biztos a 80 között neked is feltűntek.
És ez nem egy hírportál, ha nem tűnt volna fel. Esetleg a többi posztot elolvasva felfedezhetnél érdekességeket.

@sYg: Navégre :) Tudod, mit? A mindenevők tuti, hogy nem pampognak emiatt a leírás miatt, a mimózák meg persze, hogy megsértődnek, hiszen definíciójuk szerint meg kell, hogy sértődjenek. Vagyis akad pár mimóza is a hozzászólók között? Hmmm

@spandex enormity: Szabad a pálya, írj valamit ilyen kategóriákban :-)

penelope garcia 2011.04.10. 13:05:24

Milyen sértődősek errefelé a pasik. :)
Emberek, nem kell ám magatokra vennetek, amit olvastok!
(Ha meg úgy érzed, érintett vagy, akkor ne a posztolóra haragudj meg ezért.)

Szóval, a mimóza-típussal már találkoztam párszor. Megfigyelésem szerint gyakran párosul hipochondiával (de legalábbis testi jelek felé való eltúlzott figyelemmel). Általában annyira el van foglalva a testi-lelki szenvedéseivel (az időjárás sosem jó: hideg van, meleg van, légnyomás van, stb; ezért fáj a feje / a háta, nyom a mellkasa, beáll a térde, merev a csípője, dagad a bokája, puffad, inszomniás, stb), hogy a feladatait és kapcsolatait elhanyagolja. Nem a munka hőse, és valójában nincsenek barátai, mert nem szokása figyelni a másik emberre, ő csak elvárja a figyelmet.

Rozsaszal 2011.04.10. 13:07:31

@skarlát betű: cimlapos lettel, jon majd a kommentaradat, kitartast hozza. a blog meg szuper.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 13:15:51

@penelope garcia: Köszi a megerősítést. Sajna sok a mimóza :-)

@Rozsaszal: Azért annyira nem árad, de kitartok :-)

@Bokortalan Lajtalan: Hú, de magvas vótál :P Most jól érzed magad?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 13:31:32

@Bokortalan Lajtalan: Sorry, de meguntam a hülyeséget, úgyhogy moderáltalak.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 13:37:36

@skarlát betű: Milyen hülyeséget? Hát nem vagy tisztában vele, hogy a nők elleni erőszakos cselekedetek nagy részét házasságon kívüli kapcsolatokban történik? Amikor majd monoklival a fejeden és lila csíkokkal a testeden mész haza, akkor nem kell mondogatnod majd, hogy fáj a fejed, már látszani fog, mi történt! Akkor boldogan mész majd vissza a fakanálhoz, és örülsz, hogy az urad nem dobott ki.

DennisMoore 2011.04.10. 13:43:16

Jomagamat mindenevonek tartom, bar szeretek kapcsolatban elni, 'bumerangga' szelidulve.
Ha el is csipek valakit a pillanat heveben, ugyis a parom a fontos,hozza megyek azert haza.
A gondom csak az, hogy ezt nehezen birjak a csajok, pedig nem is arultam sose zsakbamacskat,szeretem a noket,tobbnyire mindet.
Az irasod alapjan az jon at, hogy a mindenevo tipus a jobb fej, pl a mimozanal mindenkeppen.
Akkor megis miert olyan nagy gond ez egy kapcsolatban?

Elorebocsajtanam hogy ugyanugy nem veszem komolyan a 'megcsalast' a masik fel reszerol sem, nem mennek fejjel a falnak, nem is mentem sosem, ha ilyesmi tortent.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 13:43:49

@Bokortalan Lajtalan: Szép kis világban élsz. A nők elleni erőszakos cselekmények jó részét családon belül követik el, ha még nem hallottál volna róla. De te biztos olyan körökben forogsz, ahol az asszonyverés, a saját vagy a másé, napirenden van, és neked ez még tetszik is.
Szerintem maradj meg a saját kis poklodban.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 13:48:17

@DennisMoor: Ha választani lehet, a mindenevő legalább használható valamire :P Nem ez az ideális, szerintem, de ideális viszonylag kevés van. Nehezen viselhető, ha a nőnek nincs meg ugyanaz a szabadsága és ugyanazok a lehetőségei. Márpedig, ahogy a kommentelők egy részénél is kiviláglik, van, aki az ököljog és fakanál szép régi világában él agyilag. És így nem egyszerű kivívni az egyenlő jogokat.
Biztos vagy benne, hogy az jár veled a legjobban, akihez hazamész? Mert ezt többen emlegetik, de nem tudom, annyira egyértelmű-e.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 13:50:54

@skarlát betű: LOL, én szóltam. Azt csinálsz, amit akarsz. De ne feledd, elég egyszer összefutnod egy faszival, akinek egyszer durran el az agya - utána már nem fogod tudni eltitkolni ezt az egészet. Szerencséd lesz, ha a férjed megsajnál és megtűr, de azt is tökéletesen megérteném, ha otthagyna. Képzeld csak el: a kis rózsaszín világod összetört, és már haza sincs menned kihez.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 13:53:15

@skarlát betű: "Márpedig, ahogy a kommentelők egy részénél is kiviláglik, van, aki az ököljog és fakanál szép régi világában él agyilag. És így nem egyszerű kivívni az egyenlő jogokat."

Jog annak jár, akinek tisztelet. Tisztelet meg valahol ott kezdődik, hogy őszinte vagy a partnereddel.

Ifigenie 2011.04.10. 13:55:30

A poszt kicsit tényleg nőklapjás
mégis olyan, mintha valahonnan szedted volna a típusokat, nem csak úgy hasra ütés szerűen
Aztán érdekes ez a sok okos hapsi erre felé :-)))
Meg a sok értelmes hozzászólás is!
Egyébként is! Nemtudtad, hogy a férfiak SOSEM csalnak, és nem csábítanak el SENKIT, mert MINDIG ők az áldozatok szegények, és mindig a nők a szemetek, akik tönkre teszik a szegény férfiak életét...az már más kérdés, hogy nő (és pina) nélkül azért mégsem tudnak élni a teremtés koronái (kivéve a buzikat- bocs a kifejezésért).

DennisMoore 2011.04.10. 13:55:47

@skarlát betű: nezd, abban, hogy szeretem a noket, abban tenyleg szeretet van, es nem csak a micsodatok imadata:)...
Talan ha tahobb volnek, nem attol felne a mindenkori parom hogy elvesz tole valaki, hanem attol, hogy mit szedek esetleg ossze.
Felre a trefaval, igen, biztos vagyok benne, hogy velem jar jol.
Ugyanis aki az orok husegrol papol, az 99 szazalekban hazudik.
Sose lattam tokeletes huseget meg egy kapcsolatban sem, csak hazudni lattam embereket rola.
Azt az 1 szazalekot a veletlenre vagy a sorsra hagyom, ki miben hisz vegye ugy...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 13:56:24

@Bokortalan Lajtalan: Menjél a többi poszthoz, és olvass erről pár szép vallomást, ha akarsz. Ezt már végigzongoráztuk, nem ennek a posztnak a témája.

Ifigenie 2011.04.10. 13:58:10

@Bokortalan Lajtalan: a tisztelet kölcsönös dolog- így CSAK annak járhat, aki szintén tisztel téged.
Te meg egy igazán nagy balfasz vagy- már ami a jogokat illeti. (de ne vedd magadra, csak a kommented hozta ki belőlem)

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 14:00:44

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): "Nemtudtad, hogy a férfiak SOSEM csalnak, és nem csábítanak el SENKIT, mert MINDIG ők az áldozatok szegények, és mindig a nők a szemetek, akik tönkre teszik a szegény férfiak életét..."

Én régen láttam már pl. index-címlapon, hogy egy férfi azzal hencegett volna a blogjában, hogy hány kurvát baszott meg, amíg otthon volt a felesége a gyerekekkel. Most ez lett a normális, hogy a nők kúrnak félre.

SzJ1982 2011.04.10. 14:00:57

Értelmetlen a vita... Hogyan is érthetne meg egy olyan bot-egyszerűségű teremtés, mint egy nő egy olyan bonyolult, finoman cizellált és összetett természeti jelenséget, mint a férfi? Hiszen vezetni sem tudnak rendesen...:)

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 14:02:13

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): "a tisztelet kölcsönös dolog- így CSAK annak járhat, aki szintén tisztel téged."

Aki olyannal kezd kapcsolatot, akit nem tud tisztelni, az már régen rábaszott.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:02:39

@Bokortalan Lajtalan: Nincs rózsaszínű világom, nagyon nincs. És az emberismeretem is elég jó. Egyébként meg nyugodtan elhagyhat a férjem, nem tartom vissza. Én senkit nem kötelezek arra, hogy velem éljen.

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): Nem baj, ha nők lapjás, ettől lett címlap. A legjobb posztok sose kerülnek ki.
Valahonnan szedtem? Hát, az életből.

@DennisMoor: Lelki értelemben nincs 100%-os hűség, testi értelemben van. Akkor is, ha még nem láttál. De ez nem jelenti azt, hogy az jobb.
Csak arra utaltam, hogy egy szerető mondjuk jobban járhat egy ilyen mindenevővel, mint a saját neje. De persze ehhez személesen kéne ismernem a mindenevőt is, meg a nejét is :-)
Csak azt nem értem sokszor, hogy mi azon akkora dicsőség, ha egy pasi hazamegy a feleségéhez. (Ez a legkényelmesebb dolog a világon.) Ha a nő megy haza a férjéhez, akkor senki nem tartja nagy dicsőségnek, hogy lám, a nő nem maradt a szeretőjénél. Vajon miért?

Ifigenie 2011.04.10. 14:03:35

@Bokortalan Lajtalan: neked aztán minden fekete vagy fehér...átmenetek nincsenek...sajnálom az ilyen embert, mert az élet igazi értelmét talán csak akkor fogod meglátni, amikor már késő...

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 14:03:56

@SzJ1982: pedig nem is gondolnánk, mennyi mindenre kell figyelni olyan dolgoknál, mint pl. főzés, takarítás.

DennisMoore 2011.04.10. 14:05:29

@skarlát betű: Felre ne ertsd, nem akartam olcso popularitast hajszolni, nem dicsoseg, csak sima emberi dolog.
En pont arrol beszeltem, hogy lelki ertelemben van 100 szazalekos huseg, csak testiben nincs.
Sajnos ez kodolt dolog a ferfiakban.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:05:59

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): Szerintem teljesen reménytelen úgyis ... Biztos nagyon félelmetes dolog belegondolni, hogy a nőknek mennyi joguk van mostanság. Rossz lehet, borzongató. Még blogot is írhatnak. :-(

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 14:06:03

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): milyen fekete meg fehér? látható, hogy nem tudsz szöveget értelmezni. ezért mondom, hogy az ilyen inkább menjen vissza a konyhába.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:07:46

@DennisMoor: Hihi ... Kódolt dolog. Mennyire szerettek hinni ebben. Tele van a világ olyan pasikkal, akik nem merik meglépni, kód ide vagy oda ...

SzJ1982 2011.04.10. 14:08:14

@Bokortalan Lajtalan: Azért azt jegyezzük meg, a mesterszakácsok legtöbbje férfi... Hogy egy kedvenc blogomat idézzem "amíg egy kurva előszobát képtelenek felmosni a világfájdalom érzete nélkül, jobb, ha csak csendben csodálnak minket." :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:08:19

@Bokortalan Lajtalan: Figyelj, a személyeskedést és szexista kiszólásokat hagyd abba, mert a következőnél kitiltalak.

Ifigenie 2011.04.10. 14:09:17

@Bokortalan Lajtalan: értelmezhetetlen szöveget nem is kell értelmezni, pláne, ha értelmetlen ember írta...
hát ha neked van feleséged, nőd, akkor őszinte részvétem neki....
ÉS REMÉLEM MEGCSAL!!! Valami intelligens normális hapsival.
Majd szólj, ha rájöttél az élet lényegére....

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 14:10:29

@DennisMoor: "lelki ertelemben van 100 szazalekos huseg, csak testiben nincs.
Sajnos ez kodolt dolog a ferfiakban."

LOL de persze mi vagyunk a soviniszták... Mit terveztek még? Női Gárda? A férfibűnözés felszámolása? Meg sem nyugodtok, míg az összes úton nem lesz a táborok felé, hogy aztán nyugodtan beszélgessetek a hüvelygombátokról!

SzJ1982 2011.04.10. 14:12:35

@skarlát betű: Hogyhogy kinek drukkolok? Nem drukkolok én senkinek, a fogantatásom pillanatában eldőlt, melyik oldalon állok, a nők hosszas és beható tanulmányozása pedig tovább mélyítette a radikalizmusomat:)
Mindazonáltal távol álljon tőlem, hogy hímsovinisztának valljam magam, inkább azt mondanám, hogy realista vagyok:)
A mesterszakácsos dolgot meg így értettem: "Még egy olyan szimpla dolgot, mint a főzést is jobb, ha a férfiakra bízunk.":)

Ifigenie 2011.04.10. 14:13:28

@Bokortalan Lajtalan: húúúú de kis megkeseredett itt valaki!!!!!!!!Valami nő jól megbánthatott- talán a saját anyád, még gyerek korodban...az ilyenek mindig onnan indulnak.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 14:13:41

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): csak hogy értsd: vannak nők, akik alkalmasak arra, hogy beleszóljanak a világ menetébe, és vannak, akik arra alkalmasak, hogy a tűzhely mellett ténykedjenek. te az utóbbi csoportba tartozol. az első szerep nem illik rád, csak összezavarná a kis fejed.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 14:15:05

@SzJ1982: ez jó, de én már az iraeles posztot várom igazából.

SzJ1982 2011.04.10. 14:15:39

@Bokortalan Lajtalan: Azért annyit pontosítsunk, hogy a nők csak akkor szólhatnak bele a világ menetébe, ha a megfelelő ember előtt tárják szélesre a lábukat, aztán a szerencsétlent jól behálózzák:)

Ifigenie 2011.04.10. 14:16:11

@Bokortalan Lajtalan: angyalom! minden nő beleszól ezen a világon a világ dolgaiba, ha nem tűnt volna föl, még mindig ők szülik a gyerekeket, még a fiúkat is!!!!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:16:35

@Bokortalan Lajtalan: Most gondolj bele, ha a férfibűnözés megszűnne, szinte nem is lenne bűnözés :P Egy női gárda sokkal üdítőbb lenne, mint egy olyan, amilyen sajna van. De mi nem szeretünk annyira masírozni.

@SzJ1982: Drága, gyere, felfogadlak szakácsnak, ha annyira főzni akarsz. Én aztán nem ragaszkodom ehhez a megtiszteltetéshez.
Akkor ezek szerint te egy férfitársadalomban szeretnél élni, ahol nő még mutatóba sincs? Kár, hogy hamar kihalnátok. Vagy nem is kár? :P

Ifigenie 2011.04.10. 14:18:34

@skarlát betű: az ilyen szerencsétlenek azt gondolják, hogy a két nem egymás ellenségei, nem pedig kiegészítői...tényleg csak lesajnálni lehet az ilyet....

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.04.10. 14:19:23

@skarlát betű: "Egy női gárda sokkal üdítőbb lenne, mint egy olyan, amilyen sajna van."

Ja, a kis forrásaitokból üdítenétek egymást :D

DennisMoore 2011.04.10. 14:19:45

@Bokortalan Lajtalan: nem jott at, hogy faszi vagyok,vagy mi?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:21:24

Sajnálom, mondtam, hogy a következő szexista megjegyzésnél vége a beszélgetésnek, Bokortalan.

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): Ne próbáld megérteni ... Szerintem más témákban is ilyen bicskanyitogatóan szokott nyilatkozni.

Ifigenie 2011.04.10. 14:21:25

@Bokortalan Lajtalan: szóval bele találtam...megbántódtál, valamikor az életed kezdetén..normális eszközöd nincs a nők ellen, még nem jöttél rá, hogy nem ellenségeid, küzdesz valami ellen, szítod magadban a feszültséget, de sokszor magad sem tudod, miért is, és mi értelme van ennek az egészenk. Óvodás módszerekkel próbálkozol....sárdobálással.
Egyszer régen megfogadtad magadnak, hogy utálni fogod a nőket...te aztán a világ irányítására tökre alkalmas vagy, és az ilyen emberektől halad előrébb a világ sorsa..gratulálok neked...kis értelmiségi.

Archenemy 2011.04.10. 14:21:26

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): "minden nő beleszól ezen a világon a világ dolgaiba, ha nem tűnt volna föl"

De feltűnik, mert időnként kurva hangosan picsogtok! Ilyenkor jut eszembe, hogy elmosogattál rendesen? Függöny kivasalva? Gyerek megetetve? Ha ez is megvan, akkor fogj egy Tiffany-t, és ne pofázz bele a férfiak dolgába!

"még mindig ők szülik a gyerekeket, még a fiúkat is!!!! "

Akkor végülis a nők a hibásak a disznó, erőszakos hímsoviniszta pasik miatt?! Haha, édes irónia!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:22:03

@DennisMoor: Hát, nem jött át neki. Meg sokminden egyéb se ... Csodálod?

SzJ1982 2011.04.10. 14:22:22

@skarlát betű: Ó nem, nem főzök. Szeretem, de a valóságban nem nagyon vagyok benne tehetséges, nem járnál jól velem:) Azon már meg sem lepődöm, hogy nem ragaszkodsz hozzá, hiszen ilyen ez a világ. Ti annyira, de annyira egyenrangúak vagytok, hogy katonának mentek, kikéritek magatoknak, hogy anyák meg feleségek legyetek, káromkodtok, kurválkodtok, sőt, kultuszt csináltok a ribanckodásból (Szex és NY, Született Feleségek és a többi), ugyanakkor amikor egy férfi úgy bánik veletek, ahogyan azt ezek után megérdemlitek, kikéritek magatoknak. Akkor nem kell az egyenjogúság, amikor az ajtót nyitják előttetek, ugye?:) Falat rakni, meg kőművesnek miért nem mentek el?:)
És nem, nem akarok én nők nélküli világot. Csak olyat, ahol a nő Nő, nem pedig kórosan hasadt személyiségű, lelkében férfiimitátor ribanc. Mert ennek következtében jelennek meg a férfiak között is az olyan devianciák, mint a szedett szemöldökű, rózsaszín pólós csíragyerekek.

Ifigenie 2011.04.10. 14:23:45

@skarlát betű: nem is próblálkoztam megértéssel! Ne tiltsd már le! Kiváncsi vagyok rá...az ilyen emberek azok, akik ülnek a gép előtt, szidkozódnak, arc, név nélkül, aztán anyuci beszól a konyhából, hogy kész az ebéd, kikapcsolják a gépet, felhúzzák a papucsukat, aztán mennek ebédelni....

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:23:55

@Archenemy: Te is kitiltásra pályázol? Kinek vagy te a főellensége?

És igen, sok hímsoviniszta pöcsért azok az anyák IS hibásak, akik nem vágták őket szájon elégszer, míg kicsi fiúk voltak.

Ifigenie 2011.04.10. 14:26:19

@Archenemy: nekem meg az jutott eszembe, hogy lenyírtad a füvet, foglalkoztál a kölykökkel, anyádat meglátogattad, bevásároltál, megfőztél, segítettél az asszonynak, a főnököd seggét kinyaltad, a kocsit lemostad.. na ha ezzel is kész vagy, akkor keress magadnak olyan oldalt, ahol nincsenek nők...

SzJ1982 2011.04.10. 14:27:38

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): Ahogy nézem, nők azok itt sincsenek...:P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:28:39

@SzJ1982: Sorry, de téged is tiltólistára tettelek. A nő NŐ, húha, az nálad olyan, mint Szaúd-Arábiában, mi? Más pasi a szemét lássa maximum, lehajtott fejjel járjon, és meg ne szólaljon, ha a ház ura pofázik. De baromi unalmas egy világ ez, öcsém. Ha ott szeretnél élni, biztos tárt karokkal fogadnak.
Na, ez meg nagyon vicces, ribancok azóta vannak, amióta világ a világ, de olyat még nem hallottam, hogy ez annyit tesz, mint imitálni a pasikat.

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): Ó, szerintem már épp eleget mutattak magukból, én meguntam őket. Sorry, hogy elrontom a szórakozásodat :-(

sírjatok 2011.04.10. 14:29:25

@skarlát betű: nem értem, most akkor azért lesznek a pasik hímsoviniszták, mert nem vágta őket elégszer szájba az anyjuk, vagy azért, mert igen? Mintha kissé bizonytalan lenne itt a női front álláspontja :p

Ifigenie 2011.04.10. 14:30:08

@skarlát betű: hát csak kibírom valahogy...de érdekes a hatás..szerinted azért írtak, mert magukra vették a típusokat???:-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:31:16

@sírjatok: Én a magam nevében beszélek, szerintem szájba kellett volna őket vágni. De lehet, hogy szegény anyjukat a férje terrorizálta, így nem tehet róla.

Ifigenie 2011.04.10. 14:32:54

@sírjatok: az okok többfélék is lehetnek:
1. nem vágta őket pofába az anyjuk = értsd., nem foglalkozott velük eleget
2. pofán vágta, de nem akkor, amikor kellett volna= megint csak nem foglalkozott velük eleget és úgy, ahogy kellett volna
3. az életben nncsenek sikereik a nőknél (már az anyjuknál sem volt), ezért sírnak, és tetszelegnek a férfi szerepben, amit viszont az ilyeneknek nem osztanék le...mert a férfi nem ilyen

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:33:34

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): Nyilván magukra vették, mert emberekből ilyen általános jellemzések ennyire heves reakciókat nem váltanak ki, ha nem ismernek benne magukra - szerintem. De a mindenevőknek nincs miért megsértődniük :P

Ifigenie 2011.04.10. 14:36:10

@SzJ1982: aki nem 50 évesen szül, azt meg az ilyen idióták nézik le, akik főnökök, vezetők valami cégnél, és úgy gondolják, hogy a nők, pláne, ha van gyerekük, nem alkalmasak a munkára....de sok esetben arról van csak szó, hogy az ilyen roppant inteligens lények, amilyen te is vagy, félnek attól, hogy valaki jobb is lehet náluk...
És amíg lehet, hárítanak...ahogy csak lehet...
Aztán kiderül, hogy a feleséged elhagy,mert egy fasz voltál, és rájössz, hogy mégsem te vagy a piramis csúcsán....

GuyFieri 2011.04.10. 14:37:04

Az egyetem után 24 éves koromban voltam olyan mint a második típus, és azt hiszem ez csak egy stáció arra, hogy az ember férfivá váljon. Szerelmes voltam egy idősebb házas nőbe, majdnem 1,5 évig tartott, aztán kidobott és úgy megalázott lelkileg, hogy fél évig tartott mire összeszedtem magam. Később rájöttem, hogy soha nem lehet az enyém, hiába erőlködök. Én csak szexre kellettem, meg, hogy szórakoztassam, mert a gazdag férje nem foglalkozott vele. Most is imádom a nőket, de azóta valami meghalt bennem, megfogadtam, hogy soha az életben mégegyszer nem leszek szerelmes, és akkor nincs baj. Azóta is tartom magam ehhez.
Egyébként ha valaki egyszer ráérez a vadászat ízére, akkor nehéz tőle szabadulni, én ma se tudok
,de ma már tudom, hogy mi a realitás, és meddig lehet elmenni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:38:54

@SzJ1982: Na, most az a baj, hogy nem szülünk. És mi van, ha már megszültük a magunk adagját, he? Akkor most szentté avatsz? Úgy egyébként a nők leggyakrabban azért nem szülnek korábban, mert nincsenek normális pasik a placcon, akikkel családot lehet alapítani. Nem nagyon hallom, hogy a pasik sírnak, hogy annyira szeretnének családot, meg gyereket, de a mai nők nem akarnak szülni. No meg a szüléssel nincsen kész a projekt, a kölköket fel is kell nevelni. És az ilyen verbális agresszorok, mint ti, pont jó apák lesznek. Olyanok, akik besegítenek a nevelésben.

hannawald 2011.04.10. 14:40:28

@SzJ1982: én mennék katonának. káromkodok. de nem kurválkodom. kőművesség? az építőmérnök közel áll hozzá. pipa. kinyitják az ajtót? mondjuk Mo-on általában igen, de ahol perpill én élek, itt alap hogy rád**sszák, minegy, hogy nő vagy férfi. hány szex és ny meg születettfeleségek részt láttál? :D
jaj, nagyon köszönöm mindenkinek. egészen jót nevettem azon, amik itt történtek az utóbbi pár órában. jól esett :)

dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2011.04.10. 14:44:08

szerintem, nem rossz ez a tipologizálás. az meg tény, hogy a nők nagy részének nem jönnek be a mimózához besorolt viselkedési formák. inkább tanulni kéne belőle.

Bergeroth 2011.04.10. 14:45:14

"Személyeskedés nekem se célom."
vs.
"@satie: Drágaságom..."

hajjaj...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 14:47:11

@Bergeroth: Ez csak kedves megszólítás volt. :-) Remélem, nem vette rossz néven. Látod, hogy nekem mit kell itt elviselnem némelyektől.

@dildozer: Ja, igen, a mindenevő nem sértődős :-)

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.04.10. 14:59:30

@skarlát betű: "És igen, sok hímsoviniszta pöcsért azok az anyák IS hibásak, akik nem vágták őket szájon elégszer, míg kicsi fiúk voltak."

Szerintem nem ütni kell a gyerekeket, de attól függetlenül mi valószínűleg kijönnénk egymással ;)

Bergeroth 2011.04.10. 15:00:40

@skarlát betű:
Jó mindegy, engem nem érdekel. De szerintem is túlzottan le van ez így egyszerűsítve, kb. a tengeri moszatok szintjére. :)
Egy emberi élőlény ennél sokkal de sokkal bonyolultabb.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 15:05:13

@Weöres Dániel: Nem vagyok feltétlen verés-párti. Gyerektől is függ. Van olyan, aki elég nyugis, és lehet vele rendesen beszélni.

@Bergeroth: Szerinted nincsenek típusok?

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.04.10. 15:07:36

@skarlát betű: én csak akkor csinálom, ha ragaszkodnak hozzá.

belekotty 2011.04.10. 15:18:45

@skarlát betű: QTPie érett nők blogját nem üti meg ez a színvonal, gyenge próbálkozás.
Ráadásul a nálad mindenevőnek és mimózának titulált tipusokat is alapvetően rosszul írtad le.
De hát QTPie blogjából tudjuk hogy a témában nem vagy ott a szeren, csak írogatsz róla. :-))

Roquentin 2011.04.10. 15:25:31

Van egy mondás, miszerint nagyobb különbségek vannak a nemeken belül, mint a nemek között. Azt hiszem, ebben van igazság.

A férfiak döntő többsége éppen úgy nem különösebben kiváló ember, ahogyan - természetesen - a nők többsége sem az. A kiválóság (intelligencia, türelem, megfontoltság, műveltség, fantázia stb.) ritka dolog; és ha ilyen nagyszámú csoportokat vizsgálunk, mint a nők vagy a férfiak, egészen bizonyos, hogy csak mutatóba találunk néhányat.

Továbbá a hatalom a középszerű embert alighanem törvényszerűen le fogja aljasítani. Egy olyan társadalomban, ahol a férfiak vannak inkább hatalmi pozicióban, ott nyilván közöttük lesz egy csomó nem különösebben kiváló ember, akit lealacsonyít a hatalom, amit nem képes kezelni. Mifelénk, ahol inkább a nők vannak hatalmi pozicióban, velük kapcsolatban figyelhető meg ez a jelenség.

Ez persze nem azért van, mert rosszabbak lennének, mint a férfiak. Egyszerűen azért, mert indokolatlanul nagy hatalmat kaptak. Ami persze - lévén, hogy főleg őket magukat alacsonyítja le - nekik a legrosszabb.

A középszerű emberek általában éhezik a hatalmat, pedig ez nem kisebb ostobaság, mintha - mondjuk - az influenza vírusát szeretnék mindenféleképpen birtokukban tudni. Mindkettő valami olyan dolog, ami törvényszerűen ártani fog nekik.

Bergeroth 2011.04.10. 15:53:58

@skarlát betű:
Típusok vannak, de a legnagyobb ostobaságnak tartanám azt, hogyha mindenkire 1 bizonyos típust húznál rá, csak azért mert másokkal összevetve van bennük valami közös.
Marhaság, már bocs. :)

gergel 2011.04.10. 16:31:01

Én is tipizálok...Szerintem az ilyen nők általában nem értenek semmilyen házimunkához, a legrosszabb férfiakat fogják ki(mert állandóan kasztokat teremtenek és mellélőnek), a család kötelékét rosszul értelmezik. Coelho-t, Osho-t és Csernust olvasnak...
Bármilyen szintű kielégülést, boldogságot rossz helyen keresnek...
A fenti típusú egyénekből gyűjtenek össze egy kollekciót maguk köré...
Elég sok olyan nő van, aki nem tud főzni, de hogy erre büszkének lenni? Ez ugyanolyan szintű, mintha régebben egy férfi nem tudott volna lelőni egy szenvedő lovat,elütött szarvast, vidéki emberek esetében levágni egy disznót vagy megvédeni a gyengébbeket akik védelemre szorulnak. Ezek mind olyan dolgok, melyek jellemfüggőek, nem a készségekre, hanem a velünk született, mindenkiben meglévő képességre alapoznak.
Pl. aki nem tud spontán fejből főzni, az tanuljon meg szigorúan receptek szerint. Aki nem tud emelni mert gerincsérve van, az meg tanulja meg mely pozíciókban és hogyan tudja a legtöbbet kihozni az erejéből.

Reterro 2011.04.10. 16:33:45

S mit szóltok az olyan módszerekhez, mint az Elhajlási engedély című filmben bemutatott szabad hét a kapcsolatokban!
Működhet az ilyen?
Amúgy a film nem rossz, Wilson jól játszik meg az ausztrál csaj is

erotikaafilmekben.blog.hu/2011/04/10/nicky_whelan_elhajlasi_engedely_2011

kosermalac 2011.04.10. 16:36:56

A banlist nagyon korrekt.

Tipikus emancipált, liberális BASZATLAN női hozzáállás!

Előre a szekszésnyújork szinglivilágért.

Bannold ezt is ! Biztos igazad van !

Lord_M_ 2011.04.10. 16:50:32

Nahát, nahát...

kár ezen rugózni, ilyen pasik márpedig vannak :) akinek meg ugye nem inge, nem veszi magára...

de ha olyan posztot írtál volna, hogy a pasik mind figyelmesek, gondoskodók, látják a jót, a rosszat, igyekszenek mindenben partnerek lenni... hidd el, agyon lenne a poszt dicsérve, megemlítve, hogy sajnos nem mindegyik ilyen, mert 1-2 néha azért lenéz a pohár fenekére rendesen, és olyankor nem annyira szelíd... najó, meg néha meccs, box, forma1-van... és olyankor (de csak szigorúan olyankor) nem mindenki ugrik oda elmosogatni az asszony helyett...

node ez van, címlapos a poszt :)

majd holnap részletesebben is itt leszek, hátha akkor normális hangnemben is lehet beszélgetni :) a szokásos 4-5-6-8 'törzsvendéggel' :)

kosermalac 2011.04.10. 17:10:13

Még jó hogy családanyaként? ilyen nagy tapasztalattal bír a "pasik" tipologizálása területén.

Ezt mifelénk másképp hívják !

Ha, meg mégis igazi családcentrikus hölgy, akkor mi a lófaszról írogat ?

kosermalac 2011.04.10. 17:22:03

A banlist a fentebb és várhatóan ezt a nikket is kitiltó adatbázis lista.
Mint szónak semmi különös fontossága sincs, csak így hívják .
Az vidám, hogy milyen jól tűri a kritikát a blogger.

Szerintem tegyetek ki egy táblát, hogy beszéljünk a hüvelygombáról.
Valóban a címlap post akasztott meg engem is. Azt hittem, hogy valamelyik kitartott osztja az észt a rohadt hímsovinisztákróll.

Ahellyett hogy ezt a fost olvassátok inkább csináljatok szép gyerekeket és ha már van akkor vegyetek nekik fagyit, fánkot, meg az embernek egy jó pohár sört.
Egy pár szép őszinte és igaz szóval meg egy pohár jó borral többre mentek mint ezzel a szinglidivat hányadékkel.

Amíg így gondolkoztok ki is fognak benneteket használni.

-egyébként simán továbbléptem volna mert nem igazán érdekel ez a rózsaszíntakonyosztás , csak megláttam a kitiltást.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.04.10. 17:33:35

@kosermalac: nincs igazad, a szexésnyújorkban nyíltan szinglik a főszereplők.Ők ezt az életmódot választották, nem beszélnek mellé. A blog szerzője viszont - mint a kommentekből kitűnik - olyan nő, aki félrelép, panaszkodik az ellenvéleményt megfogalmazó férfiak értetlensége és agresszivitása miatt, ugyanakkor ő is kész az agresszívnak lenni pl. a gyerekével szemben, mert ugye a gyereket miért illetnék meg a felvilágosodás előnyei, ha egyszerűbb szájbaverni.
Az emancipáció itt csak álca: ezek nem elvek, hanem érdekérvényesítési stratégiák mentén cselekszenek. Az igazi feministák tüntetéseken égették a női magazinokat, nem a stílusukat imitálták.

kosermalac 2011.04.10. 17:42:01

Csak óvatosan mert te is bannolva leszel !

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.04.10. 17:44:54

@kosermalac: már egyszer voltam ;)

@Kommentel(n)ő: tudod, mi a felvilágosodás?

kosermalac 2011.04.10. 17:46:18

@Kommentel(n)ő: Ha nem akarod, sohasem fogod megérteni. Nem azért mert nem tudod, hanem azért mert nem akarod!

Ifigenie 2011.04.10. 17:47:09

@Kommentel(n)ő: szerintem hagyd, mégiscsak ők az istenek! Mit nekik kitiltás...majd új néven, új regisztrációval visszajönnek, mert ugyan nem érdekli őket a rózsaszín lötty, de azért mégicsak megírják itt a frankót, amit mi egyáltalán nem emanciplát kurvák nem is érthetünk...úgyhogy nem is tudom, minek fárasztják magukat új regisztrációval, meg felesleges szövegekkel, ha úgysem értjük, mit beszélnek...a saját kis életük biztos túl hitvány ahhoz, hogy abban éljenek...így muszáj másoknak beszólogatni...

Ifigenie 2011.04.10. 17:48:00

@Weöres Dániel: @kosermalac: na most már POFÁTOK LAPOS!!!!!!!!!!!!!

kosermalac 2011.04.10. 18:04:17

Ismét igazolást kaptam arra vonatkozólag hogy másképpen működik a férfi és a női agy.
Nem igazán tudom, hogy ez fiziológiai kérdés-e, vagy mifene az oka, de tény, az biztos!

Én eddig egy hölggyel találkoztam aki kiváló humorú, intelligens , jól néz ki ,még főzni is tud és gondoskodó szülőanyja a gyermekeinknek.
Megbecsülöm már 25 éve !
A realítások talaján maradva megkap mindent itthon és az outletben is.
Szerintem ő is megbecsül engem.

Még annyit azért hozzátennék vigasztalásul, hogy valóban eléggé frusztráló lehet ha egy asszonyt lecserélnek a bejárónőre!
Az meg még irritálóbb, ha valaki még bejárónőnek sem jó csak éccakás egészségügyisnek.
Tizenötért már Kannácskát is meg lehet kapni egy menetre.

És még egy jó hír! Anoním lehet vibrátort venni már régóta.

kosermalac 2011.04.10. 18:07:28

hmm...még mindig nem vagyok kibszva!

@Kommentel(n)ő: Én is jól szórakozok . Most már !

Kibontottam egy uzsonnát.

Ifigenie 2011.04.10. 18:08:08

@kosermalac: akkor vegyél annak, akit 25 éve megbecsülsz, mert ahelyett, hogy megdugnád, itt osztod az észt. Menj és dugd meg, hátha boldogabb leszel egy kicsit :-)

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.04.10. 18:08:15

@Kommentel(n)ő: fáradt vagyok most elmagyarázni egy történelmi folyamatot. Ha a wikipediáig eljutottál, akkor esetleg találhatsz a lábjegyzetek közt olyan forrást, amelynek segítenek megérteni az összefüggéseket. Bár lehet, azon nem fogsz olyan "remekül szórakozni."

@Ifigenie: vagy?

kosermalac 2011.04.10. 18:12:14

@Ifigenie: Bár szerinted ez egy magas labda leütés volt, de elárulom, hogy csak egy vidéki kocsma udvarán lévő hugyolda melleti megrongált lengőteketepályán történő fals guritásnak sikerült.

Ifigenie 2011.04.10. 18:16:41

@kosermalac: arra koncentráltam, hogy a te szinteden érjen célba :-)))

kosermalac 2011.04.10. 18:18:59

@Ifigenie: Egyébként majd este lesz szerelmi aktus.
Ma a sánta edző és a tornászlányt fogjuk játszani !
Kis vacsora és két pohár jó rozé után .

Van vibrátor is, mert néhanapján szinesíti az eseményket .

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.04.10. 18:20:48

@Ifigenie: a "vagy" szót mint kötőszót használtam.

Példa:
- FOGD BE A POFÁDAT!!!!!!!!!!!
- Vagy mi lesz, punci?

kosermalac 2011.04.10. 18:20:57

@Ifigenie: azért csak a kéthónapos hugyba meg a szaros vécépapírhalmazba tapostál.

ügyes és szellemes !

Téged is szerethet a ... - ki is ?

Ifigenie 2011.04.10. 18:21:23

@kosermalac: roppant bizalmas vagy velem...és őszintén örvenedek annak, hogy öröm is vegyül az életedbe.
Az edző miért épp sánta?

kosermalac 2011.04.10. 18:22:43

rájöttem : a macskád esetleg.

kafa élet lehet .....

kosermalac 2011.04.10. 18:26:26

@Ifigenie: a sátna edző miért sánta?

Nem tudom. valahogy így alakult.
Az idők mélyébe vész már.

na jól van hát....

harcoljatok tovább a kötelező válás eléréséig !

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.04.10. 18:26:29

@Kommentel(n)ő: Most akkor el akarsz jutni a szintemre, vagy fáradt vagy hozzá? El kéne dönteni, mit akarsz.

hannawald 2011.04.10. 18:33:45

:)
:)
:)
szeretem, hogy már nem csak egymás gondolatait vágjátok csípőből (így a world wide weben keresztül), de már a házaséletét is ismeri mindenki a másiknak. gondolom, akkor a korát is, a végzettségét, a haja színét stb
mi is volt a poszt címe? (nem ér meglesni :P)

belekotty 2011.04.10. 20:06:03

@Kommentel(n)ő: Tanulj meg olvasni!

Ezt írtam: "QTPie érett nők blogját nem üti meg ez a színvonal, gyenge próbálkozás.
Ráadásul a nálad mindenevőnek és mimózának titulált tipusokat is alapvetően rosszul írtad le.
De hát QTPie blogjából tudjuk hogy a témában nem vagy ott a szeren, csak írogatsz róla. :-)) "

Miért is érv erre az hogy ott már februári az utolsó bejegyzés?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 20:18:58

OK, szerencsére már nincs címlap.
Mivel én nem ülök egész nap a gép előtt, nem tudtam mindenkit kitiltani időben, de ami késett, nem múlt.
Összefoglalva: nem élvezet címlapra kerülni, nem én tettem oda magam, ha valaki nem tudja, hogy ez miként működik: blogajánlóba írja az ember, és ha az index fenséges szerkesztője lát benne fantáziát, kiteszi. Nem vágytam erre a kétes dicsőségre, mert mindig jó sok barom kerül ilyenkor a kommentelők közé.
Úgy egyébként ma már lekurváztak, lebaszatlan picsáztak, leszingizliztek, csak azt nem tudom, hogy hogy lehet mindez egyszerre, de keressen logikát benne, aki akar. (Egy nő sose lehet jó, ha nem dug, azért, ha dug, azért.)
Konklúzió: bizonyos pasiknak nulla humorérzékük van, de majd legközelebb, ha ilyen posztot írok, kiteszem az elejére, hogy HUMOR! Hátha akkor felismerik ...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 20:23:50

@Lord_M_: Ja, holnap remélhetőleg megint a normális embereké lesz a pálya :-)

@Kommentel(n)ő: Legközelebb nem teszem blogajánlóba, talán.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.10. 20:40:06

@Kommentel(n)ő: Akik személyeskednek, azokat kimoderálom előbb-utóbb, nem lehetek igazságtalan :-) Az összes kommentjüket nem törlöm, de ide ne jöjjenek többet. Engem zavar.
Őszintén nem értem, hogy ezen mi volt annyira frusztráló, az anyósvicceket bezzeg senki nem tartja hülyeségnek. A viccek túlnyomó többsége nőket cikiz ki, és azon a pasik milyen jót tudnak röhögni. Csak magukon nem (ha egy nőtől jön a kritika)?
Mindig beteszem a posztokat blogajánlóba ... Azért annyi haszna van, hogy néhány épelméjű ember is ráakad a blogra.

wazelin 2011.04.11. 10:20:47

Lesz majd szó az ismerkedési stílusokról is? Mert mondjuk egy mindenevő, aki gátlástalan is az szerintem a leggusztustalanabb párosítást eredményezi.

wazelin 2011.04.11. 10:32:45

@Kommentel(n)ő: A gátlástalant az ismerkedés módjára, stílusára értem. Egyszerű példa: Munkahelyen mindenki tudja mondjuk a férfiről, hogy van felesége, aki mondjuk még terhes is, de ennek ellenére pofátlan módon, nagyon nyíltan nyomul mindenkire. Erre értettem a gátlástalanságot.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.11. 11:26:17

@wazelin: A mindenevő nem feltétlen mászik rá mindenkire. Ez egy tág kategória, belefér sokfajta erkölcsű és habitusú ember, van bunkóbb és szofisztikáltabb, mint mindenben ... Bár az nem biztos, hogy a bunkó valóban hódít is, ő hiába mindenevő alapban, ha nem hagyják, hogy megkóstolja a pipihúst. :-)

wazelin 2011.04.11. 13:06:31

@skarlát betű: Pont ezért nem árt majd akkor egy posztsorozat a különböző stílusokról is :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.11. 13:10:07

@wazelin: Beszállsz? Hogy ne csak engem ostorozzanak nyílt színen a túlbuzgók :P

wazelin 2011.04.11. 14:51:18

@skarlát betű: Ha kell, megvédelek a jogtalan támadásoktól :)

Ha ez lesz a téma, akkor szívesen besegítek.

Mr. Waszabi 2011.04.11. 21:09:35

Telintve, hogy csak a 2. típusnál írtál figyelmeztetést, miszerint óvakodni kell tőle, azt szűröm le, hogy Te az elsőt komálod.
Jó pár nőtől hallottam, hogy "ilyen hülyék vagyunk mi nők, mazochisták, szeretjük, ha negaláznak minket, úgy bánnak velünk, mint a kapcaronggyal". Ezt nem én mondom, ezt nők mondták magukról, objektíven.
Vagyis az első típus ajánlott, mondd ki nyugodtan.
A férfiakból a nők csinálnak eunuchot, az álságos "jaj, egy rendes pasi kéne", aztán amikor megvan, elégedetlenkednek vele.
Mert egy igazi pasi sosem olyan, mint amilyet a nő megfogalmaz, hanem eredetibb annál. Ahogy az igazi nő is eredetibb annál, mint amit a pasik meg tudnak álmodni. Különben nem meglepetés, nem tud lenyűgöző lenni, csak nyűg.
Nem kell tehát képmutatónak lenni. Ha igaz a mondás, hogy "A nő legyen finom, a nő legyen durva - a konyhában tündér, az ágyban ...", nos a férfiakra is igaz, hogy mindegy miylen vadállat, csak önmaga legyen, akkor vonzó, izgalmas.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.11. 22:29:35

@waszabi: Ha e kettő között kell választani, akkor inkább az első, de mint fentebb is utaltam rá párszor, ez nem az összes típus. Csak két jópofa szélsőség, amit egymással szembe lehet helyezni. Nem szeretem, ha úgy bánnak velem, mint egy kapcaronggyal, és soha nem is bántak úgy, már, ha ugyanazt értjük ez alatt. Az, ha valaki nőcsábász, általában látható, egy kis tapasztalat birtokában nem lesz meglepő senkinek, ha így is kell, akkor jó, ha nem, akkor mehet az ember tovább. Kapcarongy akkor lesz egy nő, ha verik, megalázzák, megerőszakolják, sértegetik, stb. És el nem tudod képzelni, hogy hány mimóza bánik kapcarongyként a nőkkel.
Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ez tipizálás, nem egyes emberek leírása, nincsenek tiszta típusok, legfeljebb olyan egyének, akik elég jól megjelenítenek egy-egy típust, de a legtöbb ember keverék. Ha pedig mélylélektani jellemrajzot akarsz olvasni, akkor nem jó helyen jársz. Bár kommentekben azért elég mély dolgokról beszélünk.

A legtöbben egyáltalán nem izgalmasak, bármit is értesz az alatt, hogy az ember legyen önmaga. Mintha bárki tudná, hogy ki is ő valójában. Senki sem tudja, és ha ő maga nem tudja, egy kívülálló végképp nem. Tehát ez az én önmagamat adom egy lózung. Szerintem. Mindenki szerepet játszik, még önmaga előtt is.

Én nem ajánlok senkinek semmilyen típust, legfeljebb kevésbé voltam gunyoros a mindenevővel. Egyébként mi az a rendes pasi? Attól, hogy valaki nőcsábász, még lehet rendes, és attól, hogy hűséges, még lehet egy szemét. Nem itt dőlnek el a dolgok.

Mr. Waszabi 2011.04.12. 07:39:08

@skarlát betű: nem tudom, van-e értelme bármit is kérdeznem. Te őszinte vagy magadhoz?
Elhiszem, hogy megvisel a sok szélsőséges hozzászólás, de azért ne légy süni.
Ez itt a komment rész a cikked alatt. Itt most egy emberrel beszélgetsz, akiről nem tudsz semmit és aki nem a cikked, élettapasztalatod része, hanem egy kívülálló, hús-vér ember. Egy személyes beszélgetésben már nem helyénvaló az általánosítás, kategorizálás.
A magad eddigi tapasztalatából írtál, ez rendjén van, mindneki csak abból tud. De azt mondani, hogy a pillanatnyi ismereteid a "minden", nos, nem kellően megalapozott vélekedés.
Megmondom őszintén, hogy válaszodban ez a rész akasztott ki:
"A legtöbben egyáltalán nem izgalmasak, bármit is értesz az alatt, hogy az ember legyen önmaga. Mintha bárki tudná, hogy ki is ő valójában. Senki sem tudja, és ha ő maga nem tudja, egy kívülálló végképp nem. Tehát ez az én önmagamat adom egy lózung. Szerintem. Mindenki szerepet játszik, még önmaga előtt is."

Az emberek leginkább a fél pohár sörhöz hasonlítanak. Igen, vesznek fel álruhát - de az csak a felszín. Amikor megismersz valakit, abban a tartalom is ott van. Hogy mit látsz benne, mit tartasz fontosnak, érdekesnek, az meg a Te gondolkodásod függvénye. Tehát a tapasztaláshoz nagyjából fele-fele arányban járul hozzá a két ember.
Sokkal több az érdekes, izgalmas ember, mint gondolod, csak erre akartam kilyukadni.
Majd elolvasom a későbbi "típusokat" is:)

Mr. Waszabi 2011.04.12. 07:54:46

@waszabi: gondolkodtató a cikk és a hozzászólások. Az jutott eszembe még, hogy nem azt kell komolyan venni, amit valaki szeretne magáról elhitetni, aminek mutani akarja magát, hanem azt, akinek Te megismered. A kettő messze van egymástól általában. Asszem ez nézőpontunk különbözősége.
Embereknek írsz, emberi témáról, ami érdekli őket. Nyilván, mert fontos, mert szenvedések, kínlódások állnak a háttérben, amire választ keresnek, ahogyan Te is, én is. Szerintem nincs ebben semmi szégyellni való, vállalható.
Hogy nem cool? Mitől cool egy csomó képmutató ember szenvedése, megoldatlan problémái, ha kívül meg nyilvánvalóan látszik, hogy baj van belül? Mert látszik.
Ezért szavazok az őszinteségre inkább.
Na, szép napot, megyek dolgozni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.12. 09:17:09

@waszabi: Nem tartom annyira személyes beszélgetésnek ezt, hiszen egy tipizáló cikkhez írtál kommentet, és nem kettesben csevegünk egy kávézóban. Persze, hogy a típusok nem hús-vér emberek, és persze, hogy mi mind egyéniségek vagyunk (copyright: Brian élete - megvolt?), de épp azt mondom, hogy senki nem ismerheti a másikat. Ha saját magát se, a másikat hogyan? Minden pillanatban változunk, de ez nem az a fajta cikk, amihez filozófiai mélységeket kéne társítani. Ha rádiókabarét hallgatsz, és blőd anyósvicceket mesélnek, vagy elmondják, szerintük milyenek a spanyolok, a kukások, a BKV ellenőrök, satöbbi, arra is így reagálsz? Mert ez itt szarkasztikus, természetesen általánosító szösszenet, nem más. Ne kérj tőle számon többet. Ennyi.

Amikor az érzékenységeket tárgyalom, akkor más hangnemet használok, de ennek a témának is van vidám, humoros oldala, és aki értelmes, az ki tudja nevetni önmagát, erre való a komédia is, hogy felismerjük benne önmagunk gyengeségeit és nevetni tudjunk rajtuk. Hogy engem ebben a tipizálásban nem érdekel, ki miért lett mimóza? Hát, ez éppenséggel nem, de a műfaj nem is erről szól. Az egy másik műfaj.

Hogy ki mennyire érdekes, nos, pszichológiai szempontból nyilván mindenki, de egy szeretőként működő férfit kereső nő számára már sokkal kevésbé mindenki a mindenki. Ugye, téged se érdekel minden nő? Ugye. Lehet, hogy ezt nem szép kimondani, de az ember azzal kavar, aki izgatja, és szerencsére a populáció túlnyomó többsége nem izgatja.

Mr. Waszabi 2011.04.12. 13:42:57

@skarlát betű: én kérek elnézést, valamit benéztem. Van ez így. Azt gondoltam, azért írsz valamiről, mert hasznos információkat osztasz meg. A jelek szerint azonban bulvár figyelemfelkeltés volt a cél, ezt nem vettem észre elsőre.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.12. 13:46:32

@waszabi: Van így és van úgy. Muszáj nekem mindig egyformának lennem? Ha a humor és a maró gúny bulvár, akkor biztos bulvár voltam. Most mélyen elszégyelltem magam, és eztán csak rókát eszem :-)

Mr. Waszabi 2011.04.12. 14:24:19

@skarlát betű: nem, nem kell semmilyennek sem lenned, mondtam, hogy én néztem be.
süti beállítások módosítása