A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Gyors menet vagy kávé?

2012.05.02. 07:34 skarlát betű

Két felnőtt ember egy városban. Mindketten nagyon elfoglaltak, esetleg mindketten családosok, rengeteg az elintéznivalójuk, időhöz és térhez vannak kötve. De találkozni akarnak. Minél több az akadály, tán annál inkább. Olykor csak pár percük van. Olykor egy órájuk. 

Milyen az, ha az idő nagyon szűkre szabott? A vágy azonban annál sürgetőbb? Mennyi az a minimális idő, amire már érdemes kivenni egy búvóhelyet? Esetleg azzal a kockázattal tetézve, hogy valami közbejön. (Ha az egyikük szingli, a feladat persze sokkal könnyebb, mert a kényelmes helyszín mindig adott.) Hová bújjon az ember, ha a kéglit szerezni nincs értelme, de mindenképpen szexet akar? Akármilyen röviden, rohanósan? Csak, hogy érezze a másikat...

Vannak még alkalmas kapualjak? Fényes nappal, felnőtt emberek számára? Esetleg egy elhagyatott pusztaság a külvárosban? Egy közpark kevésbé szem előtt lévő szeglete? Egy mélygarázs? Egy próbafülke? Izgalmas helyzetek ezek? Vagy csak egy-egy szükségmegoldás? Kielégülten távoznak a szeretők, vagy azzal a frusztrációval, hogy épp, csak belelendültek, máris menniük kellett? 

Vajon jobb az ilyen rapid randikat szex nélkül bonyolítani? Beülni egy nyugodt kávézóba és legfeljebb csókolózni? Vagy ki kell használni az alkalmat, hiszen sose lehet tudni, mikor lesz mód nyugalmasabb együttlétre? 

Mindez persze vérmérséklettől, lebukási kockázattól, földrajzi helyzettől és rengeteg minden mástól is függ. Várom a véleményeteket.

33 komment

Címkék: döntés rapid randi időszűke

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr544480014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbieds (törölt) 2012.05.02. 09:38:10

"Két felnőtt ember egy városban. Mindketten nagyon elfoglaltak, esetleg mindketten családosok, rengeteg az elintéznivalójuk, időhöz és térhez vannak kötve."

Én azt mondanám, ne kezdjenek (egymással) viszonyba.

Lars.Lares 2012.05.02. 10:23:21

Imádlak @barbieds: -)!
Mi van ha muszáj mindkettőnek a másikra ugrani? Még anélkül jön a kényszer, hogy bármit tudnának a másik hátteréről? :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.05.02. 11:38:19

@Lars.Lares: Vagy kifejezetten olyat keresnek, akinek hasonló az élethelyzete? Írtam erről ebben a régi posztban:
hutlenseg.blog.hu/2011/02/23/parositas_parosodas_ki_kivel_kavarjon

barbieds (törölt) 2012.05.02. 11:42:25

@Lars.Lares: @skarlát betű: Ja, igen, ha vki kifejezetten ezt keresi, akkor hajrá. Amúgy szerintem nem sok értelme van egy ilyen viszonynak. Vagy legalábbis nem sokáig működhet így örömtelien. Női szemszögből majdnem biztosan.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.05.02. 11:53:07

@barbieds: Nem feltétlen, de keresheti ezt. És tud működni. Ha valami, ez szerintem tud, mert egyensúlyban van. Persze, kell az hozzá, hogy az ember tudja fegyelmezni magát, de ez minden szeretői kapcsolatra igaz.

barbieds (törölt) 2012.05.02. 12:13:33

@skarlát betű: Hát, ha valaki, akkor én aztán tudom fegyelmezni és visszafogni magam. A megfontoltság élő szobra vagyok az illegális viszonyomban is. :D De most ott tartok, hogy jó lenne egy olyan kapcsolat, amibe legalább néha belefér egy kis őrültség, amikor semmi más nem számít, csak hogy akarjuk egymást, hogy azt érezzem, vágynak rám. Enélkül favágás az egész, akkor meg minek a szerető?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.05.02. 13:07:03

@barbieds: Néha beleférhet, persze, attól is függ, hogy mennyire kötött az ember élete és mennyire hajlandó kockáztatni. Azért nem gondolom, hogy favágás lenne a szeretőzés a visszafogástól, de ebbe is bele lehet olykor fáradni. Mi van helyette, az a kérdés. És van kis őrültség, vagy abból csak a mértéktelen fajta létezik?

Holly-Audrey 2012.05.02. 16:04:29

Jó is az.. :) de ehhez olyan partner kell, aki kellően őrült ezekhez a nomád randikhoz és képes felvenni a ritmust..Az utolsó kalandom volt ilyen, autós parkolós együttlétekre korlátozott őrült szenvedélyes szex egy igazi rossz pasival, akinek a szeme se áll jól..Soha nem voltunk ágyban, csak a hátsó ülésen, mégis benne volt/van a Top 3-ban ez a fickó és vele a szex.. hiányzik is néha.. :)

2012.05.02. 16:42:03

@barbieds:

Mindent elmondtál ami a posztra választ jelent.

Kedves Skarlát betű!
Aki családos az rábaszott ha csak eddig terjed az önértékelése.
Aki független annak nem tök mindegy hol kúr?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.05.02. 19:42:01

@vágtázó halottkém: Imádom, hogy néha felbukkannak ezek a kategorikus kijelentések, ezek szerint még van, akinek új ez az egész. És akinek mindenről jó kis sarkos véleménye van. Kicsit elgondolkodni, az biztos sokkal nehezebb.

@Holly-Audrey: Látod, neked nincs is önbecsülésed, egyesek szerint :-P Aki ilyet sose élt meg, az úgyse érti. Azért azt nem szeretném, ha valakivel CSAK ilyen randik lennének, tényleg nem egy hosszú távú projekt, de attól még lehet nagyon jó olykor-olykor.

barbieds (törölt) 2012.05.02. 21:05:24

@vágtázó halottkém: Öööö..., nem biztos, hogy ugyanarra gondolunk.

Holly-Audrey 2012.05.02. 21:39:47

@skarlát betű: Nem vettem kritikának, sőőőt!! :) Megélem a vágyaimat és ez független attól van-e családom vagy épp szingliként élem a mindennapjaimat.Én ilyen vagyok, ez az én szabadságom. A fickóval nem is vágytam másra, hiába szeretett volna felcsalni magához az ágyába!Nem érdekelt az intim szférája csakis egyvalami érdekelt vele kapcsolatban, és ehhez nem kellett nekem a romantikus körítés.Most egy másik fajta vonzalom alakul egy egész más típusú férfival..És ebben talán több lesz az érzelmi szál, vele az első alkalom meghitt lesz..Ágyban és lassan.. :)) Legalábbis ezt szeretném! :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.05.02. 22:03:39

@Holly-Audrey: Ezt nem tudom elképzelni, hogy valakinek ne érdekeljen az intim szférája, ha ennyire jó a szex :-) De különbözőek vagyunk :-) Azt hiszem, számomra csak akkor izgalmas a szex, ha van egyéb izgalom is, bár itt nem feltétlen-mindenképpen romantikus körítésre gondolok. És az ágy az mindjárt romantika is? Miért lenne az?

Holly-Audrey 2012.05.02. 22:52:03

@skarlát betű: jaj félreértettél..Az ágya nem érdekelt, ennyire nem akartam közel tudni, hogy befekszem az ágyába ahol ott a múltja, jelene, jövője.Biztos védekezés is, mert ha már befekszem valaki ágyába, azzal kicsit beenged magához és én meg kinyitom magam és befogadom...Érdekelt volna másképp is a pasi, de hát nem egy alapról indultunk..:) sok szempontból veszett ügy lett volna, ha akkor felmegyek hozzá és beleszagolhatok a kis privát életébe.Igen, valószínű romantikus körítés is előbb utóbb lett volna mert túl jó volt a szex.:) De ő nem az a kategória, aki nekem jó lenne romantikus szeretőnek..Van az a pasi biztos valahol aki megfelelne a kritériumnak .mármint akivel működik a kémia, aki nem független de nem is vadász és akit megérint a lényem is, nemcsak a nemi szervem illata.. Igen, mi tagadás ilyenre vágyom..Ilyen szeretőre..De mint régebben már kifejtettétek ezt a típust nagyon nehéz megtalálni..:)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.05.02. 23:18:17

@Holly-Audrey: Érdekes, hogy a saját ágy ennyire emblematikus számodra. De attól még egy semleges hadszíntéren (szállodai ágy) ki lehetett volna próbálni :-)
Miért gondolod, hogy őt nem érintette volna meg a lényed? Az volt a baj vele, hogy vadász, vagy, hogy független? Mindenesetre sok sikert a legújabb hódításodhoz :-)

barbieds (törölt) 2012.05.03. 09:10:09

@Holly-Audrey: "... ezt a típust nagyon nehéz megtalálni"

Hát ja, én is azt hiszem. Sajnos. Vagy csak hülyék vagyunk, hogy mindent akarunk, de azért mégis korlátok között.

normálnyomtáv 2012.05.04. 17:40:24

Sziasztok, pont jókor jött ez a téma, friss élménnyel tudok hozzászólni. :-)

A kapcsolat régi, általában hozzá szoktam menni: elvált, a gyerek koleszos. Most azonban itt a volt férj és a gyerek is otthon van, ki kellett találnunk valamit: az nem járja, hogy 2 hétig semmi.

Autó mellett döntöttünk. Az ülést is döntöttük. :-) Szóval, egy erdei nyiladékon kinyílt nekem :-) De valahogy nem jöttek össze igazán a körülmények, kényelmetlen volt, meleg volt, úgy éreztem, ő is ideges volt, de nem zavart meg senki. Végülis petting jelleggel, gyorsan csúcsra járattuk egymást és vittem haza.
Talán jó lett volna kicsit beljebb az erdőben, egy pokrócon (ilyen időben nem olyan gond, mint fagyban :-) ), de azt mondta, zavarnák a legyek, bogarak. Korábban meg egyszer a hátsó ülésen ráfeküdt a biztonsági öv kapcsolójára és az nem jó emlék. Én szívesen kísérleteznék többször :-), hogy megtaláljuk a kényelmes helyet, de talán pár nap múlva megint a kényelmes ágyikóban a helyünk.

Évtizedekkel ezelőtt - offtopic, még nem félrelépés volt! :-) - csináltam pokrócos, tisztásos jelenetet is. Jöttek a szarvasok, lesték: Jé, az emberek így csinálják?! :-)

LostInLove 2012.05.04. 19:33:44

na, jöhetne most már valami használható tipp, ötlet is :) az autós nekem sem jött be már tizenévesen se, azóta pedig csak válogatósabb lettem...

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2012.05.04. 19:34:44

Én nem rajongok az autóért ebből a szempontból. Pettingnek oké, de közösüléshez kényelmetlen. Így aztán ha nincs sok idő, akkor inkább marad a petting vagy kávé. Kivel hogy :). Volt, akivel bármelyik szóba jöhetett, volt, akivel soha nem kávéztam együtt, de elég sokat autóztam.
Tisztáson én is csináltam már, a férjemmel :). Az volt benne a vicces, hogy egy-két száz méterrel odébb anyámék gyönyörködtek a tájban... de elképzelhető, hogy nem sejtették, miért mentünk beljebb az erdőbe, nem tudom.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.05.04. 19:59:10

@normálnyomtáv: Erdőben tényleg az a gáz, hogy sok a bogár, főleg a szúnyogok tudják megőrjíteni az embert. És talajfüggő, hogy egy sima pokróc mennyire biztosít kényelmet. Akkor már inkább állva :-)

@LostInLove: Pedig az autóban lehet egy-két érdekes dolgot csinálni. Mégiscsak privát szféra. Viszont, ha van idő városból kimenni az erdőbe, annyi erővel motelbe is mehet az ember. Vagy búvóhelyre.

Senkinek nem volt meg még a kapualj? Nemrég egy filmben láttam, ráadásul be se tették a kaput maguk mögött. De lehet, hogy csak filmen mutat jól :-P

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2012.05.04. 21:44:45

@skarlát betű: kapualjban kézimunka volt még egyetemistaként :) izgalmas volt és jó, de azért a következő alkalommal inkább a kollégiumi szobát választottuk

LostInLove 2012.05.04. 22:15:57

most még szerintem nincs sok rovar. Pár napja volt az első találka , a szexmentes, az ismerkedős...hát, ha nem annak neveztem volna ki, simán ment volna egy pokrócon, vagy akár egy ledobott kabátomon is :D Csillagos ég, békabrekegés volt, szúnyog egy szem se...
A kapualj némileg stresszes alternatíva... a rajtaütés esélye nem rontja a hangulatot?

Holly-Audrey 2012.05.04. 22:52:04

Kapualjban egyszer volt..a férjemmel..:) ezer éve de nagyon izgi volt..Erdőben pokrócon is voltam egy régebbi szeretőmmel,de ott a pasi nem jött át annyira, hogy belekerülhessen az a kalandom a felejthetetlen kategóriába..Nekem semmi bajom a hátsó üléssel, igazából el is felejtettem hol is vagyok, már csak a végén kapcsoltam, hogy ez egy autó. :) szerencsés voltam/ vagyok mert egyrészt olyan partnerrel történt aki el tudott vinni messzire, totál kikapcsolt a józan ész,annyira vágytam rá, másrészt pedig vékony vagyok és "ruganyos".. :)

Holly-Audrey 2012.05.05. 00:13:30

@skarlát betű: Mindenesetre sok sikert a legújabb hódításodhoz :-) "- köszönöm.. :))
Ha minden jól alakul pár nap és a karjaiba kaphat! :))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.05.06. 22:13:21

@LostInLove: Nem tudom, milyen a kapualj, én is csak fantáziából ismerem :-)

@Holly-Audrey: Ha olvassa a blogot, most biztos fülig ér a szája :-)

Holly-Audrey 2012.05.06. 22:44:30

@skarlát betű: Már úton van felém..messziről jön de marad egy ideig, és én nagyon várom már az ölelését!! :))
(Fura, de vele az ágyába vágyom így első alkalommal! Igen, a saját ágyába, valahogy most nem számít hányan és kik jártak előttem ott.. )
Talán mert vele kialakult egyfajta lelki-sík, nem csak a fizikai vonzalom..Szóval ő a veszélyesebb fajta.;) Sajnos visszamegy, így, ő sem az ideális szerető kategória..Ez van.. :(

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.05.07. 10:17:03

@Holly-Audrey: Miért, egyébként mit számít, kik jártak egy ágyban azelőtt? Számít egy hotelben is, vagy csak a saját ágyban? Érdekes ez, hogy a saját ágy ilyen jelképes jelentőséggel bír.

Az szomorú, ha visszamegy. :-(

Holly-Audrey 2012.05.07. 11:02:00

@skarlát betű: Nem voltam (még) hotelben szeretővel.Kölcsön lakásban viszont igen..Az ágy, a saját ágy jelentősége kicsit az én hülyeségem is.Ha közel érzem az illetőt magamhoz akkor befekszem az ágyába de ha csak fizikálisan vonz, nem érdekel a privát élete, a lakása, az ágya stb.

Mint tudjuk, az életben semmi sem örök, így szomorú vagy sem,hogy visszamegy, az ajándékba kapott időt kell olyan minőségben át és megélnünk amennyire csak lehet!! :)))

2012.05.07. 12:52:56

@barbieds:

Én erre a hozzászólásodra gondoltam:
barbieds 2012.05.02. 09:38:10

2012.05.07. 12:54:15

@skarlát betű:

"Imádom, hogy néha felbukkannak ezek a kategorikus kijelentések, ezek szerint még van, akinek új ez az egész. És akinek mindenről jó kis sarkos véleménye van. Kicsit elgondolkodni, az biztos sokkal nehezebb."

Tévedésben vagy. Amit írtam, azt pont azért írtam, mert tudom mit jelent a poszt.

barbieds (törölt) 2012.05.07. 13:22:35

@vágtázó halottkém: A következő hsz-ed alapján azt gondoltam, hogy más az indokunk, még ha abban a mondatban meg is egyezik a véleményünk. De lehet, hogy nem.

varázsló1 · http://eleterzesek.freeblog.hu/ 2012.05.09. 06:18:40

@barbieds: ehh, egyetértünk :) Nem a rohanás a lényeg. Kell bele plusz különben nem éri meg!

haborgo1975 · http://haborgo.freeblog.hu 2012.05.30. 22:20:18

Én, mint korábbi vendégposztomban is olvasható volt, voltam úgy szerető, hogy legjelentősebb részben lopott egyóráink voltak, jellemzően egy rendhagyóan "csajozós" autóban.
Jó visszagondolni... :-)
süti beállítások módosítása