A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Szolgálati közlemény: Szavazás indul (goldenblog 2012)

2012.08.21. 07:18 skarlát betű

Kedves Hűtlenek és Szimpatizánsok,

van itt ez a verseny, a goldenblog. Mondanak róla sokmindent, de ha már tavaly megpróbáltam és benne voltam az első háromban, miért is ne próbálnám meg újra. Azóta még több az olvasó, megszületett a zárt csoport, amely önálló életre kelt, gyűlnek a fácsés lájkok, élünk és virulunk, az elmúlt hónapban 32.000 fölött volt a PI érték. Az alapok tehát adottak, a többi tőletek függ. Meg persze a zsűritől.

Szavazni ezen a helyen lehet, már most, fácsén keresztül - vagyis akinek több profilja van, az többször is szavazhat... Fontos: ha nem akarjátok, hogy az egész rokonság és baráti kör tudja, hogy a hűtlenség blogot olvassátok, akkor szavazni anélkül is lehet, hogy ezt bárki látná. 

Hálás köszönet minden voksért!

Skarlát Betű

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr764722247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.08.21. 10:09:24

Már éppen szólni akartam, hogy elindult. :) Pár voks ment tőlem... ;)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.08.21. 21:41:33

@skarlát betű: Járogattam erre azért a kieső időben is, csak óvatosan. :)
De tudod, azt mondják, ha leesel a lóról, gyorsan vissza kell ülnöd, mert ha sok az eltelt idő, már nem fog menni többé újra a lovaglás. ;) Próbálkozom...

Csöbör Adél nyerje meg a zikszfaktort 2012.08.25. 07:23:23

Üdv! Azért olvasgattam a blogot, mert én is ebben a kategóriában neveztem, és kíváncsi voltam a konkurenciára. Nem tudtam, hogy van ilyen blog, és érdekesnek is találtam. Ami nálam kiverte egy kicsikét a biztosítékot, az a bemutatkozó szöveg: hogy a megcsalásról nem szokás "szenteskedés nélkül" beszélni. Ezt komolyan gondoltad? Komolyan ilyen világban élünk már, hogy aki a hűséget alapnak tartja, az "szenteskedő", és aki félrekummant, az normális? Ilyenkor nagyon, de nagyon szeretnék elköltözni innen egy másik bolygóra, vagy naprendszerbe, és örülök, amiért épp nincs párom. Sőt, nem is vágyom arra, hogy legyen. Inkább ne legyen, mint hogy megcsaljon :(
Irigylem az olyan embereket, akiket nem hat meg, hogy a párjuk hülyét csinál belőlük.
Köszönöm, hogy elmondhattam a véleményemet.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.08.25. 09:57:53

@lágyszívű vaníliapuding: Nézd, vaníliapuding, ez a felfogás szvsz egyenes út a boldogtalansághoz. Amelyhez persze jogod van, csak minek ezt választani? Inkább koplalsz, minthogy megoszd mással az ételed? Hát, ez is egy álláspont.
Aki toleráns a hűtlenséggel, mert megérti az okait, az nem hülye, hanem bölcs :-P Amúgy mindegy, hogy hívjuk, egy biztos: egy vagy akár több emberrel is értelmes, érzelemgazdag és izgalmas szexuális kapcsolata lehet. Ez pedig sokkal jobb, mint a szexnélküliség és a magány.
süti beállítások módosítása