A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Milyen az ideális szerető, ha férfi?

2011.03.18. 10:18 skarlát betű

Egyik olvasónk, Quadrille Lobster kérdései alapján született a következő poszt. A kérdések jogosak, megpróbálok egzakt válaszokat adni.

A kérdés tehát: Milyen a jó szeretőnek való pasi?

(Természetesen magamból és a magamfajta, értelmiségi nőtípusból indulok ki, tehát a véleményem korántsem igaz minden társadalmi rétegre, ezt kéretik figyelembe venni.)

A komment persze nem ebből az egy kérdésből állt, lényegében a következő dolgokat firtatta:

1) Elég-e a jó test?
2) Milyen szexuális teljesítményt várunk el?

3) Kell-e valami, amitől jó a hódítás?
4) Mit szeretnénk érzelmileg, ha nem várhatjuk el, hogy a pasi belénk zúgjon, mert az nem lenne fair?

 

Kezdjük a részletező kérdésekkel, utána következik a saját kiegészítés.

1) Elég-e a jó test?

Erre a legkönnyebb válaszolni: NEEEEM!
Sőt, a magam részéről, a hagyományosan jó testűnek titulált kockahasú izompacsirtákból köszönöm, nem kérek, szerintem ők se nagyon buknának rám. Persze az ellen egyetlen nőnek sincs kifogása, hogy a pasija jól nézzen ki, de ez a jól kinézés olyan széles skálán mozog ... Nem kell, hogy jóképű legyen, nem kell, hogy kisportolt legyen, ami fontos, az az ápoltság, a stílus, a kisugárzás, a hang és az illat - ez utóbbi mindent visz, szerintem.
Az intelligencia (nem szimpla okosság, annál több) széppé tesz egy eredendően nem szép arcot is, míg a butaság csúnyává, üressé egy esztétikailag csinosat. No, ennyit a külsőségekről.


2) Milyen szexuális teljesítményt várunk el?

Természetesen legyen eszméletlen jó a szex, különben minek tartanánk szeretőt? Bár van olyan, hogy az illető személyisége annyira letaglóz, hogy még a nem teljesen tökéletes szexet is elnézzük neki - mi magunk se vagyunk feltétlen tökéletesek. Attól, hogy elsőre nem minden sikerül teljesen jól, még semmi nincs veszve, ha megvannak az alapfeltételek, vagyis a felek őszintén és vehemensen kívánják egymást. (Erre jó ugyebár, ha az ember nem egy éjszakás kalandokra van berendezkedve.)

Nem mennék bele számadatokba, mert ezek szerintem semmit nem jelentenek. Mindig lesznek jobb és kevésbé zseniális alkalmak, sikerültebb szeretkezések, és olyanok, amelyekben valami nem klappolt teljesen, a lényeg, hogy érezzük, a másik odavan értünk (soha nem csak a testünkért, ha ezt érezzük, az inkább megalázó), odafigyel a visszajelzéseinkre, és a gyönyörünk legalább olyan örömöt szerez neki, mint nekünk. Lehet erotikus találkozásban részünk akkor is, ha nem szeretkeztünk, érezhetjük magunkat jól egy gyors menet alkalmával is. A lényeg, hogy jól érezzük magunkat.

Mindezzel nem akarom azt mondani, hogy nincs szükség potenciára, rendes erekcióra, igazi érzékre az előjáték terén, és kitartásra az aktusnál, dehogyisnem, minderre nagy szükség van!

3) Kell-e valami, amitől jó a hódítás?

A hódítás, a vadászat: persze, hogy kell! A legizgalmasabb fázis, sajnos sokan nem is jutnak ezen túl, mert időközben kiderül, hogy egy normális kapcsolatra képtelenek, de a zsongást, az izgalmat szeretnék átélni. Az olyan viszony, amiből ez a felfokozott kezdeti fázis hiányzik, fabatkát sem fog érni - szerintem.

4) Mit szeretnénk érzelmileg?

Ó, ez aztán a fogas kérdés! A pasik mindig attól félnek, hogy a nő, akivel flörtölnek vagy szexelnek, beléjük zúg (mintha ez olyan nagyon könnyen menne), de ha ez mégsem következik be, akkor kissé csalódottak. Nőben is van ilyen, akit addig érdekel a vadászat, amíg biztos nem lehet benne, hogy a zsákmány ráharapott a csalira, onnan már unalmas ... (Őszintén szólva nekem ez magas, de a tény az tény.)

Mégis, nőként mit várunk érzelmileg egy olyan szeretőtől, akihez nem akarunk hosszú távon férjhez menni? Titokban, a szívünk legmélyén persze azt várjuk, hogy szeressen belénk, mert mi is csak emberből vagyunk, és baromira hízelgő, ha egy pasi odavan értünk. De ha arra gondolunk, hogy ennek a szerelemnek szükségképpen szakítás lenne a kifutása, akkor hajlandóak vagyunk kibékülni veszélytelenebb érzelmekkel is. Barátságot várunk, tiszteletet, bármennyire elcsépelt szó is ez, főleg nő-férfi viszonylatban.

Azt szeretnénk, ha a szeretőnk értékelne bennünket emberi és női mivoltunkért egyaránt. Miközben szajhának szólít (szex közben, vagy becézgetésből), valójában gondolja azt, hogy tisztességes asszonyok vagyunk, akik csak egy kicsit boldogok akarnak lenni, ha már odahaza nem jött nekik össze. Törődést várunk, gyengédséget, odafigyelést, azt, hogy szánjon ránk időt, hogy jusson eszébe felhívni, vagy írni pár sort, azt, hogy olykor túlzó vehemenciával fejtse ki, mennyire kíván, azt, hogy adjon tanácsot, ha nem tudjuk, mit kezdjünk egy helyzettel (és kérje ki a véleményünket ő is), azt, hogy tartsa be, amit ígért, lehessen rá számítani, és ne hazudozzon, ha nem muszáj.

Mi hiányzik még a jó szerető definíciójából?

Az ideális szerető

a) rendelkezik annyi idővel, és heti egy alkalommal legalább tud velünk találkozni. Nem csak akkor hajlandó összefutni, ha szexre van kilátás, egy kávé vagy egy séta is épp elég vonzó program a számára.

b) felesége nem annyira féltékeny, hogy ő le legyen tiltva szinte minden kommunikációról, ha otthon tartózkodik (ha mégis, a pasi legyen találékony, és ne szarja össze magát mindentől).

c) nem csóró vagy smucig annyira, hogy ne tudjon kifizetni egy kéglit. (Sajnos, a csúf anyagiak itt játszanak némi szerepet, mert még mindig úgy illik, hogy a pasi fizessen, na jó, olykor felezhetnek is, kinek-kinek jövedelemigazolása alapján.)

d) nem tart párhuzamosan több szeretőt, mert ilyen esetben ránk nem marad se elég ideje, se elég energiája.

e) nem produkál folyton lelkifurdalási rohamokat, nem helyezi minden második héten kilátásba a szakítást.

f) elég magabiztos ahhoz, hogy ne tőlünk várja: romjaiból építsük fel (agyon tudja vágni az erotikát, ha a pasi nagyon bizonytalan).

Nos, uraim, ha valaki magára ismert ebből a hosszas leírásból, el ne mulasszon jelentkezni :-) És szívesen fogadom a Milyen az ideális szerető, ha nő témakörben megnyilvánulni kívánók véleményét is!

75 komment

Címkék: külső érzelmek ideális szerető szexuális teljesítmény

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr562742470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2011.03.18. 10:46:01

Akkor Lobster ezennel eredményt hirdet:
Az ideális szerető ugyanaz, mint az ideális pasi úgy általában. Van önbizalma, pénze, esze, jó az ágyban és alapvetőennem kizáró ok, ha jól néz ki.
Kihagytam valamit?
Igen: nem csal meg minket más szeretőkkel :)

Ma egész nap vigyorogni fogok :DD

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.18. 10:51:11

@Quadrille Lobster: Jó lenne látni, ahogy vigyorogsz, bár nem értem, miért ... Rájöttél, hogy ideális szerető lennél/vagy? :)
Egyébként mi mást vártál vajon? :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.18. 11:11:24

@Kommentel(n)ő: Gyakorlatilag mindennel egyetértek. "Nekem kimaradt a leírásból az is, hogy két találkozás között is lehet tudni róla, hogy él-e, hal-e??
Vagyis az ideális szeretői kapcsolat, az KAPCSOLAT, emberi :)"
Szerintem ez is benne van:
"Törődést várunk, gyengédséget, odafigyelést, azt, hogy szánjon ránk időt ..."
Nem fejtettem ki részletesebben, mert már így is hosszúra nyúlt a poszt.
A pénzt illetően kicsit konzervatívabb vagyok, de persze, ha a nő alapvetően jobb körülmények között él, akkor megegyezhetnek másképp, vagy felezhetnek. Egyébként nem vagyok anyagias :) Most már senki nem fogja elhinni :(

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.18. 11:25:50

@Kommentel(n)ő: OK, megadom magam, főúr, fizetek! Volt egy kégli :P
Várom a cizellálást másoktól is :)

Giraffa 2011.03.18. 14:16:06

Azt hiszem, ideális szerető vagyok, vagy inkább lennék! :)

Jó a leírás! Én is megjegyezném, hogy az egyenjogúság ugye a pénzügyekben is az: igen, felesben lehet fizetni minden közös programot. Kéglit is.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.18. 17:46:24

@Giraffa: Ha csak lennél, akkor nem tudhatod. :) Ki kell próbálni ahhoz, hogy az ember rájöjjön, valóban bírja-e.
Hát, én még nem láttam olyan pasit, aki eltűrte volna, hogy elővegyem a pénztárcámat, még akkor sem, ha semmi nem volt köztünk. Egyébként az egyenjogúság szép eszme, de nem több. Nem is lesz soha valóság, amíg a nők szülnek, úgy nézem.

ricardo 2011.03.20. 12:45:22

Milyen is volna az ideális szerető? Van két diplomája, kockás a hasa, és elviszi a nőt operába. Nagyon művelt fajta, bármikor képes kis expozét tartani a Trisztán-akkord zenetörténeti jelentőségéről, Picasso avignoni kisasszonyairól, a két Modigliani-Miller tételről, meg az elektron relativisztikusan invariáns hullámegyenletéről. Persze az ideális szerető leginkább egy kedves kisvendéglőben, esti gyertyás vacsoránál traktálja csak ilyesmikkel a nőt. Egyébiránt az otthoni konyhában is jó! Hajajj! Akármikor képes három tojásból összeütni két személyre egy kis tejszínes homárt bambuszrüggyel. Olyat, ami eltünteti a nő narancsbőrét. És az ágyban? Don Giovanni, aki a szex után latinoviccsá változik, abból meg homeopátiás gyógymasszőrré. Rendesen persze tőkepiaci elemző. Talán mondani sem kell, hogy apukának is kiváló jelölt, egyébként. Mindemellett az ideális férfi a leghűségesebb, legodaadóbb, legszeretőbb, leggyengédebb, legdiszkrétebb, leglojálisabb férfi. És egyébként is: a kocsiban sumaher, a teniszpályán agasszi, a ringben paplaci. Szóval egy Byron.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.20. 16:12:47

@ricardo: Szeretőről, és nem potenciális élettársról beszéltem, tehát nem feltétlenül azonosak a kettőhöz tartozó tulajdonságok. Pl nem feltétlen értelmes dolog operára vagy vacsorára pazarolni azt a kevés időt, ami van :-) Persze, lehet, hogy van, akinek végtelen a szeretőre fordítható ideje, akkor annyit programozhatnak, amennyit csak akarnak.
Nem hiszem, hogy az általam felsorolt elvárások annyira lehetetlenek lennének, mint a tieid, sőt, már láttam is majdnem ideális szeretőt :-) Míg majdnem ideális pasit még nem.

ricardo 2011.03.20. 18:17:54

@skarlát betű: Igaz, minek is operába vinni a nőt, ott csak unatkozna. A parkban egy fának döntve, sebtében egy technikai coitus, aztán hadd mehessen a dolgára. Végtére is nem időmilliomos az ember lánya.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.20. 18:36:27

@ricardo: Hát, olykor még ez is lehet jó, majd holnap részletezem, hogy milyen helyszínek jöhetnek szóba :-)
De biztos van időmilliomos is ... És egy páholy az operában, hát, annak is megvan a maga hangulata :-)

Giraffa 2011.03.21. 07:57:46

@skarlát betű: "Ha csak lennél, akkor nem tudhatod. :) Ki kell próbálni ahhoz, hogy az ember rájöjjön, valóban bírja-e.
Hát, én még nem láttam olyan pasit, aki eltűrte volna, hogy elővegyem a pénztárcámat"

1, nem fogom bevallani, mert az kész lebukás lenne. :)
2, 50-50 mindenki fizeti a sajátját. ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.21. 08:11:31

@Kommentel(n)ő: Pontosan ... De hát biztos vannak olyan nők, akik nem dolgoznak, nincs családjuk, és mindenre ráérnek, meg olyan pasik is létezhetnek ...

@Giraffa: Hiába, én csak megcsontosodott konzerv pasikkal találkoztam eddig, akik csúnyán néznek rám, ha előveszem a bukszámat. Nem igaz, olyannal is találkoztam, aki nem hívott meg semmire, de olyannal, akivel beültem valahová, és kifizettette a felét, még nem. Ez még hátra van :P

Giraffa 2011.03.21. 08:44:09

@skarlát betű: "de olyannal, akivel beültem valahová, és kifizettette a felét, még nem. Ez még hátra van :P
"

ELSŐ randi(ko)n én fizetnék. DE ha szeretői státuszba kerülünk, az tartós kapcsolatot jelent. Onnantól logikus, hogy felezzük a költségeket. ;-P

ricardo 2011.03.21. 18:28:24

@Kommentel(n)ő: Jaj, Kegyed félreért. Dacára annak, hogy a férfi lélek nem olyan érzékeny és labirintusszerűen bonyolult, mint a női, a legnagyobb zeneszerzők, köztük az operaszerzők, kivétel nélkül férfiak. Ha ehhez még azt is hozzá vesszük, hogy a megszállott operarajongók túlnyomórészt szintén férfiak, akkor mindenki számára könnyen belátható, hogy az opera egy férfi műfaj. Továbbegyenlő, az operákat férfiak írják férfiaknak. Na erre gondoltam.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.21. 19:20:24

@ricardo: Attól, hogy a zeneszerzők, tökmindegy, milyen műfajban, pasik (ennek mondjuk megvan a maga oka, de nem feltétlen az, hogy a nők képtelenek lennének zenét szerezni), attól a rajongók közt szerintem kiegyenlített a nemek aránya. Ráadásul mitől írnának pasik pasiknak olyan búval bélelt, nyálas, siránkozó sztorikat? Az opera a kialakulásának korában nem volt elit műfaj, ha jól tudom, arról nem is beszélve, hogy nem csak a zene miatt volt szokás operába járni :-) Hanem például a szép nők miatt, hogy egymást fumigálhassák, meg ki-ki megmutathassa, milyen szép a szeretője. Ha így nézzük, az Opera kifejezetten illik a blog alaptémájához, bár inkább történeti távlatban :-)

barbieds (törölt) 2011.03.22. 09:40:36

Mit gondoltok a szerető - játszótárs megkülönböztetésről? Létezik ez szerintetek?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 10:57:34

@barbieds: Hát, amíg ez a roham van, értelmesen ilyesmiről nem fogunk tudni beszélgetni, attól tartok.

novákandris 2011.03.22. 12:57:30

@skarlát betű: "búval bélelt, nyálas, siránkozó sztorikat?"

Melyik operára kellene itt gondolni?
Csak néhány operát szeretek nagyon, de nyálasat egyet se ismerek. (Erről a szóról sokkal inkább az operett jut eszembe.)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 13:40:39

@novákandris: Van valahol egy operablog, az szerintem jobban megmagyarázza, mire gondolok. Természetesen operarajongótól (aki nő) ... Te a sztori miatt jársz operába, vagy a zene miatt? Mert én olyat még nem ismertem, akit a sztori vonzana ...

novákandris 2011.03.22. 13:54:30

@skarlát betű: Énszerintem nem szabad elválasztani a zenét a szövegtől, történettől.

Sokkal élvezhetőbb a zene is, ha tudja az ember, hogy miről énekelnek épp...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 13:58:26

@novákandris: Én általában tudom, hogy miről énekelnek, nem is ez a gond, hanem az, hogy a történetek nem valami csodásak. Sok zenerajongótól hallottam már, hogy nem érdekli a sztori.

novákandris 2011.03.22. 13:58:38

@skarlát betű: az, hogy "búval bélelt", illik mondjuk talán a Bohéméletre. Ezt még talán "siránkozónak" is mondanám, ha nincs épp kedvem egy tüdőbeteg halálán szenvelegni.

Nyálas opera viszont tényleg nem jut eszembe.

novákandris 2011.03.22. 14:01:06

@skarlát betű: ha eltekintünk ricardo csillogó stílusától, és az azon átszűrődő rideg gúnyolódástól,
amúgy igaza van? Tényleg ennyire le kell nyűgözni egy nőt ahhoz, hogy jó szeretőnek tartsa az embert?

GiveltAway 2011.03.22. 14:04:02

Szia Skarált betű!

Kitöltöm és beadom akkor én is a jelentkezési lapomat. :)

A vitába, hogy ki fizet: amikor kellett, akkor mindig fizettem, pedig a párom mindig mondta, hogy na most had fizessen ő. De így ő hozott mindig apróságokat ... ami közösen fogyasztottunk el, vagy nekem adta ... nem mindha nem gondoltam volna rá minden 5 percben, de így amikor az apró finomságot fogyasztottam, akkor még jobban.
Illetve "minden pénteken" fizettem én a szobáért, így ha volt rá nagy ritkán lehetőség, akkor a különleges dolgokat ő szervezte (éjszakja vagy hétvége).

Ez pedig már inkább az "ideális nő ha szerető" témába esik: nekem csak olyan nő jöhet szóba, aki megfelelne "normál" társnak is. Így is, nem lehetett az életem, de ő volt a kedvenc részem belőle.

Furcsa dolog, de egy kicsit az is visszatart és inkább pótcselekvészkedem, hogy azt gondolom nehéz lenne hozzá hasonlót találnom.

Azt hiszem elő fogok fordulni még ezem ac blogon, annyi tapasztalatom van, de csak ezzel a közös névvel.

Doki

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 14:05:50

@novákandris: Jó, akkor nem nyálas, ezen ne vesszünk össze :-)

Ideális szeretőről volt szó, szerintem ahhoz képest még nem is voltam maximalista :-) Nem írtam, hogy egymás után bírja 3x minimum, nem írtam, hogy hívjon fel naponta, szóval lehet még fokozni :-)

GiveltAway 2011.03.22. 14:11:54

@Ricardo: az első hozzászólásodhoz, bár férfi vagyok: nem íly módon kell lenyűgözni a Nőt. Mindenkit máshogyan. Maga az összhang a lényeg. Mi rengeteget leveleztünk és ott, az érdeklődés, a jó válaszok, riposztok. Nálunk nagyon ment a zenékkel, dalszövegekkel beszélgetni (nem opera, pop és rock leginkább). Talán itt is az a fajta intellinegcia számít, ami a posztban is szerepelt. Rejtett tartalmakat tenni a levelekbe, ami mindkét félnek öröm, ha a másik megleli.

Na, kicsit okoskodós lett a levelem, de nem annak szántam. Inkább csak annak, hogy mindenkinek más-más lehet a lenyűgöző.

TBal 2011.03.22. 14:13:22

@skarlát betű: Fura, nekem pont ellenkező a tapasztalatom az ellenkező (azaz a női) nemmel - akikkel én találkoztam először privátban, ők szinte ragaszkodtak ahhoz, hogy ők fizessék a részüket. Lehet, hogy egyszerűen aki nekem szimpatikus és viszont, annak a jelleméből következik az ilyen beállítottság.

A poszthoz: az érdekelne még, hogy a korosztályt hogy látod? Van-e ideális szeretői korkülönbség? Végülis a kapcsolat jellege miatt itt nincs olyan korlát, mint a kapcsolatnál/házasságnal, ahol azért érdemes azonos életszakaszben levőt választani.

novákandris 2011.03.22. 14:13:35

@skarlát betű: És ha alkura kerül a sor, mennyit engedsz az elvárásaidból? 10%? :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 14:21:47

@TBal: Szerintem udvariatlanság rákényszeríteni a pasira, aki fizetni akar, hogy ne fizethessen. Nemrég egy olyan szituációban se bírtam megakadályozni egy férfit, amikor szó sem volt randiról, semmiről, csak épp együtt mentünk el a bárpultig, beszélgettünk, és én már le is tettem a pénzt a pultra, a pincér rá se nézett a lóvémra, a pasi meg fizetett, kijelentve, hogy együtt a két italt. Most erőszakoljam meg? :-)

Nem tudom, van-e ideális szeretői korkülönbség, ez nagyon egyéni. Ízlés kérdése, tényleg, van, akinek az idősebb pasik jönnek be, van, aki fiatalabbat akar, van, aki meg a saját korosztályát. A férfiak esetéről végképp nem tisztem nyilatkozni, de bármily vonzó lehet egy fiatalabb csaj, valószínű, hogy sok problémát fog okozni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 14:23:30

@novákandris: Hát, az attól függ, melyik 10%-ról beszélünk :-) De komolyan: mindig az egyéniség számít, ezek csak általános dolgok.

TBal 2011.03.22. 14:33:27

@skarlát betű: Fizetés: mondjuk, ha a férfi fizetéskor is partnernek tekinti a nőt, kompromisszumra törekszik, esetleg még a témát is szóba hozza... az baj? Gáláns dolog fizetni az egészet, de ugyanakkor akarat-rákényszerítés is. Nem biztos egyáltalán, hogy a nő ebből azt veszi le, hogy úriember, mert nem veszi figyelembe azt, hogy a nő mit szeretne. Szerintem ez is egyfajta figyelmesség.

Szerető kora: én arra a részhalmazra gondoltam, akik már érettek arra, hogy tudják mit csinálnak, nem keerik a szezont a fazonnal, a szeretőséget a szerelemmel. Ilyen téren pl., evolúcionáris okok miatt is szerintem a fiúk korábban lesznek érettek. Sokkal jellemzőbb, hogy pl. egy fiatal fiú tapasztalatot szeretne a szexben, és ehhez egy idősebb nő partnersége nagyon is megfelel. Szerintem a fiatal férfi-idősebb nő pár szeretői viszonyt nézve ideális, fordítva viszont nem, mert a lányok szerintem kevésbé függetlenítik ezt, fiatalabb korukban ők egy darab igazit keresnek, szerelmesek akarnak lenni... erre meg egy idősebb férfi nem igazán jó.

novákandris 2011.03.22. 14:40:43

Kicsit megfordítva azt, amit itt a pénzről írtatok: "konzervatívnak" mondtad magad, skarlát betű, mert azt gondolod, hogy a hapsi fizessen. TBal meg azt írja: "fizetni az egészet ... ugyanakkor akarat-rákényszerítés is".

Úgy érzem, a konzervatív, vagy "régi" szerepfelfogáshoz illik az is, hogy a frfi fizet, és ehhez az is hozzátartozik, hogy a férfi a domináns, övé a hatalom - az eszközök, pénzeszközök felett - és egy kicsit a nő fölött is.

Az a nő, aki ezt elfogadja, (konzervatív felfogású), az ezt a helyzetet (a másik dominanciáját) elfogadja, netán még élvezi is?

Vagy ne variáljak annyit...?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 14:42:23

@TBal: Fizetés: ne egy flört-esetben akarjunk egyenjogúskodni, hidd el, hogy egyébként nagyon is ennek a híve vagyok, de vannak szituációk, amelyekbe nem illik. Lehet, hogy pár éve nem ezt mondtam volna ... Semmi nem baj, de a legtöbb nőre nem tesz túl jó benyomást, ha a pasi nem érzi egyértelműnek, hogy ő fizet. Legalább is az elején. A barátság az más.

A kort illetően: fiatal fiúk és érettség? Ez szerintem a fiatal srácok hiszik csak magukról, de valójában a nők sokkal érettebbek, inkább azt mondanám, hogy a pasi legyen egy tízessel idősebb. Persze, szeretnének a húsz, harminc évesek is érett, magabiztos, tapasztalt nőt, de a nőnek ez hosszú távon valószínűleg nem fogja megérni. A fiatal srác kóstolgatás szinten akarja az ilyesmit, nem gondol a stabilitásra, és hamar elcsábul egy feszesebb popsi láttán. Ráadásul a szeretkezésben sokkal türelmetlenebb és ügyetlenebb legtöbbször, bár lehet, hogy tovább bírja (még ez se biztos). A jó szerető érett személyiség - szerintem.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 14:46:40

@novákandris: Ezek nagyon személyes dolgok :-) A szeretői viszonyban lévő dominancia nem feltétlen érvényes az élet más területeire, de valóban, talán engem jobban vonz a domináns férfi. Akivel azért lehet vitatkozni, a vitát pedig egy jóízű nevetéssel adott pillanatban félretenni. De mondom, hogy ez már annyira egyéni, hogy nem szerencsés általánosítani.

novákandris 2011.03.22. 14:56:08

@skarlát betű: Általánosítani unalmas. Ahogy Te is mondtad: ami érdekes, az a személyiség.

TBal 2011.03.22. 15:00:00

@skarlát betű: Fizetés: igen, rátapintottál a vesszőparipámra: Azért a férfi fizet, mert így szokás, így illik. De a fizetés átengedésével szerinmtem az egyenrangúság is bukik. Jó, mondjuk, tényleg nem olyan nagy horderejű ez az egész, lehet, hogy én tulajdonítok neki jelentőséget. Sokkal szimpatikusabb nekem a nem anyagi "fizetés", hogy kinyitom a nőnek az ajtót, lesegítem a kabátot stb. Ez is hasonló kategória, figyelmesség, de nincs mellette a pénz ellentmondásossága.
Én annak a híve vagyok, hogy igenis nézzük meg, hogy a szokásoknak van-e értelme, pozitív hozadéka, vagy káros is lehet (hallottam egy gyerekről, aki karácsonykor kifakadt, hogy őt csak a Jézuska szereti, mert csak tőle kap ajándékot, a szeretteitől nem).

Én arra gondoltam, hogy aférfiak alapból inkább elválasztják a szerelmet a szexualitástól, mint a lányok, ezért ők ebből a szempontból alkalmasak szeretőnek. Hosszú táv alatt mit értesz? Hogy elvárás, hogy éveken keresztül szeretői viszony maradjon? Szerintem tartós lehet akár egy fél év is... abban viszont igazad van, hogy ha a fiatal szerető komoly kapcsolatot kezd, akkor a szeretői viszony megszűnik.
Egyébként itt bejöhet egy másik örömforrás-faktor is, szeretkezni tanítani egy fiatal srácot, és ez más jellegű élvezet, mint egy tapasztalt valakivel együtt lenni.

A "fiatal nők érettebbek" kitételt hogy érted? Miben érettebbek?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 15:05:35

@TBal: Hagyjuk a pénzt ... Már kitárgyaltuk eléggé, szerintem.

Érettségen érzelmi érettséget értek. Persze ez is általánosítás, de a pasik keveset foglalkoznak az érzelmeikkel, ezért nehezen is kezelik őket. Szerintem a szex teljes leválasztása az érzelmekről nem jó egy nőnek, általában. Lehet ideig-óráig jó, de valamennyi kötődés kell ahhoz, hogy felszabadult tudjon lenni. Nem lángoló szerelemről beszélek.

Biztos van olyan nő, aki szívesen tanít szeretkezni ... Hát, annak egészségére :-)

TBal 2011.03.22. 15:08:43

@novákandris: Igen, lehet szelektálni abban, hogy miben domináns valaki és miben nem. Valamilyen szinten érdemes lekommunikálni, hogy hol kívánatos a dominancia és hol nem, és így alakítani magunkat, egymást. Szerintem nem jó a sablon, az se, ha mindenben domináns valaki és az se, ha semmiben sem. Ki kell találni, hogy mikor melyik.

novákandris 2011.03.22. 15:12:18

Ez engem is érdekel: mennyi ideig tartson egy ilyen liezon? Mi az ideális? Néhány hét? Néhány hónap? jobb, ha évekig is eltart?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 15:14:08

@novákandris: Na, ilyet is csak pasi kérdezhet :-)
Ha valakivel jó, akkor miért kéne abbahagyni? Persze, hogy évekig :-)

TBal 2011.03.22. 15:43:39

@skarlát betű: "Biztos van olyan nő, aki szívesen tanít szeretkezni ... Hát, annak egészségére :-) " De fura, nem hittem volna, hogy ez annyira egy távol álló dolog tőled, úgy hittem, az emberek nagy részében van ilyesmi késztetés. Lehet, hogy tévedtem? :)

Szerelem-szex leválasztás: félreérthető voltam, szerintem se jó a teljes leválasztás, az érzelem nélküli szex nem igazán ér sokat. Szerintem a szerető felé is kell legyen érzelem, szeretet, de másfajta, mint a partner felé irányuló. Szerintem ez az, amire a férfiak alapvetően inkább képesek, mint a nők, a sztereoip női mentalitás az egyvalakivelkizárólagosanmindentéssenkimássalsemmit.

TBal 2011.03.22. 15:48:56

@skarlát betű: De meg is unható egy idő után, nem? Én annak a híve vagyok, hogy addig, amíg mindenkinek jó. Az előirányzat lehet az "évekig", de ki tudja, hogyan fog érezni az ember x idő múlva. Ha fél év múlva elkezd szürkülni, akkor addig tartott.

Amit írsz, abban az a lehetőség is benne van, hogy az elvárás az évekig, és csalódás lesz, ha mégse tart addig. Szerintem az a jó, ha tart, ameddig tart. A szeretői kapcsolat az szerintem elsősorban legyen jelenidejű, és ne vagy csak kicsit jövőidejű, azaz élvezzük ki a pillanatot, de ne tervezzünk évekre előre. Az előretervezés az a partnerkapcsolatban sokkal fontosabb szempont.

novákandris 2011.03.22. 15:56:49

@TBal: Ezt igen szépen mondtad!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 16:19:32

@TBal: Késztetés, hogy szexre tanítsanak? Talán, ha annyira profinak érzik magukat, lehet. Bennem nincs ilyen késztetés.

A nők is sok mindenre képesek, ha az agyuk kicsit kiszabadul a szokásos sztereotípiák közül, ami elég nehéz, de nem reménytelen.

Nyilván addig tart, amíg mindketten akarják és élvezik. Itt nincs és nem is lehet kényszer. Az ideális szerintem, ha olyan jól illenek egymáshoz, hogy évekig akarják. Nő lévén én mindig gondolok a jövőre is, a pasik meg kevésbé ... Hát, ez így van. Azért a pasik is mindig olyannal jönnek, hogy hosszú távra szeretnék, persze lehet, csak kábításból. De ha valami jó, azt miért ne tartsuk meg?

TBal 2011.03.22. 16:40:38

@skarlát betű: A jövőre gondolás... hát, valamilyen szinten lehet, de ez egy zeretőnél hogy néz ki? A párkapcsolatnál van a szokásos eljegyzés-házasság-gyerekek-együttöregedés-anyagi gyarapodás-esetleg kertesházbaköltözés, és ezeknek szabadon variálható változatai - a lényeg, hogy elég sok közelebbi és távolabbi lehetséges cél van.

De szeretőnél... mik ezek a célok?

Abban nincs vita, hogy ha jó, akkor miért ne tartsuk meg? Tartsuk meg. De simán bejöhet olyan körülmény, hogy elszürkülés, vagy hirtelen ritkábban vagy nem lehet megoldani a találkozást...
Az életedet azlért alapvetően a párod köré szervezed, a szerető az csak utána jön.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 16:43:21

@TBal: Bármi történhet ... Csak azt kérdezted, ideális esetben mi van. Szerintem ez. Lehet, hogy neked az az ideális, ha 3 hét alatt lezavarod.
Sajnos, a szerető van mindig az utolsó helyen ...
Egyébként nem tervezésnek nevezném, hanem vágynak. És tudom, hogy lehetséges.

TBal 2011.03.22. 16:55:40

@skarlát betű: No, ezzel most összezavartál:

Miért, hanyadik helyen kéne lennie a szeretőnek? Hány hely van, mannyiből az utolsó?
Az, hogy kisebb prioritás, az nem jelenti azt, hogy elhanyagolható, dehogyis. Rá is kell szánni időt, ha az ember ezt választja, de ne ő legyen az első.

Úgy szoktam megfogalmazni számomra az ideálisat, hogy: a párkapcsolat legyen az első, de minél kevésbé legyn szükség az elsőség érvényesítésére. Pl. nem kell erőltetetten sülve-főve együtt tölteni minden szabadidőt, ha egyszer nem tudjuk kihasználni, akkor inkább legyen kevesebb, de tartalmasabb. De ha vészhelyzet van, fontos szitu, ahol tényleg szükség van rám, akkor nem kérdés, hogy mi a fontos. Viszont ne legyen rám állandóan szüksége, legyen önálló, felnőtt, dönteni képes, saját lábán álló valaki, akinek nem támaszték kell, hanem társ.

"Egyébként nem tervezésnek nevezném, hanem vágynak. És tudom, hogy lehetséges."
Milyen vágy? Az ember saját vágyai sokszor ütik egymást, vagy az egyik, vagy a másik. Szerintem érdemes a vágyat letisztázni, hogy reális legyen (lehet, hogy ezt már megtetted)
Arra a vágyra gondolsz, hogy lehet egy jó szeretői kapcsolat, ami évekig fenn is marad?

barbieds (törölt) 2011.03.22. 17:11:19

A "szerető az utolsó" szerintem nem feltétlenül érzelmi-vágyottsági hanyagoltságot jelent, hanem szervezésit. Egy titkolt kapcsolatban nyilván nem lehetsz vele annyit, amennyit szeretnél, még ha a falat kaparod is kínodban. Az más kérdés, hogy nehéz ezt megérteni-elfogadni, főleg a kezdeti rajongósabb időszakban.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.22. 17:13:17

@TBal: Hát, a család, a meló, az egyéb kötelezettségek után jön, sajnos, főleg, ha kevés az idő. Nem érzelmi szinten értem ezt. De ha randit tervezel (nyilván titokban), közbejöhet egy családtag betegsége, egy sürgős meló, a rokonok-barátok váratlan látogatása, bármi beüthet, és nem nagyon tudsz mire hivatkozni - hogy neked el kell menned ... Szóval így értve áll az utolsó helyen.

A gondolataidban nem kap utolsó helyet, persze.

Persze, én is azt mondom, hogy önálló emberrel érdemes kezdeni.

Igen, arra gondoltam, hogy egy évekig fennálló szeretői kapcsolat lehetséges. Mert láttam már, hogy az.

TBal 2011.03.22. 17:17:37

@skarlát betű: igen, ez így van, de ez a titkosság velejárója, ha nagyobb prioritást szeretnél, az csak titok nélkül megy.

Most mentem, szép estét! :)

vagányfilozófus 2011.03.22. 20:27:04

Korrekt. szinte minden szavával egyetértek a bejegyzésnek. :)

GiveltAway 2011.03.23. 09:10:57

Kötelezettségeket jól át lehet szervezni, és egymás ellen kihasználni egy bizonyos szintig, ezáltal a valóságban is gyakorlatilag első helyre hozva ki a szeretőt.
Pár nagyon alap dolog, kevés részlettel. Igazán mindegyiknél fontos, hogy ne legyen kommunikáció a "kihasznált" területek közt.
- egy esti tagozatos főiskola, egyetem az egyik legjobb "befektetés". Ahhoz, hogy menjen elég lehet minimális számú kötelező óra. A többi szabad. Munkahelyen le lehet beszélni, hogy az iskola miatt korábban kellene elmenned bizonyos napokon (még korábbat lehet megbeszélni, mint ami tényleg kellene, még ha oda mennél is). Meg lehet beszélni a főnökkel, hogy ha nem engedi el simán ezt az időt, akkor ledolgozod a többi napon, vagy hogy korábban kezdesz. Itt is ezeket bizonyos mértékig el lehet lógni. Ha a munkahely a valóságban nem is változik, otthon be lehet adni, ezt, hogy máskor tovább kell dolgoznod, korábban kell bemenned. Kis idők ezek, de ha passzolnak, nagyon sokat jelenthetnek. Bizonyos szintű családi dolgok alól ez is kifogást adhat, "bocs, hétvégén kell behoznom, mert most fontos project volt, és az iskola miatt nem tudtam esténként dolgozni". Illetve ha a főnöknek mániája a telefonon hirtelen beugrasztás munkába váratlan időpontokba, akkor pár kamu telefonnal lehet időt csinálni. Ennek továbbfejlesztése, de leghatásosabb volt, ha valami autómatikus rendszeren tudunk hamis riasztást generáltatni, amire reakcióképpen a diszpécser ugraszt minket hétvégén, éjszaka életbevágó munka ügyben.

Lehetőség van még konspirációra munkatárssal, de ettől kicsit óvnék mindenkit. Könnyen olyan szituációba trokollhat, hogy más seggét sodorjuk bajba. Az meg nem jó.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.23. 12:05:52

@GiveltAway: Ez erősen élethelyzettől is függ, mondjuk, ha valaki be van szorítva a 4 fal közé, kisgyerekekkel, akkor baromi találékonynak kell lennie, és még így is könnyen borulhatnak a tervek. A gyerekek hajlamosak a legváratlanabb módon lebetegedni, például. Vagy, ha valaki beosztottként dolgozik, rohan a kölykökért, minden perce eddig ellenőrzött volt, mert nem gondolt rá, hogy teremtsen magának olyan szürke zónákat, amelyek bevethetők ... Szerintem rengeteg ember azért nem jut el a cselekvésig, mert képtelen megszervezni, elég időt kiszakítani magának. Persze, arra van időnk, amire nagyon akarjuk ... csak egyénileg változó, hogy kinek mennyi és mikor.
Abban igazad van, hogy konspirálni tudni kell :-)

Anna_Karenina 2011.03.23. 13:38:52

Sziasztok!

Érdekes témát boncolgattok, tetszik. :-)

A jó test vs. lehengerlő egyéniséggel kapcsolatban van egy érdekes élményem.
Valami teljesen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag rámkattant egy nagyon sportos férfi (elképesztően jó teste van, pedig nem 20 éves...) annak ellenére, hogy én abszolút nem ilyen alkat vagyok (bár én is rendszeresen sportolok, de ez alig látszik rajtam) :-) Persze nem akartam elhinni neki, hogy tényleg rám vágyik. Aztán mégis beadtam a derekam. De azt a tekintetet, ami miatt belementem a dologba, soha életemben nem fogom elfelejteni. Úgy nézett rám, mintha már fájna neki a vágy, és napnál világosabb volt, hogy iszonyúan KÍVÁN engem és ENGEM kíván. Teljesen levett a lábamról. :-) Maga az aktus ezzel a férfivel álomszerű, egyszerre finom, gyengéd, vad, kreatív, amit csak el tudtok képzelni...De a kezdeti lelkesedése jócskán alábbhagyott. Mármint nem a szexben, hanem a körítés. A kezdeti teázások, közös reggelik, ebédek teljesen elmaradtak, és már nincs se telefonálás, se sms... De a szexet ugyanúgy elvárná. Egyébként ő nem az az ember akivel boldogan leélném az életemet. Igazából nagyon más emberek vagyunk, nagyon beszélgetni sem tudunk. Talán a szex az egyetlen, ami kiválóan működik kettőnk között.

Közben megismertem egy másik férfit. A teste meg sem közelíti az előbb emlegetettét. De olyan kisugárzása van! Ráadásul teljesen egy hullámhosszon is vagyunk. Így csak kicsit meglepő, hogy egy átmulatott éjszaka vége szexbe torkollt. :-) Ha csak tisztán a testiséget nézzük, nem volt rossz, de azért nem közelítette meg az előző férfit. Ha viszont a hozzáadott értéket is nézzük, gondolkodás nélkül ez utóbbi úriembert választanám! Vele órákon át tudok beszélgetni, bármikor képes megnevettetni, mellette nincs görcsös megfelelési vágyam stb.
(Hozzáteszem, egyikhez sem akarok feleségül menni, és ezt mindkettő tudja. :-) )

Uhh, ez jó hosszú lett, bocs. :-) Egy szó, mint száz: hiába a jó test és a kimagasló teljesítmény az ágyban, mehet a levesbe, ha a posztban felsorolt többi követelményben harmatgyenge... :-)

barbieds (törölt) 2011.03.23. 13:59:55

Pénztémához még:

A szép nők elvárják, hogy a pasi állja a cechet
inforadio.hu/hir/eletmod/hir-421775

A brit tudósok mindent kikutatnak. :D

GiveltAway 2011.03.23. 14:11:52

@barbieds:

Ez is érdekes a cikkből:
" ha egy férfi felajánlja, hogy állja a számlát, azt akarja jelezni, hogy készen áll egy újabb randevúra. És még szerencse, hogy a nők is így gondolják: ha hagyják fizetni a partnert, azzal azt sugallják, hogy szívesen találkoznának vele újra.

Ugyanez fordítva is igaz: ha egy nő ragaszkodik a fizetéshez, vagy ahhoz, hogy beszálljon az összegbe, az arra utalhat, hogy a randi nem sikerült túl fényesen."

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.23. 14:14:51

@barbieds: Jaaaj ... Egyébként meg nem tudom, mi a szokás Britanniában, ahol annyira, de annyira civilizáltak, de ha egy pasi elvárja, hogy fizessenek neki, szerintem maximum seggberúgást érdemel :P

Biztos csak én vagyok eltévedve, vagy rossz körökben mozgok, de vérig sértődnének a pasik, akiket ismerek, ha egy nő nem engedné nekik, hogy kifizessék a kávéját (főleg, ha ők hívták meg, és ez első randin így szokott lenni ...)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.23. 14:16:52

@GiveltAway: Hát, ha ebből indulsz ki, akkor szerintem minden randit jól sikerültnek fogsz tartani. :-) De komolyan, még senki nem hitte, hogy azért, mert hagytam, hogy fizessen, nyert ügye van. Ennek épp elég más jelét adja az ember metakommunikatív módokon. Jó, hogy nem mindig teljesen egyértelmű, de az esetek nagy részében igen.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.23. 14:19:42

@Anna_Karenina: Sajna vannak pasik, akik csak addig lelkesednek, amíg meg nem kapnak, utána, mintha elvágták volna. Ettől függetlenül, ha épp olyanjuk van, akkor benne lennének a szexben. Tán még csodálkoznak is, hogy jé, akkor most a nő miért rúgja ki őket ...

GiveltAway 2011.03.23. 14:30:26

"Hűséges leszek Sir Cliffordhoz, és hűséges leszek önhöz is, mert úgy látom, mindkettőjüknek igaza van a maga módján."

Ezt a mondatot lehet szem előtt tartani a vitákban, hogy szabad vagy nem szabad félrelépni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.23. 15:34:42

@GiveltAway: :-) Szabadni nem szabad, de azért megtesszük. Ahogy sok mindent, amit nem szabad.

GiveltAway 2011.03.23. 15:53:35

Miért ne szabadna? Lebukni, na azt nem szabad! :)

Norindaa 2011.03.25. 17:08:43

Skarlátbetű, ez ismét nagyon jó volt! És látom, nő az érdeklődés irántad, gratulálok! Kár, hogy nő vagy; ha pasi lennél, megkérném a kezed :-)

A hülyékre meg nehogy hallgass!!!

Norindaa 2011.03.25. 17:13:33

@GiveltAway: hogy én milyen fontos kérdésekről nem tudtam a randik fizetési illemével kapcsolatban...

Én szoktam olyat, h először fizetek, vagy felezzünk, de kizárólag azért, mert egy csomó pasinak az a bevett szövege, h egy nő milyen sokba kerül. Na és a nőnek, mire eljut a randira (bébiszitter - ha gyerek van, fodrász, ha nincs ideje, ruha, stb.) Én erről azt gondolom, hogy öreg, rajtam ne köszörüld a nyelved.

Amelyik meg elfogadja, tudom, hogy sóher :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.25. 18:36:15

@Norindaa: Tudod, ma átvette a Velvet, oszt megint van olvasó, belenéztem a kommentekbe, kb mindet moderálni kéne. Én nem értem, hogy vannak emberek, akik látszólag azért élnek, h minden létező cikket elolvassanak ott, és utána lekurvázzák, lehülyepicsázzák a szerzőt, tökmindegy, hogy miről írt, by the way, magát a portált is folyton szarnak minősítik, de könyörgöm, akkor mi a francért olvassák? Honnan szalasztották ezeket, nem tudom.

Te kéred meg a pasik kezét? :)

A kozmikust elfelejtetted, az fontosabb, mint a fodrász :P Főleg mainapság ... Valóban sokkal több a költség, mint amennyibe az a kávé vagy búvóhely kerül ...

Norindaa 2011.03.25. 21:01:41

El ne keseredj a hozzászólások miatt, néhány embernek ez tölti ki az egész életét, mert a valóságban kiröhögnéd, rá se néznél, meg se tudna szólalni (jó, néha én sem) és itt éli ki magát. Légy vidám, kezeld könnyedén, észre se vedd a legalját, nekik ez fog fájni a legjobban, hidd el, volt már benne részem.

Nem szoktam megkérni SENKI kezét, de érzem itt legbelül :-) (a szívemben, ahogy Kozsó mondaná), hogy mi ketten összeillünk :-)))

Kozmetikus: igen, de én ezt nem vettem bele, alapból megyek, magam miatt pasihiányban is.

Ja, én is a Velveten láttam meg...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.26. 06:59:14

@Norindaa: Á, nem keseredem el, legfeljebb az ország egy részének színvonala miatt, mert nyugatabbra egy ilyen téma teljesen civilizált kommenteket generálna nagyrészt, itt meg ez a kisebbség, de ha nincs sehol címlapon, akkor itt is a civilizált komment van többségben :-)

Kozmetikus: persze, hogy alapból, csak az is költség.

GiveltAway 2011.03.26. 09:56:39

@Norindaa: Amelyik pasinak az a bevett szövege, hogy egy nő mennyibe kerül, azt lehet rögtön ott is hagyni. Egy randira amit költ egy férfi, ha fizet is mindent, szerintem jóval alatta van annak, amit utána a rá költök. Aki már itt cirkuszol, az később mit fog csinálni? Kérdezném, hogy az én kezemet nem szeretnéd -e megkérni, de a jelen állapotban nem tehetem.

@skarlát betű: megerősítelek én is, az aljával ne törődj csak "törőd" :) Ennek a bandának úgyis minden fikázás csak 3 napig tart, dobnak majd nekik új gumicsontot.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.03.29. 19:23:26

tökéletes poszt és nekem tökéletes szeretőm van :)

amúgy a kéglit felesben fizetjük. én kértem, egyrészt, mert így érzem rendjén, másrészt mert tudom, hogy az ő elszámolása szigorúbb... persze a pénzt ő adja oda, de kifejezetten poén, mikor előtte én "kifizetem" őt... :) de ha véletlenül veszünk valami egyebet (kávé, süti, szendvics, akármi), akkor ő fizet automatikusan és nekem eszembe sem jut, hogy nekem kéne. pont úgy, ahogy a férjemmel sem. más pasikkal viszont igen. nem szeretném, ha úgy éreznék, hogy kihasználom őket. ezért felajánlom, hogy fizetek, aztán lesz, ami lesz...

és hogy mennyi ideig tart? amíg jó. ennyi. akár évekig, sőt talán örökké is :) épp nemrég beszégettünk róla, milyen izé helyzet lenne, ha 80 évesen is a "riválisok" egymást kerülgetnék a kórteremben :D a mienk amúgy 2.5 éve tart. mondjuk nem lankasztja a vágyat az, hogy csak nagyon ritkán tudunk találkozni...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.29. 19:40:58

@éniskócos: Na, és még itt gúnyolódtak egyesek, hogy túl magasak az elvárások :P

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.03.30. 11:52:20

@skarlát betű: senki sem tökéletes. egy szeretői kapcsolatban a gyengeségeket is könnyebb szeretni, mert nem szembesül vele nap mint nap az ember éles helyzetben :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.03. 00:07:21

@ricardo:

Ezt az operás fasságot hanyagolhatnánk végre...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.03. 00:12:50

@barbieds:

Abszolút létezik a különbség!
süti beállítások módosítása