A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Van-e elcsábíthatatlan nő?

2011.03.31. 08:05 skarlát betű

A Veszedelmes viszonyok című klasszikus szerint nincs. Egy szükségképpen elszánt, profi csábító, aki korlátlan szabadidővel és elég pénzzel rendelkezik, előbb-utóbb sikerrel jár. Mit ér az erény, ha nem teszik próbára, ugyebár? Mit ér a hűség, ha a csalásnak még a lehetősége sem merül fel? Van-e szomorúbb nemi identitásunk, női önképünk számára, mint az, ha már elcsábítani se akarnak bennünket?

Maga a tény, hogy valaki eddig még mindig ellenállt a csábításnak, nem biztosíték arra, hogy ez örökké így is marad. (Jó, egy bizonyos kor után már esélyes.) Ha jól belegondolunk, egy többé-kevésbé átlagos életvitelű, nem különösebben dögös nőnek nem sűrűn adódik alkalma dörzsölt csábítóval találkozni, főleg olyannal, aki mindent megtenne azért, hogy őt, és pont őt megszerezze. Lehet, hogy bepróbálkozik valaki, aki saját maga sem biztos a szándékaiban, lehet, hogy üldözi valaki, aki neki sem tetszik igazán, legfeljebb maga a tény kedvére való, hogy sikerült megbolondítania egy férfit. Tetszeleghet az erkölcsös asszony szerepében, persze, noha a lelke mélyén tudni fogja, hogy nem ő annyira erkölcsös, csak a kísértés nem volt elég erős.

Az persze, hogy (szerintem) nincs elcsábíthatatlan nő, nem jelenti azt, hogy bármelyik olvasó bármely tetszőleges nőt elcsábíthatja. Még a profi csábítók sem jönnek be mindenkinek, beletörhet a bicskája egyiknek-másiknak, de ha elég sokáig próbálkozunk különböző tapasztalt nőcsábászokkal, a siker valószínűleg garantált lesz. Kivéve! Kivéve, ha a nő, akit el akarunk csábítani, nem reagál az erotikára. Bár a dolog akkor sem teljesen reménytelen, hiszen  hiúság és a szeretetéhség abban is megvan, akit a szex kevésbé izgat.

És van-e elcsábíthatatlan pasi?

20 komment

Címkék: csábítás

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr942748808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bee-lah 2011.03.31. 08:56:44

@bee-lah:
Bővebben:
A pasiknak nem kell lelki ráhangolódás a szexre...
elég az alkalom :)
Vannak helyzetek, amikor nehezebb dolga lehet a csábítónak (pl. fülig szerelmes a pasi) de a körülmények gondos megválasztásával + alkohollal célba lehet érni...
persze másnap reggel jön az "úristen mit tettem... és hányszor..." ( (c) Hat nap, hét éjszaka :) )
és valószínűleg nem lesz belőle hosszútávú kapcsolat sem...

szóval a női csábítóknak nagyságrendekkel könnyebb dolga van: ha "bejön" a pasinak és az úgy érzi nem bukhat le, akkor máris nyert ügye van...

B1

barbieds (törölt) 2011.03.31. 09:50:23

Kora huszonéves életem nagy felismerése volt, ami azóta csak megerősítést nyert, hogy elcsábíthatatlan pasi nincs, megszerezhetetlen ellenben van. És ez a két halmaz részben fedi egymást.

Lord_M_ 2011.03.31. 15:28:43

Elcsábíthatatlan nő: szerintem nincs. Réges régen fejemben a gondolat: "minden nőt le lehet beszélni a lábáról" ...

Hogy elcsábíthatatlan pasi van e... nos A magam részéről úgy érvelnék, hogy bár lelki ráhangolódás tényleg kevésbé fontos, de megvannak a saját belső szorongásos görcseink, érzéseink, kishitűség, vagy épp túlzott megfelelni akarás, amelyek eredőjeként létrejöhet az elcsábíthatatlan pasi... és speciel a legjobb barátom ilyen. Olyan elvhű, hogy II. János Pállal mérhető össze.

Ugyanakkor az elcsábuláshoz a magam részéről is tudnék mit ellenvetni. Ahhoz, hogy elcsábítható legyek, ahhoz nekem is akarni kell, nem elég pusztán az, hogy jó mell, jó segg és félre érthetetlen mozdulatokat szavakat suttog... az mit sem ér, ha alapvetően nem akarok semmit. Így bár azt kell mondanom, hogy elcsábítható vagyok, de nem akármikor és akárki által. Ha nincs egy minimális vonzódás és szándék a részemről, akkor akár meg is feszülhetne a delikvens...

más kérdés, hogy ez itt mind már megint csak teória, hiszen (sajnos) nem állnak sorban az ajtómnál a hódításra kész nők, így az önnön stabilitásom egyelőre pusztán matematikai bizonyítással igazolható.

de a barátom létezése számomra legalább 1 elemű halmazt biztosít az elcsábíthatatlan pasi kategóriára

persze, ahogy fentebb írja barbieds, a megszerezhető és elcsábítható pasi kategóriája is más és más...

ui: bárcsak egyszer megpróbálna valaki elcsábítani :)))) kipróbálhatnám, mennyire vagyok stabil :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.31. 15:47:25

@bee-lah: Azért ez sem minden pasira áll így, szerintem. Igaz, van, akinél egyszerűen meg se próbálja senki ... Talán, mert a fene akar pofára esni. Egy nagyon profi csábító nő valószínűleg azt is megoldaná, akit más lehetetlennek tart.

@barbieds: A megszerezhetetlen alatt mit értesz? Hosszú távra megszerezhetetlen?
Ez egyébként szintén érdekes: egy pasi azt tartja megszerzésnek, ha lefektetett egy nőt, egy nő azt, ha tartós kapcsolatba terelte, vagy legalább is érzelmileg meg tudta fogni. Egy nőnek az nem megszerzés, ha valaki lefekszik vele. Vagy tévednék?

@Lord_M_: Van egy sejtésem. A legelvhűbbek tudnak a legnaivabbak is lenni. Lehet, hogy kívülről nagyon szilárdaknak látszanak, de korántsem azok. Én is voltam elvhű, szóval pontosan tudom, miről beszélek. Többször megkaptam, hogy azért nem próbálkoznak nálam a pasik, mert a hűség szobrának látszom.

Hát, lehet, hogy valaki meghallotta ezt a sóhajt, és jelentkezik nálad csábítási próbára :-)

Lord_M_ 2011.03.31. 16:03:23

@skarlát betű: Pontosítanék, a barátom tényleg a hűség szobra... Hogy naiv lenne, nos bizonyos szempontok szerint igen az, ugyanakkor, hasonlóan hozzám bizonyos kérdésekben, őt még valamikor néhány évszázaddal ezelőtt szocializálták, amikor a hűség olyan erény volt amit tűzzel - vassal próbáltak betartatni, ő pedig ezt úgy gondolja, hogy jó. Más kérdés, hogy emiatt a párkapcsolatai nem nevezhetőek kirobbanóan sikeresnek. Kedves, gondoskodó és elvileg még az elenged - megtart kényes egyensúlyra is képes, ugyanakkor, ezt már többen megerősítették, sótlan... ha érted, hogyan értem. Kellemetlen tulajdonsága is van persze, önértékelése az tulajdonképpen viszont nincs. Meg egy kicsit pesszimista... a pénzügyeire pedig úgy figyel, hogy hónap végén saját könyveléséből tudja, hogy 5 forinttal több maradt a tárcájában mint várta hó elején, és az úgy is van.

meghallotta volna bárki is a "sóhajt"? nos, egyfelől nem hiszem, másfelől egy db garfield-os kép és egy meglehetősen nagyképű nick után aligha jelentkezne bárki is :))

különben is, annyi teóriát gyártottam, lehet önmagam is csak egy teória vagyok :) vagy csak elvileg tudom, hogyan és mit kell csinálni a nőkkel :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.03.31. 19:01:28

@Lord_M_: Ahogy a barátodat leírod, ő nem elcsábíthatatlan, hanem totálisan érdektelen minden csábító számára :P Ki akarna egy sótlan és garasoskodó embert elcsábítani? Így könnyű erényesnek lenni :-)

Majd szólj, hogy jelentkezett-e valaki.

Lord_M_ 2011.04.01. 08:26:50

@skarlát betű: Nana, nem garasoskodó, csak precíz :)
másfelől pedig, hát a pénz és egzisztencia már smafu ? :)

biztos te is láttál már olyan esetet, ahol minden a pasi/nő pénze körül forgott :-)

Ha bárki is jelentkezne, ígérem, hogy megírom hosszasan emailben, és lehet belőle akár vendégposzt is :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.01. 08:37:57

@Lord_M_: Hát, az kábé ugyanaz. Mert, mi a garasoskodó? Aki minden garast számon tart. Az pedig egyéb szörnyűségekre is képes.

Nem smafu, persze, de mondjuk szeretői szempontból nem sokat számít, hacsak nem kitartott akar lenni az ember lánya.

Na, lányok, előre a világhír felé :-)

GiveltAway 2011.04.01. 10:29:08

Eddig nekem egy olyan nő volt, akit nem sikerült megszerezni. Elcsábítani sikerült, de feltételezem utólag, számára én csak a harmadik fél voltam, anélkül, hogy ezt tudtam volna.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.01. 10:43:21

@GiveltAway: És hányat próbáltál megszerezni összesen? :-)
Egyébként, ha tetszik valaki, azt megpróbálod megszerezni vagy elcsábítani vagy akármi, vagy olykor meg se próbálod?

bambabacsi 2011.04.01. 21:43:43

Én is affelé hajlok, hogy árnyalni kell a képet, nevezetesen mit értünk megszerzés alatt? Még az is lehet, hogy ugyanazon szitu két résztvevője is másképp látja a történteket. Lásd pl:
Pasi: megvolt, megszereztem:)
Nő: hát, ez nekem most nagyon kellett, ismét kerek a világ, de elég is volt:)

Én a magam részéről sosem használtam ezt a szót, ahogy a megcsalást sem. Mindkettő valamiféle birtokviszonyt fejez ki.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.01. 23:07:25

@bambabacsi: És te ennyire ellene tudsz mondani a birtoklási vágynak? :-)

bambabacsi 2011.04.02. 12:58:54

@skarlát betű:
Nem vágyom birtoklásra:-) Érezzük jól magunkat, ameddig lehet és kész:)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.04.02. 23:09:35

mondtam már, hogy tetszik a blogod? :D
a számból veszed ki a szót :) én is írtam már egyszer posztot erről a témáról... hogy könnyű úgy erényesnek lenni, ha esély sincs a bűnbeesésre :) és megfigyelésem szerint azok szoktak veszettül erényesek lenni, akit még soha senki sem próbált elcsábítani.
ugyanakkor mégsem ennyiore egyszerű a helyzet. nekem korábban is voltak flörtjeim, próbáltak már máskor mások is elcsábítani, mégsem történt meg. aztán jött valaki, aki talán nem is akart szándékosan elcsábítani, mégis megtörtént...
@Lord_M_:
egy ideje egyébként van egy hobbim. "csábítok" persze nem igazából (kösz, elég egy szerető is), de néha "tesztelem" a körülöttem lévő pasikat, vajon hajlandó lenne-e. kb 90% igen. (csak olyanokkal játszom ilyet, akikkel már nyílvánvaló a kölcsönös rokonszenv, Brad Pittnél nyilván nem lenne esélyem :D )

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.04.02. 23:42:26

@Kommentel(n)ő: igen, ez a dolog határozottan működik :) van amikor nagyon bele tudom magam élni és pontosan azt tudom "adni", amire a másik vevő... aztán volt már olyan, hogy szinte szerelmi vallomás hangzott el, és csókra nyílt a száj, amikor megráztam magam, hogy bocs... nem szép dolog :( azóta nem lépek át egy határt, de akkor is jó játék :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.04.03. 07:44:04

@Kommentel(n)ő: De ehhez olyan pasik kellenek a környezetben, akiket pasinak lát az ember ... :P

@éniskócos: És te hogy érzed magad, ha ugyanezt veled csinálják a pasik? Csúnya dolog :P

Ahhoz egyébként mit szóltok, hogy minél kevésbé fontos egy hódítás, annál könnyebben megy?

LittleBear 2011.08.13. 20:33:42

@skarlát betű: Ursae Minoris blogjából keveredtem át hozzád, mint kívülálló olvasgatlak (én magam az elcsábíthatatlan kategóriának tartom magam több szempontból is, bár nem vagyok érzéketlen a férfi-bájakra :-))
egy kicsit OFF-olós megjegyzésem lenne:
"Mert, mi a garasoskodó? Aki minden garast számon tart." - ebben nincs igazad, én pont azért vezetek - nem túl szigorú, de következetes - könyvelést, mert számolatlanul tudom szórni a pénzt, és nagyon rossz érzés hó végén, hogy elköltöttem több tízezer forintot a szükségeseken felül, és nem bírok visszaemlékezni, hogy ez mire ment el.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.08.14. 10:34:11

@LittleBear: Üdvözöllek ebben az uborkaszezonban :-)
És hányszor próbáltak elcsábítani az utóbbi időben?
Egy időben én is vezettem, mit költök, van valami haszna, persze, de ha egy férfi így működik, az nekem egyszerűen nem imponál. :-) Ha valakinek imponál, az szóljon! :-)
Természetesen nem olyan férfiról beszélek, akinek hat gyereket kell minimálbérből eltartania, annál nem hat garasoskodásnak (egyébként is a felesége fogja valószínűleg kézben tartani a költségvetést). De, ha valaki elég jól keres, és nincs benne semmi nagyvonalúság, az nekem nem szimpatikus.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.03. 11:12:16

A hűség nem más, mint a kísértés hiánya :-)
süti beállítások módosítása