A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Röviden a díjkiosztóról

2011.09.08. 23:16 skarlát betű

Kedves Hűtlenek,

az Életmód kategória győztese ugyan nem a hűtlenség lett, de ezen őszintén szólva nem lepődtem meg. Természetesen a háziorvos blog nyert, ahogy előre tippeltem. 

Itt lezárul hát a Goldenblog idei története, ettem-ittam és jól éreztem magam a hajón, bár ez nem a szervezőknek volt köszönhető, de spongyát rá. 

Köszönöm, hogy drukkoltatok, szerintem ez a "benne vagyok az első háromban" már épp elég nagy győzelem.

Skarlát Betű

37 komment

Címkék: díjkiosztó

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr783212627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lars.Lares 2011.09.09. 07:45:33

Nem akarok bántani senkit, de a kategóriában kiosztott második első díjazott súlytalan. Szerintem

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.09.09. 08:58:13

És akkor lazítasz végre egy kicsit a rágörcsölésen is? :PP

barbieds (törölt) 2011.09.09. 09:46:03

Huhh, buli is volt, ahol fel kellett fedned az orcádat? :o

M-elicious 2011.09.09. 11:23:33

szerintem SB ebbőlaz alkalomból egy nagy álarcot kanyarított orcája elé, illetve vörös S betűt varrt a mellkasára-hátára:-)

különben meg nagyon nagy gratulieren!

M-elicious 2011.09.09. 11:27:26

megjegyzem, a témát mostanában nagyon felkapták, a Velvet meglehetősen gyengén muzsikáló "randiblogja" is felkapta bulvárstílusban. mostanság "megrendítő" személyes beszámolókból lehet levonni az élet nagy tanulságait.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.09.09. 11:33:07

@Lars.Lares: A másik díjazott közönségszavazat alapján lett első, tehát ott a zsűrinek semmi szerepe nem volt.

@kardhal77: Nagyon laza vagyok, láttál volna tegnap :-)

@barbieds: @M-elicious: Nos, én még ilyen díjkiosztót nem láttam életemben. Egy diszkó volt, sötét, zaj, tömeg, és ha fennhangon sikoltozom, hogy én vagyok skarlát betű, akkor se érdekelt volna senkit :-) Úgyhogy álarcra se volt semmi szükség.

M-elicious 2011.09.09. 11:42:21

@skarlát betű: állati lazák ezek a goldenblogosok, ez így manifesztálódott.

különben meg szomorú vagyok, hogy semmi drámai fellépést nem produkáltál:-) na jó, ez valóban nem az a blog, aminek a szerzőjét így képzeli el az ember.

aJeti 2011.09.09. 12:02:11

@skarlát betű: én örültem volna ha fennhangon sikoltozol, sőt. megköszöntem volna hogy ilyen jól írod ezt a blogot. most már mindegy. ahogy elnéztem az arcokat jobb volt nem bemutatkozni...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.09.09. 12:22:14

@M-elicious: Én ezt nem lazaságnak, hanem szervezetlenségnek hívom inkább ... :-) Nem tudom, ki hogyan élte meg az egészet, de én azt érzékeltem, hogy alig figyel valaki, a kivetítő nem látszik, az, hogy a színpadon mi zajlik, nem látszik (jó, hogy hátul álltam), nem volt az egésznek méltósága ... Lehet, hogy ez a modern díjkiosztó, nem tudom.

@aJeti: Kedves tőled, de nem hallottad volna meg abban a zajban :-) Egyébként fogalmam sincs, kikkel telt meg a terem, mert csak az első 3 helyezettek (kategóriánként összesen 6) plusz a kísérőik az összesen 108 ember, ha jól számolom ... Mennyien lehettek ott? Ennél biztos többen.
Persze, biztos költséghatékonyabb úgy szervezni, hogy egy darab szék nincs, de nekem furcsa. :-)

Lars.Lares 2011.09.09. 12:34:54

Sikoltozhattál volna, csak senki sem hallotta volna meg @skarlát betű: -).
A TeleNóra nem lett szimpatikus a díjmodemekkel.
Érdekes módon a női nem volt többségben, ebből is látszik, csak ők tudnak jól írni és olvasni. :)
Póló/állarc @M-elicious: jó ötlet, az SB támogatók jöhettek volna abban. :)

Lars.Lares 2011.09.09. 12:36:06

Belógósokkal, mint én, @skarlát betű: -)!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.09.09. 12:42:39

@Lars.Lares: Szerintem ez semmit sem bizonyít, és én még csak nem is vagyok benne biztos, hogy a nők voltak többségben ...
Tudtad, hogy ennyire nem lesz ellenőrzés, hogy simán be lehet menni?

Lars.Lares 2011.09.09. 12:48:28

Ez egy szabálykövető ország @skarlát betű: -)!
Gyógyír az volt, amikor kiléptem, és meghallottam a tömény metálzenét fenntről. :)

Lars.Lares 2011.09.09. 13:03:15

@kardhal77: megnéztem, 50 szavazat volt a blogra. Érdekes, mert ennek a 10%-át én adtam le. Ennél sokkal ismertebb a blog.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.09.09. 13:35:37

@Lars.Lares: Ez jó :-) Mekkora rajongó vagy :-) Akkor a szavazatok 15%-ára van magyarázatom, a többire nincs :-) Persze, hogy ismertebb, de az FB-n keresztül nagyon sokan akkor se akartak szavazni, ha nem ilyen jellegű blogról volt szó.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.09. 15:33:09

@Lars.Lares:

"Érdekes módon a női nem volt többségben, ebből is látszik, csak ők tudnak jól írni és olvasni. :)"

Nana, ezt azért kikérem a nemem (és önmagam) nevében is!

Amúgy tényleg több volt a nő, a díjkiosztó lebonyolítása meg méltó befejezése volt az egész GB-mizériának :-) De legalább adtak sörjegyeket és a kaja se volt rossz.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.09. 15:35:01

És legközelebb szervezzünk közös bulit: a skarlát betűsöket ti hozzátok, a katonás srácokról meg majd én gondoskodom :-)

M-elicious 2011.09.09. 15:40:39

@Lars.Lares: ezen az alapon már bulit is szervezhetünk lassan, mint a szakítósok...

M-elicious 2011.09.09. 15:44:17

@tiboru: most nézem, már te is buliban gondolkozol...viszont lehet, hogy egy ilyen buli résztvevőinek 3/4-elenne ffi. merthogy nekem úgy tűnik, hogy a nemek eloszlása meglehetősen homogén itt, a hűtlenkedők tájékán.

mit fog csinálni az a sok pasi? mondjuk én nem bánnám, lehet, hogy itt lenne az ideje egy férfihárem működésének közelebbi tanulmányozására. persze csakis tudományos célból, hogy aztán vendégposztban beszámolhassak a tapasztalatokról!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.09.09. 15:48:11

@tiboru: @M-elicious: Bizony, ezzel a női skarlátok járnának jól :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.09. 15:50:58

@M-elicious:

Ó, nekem elég komoly rutinom van blogbulik lebonyolításában. Igaz, blogtársaságunk tagjainak kromoszóma-állománya zömében XY (milyen is lenne egy katonás blog olvasói összetétele), de van pár nagyon kellemes XX-es is. Sima szervezés kérdése egy ideális ivararány létrehozása :-)

De ez csak ábránd, elvégre ti tényleg rejtőzködőknek tűntök, és nem valószínű, hogy bevállalnátok egy bulit, IRL.

Maximum farsangkor, rögzített álarcokkal és jelmezben :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.09.09. 16:01:26

@tiboru: Az álarcosbál jó ötlet :-) De ha nincsenek nevek, csak nickek, akkor kicsi a valószínűsége, hogy valaki rájön a másik identitására. Persze, ha nem kifejezetten törekszik rá. És a ti társaságotok ebben veszélyesnek tűnik. Ugyanakkor szolgálati (meg egyéb) titkot tartani tudni kell. :-)

barbieds (törölt) 2011.09.09. 16:12:22

@skarlát betű: Ja, kivéve, ha ismerősbe botlasz a nick mögött. Bár persze akkor véd- és dacszövetség, mert egyformán van veszítenivalótok. Na, mondjuk a nyitott kapcsolatosokat kivéve.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.09.09. 16:24:03

@barbieds: Az, hogy valaki megjelenik a bulin, még nem jelenti, hogy hűtlen, csak azt, hogy olvassa a blogot :-) Különben ezt igazán zárt körűre kellene szervezni, nem úgy, mint a goldenblog díjkiosztót ...

LittleBear 2011.09.09. 18:14:14

@skarlát betű:
itt vagyok én, pl. aki olvaslak és nem vagyok hűtlen, és azt hiszem, megcsalt sem, és remélem, ez még nagyon sokáig így marad :-))
az egy másik dolog, hogy introvertáltságomból fakadóan blogbulin sem fogtok nagyon látni, így lehet, hogy mégiscsak az lesz, hogy aki megjelenik az egyben hűtlen is :-))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.09. 18:41:48

@LittleBear:

Na tessék, most vetted el sok tízezer embernek a kedvét, hogy eljöjjön :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.09. 18:42:53

@tiboru:

Mit tízezer; inkább százezer, millió!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.09.09. 18:55:49

@LittleBear: Szerintem nem te vagy az egyetlen hű az olvasók között :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.09.09. 18:57:54

@skarlát betű:

Hát nem is. Itt vagyok pl. még én.

LittleBear 2011.09.09. 19:15:28

@tiboru: ó, nem vagyok én ilyen hatással olyan sok emberre :-))
és ha te elmész, akkor már biztos lesz, hogy nem mindenki hűtlen, és akkor bátran mehet bárki!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.09.09. 19:35:24

@tiboru: Akkor igazi kihívás leszel a nők számára ... :-)

Lars.Lares 2011.09.09. 21:26:40

Nőknek elég smink, állarcnak @skarlát betű: -), és @tiboru: ilyen pozitívizmus csak a fegyveres erők és testületeknél fertőz. :)

Lars.Lares 2011.09.09. 21:32:59

Szerencsére van itt profi buli- és nemirendező @M-elicious: -)

aJeti 2011.09.12. 13:00:48

aki itt van az a hűtlenséghez hűséges?
!
:D

kiscsillag_75 2011.09.13. 08:11:07

@aJeti: Így teljes az életem. Tehát hűséges vagyok a hűtlenséghez :-)

M-elicious 2011.09.13. 09:47:24

@Lars.Lares: köszönöm a megelőlegezett bizalmat, de attól, hogy nagy a szám, még nem biztos, hogy jó szervező is lennék...
süti beállítások módosítása