A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Vendégposzt: Volt egyszer egy nyitott házasság

2011.10.29. 07:14 skarlát betű

A mai vendégposztban egy régi, több mint 20 évvel ezelőtti nyílt kapcsolat-kísérletről olvashatunk, Opre billentyűzetéből. 
 
Fiatal házasok voltunk, de már látszott, hogy azért én nem éppen azt választottam, akit kellett volna.
 

Szerelmes lettem valakibe. Egy kiránduláson jöttünk össze. Távkapcsolat volt, hiszen több mint 100 km-re laktunk egymástól, ő egyedülálló pasi volt akkor. Olyan vakon egymásba szerettünk, hogy ezt titkolni nem lehetett. Erre a férjem, azt hiszem bosszúból, vagy, hogy megmutassa nekem, hogy ő is legény a gáton, ugyanabból a társaságból felcsípett egy csajt. Aztán többet is. Válni is akartunk, dehát az akkor se volt egyszerű, és megdumáltuk, hogy együtt maradunk, én az akkori szeretőmmel találkozgatok, amikor tudok, ő meg a nőivel, amikor tud. 
 
Ment is egy darabig, előfordult, hogy egy társaságban szórakoztunk, de ő is mással ment oda, meg én is. Majd a férjem egy adott pillanatban azt mondta, hogy ő kivándorol nyugatra az egyik csajjal. Na, ettől kiborult a bili nálam. Körülbelül másfél évig ment ez a "nyitott házasságosdi", őrültség volt az egész, hülyén csináltuk nagyon. Én is hazavittem a pasit több alkalommal, ő  is a nőit. Hova is vittük volna őket, hiszen nem egy városban laktunk a szeretőinkkel. Jónéhány barátunk is tudott a dologról, de elfogadták, nem volt semmi különösebb hiszti ekörül.
 
De ez a kivándorlás-dolog betett. Nem tudtam elviselni, hogy nem vagyok többé fontos neki, és el akar menni. Persze, nem lett volna könnyű megvalósítania ezt a tervét, nem is hittem el igazán, hogy komolyan gondolja, de valószínűleg olyan állapotba jutottunk, hogy az addigi módon már nem lehetett folytatni.
 
Hálistennek akkor tudtunk még beszélgetni, (azóta már nem tudunk), és kidobtuk a szeretőket. Házasságunk megmentése érdekében csináltunk hamar egy gyereket. Aztán sokáig csak anya voltam. 

11 komment

Címkék: bosszú nyitott házasság bizonyítás

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr533337016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E. Bonheur 2011.10.29. 08:03:47

Erre csak azt tudom írni, hogy ez úgy hülyeség, ahogy van, az a két ember, ha felismerte, hogy nem egymásnak valók, akkor mindent el kellett volna követniük, hogy váljanak el.
Ez nem nyílt házasságra példa, ez csak félre kufircolásról szól, vagy bosszúállásról a pasi részéről. És persze egy "naiv kislányról", aki azt hitte, hogy a házasságot, két ember közötti kapcsolatot meg lehet menteni egy gyerekkel.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.29. 10:22:05

@E. Bonheur: Vannak a nyitott házasságnak szabályai? Szerintem ez az volt, csak nem jó (értsd: követendő) példa. És amíg nincs gyerek, valószínűleg tényleg az a legokosabb, ha elválnak, bár más okok is megakadályozhatják az embereket abban, hogy megtegyék ezt a lépést. Ebben az esetben én a lányt nem értem, ha a másik pasi szóló volt, és annyira dúlt a szerelem, mi akadályát látta, hogy váltson? És mikor a férje le akart lépni, miért pöccent be? Büszkeségből?
Egyébként meg rengetegen hiszik azt, hogy egy kapcsolatot meg lehet menteni 1-2 gyerekkel, a kapcsolat fenn is marad, de nem lesz jobb, csak sokkal nehezebbé válik a szakítás.

Rogerthat 2011.10.29. 21:25:27

bár a vége-koreográfia egyértelmű, azért zavaróan félbehagyott a történet.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.30. 01:55:26

Nem akarom bántani a levélírót (van neki baja elég), úgyhogy inkább nem is mondok semmit.

Jilley (törölt) 2011.10.30. 19:36:44

Hát inkább tartózkodnék én is ...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.30. 20:30:18

@Rogerthat: A "sokáig csak anya voltam" szerintem arra utal, hogy miután megszűnt Opre "csak" anya lenni, megint rájött, hogy kell még neki valami más is. De az már egy újabb történet (lenne).

@tiboru: @Jilley: Ó, de tapintatosak vagytok.
Egyébként szerintem az emberek igen nagy százaléka követ el hasonló (nem pont ilyen jellegű, de ilyen kaliberű) hibákat, főleg párkapcsolati szinten.

Rogerthat 2011.10.30. 20:49:09

@skarlát betű: a másik fél meg sokáig csak apa volt? :) engem az a vonal is érdekelne, pláne hogy a kilépés gondolata (először) benne ért meg.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.30. 21:11:40

@Rogerthat: A kérdés logikus, nekem az is hihetetlen, hogy közös megegyezéssel ki lehet rúgni szeretőket, főleg, ha egyik részről komolyabb érzelmek is játékban voltak.

normálnyomtáv 2011.10.31. 19:34:52

@skarlát betű: "miért pöccent be? Büszkeségből?" igen, írta is: "Nem tudtam elviselni, hogy nem vagyok többé fontos neki,"

normálnyomtáv 2011.10.31. 19:37:56

Nem lehet, hogy ez az egész nem egy nyílt házasság, hanem egy nyílt bosszúállás leírása? Legalábbis a nagy része.

E. Bonheur 2011.11.01. 00:49:48

@normálnyomtáv: nekem is ez volt a véleményem. Szerintem sok ilyen dölyfös ember van, aki, ha megtudja, hogy a párja félrelépett, vagy az is elég, ha csak gyanítja, vagy még durvább, hogy csak képzeli, akkor rögtön felcsíp valakit válogatás nélkül, ezzel próbálja kárpótolni magát, hogy csorba esett a büszkeségén, vagy...ez durvább, hogy a külvilágnak akar bizonyítani valamit. Na de, vajon mit? Erre aztán sokféle válaszom volna, egyik cinikusabb, a másiknál.
süti beállítások módosítása