A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Mennyi tudsz várni? És mennyit kell?

2011.11.21. 07:30 skarlát betű

Ismét kaptam egy téma-felvetést, de szakirodalom nélkül. A kérdés az időre vonatkozik. Amely korántsem telik mindenki számára egyforma sebességgel, és könnyűséggel. Főleg akkor nem, ha randira vár. 

Vajon mennyi idő telik el két randi között? Pár nap? Egy hét? Két hét? Egy hónap? Még több? Ki mennyi szünetet visel el könnyen, mi esik már nehezére? Mi lenne az ideális? Mi a lehetséges? Mikor telik az idő nagyon nehezen? Ha nem tudjuk, mikor lesz a legközelebbi, vagy, ha nagyon messzi időpont van kitűzve? 

Hogy viseljük az utolsó pillanatban érkező lemondást? Valóban nehezebben telik-e az utolsó huszonnégy óra, mint az addigi napok? Szerintem igen. Kialakul valamiféle szabályosság a randik között eltelő időintervallumok hosszúságát illetően? Egyenletesen oszlanak el ezek, vagy vannak intenzívebb időszakok, amelyeket laposabb hetek követnek?

Ha előre tudjuk, hogy több hétig nincs esély találkozni, az könnyebben kezelhető, mint ha csak húzódik a randi tervezett időpontja egyik hétről a másikra, és valamiért nem jön össze? Ha a szeretőnk többször lemondja a találkát, elkezdünk-e kételkedni abban, hogy valóban akar-e még látni minket?

Azt a kérdést már fel sem teszem, hogy kinek telik nehezebben az idő, annak, aki nagyon elfoglalt, vagy annak, aki ráér. A gond azonban nem csak az elfoglaltság mértékében rejlik. Hanem abban is, hogy mennyire tudjuk kikapcsolni a gondolatainkból a vágyakozást. És erre a nők kevésbé képesek. Tehát - elvileg - számukra nehezebben telik az idő. 

103 komment

Címkék: várakozás idő randigyakoriság

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr843396214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.21. 12:18:13

@Jilley: Nálam is volt már úgy, hogy randi után sokkal erősebb volt a vágy a folytatásra, mint később, mikor lecsillapodtam. Főleg, ha teljesen bizonytalan a következő alkalom, az be tud tenni.

Érdekes, nekem a búcsúzás sose probléma, általában vidám vagyok akkor is.

Pasik baromira hallgatnak :-P

TBal 2011.11.21. 13:09:05

@skarlát betű: Olyan pasi kellene ide, aki szar házasságban él, és a feleségével nincs igazán jó nemi élete.
Nálam pont hogy volt egy ilyen elvi törekvés, hogy ha heti vagy kétheti egy napban állapodunk meg, mint külső partnerrel töltött idő, akkor az ne 3-4 nap legyen (azaz, ne az legyen, hogy az előtte levő napokban hiába vagyok a partneremmel, gondolatban már a külsős randit várom, lelkileg és egyéb módon arra készülődök, hogy ott mit fogok majd csinálni). Az elején volt ilyen, de most már nincs, azaz várom, de nem az tölti ki minden gondolatomat, és a partneremmel is tudom élvezni az életet.

Elég gáz házasság kell ahhoz, hogy a partner ne vegye észre, hogy én lelkiekben máshol járok, plusz eléggé tiszteletlennek kéne lennem a partneremmel ahhoz, hogy tudatosan ilyet tegyek, és ezt okének találjam.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.21. 13:23:41

@TBal: Nem hiszem, hogy ehhez feltétlen szar házasság kell. Egy pasi (az én tapasztalataim szerint) egyébként sem foglalkozik gondolatban annyit álmodozással, mint egy nő. Vagy mégis? Persze, semmiképp nem nevezné álmodozásnak :-)

Jilley (törölt) 2011.11.21. 13:33:51

@skarlát betű: Még a végén megjavulunk ettől a rengeteg pasi választól. :D Ezért remélem, hogy az elrettentő példáktól óvakodni fognak. :P

TBal 2011.11.21. 14:30:21

@skarlát betű: Miért, mi kell hozzá?
Miután csak magamról tudhatom, hogy mennyit álmodozok, nem tudom összehasonlítani. Mit értesz álmodozás alatt? Mert pl. a pasik állítólag többször gondolnak a szexre, mint a nők, és annak a nagy része szerintem az álmodozás kategória...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.21. 14:37:51

@TBal: Állítólag többször, de ez egyáltalán nem biztos :-P
Azt nem tartom álmodozásnak, hogy szexre gondolnak, csak, ha egy bizonyos nőre, és összeszedett fantázia vagy terv fogalmazódik meg bennük. De a női álmodozás sokkal többről szól, mint puszta szexről.

Koborlovag 2011.11.21. 14:44:26

Halihó mindenki!
Magam részéről úgy voltam vele, hogy ha már távolsági szeretősdi, akkor a randit követő napokban még a randi élménye pezsgett bennem, ahhoz kellett egy pár nap míg lecsillapodott bennem. Más kérdés, hogy nálam sosem volt olyan helyzet hogy szükségszerű nagy csöndek és nem-kommunikálások lettek volna, szóval a várakozás rész is inkább a közös tervezgetés, az egymás spanolása témakörben zajlott.
Tény, hogy szerintem is egy mélyebb, nem pusztán testiséget érintő titokkapcsolatban az ember nem feltétlen a testi részt várja, sokkal inkább a másik lényének ott létét, az együtt pillanatokat, ami meg ugye alapvetően egyfajta hiányt feltételez. A pasik/férfiak is szintén képesek megszenvedni a várakozást, max nem beszélünk róla. :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.21. 15:21:16

@Koborlovag: Szóval nálad nincs az, hogy elteltél a dologgal, és végre másra tudsz koncentrálni? :-)

Az jó, ha folyamatos a kapcsolat, és tervezgetni lehet, én is szeretem :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.21. 15:23:31

@TBal: Hehehe, a nők tényleg kevesebbet gondolnának a szexre??? Szerintem meg egyre inkább kezdjük lehagyni a férfiakat etéren. ;)
@Koborlovag: "egy mélyebb, nem pusztán testiséget érintő titokkapcsolatban az ember nem feltétlen a testi részt várja, sokkal inkább a másik lényének ott létét, az együtt pillanatokat, ami meg ugye alapvetően egyfajta hiányt feltételez" - úgy módosítanám: "nem feltétlen CSAK a testi részt várja..." Amúgy ott a pont! :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.21. 15:27:30

@Enchantée: Nem tudom, hogy mennyi változás van ebben, de az valószínű, hogy a nők sokkal inkább be merik már vallani, ha gondolnak rá, mint régebben.
Egyébként meg a nők úgyis 35 körül kezdenek belelendülni, ahogy már volt róla szó. :-)

Így van, a testi rész is nagyon fontos, de persze nem minden. Viszont az a legteljesebb jelenlét.

TBal 2011.11.21. 16:23:44

@Enchantée: Az ilyen kommersz felmérésekben ez van legalábbis, hogy a pasiknak kb. mindig azon jár az eszük. De nem tudhatom a női oldalt, sose voltam még nő.

@skarlát betű: Valóban, a szeretkezés a legteljesebb jelenlét, akkor a férfi teste és lelke is jelen van a nőben :).

A nők miről álmodoznak a szeretőjükkel kapcsolatban?

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2011.11.21. 20:32:28

Most, hogy rengeteg a dolgom, könnyebben viselem a várakozást.
Mivel nem tudhatom, hogy mikor lehetünk együtt, nem jó a várakozás.
Az könnyebbé teszi, hogy néha találkozunk nyilvános helyen, így legalább láthatom, bár a vágyat növeli rendesen. És az is segít, hogy hétköznap mindig kapcsolatban vagyunk. Hetek telnek el két randi között, nagyon nehéz kivárni a következőt, és rendszeresen újra "átélem" az előzőt gondolatban, percről percre.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.21. 22:37:02

@TBal: Nem tudom, más miről álmodozik, de én mindenféle egyéb helyzetben is elképzelem, nem csak szex közben :-) Akár teljesen köznapi helyzetekben is.

@azentitkaim: Ez érdekes, hogy visszanézed az előző randit. Bennem is le szokott peregni még párszor, persze attól is függ, mennyire vad szabad agykapacitásom. ;-)

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2011.11.22. 04:17:20

Én is elképzelem hétköznapi helyzetekben is, komplett forgatókönyvek játszódnak le a fejemben.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.22. 08:02:15

@TBal: Álmodozás közben leperegnek korábbi együttlétek, tervek születnek elkövetkezőkre vonatkozóan, a hiányzó láncszemek saját verzióban történő elképzelése is megesik.
@skarlát betű: @azentitkaim: Egyetértek veletek. :) Ez tényleg így van.

Lars.Lares 2011.11.22. 12:22:37

És pontosan mi az, amikor szexuális gondolataid vannak @Enchantée: -)? Kipróbálandó, kipróbált pózok, menetrend, nem hagyományos felállás? :)

Lars.Lares 2011.11.22. 12:37:18

Hogyan lehet három hetet kibírni @Jilley: -)?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.22. 12:49:52

Érdekes, hogy nem villanyozza fel jobban a téma az erre járók százait, ezreit. (százezreit :)

Pedig valahol a kapcsolat lényegéhez tartozik a dolog; a távolság-közelség kérdéséről van szó, vagyis arról a dinamikáról, ami az egész kapcsolatot mozgatja.

Én még nem láttam olyan helyzetet, hogy ez teljesen harmonikus lett volna. Folyton közeledésben, távolodásban, megszorításban, elengedésben van az ember. A naptárban, a találkozások változó gyakoriságában ez mutatkozik meg.

Jilley (törölt) 2011.11.22. 13:46:15

@Lars.Lares: Lehet, hogy ezt nem kellene, de mondjuk, lábat összeszorítva? ;) Egyébiránt kínok kínja között, ám remélem, hogy lesz ez másképp is még. Valamint addig is álmodozom az egymásban való felolvadásról, ami nem múlik el nyomtalanul. :) @kardhal77: Naná, hogy nem villanyoz fel minket, mert vérzik a cápa, kedves Kardhal. :) Azonban emlékszem egy posztra itt, ahol a várakozás örömeit ecsetelte Skarlát betű, hogy milyen csodás az újbóli egymásra találás, annak ellenére, hogy tér és idő egyszerre korlátoz minket.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.22. 14:02:14

@kardhal77: @Lars.Lares: Na, és mikor kezdődik a visszaszámlálás? :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.22. 14:18:45

@Lars.Lares: Bármi előhozhatja, egy szó (a rádióban), egy kép (főleg, ha olyan helyeken nézelődik az ember), egy dal, vagy csak egy szövegrészlet, aminek semmi közének nem kell lennie a vágyott személyhez, mégis hozzá kötöd. És akkor beindul, igen, egyrészt a nosztalgikus mozizás a már átéltről, az átélni vágyandóról, menetrendek készülnek, akár hagyományos felállásban, akár attól eltérőben, elvégre az álmodozás során bármi engedélyezett, még olyan is, aminek semmi valóságalapja nincsen. Legalább álmomban legyen már minden körülmény tökéletes, ha a való életben nem mindig jön ki úgy a lépés. :))) Mivel vizuális vagyok, egy képbe is bele tudom képzelni magunkat, és máris csurog a nyálam, és nehezen megy a láb összeszorítása, hogy @Jilley: szavaival éljek! ;)

E. Bonheur 2011.11.22. 14:26:26

Egy alkalommal ezt írtam, és ez most éppen aktuális, mert kedd van.

Várom a csütörtököt. Fáradtan is várom a csütörtököt. Nagyon várom a csütörtököt. Kell nekem az a csütörtök. Kár, hogy nincs most azonnal csütörtök, és kell várni rá. Mindig kell várni. Most a csütörtököt várom. Holnap szerda, és csak azután van csütörtök, mindig közbejön valami, holnap például a szerda. Azt meg kell várni, hogy múljon el, és csak azután lesz csütörtök. És a csütörtöknek a délelőttje is el kell teljen, és csak azután lesz csütörtök délután. Kibaszás. Még kettőt kell aludnom, hogy csütörtök legyen.

:)

Lars.Lares 2011.11.22. 14:31:51

Azonnal elég jó válasz @skarlát betű: -)?
Ha nincs lecsillapodás az A verzió után, akkor mit csinálsz, hogy túljuss? Jön egy másfajta, B verzió csillapításnak? :D

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.22. 14:36:00

@E. Bonheur: Hát még ha azt se tudod, hogy tényleg csütörtök lesz-e vagy péntek! Vagy esetleg egyik sem, mert valami tényleg közbejön. Ahányszor nekem közbejött valami...

De van ennek jó oldala is, például elmehetsz még kozmetikushoz, és már a készülés is hozzátartozik a rituáléhoz. Gondolkodhatsz rajta, hogy mit veszel fel, és mikor öltözni kell, úgyis megváltoztatod. Én olykor külön elmegyek ruhát venni, na nem mindig, de előfordul :-)

A pasik pazarolnak akár 1 percet is arra, hogy elgondolják, mit fognak felvenni? :-)

@Enchantée: Ó, szinte mindenről eszedbe juthat, a vágy meg egészen váratlan helyekről tud támadni.

Érdekes lenne az álmokról is írni, mert az megint más kategória. Lehet, hogy valamelyik következő posztban sorra kerül. :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.22. 14:39:36

@Lars.Lares: Most nem értem, milyen A meg B verzió. :-(

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.22. 14:45:43

@E. Bonheur: Valami hasonló, csak péntekkel nálam... :DDD És milyen jó Neked, eggyel kevesebb napot kell kibírnod! ;)
@skarlát betű: Pontosan: mindenről eszembe jut, a legbanálisabb, legaszexuálisabb dologról is. Most éppen egy gemkapoccsal szemezek, de a gondolataimat igen messze repítette. ;)))

Lars.Lares 2011.11.22. 15:09:10

A verzió @skarlát betű: , aki ment és felkorbácsolva hagyott (bár az inkább az igazolatlanul hiányzó Barb :)), a B verzió aki/ami segít a felhúzottság levezetésében. :)

Gondolatok inkább a 'mit fognak levenni' körül forognak. :)

:D
@E. Bonheur: -)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.22. 15:30:15

@Lars.Lares: Hát, biztos telhetetlen vagyok :-) Vagyis szerintem arról van szó, hogy a fizikai kielégülés nem hoz lelki kielégülést is, tehát nem úgy távozom, hogy rendben, most megkaptam az adagomat, és egy ideig elvagyok, hanem úgy, hogy de klassz volt, tudnám még folytatni :-P
A felhúzottság aztán enyhül, valamennyire szublimálni is lehet, más dolgokkal foglalkozni tudatosan, hogy ne feszítsen annyira...

"Mit fognak levenni" - ezt már megint nem értem. Mindig rébuszokban fogalmazol.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.22. 15:33:23

@skarlát betű: Szerintem ez a blog eleve a telhetetlen méhecskék gyűjtőhelye, nem?!? ;)
Mert amint abbahagyja az ember, már azonnal akarná is folytatni, és ha vége, akkor elölről kezdeni...

Te ruhátlanul várod a szeretődet? :D mert ha nem, abban az esetben bizony van mit "levenni". :)

Lars.Lares 2011.11.22. 15:36:57

Pasik nem igazán arra pazarolják azt a kemény 1 percet, hogy mit vesznek fel, inkább arra, a partnerről mi és hogyan kerülhet le @skarlát betű: . :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.22. 15:37:47

@Enchantée: A csajok telhetetlenek inkább :-)
Ja, hogy úgy levenni! Csak furcsa volt a megfogalmazás, "mit fog levenni rólad" kicsit pontosabb lett volna, én másra gondoltam.
Nem, nem meztelenül várom. :-P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.22. 15:38:22

@Lars.Lares: Pedig az se mindegy, hogy a pasin mi van, bizony :-)

Lars.Lares 2011.11.22. 15:46:02

Na ugye, @Enchantée: -)!
Hogyan vezetitek le a feszültséget @skarlát betű: @Jilley: @E. Bonheur: @Enchantée: ?
Takarítás, olvasás, zene, kiegészítő eszközkészlet, másik pasi? :)

Jilley (törölt) 2011.11.22. 16:24:57

Ejnye! De rosszak vagyunk ma, telhetetlen méhecskéim! A türelem zümmögést terem. :D Csak nehéz kivárni. @Enchantée: A gemkapcsod feladta a leckét, mert ugye nem nagyon van kiterjedése... ha csak nem csavargatod addig, amíg nem formázza a 69-es számot. :) @E. Bonheur: Nagyon jól érzékeltetted. :) @Lars.Lares: Takarítás? Egyébként állítólag a kielégítetlen nők takarítanak állandóan. Van, hogy még a kiegészítőeszközt sincs idő elővenni, de van kezecskénk. Nekem legalábbis. ;)

E. Bonheur 2011.11.22. 17:04:42

@Lars.Lares: elmegyek futni, vagy biciklizni

Mindenféle feszültségre jó....pillanatnyilag

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.22. 17:38:52

@Lars.Lares: Én természetesen posztokat írok :-P

@Jilley: Takarítás nekem se kedvenc szublimálós tevékenységem :-) Kezem meg van, bizony ;-)

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2011.11.22. 20:27:27

@Lars.Lares: én jelenleg 6 hete várom a következő alkalmat ki tudja meddig

Lars.Lares 2011.11.22. 20:49:53

Szörnyen hangzik @azentitkaim: , már csak jobb jöhet.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.22. 21:49:44

@Lars.Lares: A kéz nagyon jól tud jönni. Otthoni környezetben az egyéb kiegészítők is, persze szigorúan azután, hogy a gyerek elaludt. Takarítás ilyenkor nem feltétlenül jut eszembe, az inkább csak jobban felspanolna. Más pasi nincs kéznél (meg lábnál sem, sem egyéb testrésznél...) Olvasás, vizuális élményszerzés az simán belefér, megfelelő témában, de akkor utána visszatérünk a kiindulóponthoz, vagyis a kézhez, meg az egyebekhez. :)
@azentitkaim: Hűha, 6 napot alig bírok ki, nemhogy 6 hetet!!!! :( Szegénykém...
@Jilley: Gemkapocs egy szép gömbölyded forma, ami magába fogad egy hosszúkás bigyót, egymásba tekerednek, összeolvadnak. :) De lehet ezer más dologra is asszociálni ám!!!

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2011.11.22. 22:07:41

Jól esik az együttérzésetek, köszi. Néha tényleg iszonyú nehéz, főleg ha nem is látom egész héten, vagy látom, de nem érhetek hozzá. Néha összejön egy-két lopott csók, az jót tesz a lelkemnek, de csak fokozza a vágyat. Most ez van, remélem, lesz majd jobb is.

hannawald 2011.11.22. 22:18:51

hát ööö... és legfőképpen izé.
nekem huzamosabb ideig létezett ez a "6 hetes" dolog. kombinálva a 600km-rel :) és nekem is az volt a tapasztalat, hogy a találkozás utáni 1-2-3 nap volt a legrosszabb, vagy a legnehezebben "túlélhető", aztán a csillapodással jött valamiféle megnyugvás-szerűség, és a visszaszámlálás, a "közösen sürgetjük a csigalassú időt"....
annyi pozitívuma van ennek a hat hetes periódusnak, hogy akkor gyakorlatilag 0 az esélye a lemondásnak, merthiszen a "6 vagy 12" nem ugyanaz, mint az "1 vagy 2"...persze akkor is közbejöhet valami brutál dolog: betegségek, meglepi kiruccanás a legális pár részéről stb, de szerencsére ilyenre nem akadt példa.
álmodozások, fantáziálások? persze, voltak....de általában kiegészülve az alannyal ;) ha nem is fizikálisan, de a cyber térben. "túlélőcsomag" vagy mi. :)
azt kell hogy mondjam, így utólag: megvolt a szépsége a dolognak (meg az ára is...utalok itt a céges telefonszámlára főleg :D na meg a sajátomra is azért...:) ), és a várakozás is hozzátett, vagy nem tudom, hogyan lett volna, ha hetente tudunk találkozni, és nem is fogom már sose megtudni, de azt hiszem így volt ez szép kerek. :) (komolyan átmegyek szentimentálisba???) várakozásokkal, rengeteg vágyakozással, és talán kevés, de annál értékesebb beteljesüléssel.
:)
szip-szip :))
ma beszámíthatatlan vagyok asszem....

hannawald 2011.11.22. 22:23:15

@Lars.Lares: bár engem nem kérdeztél, de bizony nálam egy idő után szóba jött másik pasi is, ill. munka aka tanulás, sör, lazulás, séta a városban, de leginkább mégis a közös "távolsági" feszültség levezetés jött be.... igaz, akkor a feszültség is nagyobb, ha látod, hallod, valamilyen formában mégiscsak veled van...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.11.22. 23:48:16

@skarlát betű:

"A pasik pazarolnak akár 1 percet is arra, hogy elgondolják, mit fognak felvenni? :-)"

Hát biztosan pasija válogatja, de ami engem illet, egy farmer + ing + pulóver kombóban nem csalódik az ember.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.11.22. 23:49:20

@Enchantée:

Jaja, a péntek az amúgy is stramm nap :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.22. 23:51:21

@tiboru: Tényleg teljesen jó. Mármint a kombó :-)

Lars.Lares 2011.11.23. 10:23:46

Nem akartam senkinél indiszkrét lenni @hannawald: , ezért nem próbálkoztam. :)
Örülök, hogy bevallottad 'bűneidet', mert annyira kíváncsi vagyok. :)
Bár a többiek véleménye nekem hiányzik. M-elicious, Holly-Audrey, Anna_Karenina, és felsorolni sem tudom.
Túlélőcsomag? Az miből áll? :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 10:27:41

@skarlát betű: belegondoltam ebbe, és az a helyzet, hogy én például egyáltalán nem számlálok vissza. Előre sem. Állandóan húzni meg tolni az időt? Magától is eltelik.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 10:37:18

Valahogy azt sem értem, hogy miért olyan rettenetes, iszonyatos és kibírhatatlan dolog például 2, 4 vagy 6 hetet várni egy együttlétre. Oké, hogy az izgalom nagy úr, de ha ez így merül fel, akkor tényleg az a kérdés, hogy mit is szeretne az ember valójában.

Ha van valaki, akinek "mindig" a közelében szeretnék lenni, akkor miért nem vele élek? Ha ez tényleg ilyen elsöprő vágy, akkor mi állhat az útjában?

Vagy lehet, hogy az úgy már nem is lenne izgalmas az egész, ha minden nap mellette ébrednék fel? Hogy pont ezt a sóvárgást imádom a legjobban? De akkor meg miért kell panaszkodni miatta?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.23. 12:22:29

@kardhal77: Úristen, erről már annyit téptük itt a szánkat, hogy mi minden állhat az útjában... Komolyan kérded? Ha te így vágynál valakire, akkor csapot-papot otthagynál, csak, mert vágysz rá?

Egyébként meg nem mindegy, hogy van-e otthon is jó szex, vagy szex egyáltalán. Ezt is megtárgyaltuk már, ha te csak a szeretőddel szexelsz, akkor 6 hetente elég ritkán van.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 12:29:30

@skarlát betű: teljesen komolyan kérdem. Akármennyi szájtépés történt ez ügyben, erre én most rácsodálkozom.

Ha ennyire nélkülözhetetlennek tűnik egy ember, ráadásul mindez kölcsönös (ahogy pl. Hannawald történetéből átjön), és mégsem kötjük össze az életünket, akkor számomra nyilvánvaló, hogy valójában a vágyódást élvezzük a legjobban.

Az pedig, hogy a vágyakozás kellő mennyiségű szenvedéssel is jár, régi-régi felismerés. Ezzel, így egészében, jó tisztában lenni.

Rogerthat 2011.11.23. 12:38:11

@kardhal77: mert sokszor kellően bonyolult és összetett családi (és sokszor pénzügyi) helyzet van mindkét oldalon, és a legkevésbé sem fekete-fehér a történet ezen része. azt se felejtsd el, hogy ha érzelmek is kialakulnak a szerető kapcsán, de nem tűntek el teljesen a 'legális' társ kapcsán se, az milyen árnyalatot tud kölcsönözni még egy ilyen kérdéskörnek, hogy permanensen váltani vagy sem.

ez persze nem változtat azon, hogy a vágyódást az ember roppantmód élvezi, akkor is, ha egyébként szenved is tőle, de tévút ennyire leegyszesíteni egy bonyolult biorobot működését, mint amennyire te tetted most. :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.23. 12:41:59

@kardhal77: A vágyódást élvezzük, és megszenvedjük, ki kevésbé, ki inkább. Épp az volt a poszt kérdése, hogy mennyit várunk szívesen, mennyi az, ami már inkább gyötrelmes. Ez persze emberfüggő is. Ha erős az érzelmi motiváció, és nincs más szexforrás, plusz még az ember libidója is az egekben, az nagyon szenvedőssé tudja tenni a dolgot.

@Rogerthat: Köszi, hogy leírtad helyettem :-)

Egyébként az se biztos, hogy a szeretővel jó lenne együtt élni, ki tudja. Lehet, hogy éppen olyan a két ember, hogy szeretőként tökéletesen működnek, másként meg állandóan veszekednének. Attól még vágyódhatnak egymásra.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 12:47:33

@Rogerthat: igen, hát pont ezt vetettem fel én is, hogy a vágyakozás az egész viszony lényegi része, hogy éppen vágyakozni szeretünk, amihez aztán külön jól is jönnek az olyan akadályok, mint a gyerekek kérdése, az anyagi helyzet, a földrajzi távolság stb. És éppen azzal fokozzuk (súlyosbítjuk?) a vágyakozást, hogy elképzeljük, ha mindezek nem lennének, akkor aztán kettőnké lenne a világ. Pedig erről szó sincs, a vágyódás-kielégülés körében forog az egész történet.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 12:50:41

@skarlát betű: tényleg ez volt a poszt kérdése, a kommentek viszont egy ponton elmentek abba az irányba, hogy "úristen, 6 hét, az milyen iszonyat már?!"

Ajánlott irodalom részemről: Szerelem kolera idején.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.23. 12:59:07

@kardhal77: Egyrészt a lényegi része, de nem mindegy a mérték. És 6 hét lehet, hogy neked semmi, de egy nőnek... :-P
Nos, én nem szeretnék úgy járni, mint a regény hősei, egyébként is a pasi vágyakozott olyan nagyon, és közben fűvel-fával szexelt... Ami egy nőnek azért nem megy ilyen könnyedén. (Tudom, végtelenül leegyszerűsítve.)
Te vártál már nagyon sokat valakire?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 13:59:08

@skarlát betű: nekem sosem tűnt úgy, hogy mesterségesen sokat kell várnom bárkire. Mindig úgy éreztem (akár egy órát, akár egy évet töltöttem el), hogy pontosan akkor találkozunk, amikor eljött az ideje. Sőt: amikor én próbáltam erőltetni valamit, sosem sült el jól.

M-elicious 2011.11.23. 14:46:30

@E. Bonheur: a "Várom a csütörtököt" nagyon jó!

Anna_Karenina 2011.11.23. 15:03:09

@skarlát betű: @kardhal77:
Én, azt hiszem, értem Kardhal felvetését, mert bennem is megfogalmazódott már hasonló gondolat. Nevezetesen, hogy bizonyos posztok kommentjei alapján időnként úgy tűnik, hogy egyes hűtlenek csak "muszájból" vannak együtt a hivatalos párjukkal, ezzel szemben más posztok kommentjei alapján ugyanezen hűtlenek a párjukat is legalább annyira szeretik, mint a szeretőjüket, és vele is kiváló a szex, és soha meg nem fordulna a fejükben, hogy dobbantsanak otthonról, de még véletlenül sem a gyerek/anyagiak/egyéb bonyolult szitu miatt... Ez a kettősség fura nekem, bár ítélkezni nyilván nem akartam/akarok/fogok. :)

Egyébként annak idején én is a "sajnálni való" kategóriába tartoztam: 4-8 hetek teltek el 2 randi között, és a következő randi időpontját max. 1-2 nappal előre tudtam csak meg. :S

@Lars.Lares:
Köszi a kíváncsiságot, de ezt (még mindig) nem kötöm az orrodra. ;)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.23. 15:08:59

@kardhal77: Mivel nekem semmi más szexre való lehetőségem nincsen pár híján, igenis rohadtul nehéz lenne 6 hetet várni rá. Még 1 hetet is nehéz, de ez van, kell. Vagy dönthetek úgy, hogy akkor ez se legyen. Vajon akkor melyik megoldás a jobb? Hetekig várni egy beteljesülésre, egy fantasztikus aktussorozatra, vagy magamhoz nyúlni állandóan?
Azért annak, akinek ott egy elméletileg bármikor szexre alkalmazható (házas)társa kicsit más helyzetből szemléli a vágyakozást (is)...

Lars.Lares 2011.11.23. 15:21:09

1 hét nagyon hosszú idő, @Enchantée: , egyetértek.
Még egy vagy két nap is az @kardhal77: -).
Sőt, a napon belüli várakozás is. :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.23. 16:43:30

@Anna_Karenina: Szerintem több fajta ember van itt, én válnék, ha tehetném... Ha arról írok, hogy van, aki nem is szeretne, az azért van, mert másokat is ismerek. :-)

@Enchantée: Olvastad a női hűtlenség forgatókönyvét? És abban azt a részt, hogy milyen az otthoni szex egy házasságban? Hát, elég sok olyan ember létezik, aki otthon semmiféle szexet nem tapasztal. Vagy, mert ő nem akarja, vagy, mert a partnere nem akarja. Így ezek számára nem könnyebb. Azt most ne kelljen fejtegetni, hogy akkor miért nem válnak el.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.23. 17:34:45

@skarlát betű: Persze, hogy olvastam azt is, és elhiszem, hogy sok olyan is van, akinek otthon nincs jussa, de főleg itt a blogon azért többen jelezték, hogy nekik mindkét helyről csurran-cseppen azért...

hannawald 2011.11.23. 20:44:09

@kardhal77: engedelmeddel: egyrészt nem szórakozásból volt jelen a fizikai távolság, máshol éltünk, ő itt dolgozott, én ott tanultam. ebből következett a 6 hetes periódus. pont. nyilván megvan a vágyódás varázsa, de azért nem hiszem, hogy erre épült volna ez a dolog (persze csak a magam nevében tudok nyilatkozni). de ha miattam szétmegy egy család, ami egyébként jól működik, és kisgyerekek sérülnek miattam, akkor nem lett volna elég a vágyaim beteéjesülése. nem tudtam volna ezzel együtt tovább lépni, és felhőtlenül boldog lenni. mások vagyunk, biztos valakinek menne. ráadásban, gőzünk nincs, hogy működött volna-e "normál" körülmények között. mi van ha borít, és kiderül, hogy nekünk csak a szeretősdi téma megy? meg az ő oldala azért kicsit egyzserűbb volt, hiszen valamilyen szinten otthon is "el volt látva", minek borítson egy pasi, ha kvázi mindent megkap: nyugodt családi háttér, biztonságot nyújtó feleség, gyerekek, szerető. akármennyire is hiányoztam neki, vagy vágyott rám, egyértelmű volt, hogy ez azért neki nem olyan rossz helyzet... sőt: emiatt lelkifurdalása is volt irányomban...
bár nem tudom, minek magyarázom neked. valószínűleg ezt is jobban tudod. :P de azt ne felejtsd el, hogy egyszerűen mások vagyunk. valakit soha nem fogsz megérteni :) (ami bizonyára porig rombolja az egod, dehát mit van mit tenni? :) )

hannawald 2011.11.23. 20:47:11

@kardhal77: talán a legjobb könyv,amit valaha a szerelemről olvastam.

hannawald 2011.11.23. 20:52:04

@Lars.Lares: a túlélőcsomag abból áll, amikor két ember együtt van. midnen értelemben, amit el tudsz képzelni, csak fizikailag nem. :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 21:04:41

@hannawald: engedelmeddel: ugyanezt írtam én is, olvasd vissza.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 21:06:30

@Enchantée: de akkor nem merül fel, hogy találj egy olyan társat, akivel valóban együtt tudsz lenni?

hannawald 2011.11.23. 21:13:16

@kardhal77: igen, de csak későbbi kommentedben. a korábbiban furcsán fogalmaztál, és nem tudtam elmenni mellette. meg emelett: "Ha ennyire nélkülözhetetlennek tűnik egy ember, ráadásul mindez kölcsönös (ahogy pl. Hannawald történetéből átjön), és mégsem kötjük össze az életünket, akkor számomra nyilvánvaló, hogy valójában a vágyódást élvezzük a legjobban." NEM a vágyódást élvezed a legjobban, csak az is a része egy ilyen dolognak. nem tudod különválasztani. én legalábbis nem. és lehet, hogy nekem minden pocsolya szürke, de neked meg sokszor vagy fehér vagy fekete...

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 21:22:04

@hannawald: ahogy én látom, a vágyódás nem része, hanem alfája és omegája a történetnek. Pedig nem tartom magam buddhistának.

Kelpie 2011.11.23. 21:25:38

Sokszor 24 órát is nehéz. A két nap szünet meg szinte elviselhetetlen. Még milyen jó, hogy mindketten így érezzük, ezért aztán frankón fel van borulva mindkettőnk élete...

hannawald 2011.11.23. 21:29:33

@kardhal77: most az én sztorimban látod ezt? vagy általában? mert ha az enyémben, akkor biztosíthatlak arról, hogy nem. benne van, de az alfa-omega státusztól messze. ha a vágyódás egy kapcsolatban az alfa és az omega, akkor az egy szűkített térben mozog, az én értelmezésemben. ez meg nem ilyen volt. persze, sokszor nagyon hosszúnak tűnt az a 6 hét, de nem ekörül pörögtem, s pláne nem ekörül pörgött a kommunikációnk. éltük a asaját életünket, és egyfajta - bár kicsit bizarrnak hathat - közös életünket. vagy ha ez nem győz meg,a kkor pl elmondhatom azt is, hogy egyikőnk sem engedett addig senkit olyan közel magához mint a másikat. vágyódás? volt a dologban, de nem hiszem, hogy van értelme túlmisztifikálni. olyan mintha legyártottál volna egy elméletet, vagy lett volna egy nagy megvilágosodásod, és ezt most nagyon rám/ránk/ a történetünkre akarod húzni. de nem hamupipőke vagyok, hanem valamelyik gonosz mostoha nővér: nem passzol a méret...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.23. 21:32:14

@hannawald: Láttad már, hogy kardhal módosított valaha az álláspontján? Mert nekem nem rémlik. ;-)

hannawald 2011.11.23. 21:34:46

@skarlát betű: az hogy nyilvánosan nem ismeri el, nem jelenti azt, hogy ténylegesen nem fogja fel, és egyáltalán nem gondokodik el azon, hogy lehet, hogy nem az övé az egyetlen és kizárólagos igazság :)
a kihívásokat meg szeretem :)

hannawald 2011.11.23. 21:36:38

@kardhal77: de az enyém IS. mármint szerinted? bár feleannyira ismerném önmagam, mint ahogy te engem :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 21:38:45

@skarlát betű: plíz, számold össze, hogy a kommentek között hány olyan fajta van, mint pl. ez a legutóbbi @Kelpie: -től, aztán beszéljünk újra!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.23. 21:45:04

@kardhal77: Dehogynem merül fel, sőt, az lenne a cél. De gondolom te is tisztában vagy azzal, hogy 35 évesen, gyerekkel az oldalamon milyen kelendő portéka lehetek. Persze, a testem az igen, de azon felül kellek én a fenének. Minek vesződni az egyebekkel. Ez így sokkal kényelmesebb a férfinak: megkapja belőlem a jót, a hétköznapokkal meg nem kell foglalkozni. Ha meg hőbörgök, vagy nemtetszésemet kinyilvánítom, akkor keres másik(ak)at, fiatalabb(ak)at, szebb(ek)et, akiknek bőven elegendő ez a státus is. Mert jelentkező (akár párkapcsolat mellett, mert simán belefér neki) bőven akad...
Azért még naiv módon reménykedek ám, csak a realitás nem ezt támasztja alá.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.23. 21:50:33

@Enchantée: értem, hogy ez nem könnyű... viszont te is jól leszívod magadat érzelmileg a mostani partnereddel, azt, ugye, tudod?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.23. 21:55:12

@kardhal77: Tudom, persze, ismerős a szitu már. Életem legnagyobb amplitúdóit vagyok képes produkálni pár percen belül is akár, és ez veszélyes...főleg számomra, aki ennyire beleélem magam a dolgokba.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.23. 22:03:45

@Enchantée: Azért ennyire nem írnám le a dolgot. Egy gyerekkel nem. A több már necces. És 35 éves se a világ vége :-)

Kelpie 2011.11.24. 08:08:40

@Enchantée: Lehetnék bunkó is, és mondhatnék csúnyát, de inkább próbálom szépen mondani: kishitű vagy. Három gyerekkel, 39 és fél évesen? Hm? Az kelendő portéka? És a megdöbbentő válasz: igen.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.24. 08:12:56

@Kelpie: Akkor ezek szerint csupán rosszak a tapasztalataim...

Lars.Lares 2011.11.24. 10:31:52

Azért reménykedem @Anna_Karenina: -) hátha!

Kelpie 2011.11.24. 11:07:28

@Enchantée: Vagy eleve rosszul állsz hozzá. Mondom én... aki szintén úgy állt hozzá, hogy csak szex és más semmi, és mi lett belőle... vicces... mint nagy bölcsen, teljes egyetértésben megállapítottuk a kedvesemmel, lehet szerelem nélkül is dugni, csak minek.

Kelpie 2011.11.24. 11:23:26

@Enchantée: Olyan társat kell keresni, aki a helyzeteddel és a hibáiddal együtt elfogad. Akivel ha lefekszel, érzed, hogy nem csak a tested kell neki, hanem a lelked is.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.24. 11:26:08

@Kelpie: Próbálok, hidd el, de ha erre várnék, nem szexeltem volna egy percet sem az elmúlt 5 évben.

Kelpie 2011.11.24. 11:32:03

@Enchantée: Hát igen, mindig elfelejtem, hogy mekkora mázlista vagyok... Kitartás, bárkit érhet szerencse! Kívánom, hogy legyél még nagyon szerelmes egy férfiba, és ő is beléd.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.24. 11:36:49

@Kelpie: Még bízom a Reményhalban! Köszönöm. ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.24. 12:05:07

@Kelpie: Ezzel az a probléma, hogy aki keres, az nem talál általában. Vagy nem azt, amit keres. Nagyon sok faktortól függ, és persze a szerencse sem elhanyagolható, de azt látom, hogy nagyon nehéz, és ölbetett kézzel várni úgysem lehet. Vagyis lehet, de minek. Az évek akkor is eltelnek, ha nem kötünk kompromisszumokat, meg akkor is, ha igen. Ha mindig a tökéletesre számítunk, és a kevésbé tökéletest (nem feltétlenül embert, hanem például helyzetet) elvetjük, akkor könnyen ráfázhatunk.

@Enchantée: Mostanában olyan könyveket olvasok, amelyek szerint a hozzáállás mindennek a kulcsa, de még nem vagyok teljesen meggyőzve. Hogy sokat számít, az biztos. De őszintén én se nagyon hiszem, hogy még normális, vagyis együttélős párkapcsolatom lesz valakivel, aki tényleg minden szempontból megfelel. Ezek a pasik ugyanis általában foglaltak, feleségük van, és még jó is a házasságuk... Együtt élni valakivel, aki nem kell minden ízében, na arra semmi szükségem. ;-)

Kelpie 2011.11.24. 14:15:16

@Enchantée: @skarlát betű: Igen, a hozzáállás. Csak nem akartam említeni, mert esetleg kioktatónak tűnnék, de akkor most kicsit bátortalanul leírom: szóval ha valaki csak a szexért lefekszik valakivel, azt nagyon hamar elkönyvelik, hogy ez csak dugni akar, és akkor az annak megfelelő kanokat vonzza be. de értem én, hogy a társkeresés nem egyszerű dolog...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.24. 14:23:33

@Kelpie: Nem ERRE a hozzáállásra gondoltam :-) Hanem a magabiztosságra, annak a sugárzására, hogy elégedett vagy magaddal, és tudod, mennyire jó nő vagy. Ezt persze általában csak férfitól lehet megkapni. Teljesen önállóan nem.

Ami a másik dolgot illeti, ebben nem hiszek, legfeljebb egy kisebb közösségben működik ez így, de aki társkeresőn nyomul, annak a kalandjairól a következő ember nem fog tudni. Arra meg azért nincs garancia, hogy záros határidőn belül előkerül olyan, aki érzelmileg is nagyon megérinti az embert, és ez még kölcsönös is. (Ha meg igen, a másik beijedhet, hogy túl sok lesz ez...)

Az a nő kis eséllyel lesz sikeres, aki csak szerelemből hajlandó lefeküdni...

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.24. 15:17:05

@skarlát betű: "Az a nő kis eséllyel lesz sikeres, aki csak szerelemből hajlandó lefeküdni...: "tökéletesen egyetértek. A szexuális jelenlét, ami egy csomó mindennel együtt jár (például sok előítélet és önsanyargató hiedelem elengedésével) szinte nélkülözhetetlennek tűnik ma egy újrakezdéshez.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.11.24. 15:25:55

Mondjuk ez a fenti komment akár a köbön is elmegy, de igazából az van, hogy kicsit romos a wifi itt a romkocsmában. ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.24. 15:39:49

@kardhal77: Bár szinte soha nem értünk egyet, inkább kitöröltem a 2 ismétlést. :-)

Kelpie 2011.11.24. 21:22:08

@kardhal77: Én viszont nem értek ezzel egyet. Mivel méred a sikered? Hogy hány hímtag eresztette beléd a levét? Gratula...

Persze nem arról van szó, hogy egy jó kapcsolathoz ne kellene a szex. Persze, hogy kell. De ehhez hogy jön az, hogy akkor fűvel-fával le KELL feküdni?

@skarlát betű: Én viszont tökéletesen erre. Ha már elmesélem a történetemet, újabb részlet belőle: első szeretkezésünk után szóba került, hogy ha ennyire fantasztikus teste van, és ilyen jó az ágyban, miért nem rakott fel egész alakos képet a társkeresőre. Mire rámnéz ártatlan szemekkel: "azt tudtam, hogy _azzal_ nem lesz gond..." Na, ez az egészséges önbizalom. És ezt mondhatnám neked is, @Enchantée: ha már te is kívül vonzó vagy, miért nem a belsőddel próbálod vonzani a férfiakat? És akinek így is kellesz, az megüti a főnyereményt, mint pl. én :) Persze garanciát nem vállalok, lehet, hogy ez sem működik, szóval ha ezzel fatökű, ágyban katasztrófális (ámde nagyon megértő és szerető...) fickókat vonzatok be, akkor bocs... Persze egy bocs nem fog segíteni rajtatok, de mint stratégia, esetleg egy próbát megér? Legfeljebb leugathatjátok a fejemet, hogy hülye tanácsokkal láttalak el benneteket :)))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.11.24. 21:58:48

@Kelpie: Jajaj, kardhal pasi, nem vetted észre? Ő azzal mérheti a sikerét, hogy hány punciban járt már :-) De ennél sokkal összetettebb ember, nem ezzel méri.

Elég naivnak tűnsz, egyrészt Enchantée természetesen nem arról beszél - szerintem -, hogy CSAK a testével vonzza a pasikat, hanem arról, hogy egy őt mindennel együtt felvállaló pasit nem olyan könnyű bevonzani. Csak mellékesen mondta, hogy nem a testével vagy szexuális vonzerejével van a baj, ha bárki erre gondolna.

A te főnyereményed ezek szerint most veled is él? És szeretőnek indultatok? Vagy hogy kell ezt elképzelni?
süti beállítások módosítása