A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Tuti mondatok kezdő csesztetőknek

2012.01.18. 07:27 skarlát betű

- Hol jártál? Ne gyere nekem azzal, hogy eddig tartott a megbeszélés! 

- Már megint hová mész? Képtelen vagy megülni a fenekeden, mint más tisztességes ember? 

- Zuhanyoztál? Miért vagy ilyen illatos délután hatkor? Biztos nővel voltál. 

- Menj vissza a kis kurvádhoz!

- A gyerekek hiányoltak. Nem értik, miért mész el este. 

- Ma is túlórázol? 

- Hülyének nézel? Legalább ne hazudj, ha nem tudod a gatyádban tartani a farkad. 

- Találtam a zsebedben egy parkolócédulát. 

- Ki küld ilyenkor sms-t? 

- Az utóbbi időben nagyon sminkeled magad. Kinek öltözöl te fel? Mert, hogy nem nekem, az tuti. 

- Láttam, hogy néztél arra a pasira. 

- Hogy fogod ezt megmagyarázni a gyerekeidnek? 

- Tönkre akarod tenni a családunkat? Ezt akarod? 

- Érzem annak a luvnyának a szagát rajtad.

- Rohadt önző disznó vagy. Én kiteszem a lelkem érted, és ez a hála. 

- Válni akarsz? Csak tessék, mondd ki. Itt akarsz hagyni minket, mi?

- A gyerek bezzeg kellett tőlem, most meg kihajítanál. 

A sor tetszés és nemtetszés szerint folytatható.

38 komment

Címkék: féltékenység számonkérés zsörtölődés

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr463550088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rogerthat 2012.01.18. 12:20:03

szépek.

mondjuk az "A gyerekek hiányoltak. Nem értik, miért mész el este." már nem is annyira kezdő, ott már volt egy fegyvernem-váltás.

Adam XL 2012.01.18. 15:40:01

-

- Miért kell jelszóval védeni a tele telefonod?

- Most mire (kire???) gondolsz?

- Biztos, hogy ott voltál? (ahol mondtad)
- Tényleg ennyiszer kell elutaznod? (Ha nem vagy itthon jobban szót fogadnak a gyerekek ...)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.01.18. 16:51:44

@Rogerthat: Persze, nem mind kezdő :-) Egyébként érdekes, hogy az ilyen érzelmi zsarolós dolgokra szinte mindenki könnyen ráérez, nem igényel külön kiképzést. Már a gyerekek is profi módon űzik. Sőt, a háziállatok is nagyon tudják, én így tapasztaltam. :-P

@Adam XL: "Tényleg ennyiszer kell elutaznod? (Ha nem vagy itthon jobban szót fogadnak a gyerekek ...)"
Hát akkor miért nem örül, hogy elutazol?

"Most mire gondolsz?" - ezt jobb nem megkérdezni, ha az ember nem akar kellemetlen válaszokat.

Egyébként hogy lehet szerintetek ezeket a csesztetéseket hatékonyan leszerelni? Anélkül, hogy kivonulnánk a pusztába, vagy csúnya veszekedésbe torkollana?

Rogerthat 2012.01.18. 17:10:17

@skarlát betű: jól kezelni? 60% humor, 30% türelem. 10% szerencse. :)

hannawald 2012.01.18. 18:33:20

@skarlát betű: és mi a különbség a "lekezlés"-ben, akkor ha "jogos", és akkor ha nem?

Labdarózsa 2012.01.18. 19:33:29

Ilyen mondatok vannak? Ti hallottatok, vagy mondtatok valaha ilyent?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.01.18. 21:52:52

@Rogerthat: Persze attól függ, hogy milyen szakaszban van egy kapcsolat. Hogy nyílt titok-e, mi folyik, vagy az elkövető még tagadásban van, vagy már nem is próbál tagadni...
Általában ezek a mondatok megkeseredett emberek szájából hangzanak el, akik zsarolnak és korlátozni akarnak, pedig sokkal többre mennének azzal, ha a laissez faire, laissez passer elvét alkalmaznák.

@hannawald: Nem is tudom, hogy az a választóvonal-e, hogy jogos (mi a jogos? ha van megcsalás, akkor már jogos a szemrehányás? nem vagyok benne biztos), vagy az, hogy a vádlott meg akarja-e menteni a kapcsolatot. Vagy már nem érdekli.

@Labdarózsa: Persze, hogy vannak! Én csak hallottam, mondani sose mondtam. De színdarabok és filmek is hemzsegnek ilyen mondatoktól.

hannawald 2012.01.19. 10:46:39

@skarlát betű: ezért raktam idézőjelbe a "jogos"-t. tuti teljesen más a reakció, a "lekezelés", akkor, ha tudjuk, hogy fedhetetlenek vagyunk és akkor ha tudjuk, hogy nem tudhatja biztosan a párunk, de tök igaza van. ld: nem kellett túlóráznom. nem a banktól kaptam sms-t. nem volt hétvégi konferencia.
szóval nem a szemrehányás jogosságát akartam felvetni (ez nagyon nagyon személy- kapcsolat- és helyzetfüggő), hanem a gyanakvás jogosságát.
az hogy meg akarja-e menteni vagy sem az kérdés? mármint, ha nem akarja megmenteni, akkor miért hazudik? tűri a szemrehányásokat stb? valami okból, ha még mindig ott van, akkor meg akarja menteni. gyerek miatt, pénz miatt, felelősség miatt, hit miatt, az mindegy.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.01.19. 12:08:50

@hannawald: Lehet, hogy adott helyzetben feddhetetlen vagy, de egyébként sáros - ez a szerencsésebb eset.
Én nem tudom, milyen, ha tagadni kell a nyilvánvalót, nem játszottam ezt. Ennek ellenére sokszor nem mondom el, hogy hová megyek, mert úgy látom, jobb így - és sajna igazam is van.
Nem feltétlen akarsz megmenteni egy kapcsolatot, csak erőd, energiád, kedved nincs arra, hogy kilépj belőle, mert ehhez több energia kell, mint a bentmaradáshoz. Olykor zsebreteszed a szemrehányásokat, tán megnyugszik a másik - szerintem ezt a pasik szokták csinálni. Ugyancsak rájuk jellemző elsősorban, hogy kisétálnak a lakásból, és majd jönnek valamikor.
A nők viszont világbajnokok a zsörtölődésben, és egy idő után már teljesen mindegy, hogy okkal vagy ok nélkül csinálják, házisárkánnyá váltak.

A kérdés az, hogy lehet-e ezeken a játszmákon változtatni, higgadtan és értelmesen. Ehhez 2 embernek kellene akarnia, és általában olyan sok sérelem van mindkét oldalon, hogy a végén már egyik sem akarja. Inkább élnek tovább a pokolban, amelyet ismernek, minthogy elkezdenének valami újat, amiről fogalmuk sincs, hová vezet.

normálnyomtáv 2012.01.19. 18:30:07

@skarlát betű: Fontosnak tartom, hogy ne akkor kezdjen el az ember gyanús jeleket adni, amikor valami alakul. Aki nem lusta és esélyét látja, hogy kitérőbe állhat a váltója, kezdhet változtatni a szokotton. Ha ilyenkor rákérdez a párja, még nyugodtan tud válaszolni, nem rontja el idegességében. Később meg kevésbé lesz gyanús.

normálnyomtáv 2012.01.19. 18:33:08

@Labdarózsa: Miért ne lehetnének? És adott esetben lehet, hogy az igazmondás a leghihetetlenebb, esélyes, hogy a másik tréfának, vagy játéknak veszi és elkerülhető a balhé.

normálnyomtáv 2012.01.19. 18:40:43

Fontos, milyen szokások alakulnak ki. Pl. aki maga viszi a mosásba ingét, nadrágját, szokja meg, hogy előtte a zsebeket alaposan kiüríti! Ne maradjon benne "illegális" buszjegy, vonatjegy, belépő, ... Mi (én?) bevezettük, hogy egymás táskájába sem nyúlunk, egymás telefonját sem szoktuk felvenni. Párom sokszor ajánlgatta, hogy vegyem ki tőle a...., de nem vagyok hajlandó: odaviszem az egész táskát, vegye ki ő. És fordított esetben a táska odahozását kérem, nem belőle valamit. Még akkor is, ha valami kényelmelmetlenségem, hátrányom származik belőle. Általában persze nincs illegális a táskámban, de ne legyen megszokva a belenyúlás.

normálnyomtáv 2012.01.19. 18:42:48

Egy téába vágó, bukásközeli helyzetem:
- Hol vannak a P1260300-P1260314 közötti fényképek? :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.01.19. 18:48:12

@normálnyomtáv: Már megint ezek a vonatos szakkifejezések :-)

A fotókra simán azt mondanám, hogy ronda voltam rajtuk, így letöröltem :-P

Én se gondoltam, hogy F kutakodik a táskámban, de megtette. Pedig soha nem volt szokásban, hogy kivegyen onnan valamit felszólításra.

Akkor legyen egy lebukós poszt :-)

normálnyomtáv 2012.01.19. 19:00:18

@skarlát betű: Ja, ja: bemozdult, koszos volt a lencse, nem volt elég fény, ...

normálnyomtáv 2012.01.19. 19:05:47

@skarlát betű: "Már megint ezek a vonatos szakkifejezések :-)": nem vasutas vagyok, ezek a beazonosíthatóság csökkentésére szolgálnak. :-)

Labdarózsa 2012.01.19. 20:40:34

@skarlát betű: Persze tudom, hogy vannak. De ahol vannak, na azt a kapcsolatot kell azonnal megszakítani. A "Már megint hol voltál?" helyett mennyivel jobban hangzik a " olyan sokat dolgozol, féltelek!" Nem gondolod?
Nálunk alapvető hozzáállás a bizalom. Én nem akarok rossz érzéseket neki, tehát hazudok. És @normálnyomtáv: ilyenkot úgy hazudok, hogy igazat mondok. Persze részlegesen, de mégis igazat. De nem mindig érzem magam jól ettől. :-(

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.01.19. 21:16:02

@Labdarózsa: Azonnal megszakítani egy több évtizedes házasságot, persze... Másfajta mondatok persze megelőzik ezeket, csak nem biztos, hogy időben kapcsolunk.

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2012.01.20. 08:21:27

@Labdarózsa: hehe :) én is igazat mondok, részigazságot. Igaz, nálunk egyelőre fel sem merült a gyanú egyik oldalról sem. És nincs egymás sms-einek olvasgatása, nincs táskába nyúlás, telefonfelvétel és egyebek.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.01.20. 11:52:16

@azentitkaim: A profi hazugságban mindig van valamennyi igazságtartalom, mondta nekem egy szakértő :-) Egyébként logikus is. De azért a testbeszéd könnyen elárulja az embert. Ez is külön poszt témája lehetne vagy tán lesz is. Már a hazugság mikéntjei.

Labdarózsa 2012.01.20. 18:01:11

@skarlát betű: Akárhányéves az a házasság, ha nincs benne semmi nyugalom, csak a másik ellenőrzése, hát az nem lehet könnyű. Jó, persze alakulhat hirtelen is, de ha kicsit is jól csináltuk, akkor nem alakulhat át ilyenné. Naív vagyok? Lehet. Azt mondják az okosok, egy csepp mézzel több legyet foghatsz, mint egy kanál ecettel. Azt gondolom, meg kellene tanulnunk rendesen kommunikálni egymással.
@azentitkaim: Hasonlóan gondolkodhatunk. De az én táskámba bármikor belenyúlhat, nézheti a telefonom is. :-) Na az egyik e-mail fiókom, az gáz lenne, de szerencsére nem nagyon ért hozzá. Meg különben sem kutakodik. Neked sosincs a feltétlen bizalma miatt lelkifurdalásod?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.01.20. 18:40:41

@Labdarózsa: Á, ezt a közmondást kerestem nemrég, de nem tudtam pontosan...

Igazad van, az érzelmi zsarolás az elején kezdődik, de ha az ember tapasztalatlan vagy világ életében ezt a játszmát játszották vele, nem tud védekezni.

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2012.01.20. 20:26:21

@Labdarózsa: Jaj, dehogynincs. Akkor volt leginkább, amikor ő is ismerte az illetőt, és 100%-osan megbízott benne, pedig nem kellett volna.

normálnyomtáv 2012.01.21. 08:19:25

@Labdarózsa: Jó dilemma: a biztonság megköveteli az azonnali törlést, másrészt viszont jólesik néha a régi levelek között olvasgatni.

Labdarózsa 2012.01.21. 10:13:54

@azentitkaim: Tökéletesen át tudom érezni...... A múlt időből sejtem, már vége. Mi volt a nehezebb? Férjjel együtt találkozni vele és közömbösnek látszani, vagy szakítás után is megmaradni közömbösnek?
@normálnyomtáv: Ha egy hivatalos kapcsolat fontos, akkor természetesen nem szabad teret engedni egy esetleges lebukásnak. Emlékeket a fejben kell megőrizni, nem gépen.
@skarlát betű: Tudom, hogy néha a kapcsolat fenntartása a legfontosabb, de számomra egy ilyen légkör elviselhetetlen lenne. Nem mondom, hogy mi sosem veszekszünk, de sosem más nőkön, vagy férfiakon.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.01.21. 11:00:02

@normálnyomtáv: Ez bizony így van... Mindenkinél helyzetfüggő, mennyire lebukásveszélyesek a levelei, de lehet olyan helyen őrizni, ahol nem férhet hozzá az, akinek nem kéne. Én törölni nem vagyok képes, de nálam ez nem is veszélyforrás.

@Labdarózsa: Mi sem veszekszünk, csak fél évben egyszer. És akkor se nőn-férfin. Minden elviselhető, amit muszáj elviselni.

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2012.01.21. 13:46:57

@Labdarózsa: annyira azért nem ismerte, hogy közös programjaink legyenek, és igazából szakításról sem lehet beszélni, egyszerűen az a kapcsolat átalakult barátivá. Tehát most már megbízható az illető :).

normálnyomtáv 2012.01.21. 16:12:51

@skarlát betű: Mit és miért muszáj elviselni? Mi azzal indultunk neki a házasságnak, hogy néhány kitérőzés nem válóok.

normálnyomtáv 2012.01.21. 16:14:57

Bocs, az előző viráunknak :-) szólt, csak elböktem a hivatkozást.

normálnyomtáv 2012.01.21. 16:45:42

@normálnyomtáv: itt meg egy betűt hagytam ki: virágunknak. Lehet, hogy jobb, ha nem szólok hozzá?

hannawald 2012.01.22. 20:53:49

@normálnyomtáv: azt akarod mondani, hogy az skl-14 nem is mond neked semmit?

normálnyomtáv 2012.01.22. 20:57:34

@hannawald: Lehet, hogy most nagyot égek, de hősként bevallom, fogalmam nincs ez mi. (Majd SB-vel kimoderáltatom, ha túl nagyon ciki :-) )

hannawald 2012.01.22. 21:01:15

@skarlát betű: szerintem ma, amikro annyi ímélpostafiókot csinálhatsz amennyit nem szégyellsz, azért ha kicsit odafigyelsz, akkor nem lehet gáz abból, hogy nem törlöd a leveleket...

hannawald 2012.01.22. 21:08:21

@normálnyomtáv: csak csekkolni akartam a vasutas alibidet :)
de jól nyomod :)

Labdarózsa 2012.01.23. 08:44:43

@hannawald: Igaz, lehet annyi postafiókod, amennyit nem szégyellsz. Csakhogy a gépből mindent elő tud varázsolni az, aki ért hozzá. A gyerekeim előtt meg még jobban szégyellném azokat a leveleket, mint a párom előtt.

Labdarózsa 2012.01.23. 08:48:33

@normálnyomtáv: Nagyot csalódtam. Nem hallottál a szorítórugókról????? Csak a féktuskók hoznak lázba? :-)

normálnyomtáv 2012.01.24. 19:33:20

@Labdarózsa: Engem a mozgás hoz lázba, nem a leszorítás. :-)
süti beállítások módosítása