A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Egy éves a hűtlenség blog!

2012.02.17. 07:39 skarlát betű

Ma egy éve vágtam bele a hűtlenség blog írásába. Úgy érzem, megérte, ahogy már többen és sokszor jeleztétek, ez a fórum fontossá vált az életünkben, életetekben. Noha az utóbbi hetekben nem volt rá annyi időm, mint korábban, és nagy figyelmet keltő poszt nem született, azért az egy év alatt elég szép eredményeket könyvelhettem-könyvelhettünk el.

A statisztika szerint 160 posztot publikáltam a blogon, ennek körülbelül 15%-a vendégposzt. A blog indulása óta a PI/látogató szám meghaladja a 207.700-at. Benne voltam a Goldenblog életmód kategóriájában az első három között, és sikerült megőrizni inkognitómat ennek ellenére.

A célkitűzéseim nem sokat változtak az indulás óta, bár ekkora sikerre nem számítottam... Az azonban érdekes, hogy a viszonylagos láthatóság ellenére (divany.hu jelenlét, olykor index címlap, Goldenblog helyezés) komolyan még senki nem keresett meg a sajtótól, hogy vajon miért is írom én ezt a blogot. Vagy annyira nyilvánvaló? 

Köszönöm nektek az együtt-gondolkodást, és remélem, itt lesztek továbbra is, hogy kritizáljatok, dicsérjetek, vitatkozzatok, új témákat hozzatok. Számítok rátok! Ha egy-egy javasolt téma még nem változott poszttá, az nem jelenti azt, hogy megfeledkeztem róla, legfeljebb nem volt még érkezésem elmélyedni benne és megírni. Várom továbbra is a vendégposztokat is, csak bátran!

SB

19 komment

Címkék: születésnap

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr44112117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lars.Lares 2012.02.17. 07:59:55

Boldog Szülinapot! :D

M-elicious 2012.02.17. 10:06:14

Gratula! Minden elismerésem, a minőség egy éve alatt mit sem változott!

E. Bonheur 2012.02.17. 11:06:21

Gratulálok!
Ha csendben is, de az olvasód vagyok.

Lord_M_ 2012.02.17. 11:11:31

Grat - grat.

bár egy ideje read-only módban vagyok csak itt :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.02.17. 11:32:00

Valld be nyugodtan, hogy nem érted, hol késik az a Kossuth-díj! :>>

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.02.17. 16:59:49

Gratulálok az egy évhez, még sok ehhez hasonlót Neked, a blognak, és nekünk is! ;)

normálnyomtáv 2012.02.17. 18:13:47

Köszönjük a közosségteremtést, összefogást, a témában szokatlan nyugodt, tárgyilagos hangnem tartását (including hozzászólók), információkat, megbeszélési lehetőséget! További lebukásmentes élvezeteket kívánok!

normálnyomtáv 2012.02.17. 18:22:41

Nemrég vagyok veletek, eddig nem is lapoztam vissza a kezdetig. De úgy látom, lenne még mit olvasnom. :-)
Arról volt-e szó, hogy mi indötotta az egészet? :-)
Van, aki elejétől követi, sőt, elejétől hozzászól? (jó, a hozzászóló témában körül tudnék nézni, de...)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.02.19. 10:57:08

@barbieds: @M-elicious: @E. Bonheur: Köszi!

@Lord_M_: Nocsak, te még vagy? Teljesen felszívódtál, azt hittem fakénél hagytál minket. És miért ez a tartózkodás?

@kardhal77: Hát, ezt tényleg nem értem :-P Esetleg valami alternatív formája? :-)

@normálnyomtáv: Az indította az egészet, hogy sok mondanivalóm volt, és idegesített a rengeteg sztereotip marhaság, amivel találkoztam. Gondoltam, ennél érdekesebbet is lehet mondani a témáról. Nem is tudom, vannak, akik már régen hozzászólógatnak, de nem teljesen az elejétől fogva.

Lord_M_ 2012.02.19. 13:37:47

@skarlát betű: Üdv, üdv

Dehogy hagytalak "fakénél"... pláne a társaságot, csak valahogy egyéb dolgok elvitték az időt attól, hogy bármihez is hozzászóljak... meg aztán, komoly átrendeződések is vannak a fejemben így egy darabig a mindent és annak ellenkezőjét is meg tudom védeni, vagy cáfolni... pillanatnyi hangulattól függően... az meg nem túl összeszedett :)

de nem tűntem el, és vissza is térek lassan :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.02.19. 18:40:10

@Lord_M_: Elnézést, faképnél :-)
Na, érdeklődéssel várom megváltozott énedet és meggyőződésedet. :-) Vagy annak az ellenkezőjét. Nem baj, én se mindig értek egyet magammal :-)

Koborlovag 2012.02.20. 14:27:49

Pezsgődurr és cuppanó ajkak! :)
Egy év?! Hogy elszaladt a sok igazán velős és tartalmas téma és persze a hasonszőrű (avagy csupasz,hihihi) hozzászólás olvasgatása közben ez az egy év?!
Újfent csatlakozva az előttem nyilvánulókhoz rebegnék egy gratula és köszönet kombót azokért az élménydús és elgondolkodtató percekért-órákért, amiket a blog okozott!
Csak így tovább mindannyiunknak!:)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.02.20. 23:47:25

Gratulálok az ötlethez és a kivitelezéshez egyaránt!

koibito 2012.02.21. 11:02:19

Grat az egészhez. Mondhatni hiánypótló ez a blog. Jó ötlet volt, SB!

Labdarózsa 2012.02.22. 18:47:37

Gratulálok az ötlethez és a kivitelezéshez úgyszintén. Biztos vagyok benne, hogy sok embernek segítesz a tükörbe nézésben. Gondolom, hogy a passzív olvasótábor is hasonlóan gondolja.
süti beállítások módosítása