A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Miről szeretnétek még olvasni?

2012.10.20. 13:27 skarlát betű

Mint tudjuk, a hűtlenek kedvenc időszaka a hosszú hétvége... A legtöbben ilyenkor kommunikációstopra kényszerülnek, hogy a randistopról már ne is beszéljünk (persze mindig vannak kivételek). Szóval, ha nem foglal le a család vagy nem túráztok éjt nappallá téve, a blogot ilyenkor is tudjátok olvasni, talán még kommentelni is.

I hate weekends.JPG

Olykor kapok magánlevelekben tématippeket, miről kéne írnom, mi érdekelne különösen egy-egy olvasót, de biztos sokan vagytok úgy vele, hogy ugyan az eszetekbe jutott valami, azért külön emiatt nem írtatok nekem. Nos, most itt az alkalom, várom az ötleteket. Ki miről szeretne még olvasni ezen a felületen, vagy mi az, amiről már értekeztünk, de vissza kellene térni rá? Esetleg van-e olyan régi poszt, amit szerintetek ki lehetne bővíteni, vagy amelyhez csak azért nem szóltatok hozzá x hónap után, mikor felfedeztétek, mert már nem láttátok értelmét?

Várom a tippeket, véleményeket, akár vendégposzt-felajánlásokat, mert tán nem mindenki tudja, de arra is adok lehetőséget. És jó időtöltést addig is, míg visszatér a rendes kommunikáció-áramlás!

Skarlát

11 komment

Címkék: hosszú hétvége témajavaslatok

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr74858660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tylia cordata 2012.10.20. 18:32:43

S.B., Empátiád miatt egészen meghatódtam.

Tenkeskapi Tánya 2012.10.20. 22:39:32

Baratnoimmel ma delutan neztuk meg a Paradise:Love (Liebe) cimu filmet. Azt gondolom, hogy a szexturizmusnak ez a naturalisztikus, kimeletlen bemutatasa megerne egy-ket szot. Elnezest, de telefonrol csak a temafelvetes megy, a hosszabb kifejtes nem:-)

Tylia cordata 2012.10.20. 23:36:38

@skarlát betű: fogok irni javaslatot is, mihelyst ráérek.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.10.22. 19:54:30

@Tenkeskapi Tánya: Akkor meg kéne szereznem azt a filmet, bár nem hiszem, hogy nagyon élvezetes lenne :)

@Tylia cordata: OK, várom.

A zárt csoportban is felmerült pár téma időközben.

Tylia cordata 2012.10.23. 17:33:50

Junius végén fedeztem fel a blogot, azóta jónéhány régebbi anyagot is átnéztem, időnként maradtak nyitott kérdéseim, de hogy eszembe jussanak, újra olvasnom kellene, erre most sürgős munka miatt éppen nincs időm.

Mivel - a kommentekből következtetve - én legalább huszassal vagyok idősebb nálatok, ennyi idő alatt volt alkalmam többféle helyzetet megtapasztalni.

Voltam megcsalt, csaló és csaló párja is, többször voltak párhuzamos kapcsolataim is, a házasságban hűséges voltam (később emiatt nagy marhának tartottam magam!). Válásom után (két krónikus beteg kisgyerekkel "önállósítottam" magunkat) csak független partneri kapcsolatokban vettem részt egészen mostanáig.

Egy jó éve újabb csavart vett az életem, egy rég nem látott baráttal véletlenül összefutva nagy szerelem lobbant fel köztünk, ahol én hirtelen annak a bizonyos harmadiknak a szerepében találtam magam.

Javaslatom a következő. Ahhoz hogy ne legyünk következtetéseinkben egyoldalúak, elfogultak, hogy nyitottak maradjunk a sokféle létező ok és az érzelmek szabadsága iránt, eddigi életünk FOLYAMATÁBAN (azaz, nem statikusan!) is át kellene tekinteni a hűség-hütlenség, illetve a monogamia, polygamia kérdéskört!

Utalok itt arra, hogy:
- a párválasztás előtti és alatti időszakot,
- a gyermekszülés és gyed idejét,
- a kis-és nagykamaszok nevelésének periódusát, - a gyerekek kirepülése utáni időszakot
is végig kellene, férfiaknak és nőknek egyaránt gondolni.

És elemezni a JÖVŐRE GYAKOROLT HATÁST: mi történik, ha együtt marad a házaspár, ha elvált és mással él együtt vagy ha egyedül neveli tovább az ember a gyermekeit?

A család egészére, a mi és a házastársunk / szeretőnk személyiségére, életére ható okokat és fellépő következményeket is érdemes lenne FOLYAMATÁBAN és mélyebben is elemezni.

A különleges eseteket is számba kellene venni (azokat az eseteket, amikor nemlehet kilépni a ringlispilből, pl. beteg házastárs (ez már szerepelt), v. beteg gyerek, különélés munka miatt, stb.)

Nota bene: életszakaszainkban különböző helyzeteket kell felismernünk, kezelnünk, nehézségeket leküzdenünk, de emellett nem szabad elhanyagolni azon vágyunkat sem, hogy kicsit boldogok is lehessünk! KI MIKOR ÉS MITŐL VOLT IGAZÁN BOLDOG PÁRKAPCSOLATÁBAN?

Tylia cordata 2012.10.23. 17:37:15

korrekció: nemlehet - helyesen: nem lehet

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.10.23. 19:29:02

@Tylia cordata: Talán 20 évvel nem vagy idősebb nálam, egyébként meg van némi szórás, huszonévestől egész hatvan fölöttig.

Ezekre a szakaszokra én is gondoltam már, de egy posztba hogyan lehetne besűríteni? Ráadásul talán nem is nekem kéne megírnom, mert nekem nincs ilyen évtizedes tapasztalatom. Vagy milyen konstrukcióban gondolnád ezt megvalósítani???

Tylia cordata 2012.10.23. 21:50:21

Egy blogba mind nem fér be, Gondolkozom rajta, irok valamit, elözetesen milyen cimre küldhetem neked? Az e-mail cimemet a regisztrációnál megadtam.

Tylia cordata 2012.10.23. 21:55:01

@skarlát betű: folytatva a fenti választ, arra gondoltam, hogy kérdéseket is feltennék, egy-egy életszakaszt illetően, pontszámmal lehetne differeniáltan válaszolni (pl. 1-5-ig). .

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.10.23. 21:57:24

@Tylia cordata: Írtam mailt.
Feleletválasztós kérdőívet tudunk csinálni, ha arra gondolsz.
süti beállítások módosítása