A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Elszalasztott alkalmak? Hogyan lesz a diadalból frusztráció?

2013.08.13. 07:54 skarlát betű

Nemrég adták a tévében a Férfit látok álmaidban című filmet (You Will Meet a Tall Dark Stranger, 2010, rendezte Woody Allen), és volt benne egy nagyon jól kigondolt csavar. Mivel nem tegnapi opusz, nem hiszem, hogy spoilernek számítana, hogy leírom ennek a bizonyos csavarnak a lényegét, nagyon jól érzékelteti, milyen helyzetbe kerülhet egy kísértésbe eső, de az alkalmat (szerinte) elszalasztó nő vagy akár férfi is. (Ha mégis spoiler, én szóltam! Egyébként vannak egyéb, megvalósult hűtlenségek is a filmben, de most erre az egyre akartam kihegyezni a posztot.)

you-will-meet-antonio-banderas-naomi-watts.jpg

Adott egy fiatal, csinos, és elég problémás házasságban élő nő (Naomi Watts): állandó az otthoni perpatvar az anyagiak miatt, na meg azért, mert a szépreményű író férj alkotói válsága már évek óta tart.

A nő végre rászánja magát, hogy – mivel a férj mégsem akar gyereket, ahogy tervezték – elmenjen dolgozni és seperc alatt beleszeret sármos (ki bírna nem odalenni Banderasért, az jelentkezzen) és nyilvánvalóan rossz házasságban élő főnökébe. Folyamatosan kacérkodik a gondolattal, hogy „mi lenne, ha”, de nem tesz semmi konkrétat. És a férfi sem lép. Egyszer egy autós jelenetben úgy tűnik, át fogják lépni a határt, de nem történik semmi. A nő meggyőződése, hogy csak azért, mert a főnöke hűséges a feleségéhez, és az ő házasságát is tiszteletben tartja.

Aztán kiderül, hogy egy frászt: a pasi nagyban kavar a nő egyik, egyébként szingli barátnőjével, akit ő maga mutatott be neki (a karrierjét segítendő). Ez a hír teljesen letaglózza, mert úgy érzi, hogy kihagyta a nagy lehetőséget, ha nem olyan tartózkodó, a pasi őt választotta volna. Borzasztó kínos, mikor megpróbálja tőle megtudni, valóban így van-e, jól érezte-e, hogy a vonzalom kölcsönös, a főnök azonban adja az értetlent, illetve kényszeredetten hangsúlyozza, hogy az ő kapcsolatuk számára csak munkatársi és baráti. Vagyis neki egyszerűen nem tetszett eléggé a nő (vagy nem akart munkahelyi affért, férjes asszonyt, a fene tudja).

Addig tehát, amíg a nő úgy gondolja, hogy erényessége miatt nem történik vele semmi, és hogy a férfi, akiért rajong, ugyancsak erényes, némán szenved és jóleső érzéssel tetszeleg a hűséges szerepében. Noha totál boldogtalan a férjével, ez az állapot nyújt némi örömöt, gondolhatja úgy, hogy a helyzetért kárpótolja a reménytelen szerelem fennköltsége és a tudat, hogy nem vétkezett. Abban a pillanatban azonban, hogy rájön, valójában se a kiszemelt pasi nem fennkölt, se az nem igaz, hogy ő a lemondott egy nagy lehetőségről, összeomlik benne valami.

Összezavarják kavargó érzései, féltékenység, irigység, megsebzett önérzet, de leginkább az a frusztráció, hogy ő mindhiába volt erényes. Vagy lehet, hogy nem is erényes volt, hanem gyáva és vak, esetleg csak nem tetszett annak a körülrajongott pasinak (ez a legrosszabb). Ha ebben a pillanatban kellene döntenie, nem habozna, megadná magát a csábításnak, mert nincs annál megalázóbb, mint ha még elcsábítani se akarnak bennünket. A hűtlenek élvezkednek, míg ő, a hűséges, de lélekben már rég hűtlenné vált asszony magányos és nőiségében is meg van sértve. Vajon ilyenkor érezheti-e úgy, hogy jó lesz neki a megunt férj is, vagy a mellette élő, már csak frusztrációkat okozó házastársa a puszta létezésével is bosszantani fogja? (Most nem árulom el, a filmben mi történik.)

Vajon hány, lélekben már végigjátszott és soha meg nem valósult hűtlenség nyomát hordozzuk magunkban? Tudjuk-e, hogy csak a megfelelő alkalom, a bátorság, rajongásunk tárgyának érdeklődése hiányzott, vagy tényleg hősies küzdelmünknek köszönhető, hogy nem lett a vágyból valóság? Megbántuk-e, hogy kihagytuk ezeket az alkalmakat? És vajon nem fordul-e elő velünk, hogy azért haragszunk azokra, akik hűtlenné váltak, mert irigyeljük őket?

116 komment

Címkék: film kihagyott lehetőségek Woody Allen Férfit látok álmaidban

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr845457789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 11:55:54

@pilar ternera: Szerintem abszolút van értelme, még annak is, ha örülünk annak, ha valaki megkíván, megpróbál felszedni - ha az valaki számunkra is vonzó bizonyos tekintetben. Naná, hogy diadalérzés. Még akkor is, ha nem megyünk bele a dologba. Ezek nélkül elég szürke lenne a létezés.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 11:58:46

@pilar ternera: Persze, hogy :)
És az ilyen erényesség szokott a legkegyetlenebb lenni azokkal, akik az ő fogalmai szerint nem erényesek. Ami emberileg teljesen érthető.

pilar ternera 2013.08.13. 12:02:32

@skarlát betű: én arra írtam, hogy van-e értelme, hogy a helyzettől függ, vajon van-e értelme ellenállni a kísértésnek. az érzésnek, naná, hogy van értelme! :)

"Ami emberileg teljesen érthető."- igen, bár általában az ilyet a jó adag irigység is mozgatja.

Víz Ivó 2013.08.13. 12:16:25

@skarlát betű:

Az is szerelem, ha valaki megkíván valamit, valakit... ez tetszett eddig a legjobban ma :-)))

Te be vagy oltva elköteleződés ellen? Hiszed vagy sem, ez a dolog (elköteleződés) spontán (tudati befolyás nélkül) alakul ki. Van aki lubickol benne. Van akit "megnyomorít". De egyik sem tehet ellene semmit.

Szerelem és párkapcsolat és család és házasság és monogámia mind mind külön dolog. Szerencsés esetben együtt jöhetnek létre, egymásból építkezve. De külön külön, szerte szét megélve, egyik emberrel ezt, a másikkal azt, a harmadikkal megint mást, stb üres (hamar kiüresedő) érzések. Önbecsapások . Talaj nélküli csírácskák, amik semmivé nem válhatnak....

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 12:30:07

@Víz Ivó: A megkívánás az én fogalmaim szerint nem szerelem, viszont, ha valaki annak érzi adott pillanatban, az az ő számára az lesz: nem én fogom meghatározni neki, hogy mit tartson szerelemnek. És szerintem te se.

Lehet, be vagyok oltva a totális, életre szóló, minden mást kizáró, vak elköteleződés ellen, kaptam egy jó kis védőoltást. De ha érzelmi elköteleződésre gondolsz, arra teljesen képes vagyok. Egyáltalán nem üres az életem, és egy szál önbecsapás nincs benne. Ugyanis én tudom, hogy kivel hányadán állok. Ami rengeteg monogám kapcsolatban élő emberről nem mondható el.

Látod, én nem mondom, hogy a te kapcsolatod önbecsapás, mert nem tudok hozzá eleget róla. De attól, hogy monogám, még simán lehet az. És, ha valaki egész életében jól elvan a maga önbecsapásával és így boldog, akkor neked miért fáj ez? :P

orsiw 2013.08.13. 14:03:52

1) házinyúlra nem lövünk, esetleg a barátnőjére, az úccse ott dolgozik.
2) attól, hogy valaki szerelmes, még lehet szerelmes. De nem jogosítja fel őt, hogy azt higgye: a másik is ugyanazt szeretné, mint ő. Mert mi van, ha viszonzatlan? Ha nem jön be a másiknak? Ha történnie kell valaminek, úgyis történik. Itt lehet, hogy inkább a főnöknek volt nagy kísértés, de mivel kollégák, kétszer is meggondolta. És csak kísértés lehetett, nem szerelem.
3) Igen, nekem is hűtlenség-reklám gyanús a dolog, mert az a konklúzió talán, hogy ha valami elromlott, használj ki minden más adódó (vagy csak elméletben adódó!) lehetőséget, anélkül, hogy megpróbálnád jelezni az igényeidet, vagy megbeszélni a másikkal. Vagy ez inkább annak a negatív reklámja, hogy "beszéljétek meg"?

orsiw 2013.08.13. 14:06:04

"jóleső érzéssel tetszeleg a hűséges szerepében"
Igen, a töketlenek és a békát nyelők kedvenc tevékenysége: pózolás.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 14:14:13

@orsiw: 1) Ugyan, azért elég sok ember lő házinyúlra :) Nem egy házasság is született már ilyesmiből. Mi lenne alkalmasabb egymás megismerésére, mint egy munkahely?
Egyébként a barátnő is munkakapcsolatba került vele, csak nem volt közvetlen munkatárs.

2) Mi ez a fatalizmus, hogy ha történnie kell valaminek, úgyis történik? Akkor történik, ha a 2 ember közül az egyik csinál valamit. Lehet a végtelenségig tökölni is, akkor semmi se történik. (Saját életemben tapasztalt példa, ugyancsak munkahelyi ki nem használt lehetőség.)

3) A film ennél jóval összetettebb, és spéci se a kibeszélés nem vezet csodás eredményre, se egy elfáradt kapcsolatból való bátor kilépés (Anthony Hopkins bohócot csinál magából egy huszonéves exprostival, akit feleségül vesz)...
Semminek nem a reklámja, egy nagy emberismeretről tanúskodó, vígjátékként aposztrofált film. :)

Víz Ivó 2013.08.13. 14:22:16

@skarlát betű:

Nekem nem fáj senki önbecsapása, akit csak felületesen ismerek (vagy még úgy sem). Közeli ismerőseim, szeretteim esetén pedig azért fáj, amiért minden fmás fájdalmat hozó dolog is fáj. Empátia okán :-)

A véleményem az, amit itt fent leírtam. Tapadztalataim alapján megfogalmazott egyéni véleményem. Nem szentírás. Nem erkölcsi alap. Egyszerű, engem jellemző vélemény. Ezek alapján itélek meg ilyesmi dolgokat. Előitéleteim alapja.... stb.
Tetszik, ahogy rugózól az elköteleződés fogalmán :-) most már ott tartasz, hogy örökké, vagy nem örökké :-)
Egyszerűen nem mersz hinni az örökkében, még ha érzel is ilyet, vágysz is rá. Véded az egodat. Van ez így. Mások meg a csalódás, megcsalás vagy megcsalatás után szenvednek :-) A szerencsések meg eléldegélnek a párjukkal, a családjukkal pár évtizedet hűségben és szerelemben, szeretetben, megbocsájtásban és elfogadásban, stb.... és ez a pár évtized számukra az "örökké" :-))))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 14:32:36

@Víz Ivó: Hinni az örökkében önbecsapás :) Az örökké az nem pár év és nem pár évtized, hanem örökké. Ilyen pedig az emberi életben ugye nincs. Mért van az, hogy nálad semmi nem azt jelenti, amit jelent?

A szöveg, amit írsz, teljesen sablonos, és én a sablonszövegeket sose bírtam hitelesként elfogadni. A szeretetben és a megbocsátásban hiszek, de a 40 évig tartó szerelemben valóban nem. Aki azt állítja, hogy ő totálisan heppi egy 40-50 évig tartó házasságban, sose érte csalódás, sose fájt neki semmi, minden úgy alakult, ahogy szerette volna, és hatalmasakat élvezett (ja, ezt nem is mondja senki, mert a szex nem fontos, az nem számít egy ilyen szent létezésben), az minimum csúsztat. Attól meg lehet úgy nagyjából kellemes az a házasság, de a tündérmesékből mindannyian kinőttünk. Ha őszintébb lennél a gondokat illetően, akkor tudnánk beszélni, de csak egyre hajtogatod a tündérmese-forgatókönyvedet, azzal meg nem megyünk semmire.

Víz Ivó 2013.08.13. 15:39:38

@skarlát betű:

Te igazán el vagy szállva :-))) Ki mondta, hogy a monogámia, a hűség, az évtizedes házasság, a család, stb az örök szerelmet jelent. Végig happy érzéssel és bárgyú mosollyal?
Ilyen rózsaszín álmot max te kergetsz :-))))
Egyátalán, ki mondta azt, hogy a monogámia, a hűség, a másik elfogadása, tolerálása, szetelemmel, majd szetettel szeretése egyvégtében boldogsággal, gondtalansággal, folytonos örömködéssel jár? Ez nem egy recept, hogy végy egy adag hűséget meg két adag örökkét meg egy fél lemondást meg egy csipet hazugságot és ott az instant boldogság... :-) Sokkal egyszerűbb ennél is a dolog. Felnősz. Leszakadsz a szüleidről, integralödsz a felnőtt társadalomba. Társat választasz, mert ellenállhatatlan kényszert érzel családban élni, szaporodni. Ha jól-szerencsésen választasz, szerelmes leszel. Ez azzal jár, hogy elköteleződést és bizalmat érzel más iránt. Gyerekeket fabrikáltok. A nevelésükkel járó felelősség, megtapasztalt önzetlen szeretet, elfogadni tudás, stb, megváltoztat bennetek sokmindent. Ez vagy örömmel tölt el, vagy veszteségként frusztrál. Az elvesző ego helyetti új vagy tetszik vagy nem. Szerintem ezt elfogadni, ebbe kényelmesen belenőni, lenne ideális. A család és társadalmi norma, erkölcs ezek felé terelget minket. Nehéz gyerekként szocializálódni, de mégnehezebb olyan felnőtt társadalomhoz, ahol a hibákkal kérkednek, vagy miattuk büntetnek. Képmutatnak vagy direkt a normák leszarására buzdítanak... Ezekért a nehézségekért a párodat felelősnek kikiáltani, titkos szeretővel nem a világ előtt megmérettetni, stb.... elég gyerekes SZERINTEM.

De védekezhetsz avval hogy nincs örök szerelem, örök hűség, stb... de én nem támadtalak semmivel. Végképp nem örök szerelemmel. Miért érzed úgy, hogy valaki más, valamiben más véleménye támadás, okítás, kioktatás? Én nem érzem így senki részéről. Mindenki maga dönt maga felől. Az én véleményem egy a sok közül. Na bummm, ha nem mindenben egyezik a tiéddel. Akkor mi van!?! :-))))

OakTree 2013.08.13. 15:59:16

@orsiw:

"... a töketlenek és a békát nyelők kedvenc tevékenysége: pózolás."

Vigyázva a billogokkal :))))

Az általánosító lenézéshez csak biztos(nak hitt) ideológia és az ebből kialakított felsőbbrendűségi tudat szükséges.

A problémákat megoldani nem tudó vagy nem akaró és átvert párjukat egyszerűen háttérbiztosító kizárólagos tulajdonként használó emberek között is nagyon gyakori a "bátorsággal" való pózolás.

A lenézésre lehet lenézés a válasz, csak szerintem sehová nem vezet :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 16:03:21

@Víz Ivó: Én nem várom el senkitől, hogy egyezzen a véleménye. A normakövetés meg senkit nem tesz se boldoggá, se elégedetté, még csak egészségessé sem. Van egy csomó norma, ami bizonyos társadalmi rétegeket bizonyos viselkedésre kötelez, mert más rétegeknek ez jó. Megint más rétegekkel megengedőbb, mert ők vannak hatalmon.

Hogy a hangnemed kioktató, az teljesen nyilvánvaló, mindig ez a hangnem kerül elő, ha valaki az ún. normákat védi és ideálokat állít fel, ahelyett, hogy a valóságról beszélne. Mondjuk ez a poszt abszolút nem a házasságtörésről szólt, hanem érzésekről, amelyeket te önbecsapásként minősítesz valami erkölcsi piedesztálról, mint aki még sose csapta be önmagát. Nem állsz ilyen piedesztálon.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 16:08:20

@OakTree: Nálad még mindig a szegény megcsaltak vannak áldozati pozícióban, pedig annyi ellenpéldát láttál már...

Pl a filmben mindkét ember kifelé tekintget, csak a pasi kezdeményez is, ő lép, míg a nő várakozik. (Amúgy nemünk sajnálatos hátránya...) De persze egyik se tudja a másikról, hogy mi a helyzet. A nő olykor próbálja megbeszélni, de a pasi nem hajlandó. Ez is mennyire tipikus, éveken keresztül is elhúzódó folyamat!

Víz Ivó 2013.08.13. 16:40:35

@skarlát betű:

Még hogy én nem csaptam be magam soha? Akkor honnan ismerném fel? Ezerszer írtam le, hogy tapasztalataim alapják kialakult egyéni véleményt írok le :-))))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 16:54:10

@Víz Ivó: És honnan tudod, hogy most nem egy újabb öncsalás állapotában leledzel? :P
Annyira megbölcsültél?

Víz Ivó 2013.08.13. 17:07:54

@skarlát betű:

Tapasztalat :-) Azaz, a történtek olyatén feldolgozása, hogy köztük ok-okozati összefüggéseket fedezünk fel, önreflexióval, a megfigyelések eseményspecifikus pontosításával finomított eredményeinek összevetése a régebbi (általánosítást eredményező) tapasztalatokkal...
Hát.... valahogy így bölcsültem meg önmagam naivitásához, önbecsapásaihoz képest :-)
Kicsit vikipédiás lett, hogy ne mondjam áltudományos :-))

OakTree 2013.08.13. 18:44:19

@skarlát betű:

Csak kötekszem tudod. Kéretlen advocatus diaboli szerepben.

Egyébként csak puszta formállogika alapján a csalás "áldozata" soha nem a csaló :)

A helyzet kialakulásában persze mindkét fél részes. Viszont a hasonlóságok ellenére nekem két egyforma esettel nem sikerült találkozni.

Szóval továbbra is csak gratulálni tudok a blogodhoz. Szorgalmasan olvasom!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 18:48:40

@OakTree: Nem kell feltétlen áldozatot látni. Vagy mindkét oldalon van áldozat. Általában utóbbi az igaz. Egyszer áldozatok vagyunk, másszor üldözők/elhanyagolók, leginkább egyszerre mindkét szerepben tündöklünk.
Majd lesz poszt egy könyvről, amiben ez nagyon szépen megjelenik. Ugyancsak női hűtlenséges - mit tegyek, ha a férfiak hűtlensége olyan magától értetődőnek tűnik, hogy senki (?) nem tartja érdemesnek könyvet írni róla :P

mangalor 2013.08.13. 22:36:10

nem is értem, hogy nem láttam még ezt a filmet, WA rajongója vagyok ugyanis, de még csak nem is hallottam róla:o
nagyon tetszik a poszt, tanulságos dolgokat fogalmaztál meg benne SB.
Nekem két elszalasztott alkalmam volt, és tudom, h mindkettőnek kellettem. ellenben kerültem olyan helyzetbe is, igaz, csak rövid időre és lelki kötődés, szerelem érzés nem is alakult ki, mint a leírt feleség. hogy azt hittem, érdeklem, nekem annyira nem tetszett, de nagyon imponált, kicsit játszottam az eszem neki, bízva magamban, hogy úgyis hűséges maradok (és tényleg büszke is voltam magamra), aztán kiderült, hogy érdekből megy az egész (vegyem előre az ő munkáját). na, az pofára esés volt még úgy is, h lelkileg nem voltam elköteleződve felé, de valóban, egész női mivoltomba gázolt. később láttam, h ő ilyen, így éri el, amit akar, főleg nőknél.
lehetséges, h később ezért is nem mertem sem kezdeményezni, sem belemenni bármi lehetségesbe. mert biztos, csak játék az egész. vagy mert alapvetően gyáva vagyok... vagy mert nem éreztem igazi késztetést. többismeretlenes játszma.

OakTree 2013.08.13. 23:07:34

@skarlát betű:

Én is idézőjelbe tettem.

Majd valami pszichológusféle előbb-utóbb megírja.

Érdekes - vagy inkább természetes - módon az itt is túlsúlyban lévő hímnemet jobban érdekeljük mi nők :)

OakTree 2013.08.13. 23:10:04

@OakTree:

Az utolsó mondatomon tanítani lehet a magyartalanságot. Bocsánat.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 23:53:26

@OakTree: Az általam most olvasott könyvet nő írta. És a korábban barbie által írt recenzió alapja is egy nő által írt könyv volt.

@mangalor: Igen, ez milyen kellemetlen és megalázó tud lenni... Ennél már csak az rosszabb, mikor valaki részegen szerelmet vall és másnap nem emlékszik az egészre :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.13. 23:55:10

@OakTree: Most én se brillíroztam az által írtakkal és olvasottakkal.

Lásd még:

Miért hűtlenek a pasik? Mert csak.

Miért hűtlenek a nők? Lásd a könyvtárnyi szakirodalmat :P

Walsh és Kirby 2013.08.14. 07:37:41

De mi van az olyan elszalasztott alkalmakkal, amikor nem is tudod, hogy mi van?

Amikor a házas munkatársnő úgy flörtöl veled, hogy az mások felé ne legyen túl feltűnő, te viszont érzed, hogy többről szól? De ha lépnél felé, akkor mindent tagadna és még botrányt is csinálna?

pilar ternera 2013.08.14. 09:42:38

@Walsh és Kirby: botrányt is csinálna??!! akkor ő egy rendkívül alattomos ember, akit minden téren jobb messze elkerülni. de honnan tudhatod, hogy valóban tagadna és balhézna?

mangalor 2013.08.14. 10:09:18

@skarlát betű: F-nek van egy barátja, pontosabban közös barát, csak ők ráadásként osztálytársak is voltak gimiben, és ez a barát szeretett volna engem (később tudtam meg, h szerelmes is volt belém), csak nekem meg F kellett . szóval ez a barát rendszeresen szerelmet vall nekem és feleségül kér, ha iszik egy kicsit (sokat), aztán másnap mindig felhív, hogy nem is úgy gondolta, meg tudod, milyen hülye vagyok ilyenkor stb. de nekem ez inkább szomorú, mert tudom, h úgy gondolta. hogy ha olyanok lennének a körülmények, akkor elvenne, még gyerekkel is (pedig nem szereti a gyerekeket, nem csak az enyémeket, hanem általában).
@pilar ternera: nekem is ez jutott eszembe, meg hogy az ilyen ember semmilyen téren nem vállalja a felelősséget, és csak addig vállal bármit is, amíg neki kényelmes. persze ez egyfajta önvédelem is, de legfőképp nagyon biztonságos.

pilar ternera 2013.08.14. 10:22:12

@mangalor: azt még megérteném, ha a férfi viszont-közeledésére észbe kapna, rájönne, hogy mégsem akarja ő ezt igazán és visszakozna. néha van ilyen, az ember nem mindig racionális.
de a botrány már egy nagyon is racionális döntés eredménye és egyszerűen visszataszító. és még ő lesz az áldozat, akit a bunkó kolléga zaklat. :/

mangalor 2013.08.14. 10:33:36

@pilar ternera: a visszautasítás kellemetlen, van, akiből ilyen támadó magatartást hoz elő, mert nem tanulta meg kezelni. ettől még nem szimpi, sőt, visszataszító.
@skarlát betű: érdekes kísérlet a Kő kólán: velvet.hu/blogok/randi/2013/08/13/a_kulonbseg_ha_ferfi_vagy_no_akar_szexet/

pilar ternera 2013.08.14. 10:39:10

@mangalor: itt még csak visszautasításról se lenne szó, hiszen a férfi válaszolna közeledéssel az ő flörtjeire. szimplán egy HP. (ja, ez nem Harry Pottert jelent) ;)

orsiw 2013.08.14. 11:09:10

De a filmben végülis - ha jól olvasom - nem volt Bandi részéről konkrét akció. Illetve volt, a veszélytelenebb "távolabbi" hölggyel. Akkor meg mi az elszalasztott alkalom? Nem is volt alkalom. Vagy azt sugallja, hogy egy csomó dolog csak fejben van lejátszva, ha csak a halvány lehetőség felmerül?

pilar ternera 2013.08.14. 11:38:27

@mangalor: a kísérletből mindössze annyi derül ki, hogy a férfiak nagy részének semmilyen előzetes kapcsolatra nincs szükségük a szexhez, míg a nők szeretik megismerni valamelyest azt, akivel lefekszenek. ennyi. semmi olyasmit nem kell belőle leszűrni, hogy a férfiak nehezebben jutnak szexhez, mint a nők, mert ez a kísérlet erősen sarkított, tehát szerintem csak a fentiek bizonyítására alkalmas.

Walsh és Kirby 2013.08.14. 12:06:42

@pilar ternera: Pontosítok, nem feltétlenül ő csinálná, de tőle indulna, mivel a férje is egy munkahelyen dolgozik, és biztosan nem tartaná a száját.

@mangalor: Ezt a cikket már olvastam valahol, és ott azt írták a kommentelők, hogy a pasi, valami iszonyat gáz módon volt öltözve. Azért ki kéne próbálni úgy is, hogy elegánsan, vagy sportosan öltözött pasik szólítják le a nőket.

pilar ternera 2013.08.14. 12:10:19

@Walsh és Kirby: hát, úgy még rosszabb a helyzet, de akkor a hölgyike is bátor, hogy ennek ellenére flörtölget ott.
itt nem volt gázul öltözve, egy normális fiatal srác volt, sportos cuccban. de mivel a közeg valami óceánpart lehetett, gondolom nem is elvárás a black tie. ;)

mangalor 2013.08.14. 12:35:56

@pilar ternera: nem, én sem gondoltam, hogy sok mindenre választ kapunk egy ilyen kísérletből, csak valahogy pont passzolónak, annak megjelenítésének éreztem arra, amit SB írt. hogy a férfiak hűtlenek mert csak, a nők hűtlenségének meg szakirodalma van. amíg néztem a videót, biztos voltam benne, hogy lesz egy nő, aki bólint (mert ez létező dolog), és számomra hihetetlen kissé, h 100-ból egyetlen nő sem mondta, hogy oké (egy mondta, h talán később). na, mindegy, nem akarom szétoffolni a témát:)
@Walsh és Kirby: hát, nem tudom, sztem helyes fiú volt, igaz, hogy ez a magasra húzott szokni meg ez a klottgagyaszerűség nem bejövős, de szerintem a nők egy része elvárásból nem mondott igent. mármint, egy nőtől elvárás, h ne mondjon igent azonnal.

pilar ternera 2013.08.14. 12:39:31

@mangalor: csak azért írtam azt, mert sok férfi szereti hangoztatni, hogy egy nőnek sokkal könnyebb szexhez jutnia, mint egy pasinak. az elvárásnak való megfelelésben igazad lehet.

mangalor 2013.08.14. 12:42:27

@orsiw: az az elszalasztott alkalom, hogy a nő igazán ki sem próbálta magát, mert a hűséges, erényes feleség szerepében tetszelgett, aki finoman azért flörtölgetett (magyarul mérlegelt), és mire érzelmileg kialakult részéről a kötődés, rájött, h ha nem játszotta volna a bazári majmot, akár megszerezhette volna Bandit. de nem tette és valszeg emiatt Bandi inkább a könnyebb ellenállás felé hajtott. de ezt mondjuk csak tippelem, mert nem láttam a filmet:)

Walsh és Kirby 2013.08.14. 13:04:59

@pilar ternera: Én is csak nézni szoktam néha, meg a pasi is ha látja.

@mangalor: Na de ez kinek az elvárása?

mangalor 2013.08.14. 13:13:51

@Walsh és Kirby: egyrészt a társadalomé, főleg Amerikában. másrészt, ha megnézted a videót, láthattad, hogy nem volt minden esetben egyértelmű az a nem. amikor több barátnőt szólított le egyszerre, vagy párosával sétáló csajokat, volt olyan, hogy az egyik határozottan elfordult, sőt felháborodott, a másik meg inkább csak követte, habár talán fontolóra vette volna a dolgot. illetve nem tudhatjuk, hánynak volt barátja, akiről a többiek tudták, h van neki, és ezért nem is mondhatott a többiek előtt igent, még ha akart volna is. tudod, hányszor mondtam én is nemet annak idején csak azért, mert mellettem állt olyasvalaki, aki tudta, h pasim van? nem szexre kell gondolni, csak ismerkedésre. mellesleg itt is mondhatta volna akármelyik, h oké, csak igyunk meg valamit előbb, de annál sokkal álszentebbek voltak.

OakTree 2013.08.14. 13:15:41

@skarlát betű:

Legyen igazad. De nekem az ugrik be, hogy ha a tarló tele van varjakkal, akkor nagyon feltűnő lehet néhány pacsirta :)

Nem az általam tényleg nagyrabecsült és szeretett hímnemet akartam itt levarjazni, csak éppen ez jutott eszembe.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.14. 14:05:58

@Walsh és Kirby: Flört és flört között is van különbség, nyilván. Nehéz a férfiak dolga, nagyon nehéz... Náluk már csak a nők vannak szarabb helyzetben :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.14. 14:49:19

@orsiw: Egyszer elmentek operába, ültek a kocsiban, mindketten zavarban, akkor volt az az alkalom, amit Bandi kihasználhatott volna. De persze utána nem lehet úgy tenni, mintha mi sem történt volna... Egy random nőt lefektetett volna biztos, de a kolléganőjét, mitöbb, beosztottját nem.

@mangalor: Egyrészt társadalmi elvárás, nem csak a többi nő, a szülők, a gyerekek, az egyház, a munkahely és a nemtudomki részéről, a pasik se becsülik meg általában az olyan nőt, aki első szóra kötélnek áll - azt ingyenkurvának tartják. Ha velem eljött, mással is elmegy könnyedén, hisz én nem vagyok valami nagy szám... - így vélekednek. Legfeljebb a rocksztárok gondolják másképp, mert ők azt hiszik, ők nagy számok. :P Az ő környezetükben mindig van azonnal is kapható nő épp elég. De normál embernek azért le kell tennie valamit, hogy sikerrel járjon.

Másrészt: gyerekek, a világ egyik legizgibb dolga a flört, az udvarlás, a csiki-csuki. Miért akarják ezt annyian megspórolni? Legalább olyan élvezetes, mint maga a szex, sőt, én részemről olykor még jobban is élvezem :) (Nem kell aggódni, a szexet is, de kicsit más jellegű élvezet :)
Intelligens pasik is imádják :)
Aki csak szimplán dugni akar és nincs benne játékosság, az érdektelen, lelombozó. Egy nő libidóját fel kell piszkálni, ez az igazi művészet.
Ezért nem jó semmire ez a teszt szerintem.

mangalor 2013.08.14. 16:13:54

@skarlát betű: én is teljesen egyetértek mindezzel, de sztem itt ennél a kísérletnél nem akartak ennyire belemászni a dologba:) ennél ez sokkal felszínesebb teszt volt, ahogy Pilar is mondta. számomra azért volt mégis érdekes, mert a nők egy rész szerintem képmutatás miatt mondott nemet, nem azért, mert épp flörtre vágyott volna vagy mélyebb ismeretségre. de ez csak az én olvasatom a dologban:)
egyébként meg a nő ugye befogadó, tehát eleve nehezebben áll kötélnek, ez természetes, a férfiaknál meg még mindig tartja magát a mondás, nincs ronda nő, csak kevés pia. szóval nem lepett mg az eredmény, csak érzek benne némi képmutatást.

Walsh és Kirby 2013.08.14. 16:31:16

@mangalor: Nézd, ezt a férfiak rendszeresen tapasztalják, hogy két nőhöz nem érdemes odamenni, mert úgyis nemet mondanak mindketten. Miközben ez egyikük, vagy mindkettejük részéről is lehet ez elszalasztott alkalom.

@pilar ternera: Tévedés, csak az igazán totálisan idióták gondolják így. Az más kérdés, hogy rengetegen vannak. Az igazi Férfi (mint én:) ), úgy gondolja, azért sikerült elsőre is, mert akkora szám vagyok. :))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.14. 16:35:02

@mangalor: De, van olyan ronda, nemrég olvastam valahol. :) És 6 férjet is elfogyasztott. :)

Azt nem hiszem, hogy ne vágyna flörtre egy nő, az nem is nő :P Lehet a pasi akármilyen jó csávó (a videón nem volt az), azért kell a ráhangolódás. Igényesebb helyeken a kurvára se csak úgy ugranak rá a pasik, minden előkészület nélkül, bár én csak filmekből ismerem az ilyen helyzetet.

A teszt felszínes, mi meg elemezhetjük, hiszen anélkül mit érne a teszt? :P

De erről eszembe jut a Boss c. sorozat, amiben az egyik csaj, mikor fel akarta szedni valaki egy bárban, előbb jól megtapogatta a pasi farkát, majd elégedetten beleegyezett egy numerába. Hát, azt megnéztem volna, hogy ez a csávó hogy reagál le egy ilyen akciót :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.14. 16:36:04

@Walsh és Kirby: Azt hiszem, ez inkább nekem volt válasz :)
Naná, hogy te úgy gondolod :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.14. 16:37:23

@Walsh és Kirby: Mármint két nőhöz odamenni és egyszerre felkérni őket? Vagy csak az egyiket? Mert az utóbbi bukta, ha van némi szolidaritás a barátnőkben. Vagy jóérzés. Ha hármasozni akarsz velük, azt már lehet, hogy inkább meggondolják, így mindkettőnek bókolsz :P

Walsh és Kirby 2013.08.14. 17:13:01

@skarlát betű: Igen neked volt válasz, elnézést a másik hölgytől:)
Miért is ne gondolnám úgy, hogy nagy szám vagyok? :)

Igen, arra gondoltam, hogy csak az egyik nőt szólítom meg, akkor bukta. Bár van az az alkoholmennyiség, amelynek elfogyasztása után már nem érdekli a barátnőt a másik.:)
Bókolni csak ideig-óráig lehet mindkettőnek, előbb-utóbb választásra kényszerülnek, és akkor ismét a pad alá esik a pasi.

Viszont arra adjatok magyarázatot, hogy az miért van, ha 2 pasi megy oda három vagy több nőhöz, és konkrét személyeket választ ki a csoportból, akkor nincs ez a fajta lerázás.

Walsh és Kirby 2013.08.14. 17:15:26

@skarlát betű: Azért egy elég jó pasi simán elérte volna a 20 százalékos eredményt:)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.14. 18:08:59

@Walsh és Kirby: Nem tudom, sose jártam még így :P Talán, mert nincs vagy-vagy. Ha 3 csaj van és 2 kiválasztott, akkor már kétharmados a többség, nem érzi magát egyedül a szerencsésebb. De ez tényleg elmélet, nem vagyok bulizós fajta, nincs sok gyakorlati tapasztalatom.

Tessék bizonyítani a 20%-os eredményt. Nem emlékszem, tudták-e a delikvensek, h filmezik őket, gondolom, igen, na, így nincs esély, mert senki se égeti magát azzal, h kurvának titulálják. Ha ezt diszkréten intézi egy pasi, akkor esetleg, de én adnék neki 5 percet legalább. Ez a direkt kérdés nem jön be a nőknek.

mangalor 2013.08.14. 18:25:54

@skarlát betű: hehehe, ezt a farokméretvételt én is megnéztem volna:))) egyébként nem tudták, h veszik őket, a végén van is egy kis bevágás, ahol elmondja a csajoknak, mi a szitu.
egyébként meg csupa huszonéves csajról volt szó, érdekes lenne egy-két korosztállyal feljebb is egy ilyen teszt:) lehet, h én vagyok a nyers, barbár gondolkodású, de biztos nagyobb lenne a találati arány.
@Walsh és Kirby: mert 3-ból kettő csaj már érdekszövetség. ha többen vannak, akkor még az is benne van, h a maradék elvan együtt, ők meg pasizhatnak.
a 20%-ot én soknak tartom, mert tényleg úgy gondolom, ahogy SB, hogy a nőknek egyszerűen több kell, mint a 'szexelnél velem?' de olyan 2-5 találatot vártam volna még így is.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.14. 19:49:11

@mangalor: Nem semmi jelenet volt, kár, h nincs alkalmam hasonló akcióra :P Na jó, éppen lett volna, de nem jutott eszembe, h ez lenne az adekvát viselkedés :)

Már úgy gondolod, huszonéves srác idősebb nőket környékezzen meg? Vagy a saját korosztályuk? Szerintem mindenki gyanúsnak gondolná, ha egy jóvágású huszonéves csak úgy előállna ezzel a javaslattal, ilyen nincs a való életben... (Legalábbis nem nagyon hiszem. Vagy eleve arra gondol bármelyik nő, hogy hülyéskednek vele.)

mangalor 2013.08.14. 21:47:42

@skarlát betű: nem fiatal fiú idősebb nőt, hanem a saját korosztály, vagy eggyel feljebbi korosztályt max. tehát 30-as pasi 40-es nőt. persze most, h mondod talán az idősebb nők már óvatosabbak, és jobban kell nekik a flört, a játék. én pl. fiatalabb koromban nem élveztem annyira a tét nélküli flörtölést, mint most.

pilar ternera 2013.08.15. 08:28:03

@mangalor: ez szerintem is így van, mármint, hogy a korral jön meg a flört igazi értékelése. fiatal koromban ha valaki nyomult, tök zavarban voltam és bár naná, h tudtam mit akar, mégsem tudtam megfelelően reagálni rá. most már egészen más, ilyen ügyekben már nehéz zavarba hozni.. :)

szerintem kell az az 5 perc (kinek, mennyi), amit SB is írt, mert itt is volt olyan lány, aki elgondolkodott, és ha mondjuk meghívja a srác egy fagyira és kicsit beszélget vele, lehet, hogy célba is ér. de itt a teszt pont a direkt kérdésre való reakciókról szólt.

pilar ternera 2013.08.15. 08:34:21

na, itt egy másik:

www.youtube.com/watch?v=RTuBf4BrIgE

mondjuk itt néha olyan gyors a srác, hogy még tiltakozni sincs nagyon idő... :)

Walsh és Kirby 2013.08.15. 08:40:39

@skarlát betű: Bizonyítani, csak a tapasztalatok leírásával tudom.
Ha öt percet kap a pasi, akkor a találati arány simán felmegy 80 százalékra, vagy többre.

Víz Ivó 2013.08.15. 10:30:07

@mangalor:

Tét nélküli flört.. ? :-)
Magambol indulok ki! (SB ezt neked írtam le, mivel te sosem csapod be magad és sosem magadból indulsz ki, emiatt érzed úgy, hogy egy olyan vadidegen, mint én, véleménye is mindig csak téged minősít, és soha sem engem)
Flörtölni tét nélkül értelmetlen. A magabiztosság, ami okán élvezetes és könnyed lehet, a háttértől függ. Van párod, családod. Nincs kényszer rajtad csak hiányérzet, elégedetlenség.... de van védőháló, biztonság... amit magabiztosságnak él meg a "tét nélküli" flörtbe bocsájtkozó :-))))

pilar ternera 2013.08.15. 10:43:46

@Víz Ivó: csak az flörtöl, aki elégedetlen?! és akkor ezek szerint a szinglik sem, hiszen nincs mögöttük pár.
érdekes... ( ez erős eufemizmus volt)

mangalor 2013.08.15. 11:28:07

@pilar ternera: wow, és igennn:) ez reálisabb képet fest sztem. nem arra gondolok, h azonnal le is feküdnének vele, de sztem nem kéne már sokat puhítania a srácnak némelyiket:)
@Víz Ivó: mivel magadból indulsz ki, felesleges lenne bármit is írnom, a magad szemszögéből fogod értékelni. tét nélküli flört van és kész, és az benne a jó, h mindkét fél tudja, h nem több pl. egy szemezésnél, néhány mosolynál a dolog, míg megiszod a kávét az asztalodnál a barátnőddel, aztán mész tovább. nem megfelelő az idő és a hely, de egy pár perces flörttől mégis mindkét ember jobb kedvvel megy tovább. ha az egyik mégis többet gondol, az már más helyzet. egy flört az csak flört, tudni kell a határokat, ennyi a titka, nem kell családdal takarózni a tét nélküliséghez.

Víz Ivó 2013.08.15. 11:37:09

@pilar ternera:

A szingli nem álltatja magát avval, hogy tét nélküli a flört. :-)))) és rajta igenis sokszor tettenérhetően van kényszer :-(

Szerintem alapvető szövegértési bibivel küzdesz :-)))

pilar ternera 2013.08.15. 11:38:22

@mangalor: azért, ha hagyta volna őket kicsit még gondolkodni, sztem lelépett volna 1-2, de olyan gyorsan lekapta őket, hogy fel sem ocsúdhattak. szóval itt elég rámenős volt a srác is... :)

Víz Ivó 2013.08.15. 11:45:09

@mangalor:

Nem takarózom a családdal. Flörtöltem eleget életemben ahhoz, hogy a magam véleményét ki tudjam alakítani. A te példád sem mond ellen neki. Álltasd magad nyugodtan, hogy tudod hol a határ :-)))))
Ott a határ, ahol az elégedetlenseged, hiányod szintje :-)))) Minél elégedetlenebb vagy, minél nagyobb a hiátus, annál imkább flörtölsz. Annál inkább szembeötlő a tét.
Elégedetten (nem csak párkapcsolati téren, de főként ott) sosem flörtöltem :-P Ha meg nem mentek jól a dolgok otthon, vagy néha a munkában, akkor bekapcsolt az önámítógépezet bennem, ami látványos flörtölési késztetésben nyilvánult meg :-))) Ilyen ecccerű alak vagyok :-)

pilar ternera 2013.08.15. 11:55:45

@Víz Ivó: szted minden áltatás, önbecsapás, ami a te nézeteiddel ellenkezik. így nem érdemes veled vitatkozni.
lehet, hogy van rajta kényszer, viszont te azt írod, hogy a magabiztosság a háttérből fakad. tehát egy szingli nem lehet magabiztos.
az én szövegértésemmel tényleg baj van vagy csak te gabalyodsz bele a kinyilatkoztatásaidba? :))

mangalor 2013.08.15. 12:05:19

@Víz Ivó: nem gondolok többet egy flörtről, mint ami, mit nem értesz ezen? ha akarok valakitől valamit, akkor tudom, h akarok. ha csak legyezgetni akarom a híúságomat valakivel, akkor azt, ha szóba akarok elegyedni, akkor máshogy viselkedem. amikor dúlt a nagy szerelem, akkor is flörtöltem, és jól esett, h nem csak F látja bennem a vonzó nőt. nem flörtölök többet, mint régebben, sőt. sokkal kevesebbet, de ennek több oka is van, és ezek közül csak az egyik, h lehetőségem sincs sok rá:)

Víz Ivó 2013.08.15. 12:09:52

@pilar ternera:

Na, akkor mégegyszer. Csak neked :-))))

A tétnélküliségre mondtam, hogy azt a hamis magabiztosság okán érzi az, akit a biztosnak vélt családi háttere nyujtotta háló tudata csap be :-)

Azért neked egy összetett mondat elég nagy kihívást jelent... :-))))

Hímsoviniszta állat vagyok. Tudom :-((((

pilar ternera 2013.08.15. 12:16:36

@Víz Ivó: igazán kedves tőled! :))

tehát szted nincs tét nélküli flört, ezt most jól értem? kérlek segíts!!!! :P
mert a szinglinél kényszer van, a családos meg csak áltatja magát.

aha. értem. ezért nincs miről beszélgetnünk.

a rosszul megfogalmazott összetett mondatok tényleg... :)))

ha ez a nemedből adódik, akkor az vagy.

Víz Ivó 2013.08.15. 12:19:31

@pilar ternera:

És még egy: minden önbecsapásnak számít számomra, amiről kiderült számomra, hogy önbecsapás volt SZÁMOMRA.
Ne terjeszd ki a mondataim hatását! Én vonok párhuzamot mások felületesen ismert esetei és az én eseteim általánosítható részei között. A saját eseteim általánosításán vitatkozhatunk. De én inkább beszélgetnék :-)))) De veled szívesen vitatkozom. Kell a sikerélmény :-)))) De hamar meg fogom unni, mert nincs sok késztetés bennem győzni, plusz vitábol nem lehet okulni, látóteret bővíteni. Mivel ott a győzelem (meggyőzés, legyőzés) a fontos. Én meg jól elvagyok magammal :-) Most nincs szükségem "megerősítésre", mások legyőzésére.

pilar ternera 2013.08.15. 12:19:57

jaaa, és az összetett mondataid nem azért jelentettek kihívást, mert nő vagyok, hanem mert minden bizonnyal tökhülye. :))))))))))))))
úgyhogy ne ostorozd magad a hímsovinizmusod miatt!

pilar ternera 2013.08.15. 12:23:28

@Víz Ivó: óóó, én már fel is adtam, belátom, hogy szellemi toprongy vagyok csak hozzád viszonyítva, úgyhogy képletesen ráléphetsz földön fekvő tetememre és döngetheted a mellkasodat! :P
de tényleg befejeztem a vitát veled. :)
jó étvágyat az ebédhez! :)

Víz Ivó 2013.08.15. 12:24:20

@pilar ternera:

Na! Kezded kapisgálni :-)))

Egy két óra alatt felfogtad, hogy a mangalornak feltett kérdés arra utalt, hogy szerintem "önálltatás" tétnélkülinek titulálni a flörtölést.
Nem itéltem el. Nem erkölcs-csőszködtem, hogy nem szabad flörtölni, stb....
Csak "kötekedtem" egy szurkapiszkányit a kifejezés miatt :-))))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.15. 12:25:13

@Víz Ivó: Nem a nemedből fakadóan vagy az, ami, hanem csak úgy, de hadd ne minősítsem, mert eldurvulna a nemlétező vita - hiszen veled nem lehet vitatkozni. Abszolút hülyeség, hogy csak az flörtöl, akinek hiányérzete van, a flörtöléshez kisugárzás és magabiztosság kell, különben észre se vesznek. Nőként mindenesetre így van. Van egyfajta kényszeredett rámenősség pasik esetében, de az nem flörtölés, a flört lényege a könnyedség.

@mangalor: Én ennyire nem különböztetem meg a dolgokat, van olyan flört, amiből még valami. Ehhez persze az kell, hogy mindketten akarják. Mivel a másik ember szándékairól csak sejtéseink vannak és olykor még magunkkal se vagyunk tisztában. Olykor. Persze van olyan, hogy a flört valóban csak tét nélküli és pár perc.

Víz Ivó 2013.08.15. 12:28:31

@pilar ternera:

Na, de ha már így földrevittelek, nem az én mellemet döngetném :-)))))
Egy lefektetett Nő engem másra inspirál :-)))))))
De ez innen már 2008-as manager terepe :-)))))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.15. 12:30:23

@Víz Ivó: Egy közös bennetek, a virtuális flörtölés nagyon nem megy :P

Víz Ivó 2013.08.15. 12:33:01

@skarlát betű:

Veled nem is bitáznék. Aki sosem csapta még be magát, az számomra egy másik bolygó szülötte :-) A csalhatatlanság biztos tudatában leledző, minden viszonyával abszolut tisztában levő ember tökéletessége engem a tanulók ahitatára késztet és csak figyelek és iszom a szavaidat :-))))

pilar ternera 2013.08.15. 12:34:32

@Víz Ivó: tetem=hulla. mivel ronggyá aláztál szellemileg, így virtuális szeppukut követtem el. nem lélegzem.
itt már semmi döngetni való nincs rajtam.
és ez a mondatom még csak nem is volt annyira összetett. :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.15. 12:36:49

@Víz Ivó: Na végre, tudod, hol a helyed :P
Már sose írtam, h sose csaptam be magam, de ha annyira ragaszkodsz hozzá, csak tessék. :P

mangalor 2013.08.15. 12:36:51

@skarlát betű: jó, hogy írod ezt a könnyedséget, mert bennem az, hogy otthon család van, épp hogy némi görcsösséget szül, tehát eleve nem is lehet más egy flört, mint tét nélküli (illetve bele se kezdek). tehát nem azt jelenti, amit VízIvó gondol, h mivel nincs rendben a házasságom, akkor mindenkivel kikezdek, aki az utamba akad. általában:)
nálad más a helyzet, te "keresel", és otthon sincs már kötve olyan szinten a kezed, mint nekem, megengedheted magadnak ezt a könnyedséget:) de most, h belegondolok, igazából lehet, h ez habitus kérdése.

Víz Ivó 2013.08.15. 13:18:41

@skarlát betű:

az a mondatod, hogy hülyeség, hogy csak az flörtöl akinek hiányérzete van, a flörtöléshez magabiztosság és kisugárzás kel... egy logikátlansági csúcs :-)
Összehoztál benne mindent, aminek semmi köze egymáshoz. Az a vita csúcsa, az érvek csimborasszója, hogy "hülyeség", amit mond a másik :-) Sokkal f@szább, mint a "csak" :-))))

A magabiztosság pedig sok esetben a körülmények biztonságának köszönhető. A hiányérzet pedig olyan összetevő, aminek beismeréséhez, felismeréséhez, elfogadásához kell némi önismeret és önelfogadás :-)))) esetleg csak férfiaknak kell hozzá hiányérzet, vagy csak nekem kellett eddig egyedül :-))))

Víz Ivó 2013.08.15. 13:26:25

@skarlát betű:
Bont itt, ebben a kommentfolyamban írtad hogy sosem csaptad be magad :-) Bár, megfigyeltem, hogy könnyen ragadtatod magad mindenféle nagyotmondásra, ha a pillanatnyi helyzetben az valamiféle győzelmet eredményez :-) tegnapelőtt is egy ilyen szituban bírtál ilyet állítani magadról, hogy engem lekicsinyelhess :-))))
Szórakoztató veled csevegni :-)))

Víz Ivó 2013.08.15. 13:33:44

egyébiránt azt sem értem, miért baj ha a flörthöz hiányérzet társul? Ha a flörtre való hajlamot bizonytalanság, hiány, vagy bármi zrí alapozza meg? Most csak azért ekéztek engem, mert nem hiszek a magabiztosan és tétnélkül flörtölgető nők magabiztonságában és abban, hogy a magabiztonságuk nem a tétnélküliségből származik ?
Én nem itélem el a flörtöt. Éltem vele elégszer. Ismerem a múltbéli önmagamat. A jelenkori tartogat még meglepiket, de majd ez is a helyére kerül idővel :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.15. 13:35:59

@Víz Ivó: Azt írtam, hogy MOST tisztában vagyok azzal, kivel hogyan állok, nem azt, hogy soha nem csaptam be magam. Kis különbség, ugyebár.

Te magad teszel meg mindent annak érdekében, hogy senki nem vegyen itt komolyan, mert olyan képtelenségeket állítasz.

Magabiztosság nélkül nem vagy képes flörtölni és nem lesz, aki flörtöljön veled. A flört ugyanis interakció, ahhoz fel kell figyelnie valakinek rád, és az vonzó, aki magabiztos, nem az, aki éppen szarul érzi magát és siránkozik. Gondolom, arról se hallottál soha, hogy akiről sugárzik, hogy mennyire szerelmes és fel van dobva, azt sokkal többen dongják körül.

Hiányérzete mindenkinek van kisebb vagy nagyobb, nem kell ebből akkora ügyet csinálni, de a flörtnek ehhez semmi köze. A flört az élet egyik sója, lehet ugyan nélküle élni, de elég ízetlen. Ha te úgy szereted, egészségedre.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.15. 13:40:37

@Víz Ivó: Nem lenne baj, csak nincs így.
Engem sajna annyira nem szórakoztat ez a szóváltás, mint téged. Biztos túl sok a hiányérzetem. Vagy ez is önbecsapás. Igazából szórakoztat, csak nem vagyok képes belátni. :P

Víz Ivó 2013.08.15. 13:49:41

magabiztonságuk=magabiztosságuk :-)

Víz Ivó 2013.08.15. 13:55:08

2013 08 13 12:30 kommentedben állítod, hogy a te életedben egy szál önbecsapás sincs :-)))) Mondanám, hogy irigyellek érte, de inkább mosolygok egy sort :-)))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.15. 14:01:09

@Víz Ivó: Szó szerint: Egyáltalán nem üres az életem, és egy szál önbecsapás nincs benne.

Ezen jelen idő. Nem áll ott, hogy a múltban sem volt. Sajnálom, ha az igeidőkkel is hadilábon állsz.

pilar ternera 2013.08.15. 14:06:27

@Víz Ivó: "kommentedben állítod, hogy a te életedben egy szál önbecsapás sincs :-))))"

ez egy jelen idejű mondat. a MOST-ra vonatkozik.
ha az egész életére vonatkozna, akkor azt (olyasmit) írta volna, hogy "soha (életemben) nem csaptam be magam." pl.
miért ilyen nehéz ez???

pilar ternera 2013.08.15. 14:07:16

@pilar ternera: óóóó, bocs, SB, most látom, hogy te már megelőztél a témában...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.15. 14:13:54

@pilar ternera: Köszi a támogatást, így legalább tudom, hogy tényleg érthető voltam. :)

pilar ternera 2013.08.15. 14:16:34

@skarlát betű: én meg azt tudom, hogy szövegértésemmel még sincs olyan nagy gond. :))))

mangalor 2013.08.15. 14:23:38

@Víz Ivó: biztosan van olyan, h a flörthöz hiányérzet társul, és azzal sincs semmi baj. de te eleve ebből indultál ki, hogy mindenki ezért (és kizárólag a hiányérzet miatt) flörtöl, de ezt is csak azért, mert a te tapasztalataid ezt mutatják, tehát az úgy is van. hogy miben hiszel, az magánügy, nem mondja senki, h higgy másvalamiben, de engedd meg, hogy a te tapasztalati világodon túl is legyen élet, sőt, másmilyen élet, mint amit te férfiként megtapasztaltál. az az első hozzászólás, amit eleresztettél felém, megint azzal a kioktató hangnemmel volt átitatva, ami itt mindenkinek kinyitja a bicskát a zsebében. kijelentettél valamit, amit hittél rólam (illetve másokról általában), és két hozzászólással később kiderült, h pont az ellenkezője igaz. nyilván nem kell mondanom, h mindannyian mások vagyunk, mások a mozgatórugóink, nem skatulyázhatsz be minden flörtölő nőt ugyanoda.

mangalor 2013.08.15. 14:27:25

@skarlát betű: én is direkt visszanéztem, mert nem emlékeztem a 'soha' kitételre, de már láttam, h írtál:D
Úgy érzem, VízIvónak túl jól sikerült a nyaralás, túlbuzog benne a harci szellem, eszméletlen magabiztossággal indított támadást a semmi ellen.

Víz Ivó 2013.08.15. 14:28:39

Maradjunk a tényeknél: Én, első Víz Ivó, minden magyarok legnemzetibb trafikosa, azt bírom állítani magamról, hogy az élet sója flört a tétnélküliségtől magabiztos nők esetében az élet show-ja csupán. És a magabiztosságuk egy valamiféle póz, az én megitélésem szerint a család nyujtotta biztonsági háló keltette érzet, egyfajta önbecsapás, amivel a maguk előtt is titkolt, szégyelt (de mások előtt végképp titkolt) de azért mégiscsak létező hiányaik sikertelenségük nyomait próbálják leplezni.
A megfigyelés helyes SB részéről, hogy a hótszerelmes, elégedett, sikerei altal magabiztossá vált emberek kívánatosak, de egy nemszerelmes, otthon frusztrált nő csak "sminkelni" tudja magát, eljátszani tudja mindezt :-)))
És férfiaknál sincs ez másként. Nálam sem.

mangalor 2013.08.15. 15:07:09

@Víz Ivó: olyan szinten degradálod és egyszerűsíted le a nőket minden tekintetben, hogy az már-már sértő, én nem látom értelmét ekkora hülyeségre válaszolni, amit te itt elővezettél. de ismét csak az vált nyilvánvalóvá, h halálnyugodtan leszarod, ki mit mond, a saját kis világodban elvagy, oszt' jónapot.

pilar ternera 2013.08.15. 15:33:24

@mangalor: én még csak lenézőnek sem érzem, csak éppen faék egyszerűségű levezetés.

hiányérzet >> flört, de a magabiztosság csak póz és önbecsapás.
tét nélküli (szerinte nincs ilyen) flört = önáltatás
ennyi.
az élet egyszerű. :))

Víz Ivó 2013.08.15. 16:31:12

@mangalor: @pilar ternera:

Az élet evvel együtt sem egyszerű. Attol, hogy valami mindenben benne van, hogy ez a valami egyszerű, hogy attól, hogy nem veszünk róla tudomást, mert bánt az egyszerű összetevő általános mivolta, stb... még nem lesz semmi egyszerű, ahol interakció van. A szerelem a legegyszerűbb fajfenntartó ösztön, késztetés, vagy talán kényszer emberi velejárója. Nem mindig vezet szaporodáshoz, néha kizárt, hogy ahhoz vezessen, de attól azért még az ami. Lehet cifrázni, lehet elmerülni a szenvedélyes érzésbe, hogy a mi szerelmünk más meg különleges, meg egyedi és megismételhetetlen... aztán meg könnyes szemmel olvasni verset, regényt, hallgatni giccses dalok refrénjét, hogy mennyire ugyanazt érezzük, mi szerelmesek :-)))

Hát ennyit az élet, a szerelem egyszerűségéről. Az általánosításról. A saját tapasztalataink, hibáink, szerencséink mások életében is fel-fel fedezhetőségéről.
Sajnálom, hogy degradálónak érzitek, hogy nem annak látom a flörtjeiteket, aminek ti láttatni akarnátok. Majd ha olyan helyzetbe kerülök, én is fogok flörtölni. De őszintén vágyom, hogy ne kerüljek olyan helyzetbe eztán, ha lehet. Sokkal jobb most annál nekem. Ez nem azt jelenti, hogy pont nekem ne lennének párkapcsolati, családi vagy munkaügyi problémáim. Csak annyit, hogy a tényleges problémáim felismerése után, eddig mindig sikerült ott megoldást találni, ahol a baj forrása volt. És nem kellett más területen kompenzálnom. Egyéni szerencse. Áldom érte a sorsomat.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.08.15. 20:29:11

@mangalor: Úgy látszik, megint belefutottam véletlen egy WA-filmbe a tévében (Füles) :)

mangalor 2013.08.15. 23:23:14

@skarlát betű: azt láttam, nem tetszett annyira:)
süti beállítások módosítása