A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Eressz el!

2011.06.27. 08:18 skarlát betű

Ki lehet érdemelni a szeretetet? A szerelmet? A vágyat? Érdem szerint megy ez? Ha 20 évvel ezelőtt valami igaznak tűnt, számon lehet ezt kérni most? Mikor már egészen más emberek vagyunk? A múltbéli jótéteményekre hivatkozva követelni lehet-e a szerelmet? A szexet? A gyengédséget? 

Vagy az egyetlen járható út a nagylelkűség? A szabadon engedés? Nem a fogcsikorgató, szenvedős, duzzogós, bűntudatot ébresztő elengedés. Hanem a megszenvedett, átélt, őszinte. Szeretetből - ha azt állítjuk, hogy szeretünk. A szeretetet ki lehet érdemelni. A szerelmet és a vágyat nem. Az vagy létezik, vagy hiányzik. Követelni értelmetlen. Szerintem.  

27 komment

Címkék: szeretet elengedés követelődzés

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr423017771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBal 2011.06.27. 09:02:54

"...követelni lehet-e a szerelmet? A szexet? A gyengédséget?"

Na, tegye fel az a kezét, akinek erről nem jutott eszébe semmi! :)))

barbieds (törölt) 2011.06.27. 09:52:31

Nem is az, hogy lehet-e követelni, hanem, hogy mit tudok kezdeni a kalandozási vágyam keltette szomorúsággal és csalódással. Mostanában ezen gondolkodom sokat. Lehet, hogy a társam felfogja ésszel, hogy nem láncolhat magához, de közben szeret, és fél az elvesztésemtől (ami, ugye, benne lehet a pakliban szeretőzéskor is). Emiatt szomorú, és ő éppúgy nem tehet erről az érzésről, ahogy én sem arról, hogy másra is vágyom. Ettől nekem lelkiismeretfurdancsom van, mert közben szeretem, és nem akarnám bántani, de lehet, hogy gyógyíthatatlan sebet ejtek rajta, pedig fontos nekem.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.27. 11:53:04

@barbieds: Egyfelől igen, ezt nehéz megélni, mert a másik agyát nem állíthatod át a kedved szerint ... Ha a megcsalás nyíltan folyik, akkor ez még bonyolultabb, mert nem csak magadban gondolkozol el rajta, hanem konkrét szemrehányás formájában kapod ... Azért ezt ép ésszel bírni elég nehéz. Folyamatos bűntudat-keltés ... Nem tudom, mennyi idő kell annak, hogy ez valaha kiforrja magát, hogy a kevésbé kalandvágyó partner megértse és igazán el tudja fogadni. Lehet, hogy soha nem fog sikerülni, de már láttam olyat, aki ezt képes volt feldolgozni, tehát nem reménytelen.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.27. 11:59:47

@barbieds: Igaz is, ismered ezt a filmet, amiből a jelenetet vettem? :-)

barbylove 2011.06.27. 12:39:44

Sziasztok!
Régóta olvasgatom a blogot. De eddig inkább csendes szemlélő voltam. Én 9hónapja vagyok szerető. És mostanában sok dolog átértékelődött bennem. Most állnak össze a dolgok. És nagyon jó olvasni a blogot és a posztokat is, látni, hogy mások miként látják ezt a helyzetet.

Attól félek, hogy a szeretősdni kezd átcsapni valami egészen másba. Eddig próbáltam egy bizonyos szinten tartani a dolgokat. De nagyon nehéz, ha a másik oldalon is látod a "nyitást". Én még küzdök ellene, a szeretőm pedig nem törődik vele. Úgy van vele, ha jönnie kell, akkor úgyis jön.
Csak most úgy érzem, bele akar rángatni engem, hogy én is legyek benne érzelmileg rendesen ( persze valamilyen szinten én is benne vagyok).
Azt tudni kell, hogy ő nős és van egy gyermeke is, én pedig párkapcsolatban élek 2,5 éve. Korkülönbség is van... Szóval minden nehezítő körülmény adott. :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.27. 13:53:51

@zoii: Hát, ehhez képest egy úgymond fű alatti kapcsolatot az ember úgyse tesz ki a FB-ra, tehát könnyebb a dolog :-) Nem kell annyi személyeset kipakolni, akkor utólag sincs belőle gond.

@barbylove: Üdv a kommentelők között. Úgy érzed, hogy a pasi akár kenyértörésre vinné a családjával, te meg ezt akarod elkerülni?

barbylove 2011.06.27. 13:58:24

@skarlát betű: Nem hinném, hogy képes lenne borítani. Csak ő szeretné ezt hosszú távon működtetni, akár érzelmekkel is. És én ezt nem akarom. Fiatal vagyok ahhoz, hogy hosszú távon berendezkedjek szeretőnek, másodiknak. Amúgy is új még nekem ez az egész.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.27. 14:01:47

@barbylove: De neked is van egy elsődleges kapcsolatod, ahol úgymond te vagy az első. Te tudod, hogy ez mennyire zavar. Miért mentél bele egyáltalán? Mert izgalmas kaland, vagy a saját kapcsolatod nem az igazi? Ideálisnak egy monogám rendszert tartanál?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.27. 14:03:28

www.youtube.com/watch?v=7y98kWlNMYg

Ki tudja, nélküled hol lennék ma már?
...
Ki tudja, melletted hol lennék ma már?

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.27. 14:10:30

@barbylove: lehetek őszinte?

Teljesen egyenlőtlen a helyzet köztetek, és ha nem húzod meg iszonyú világosan a határokat a szeretőd számára, akkor ebből az egészből te kizárólag rosszul jöhetsz ki.

A részleteket természetesen nem ismerem, de az, amit leírsz, sajnos egy tökéletesen tipikus eset. Vigyázz magadra, és kerüld el valahogy, hogy a pasid számodra ártalmasan befolyásoljon téged!

barbylove 2011.06.27. 14:10:31

@skarlát betű: A párkapcsolatom nem az igazi már. Ez volt az oka, hogy mellésodródtam. Próbáltam már többször rendbe hozni a barátommal, de sajnos ő nem volt vevő rá. És nehéz elszakadnom tőle is és most ebben az időszakban nem akarom magára hagyni.
Nem feltétlen tartom ideálisnak a monogám kapcsolatokat. De úgy érzem a szeretőm ki akar sajátítani. Tehát nekem ne legyen más. És tudom, hogy a kapcsolatomnak is lassan vége. És ilyenkor, (amikor már nem vagyunk egyenrangúak) azért egy nőben sokkal inkább előjön, hogy szeretne többet a pasiból. És ettől félek, hogy nekem is több kellene majd, de nem lehet.

barbieds (törölt) 2011.06.27. 14:15:31

@skarlát betű: Nem, nem ismerem. A pasi, az Banderas nagyon fiatalon?

barbylove 2011.06.27. 14:16:35

@kardhal77: Valóban egyenlőtlen a helyzetünk. Mostanra beállt egy egyensúly, ami jó volt, de mintha most ezt ki akarná billenteni a javára.
Viszont úgy érzem, most szükségem van a szeretőmre.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.27. 14:19:13

@barbieds: Igen. Itt megnézheted a tartalmát. Nagyon ajánlom neked, szerintem tetszene. (Kötözz meg és ölelj!)
www.origo.hu/filmklub/blog/osszeallitas/eletmu/20040910mindent.html?pIdx=7

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.27. 14:22:08

@barbylove: Ja, így már más a kép. Az nagyon nem szimpatikus, hogy ő ki akar sajátítani, miközben ő maga megőrizné a házasságát. Nem könnyű helyzet, főleg, ha igazán vonzódsz hozzá, de szerintem se lenne jó neked, ha hozzákötnéd magad.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.27. 14:28:55

@barbylove: hát igen, nehéz ez.
Én annyit mondok csak: te húzd meg a határt, hogy meddig igen, és honnan nem. Csak így kerülheted el a hatalmas pofont.

barbylove 2011.06.27. 14:33:54

@skarlát betű: @kardhal77: Vannak egyéb figyelmen kívül nem hagyható körülmények, amit itt nem is írhatok le. Szóval tudom, hogy nem jó így, de eddig mégis jó volt. Vagyis még mindig az. Csak lehet, hogy idő kérdése a helyzet romlása... Egy őszinte beszélgetés már így is kinézett, csak nehéz megvalósítani. :) Én meghúztam a határt, csak ő ne akarjon határsértő lenni.

barbieds (törölt) 2011.06.27. 15:02:24

@skarlát betű: Ó, Almodóvar, hogy nem láttam ezt eddig! A címét pedig ismerem, és mindent megnézek, amit ez az őrült csinál. :D

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.27. 15:11:24

@barbylove: Sok sikert az őszinte beszélgetéshez, nem könnyű műfaj. :-(((

@barbieds: Bizony, nem is értem, hogy hagyhattad ki eddig :-))

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.27. 19:25:32

@barbylove: kislány, mindig vannak egyéb körülmények. Az egész élet tele van egyéb körülményekkel. De a lényeg pontosan ott van, ahol te is leírtad.

Koborlovag 2011.06.29. 13:21:01

@barbylove: ami nem megmenthető, azt életben tartani elég fájdalmas. Ahogy a szakítás is. De ez a jelen helyzet ahogy én olvasom egy egyensúly: ami otthon hiányzik, azt megkapod az illegalitásban, közben mégsem vagy egyedül egy pillanatig sem. Csak porcelán talpakon áll ez az egész és minden lábán remeg. Te pedig állsz az egész tákolmány közepén és csakis Te ütheted meg magad a végén.
Voltam már szingliként benne szeretősdiben, garantált szívás. Ami hiányzik az életből azt olyantól akarod megkapni, aki erre nem képes. Ő kerget egy álmot, de fél elengedni a jót, a biztosat. Benned éli meg a második fiatalságát - lassan már a károdra.

hannawald 2011.06.29. 13:49:20

@Koborlovag: Lehet, hogy a vége garantált szívás, de van, hogy azt tudod mondani mégis, hogy annyi mindent kaptál esetleg a másiktól, hogy még így is megérte...

Koborlovag 2011.06.29. 14:13:10

@hannawald: Persze, nézhetjük az egészet a Dzsénósztin-féle romantika szemüvegén keresztül is, de attól még a libikóka barbylove-ot fogja végül arcul legyinteni.
Persze, sokat kapott, segített neki a delikvens túlélni egy halódó kapcsolatban, de az ő fejlődése, boldogsága szempontjából a jelen irány baromira nem üdvözítő. Szerintem.

hannawald 2011.06.29. 15:18:21

@Koborlovag: csak arra próbáltam rávilágítani, hogy lehet pozitívan nézni a dolgokat. egyszer élünk vagy mi :) nem lehet mindig túl sokat gondolkodni. szerintem. és asszem túlságosan is kompetens vagyok a kérdésben. tehát ha úgy tetszik a saját tapasztalatomatz írtam le. és ugyan mi lenne "üdvözítő"? kell az egyáltalán?

Koborlovag 2011.06.29. 16:07:05

@hannawald: Oké, én teljesen megértem ezt a nézőpontot is. Csak úgy érzem, hogy a Barbylove épp nem az "egyszer élünk, vagy mi" állapotát éli most meg, sokkal inkább a két malomkő közt lavírozás...
Lehet hogy az egyszer élünk séma mellett hatalmasat ugrana bele a sűrűjébe, de sanszos hogy neki lenne csúnyább a képes fele a végén. Az odds-ok épp nem neki kedveznek.

barbylove 2011.06.30. 17:02:07

Köszönöm mindenkinek a véleményét. Látok sokfélét. :D
Azt tudni kell ám, hogy nagyon kedvelem a szeretőmet, de nem vagyok szerelmes belé. És azt hiszem, ha az lennék, akkor nem bírnám sokáig mellette. Inkább azt mondanám, hogy ennyi és elég volt.
De most minden jónak tűnik és ki a fene gondolkozik azon, hogy mi lesz majd, ha.... És ki az, aki egy feltételes mód miatt feladja a mostani jót, mert fél, hogy mi lesz?
Én csak azt nem akarom, hogy elkezdjen behálózni. Elég, ami most van. De ezt a napokban megvitatjuk. Sajnos még nem sikerült.
Még egyszer köszi mindenkinek! :)
süti beállítások módosítása