A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Legyen-e zárt csoport a fácsén?

2012.06.07. 10:10 skarlát betű

Kedves régi és új olvasóim,

felmerült az igény arra, hogy jó volna valami fórumszerű kezdeményt indítani a blog mellett, ahol nem csak az aktuális posztot kommentelnénk, hanem kötetlenül bárki bevethetne bármilyen témát.

Az az előnye is meglenne, hogy a kommenteket senki más nem láthatná, csak a meghívott tagok, vagyis sokkal nyíltabban is lehetne akár vitatkozni bizonyos kényes témákról, biztos olyanok is hozzá mernének szólni, akiket egyébként az egyre nagyobb olvasókörrel rendelkező, és most már elég gyakran címlapra kerülő blog nyilvánossága visszariaszt a hozzászólástól. Trollmentes övezetről lenne tehát szó (remélhetőleg), amelybe jelentkezéssel lehetne bekerülni.

Kíváncsi lennék rá, hogy hányótokat érdekelne a dolog, ezért találtam ki ezt a kis szavazást. Amennyiben 10-20 ember szívesen beszállna, már érdemes lesz megindítani. Lévén, hogy a facebook-on létezik zárt csoport funkció, és oda könnyű új identitást kreálni, annak a keretein belül gondoltam megvalósítani a projektet. Június 15-én délig lehet szavazni. Nem az fog számítani, hogy többségben lesznek-e, akik szeretnék, hanem az, hogy lesz-e minimális létszám. 

 

45 komment

Címkék: szavazás facebook zárt csoport

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr494570454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lars.Lares 2012.06.07. 10:29:22

Miért pont ebből maradnék ki? :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.06.07. 15:06:33

@skarlát betű: Igazából nem vagyok nagy FB fan, de kár lenne kihagyni azt a fórumot, ha létrejönne. :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.06.07. 15:42:13

@Enchantée: Még pár szavazat az igenre, és létrejöhet :-)

Atkusz 2012.06.07. 15:58:27

Én még új identitást se csinálok, ha zárt a csoport. Normális emberek előtt vállalom magam.

LostInLove 2012.06.07. 17:45:42

magamat én is vállalom, de azt már nem, hogy nyitva hagyom a profilomat (szokásom, mert napjában 10-20x benézek) a férjem meg jól beleolvas...jobb lesz nekem az álprofil

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.06.07. 20:19:49

@LostInLove: Szerintem is jobb :-) Meg vannak dolgok, amelyekről könnyebb álnéven írni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.06.08. 08:29:51

Máris elég igen szavazatunk van, de még várok, hogy hányan szeretnének pluszban csatlakozni, aztán megalkotom a csoportot.
Jó lenne, ha az ott kreált nickek egyeznének az itteniekkel, vagy valahogy jeleznétek, hogy ti kik vagytok itt, mert különben teljes lesz a katyvasz. Régi motorosokat persze minden további nélkül felveszek majd, de azért, ha valaki tök ismeretlenül jelentkezik (értsd: eddig nem kommentelt vagy nem beazonosítható a nickje), akkor először kérek majd bemutatkozást, hogy ne juthasson be troll a csoportba.

est ragon 2012.06.08. 09:20:07

@skarlát betű: Ha lesz időm-türelmem, tákolok egy fácsé fake profilt én is. Ez most (ilyen szavak használatával) úgy néz ki , mintha tudnám hogy kell csinálni, de ha sikerült, megyek a "kiscsoportba" én is. Már ha bevesztek....

Atkusz 2012.06.08. 11:58:43

Nekem a feleségem olvashatja, nincs titkolnivalóm! ;)

est ragon 2012.06.08. 12:18:34

@Atkusz: Te most dicsekszel? Vagy olyan erős önkontrollal rendelkezel, hogy mindig tudsz úgy fogalmazni, hogy meg ne bántsd a párodat? Vagy szimplán sz@rsz rá, mit érez-gondol,egy egy kényes témakörben kifejtett , és általad tudottan is mást látó-értelmező hozzáállására? Vagy vitaindítónak szánod, otthoni "ketrecharchoz", amiben úgyis mindig Te lehetsz a győztes? Vagy túlkombináltam az egészet? :)

Atkusz 2012.06.08. 12:23:38

Túlkombináltad, sokszorosan is! ;) Egyébként LostInLove-nak írtam. Semmit nem titkolok a párom elől, ha akarja átnézheti a telefonomat, a számitógépemet, bármit kérdezés nelkül, és ez visszafele is igaz, amióta meg tudunk beszelni mindent, és a mindent szó szerint lehet érteni. És ez köszönhető többek között 1-2 itt hozzászóló embernek.

longhair 2012.06.08. 14:26:14

itt is rendszeres olvasója vagyok a blognak, igaz nem vittem túlzásba a kommentelést ( talán egy sem volt még ) :) és ha kapok lehetőséget ott is szivesen mardok rendszeres látogató :)

est ragon 2012.06.08. 15:26:34

@Atkusz: A minxenről lehet, tudink beszélni, a toleráljuk egymás, akár eltérő véleményét is, nem nagy csoda.... Ez a XXI. században, európában (?) nem nagy "trüváj". De azt talán már Te is tapasztaltad, hogy az eltérő vélemények megismeréséből eltérő értékrend, érdek, cél, akarat és tett következtethető ki... Ezek mindegyikét számbavenni, mérlegelni, a másikról kialakított képpel összevetni, hozzávéve azt a gidást, hogy nem csak a világ változik körülöttünk, de mi és a párunk is, amitől a közosnek hitt (megbeszélt, elhatározott, vagy csak éreztetett) célok is elválhatnak.... Ezt a bonyolult, a kommunikációt működtető szabályrendszert nem figyelembevenni, "mindent" a másik orrára kötni.... hát.... Csak én furcsálom egyedül? Az én telefonom sincs kóddal védve, az e-mail fiókom is állandó bejelentkezett állapotban van az otthoni asztali gépen, sosem titkoltam semmit a párom elől.... De, a számát se tudom annak a gondolatnak, amit eszembe sem jutott megosztani Vele, pedig nem beteges, bűnös, vagy tudom is én miért vállalhatatlan, csak én én vagyok, Ő meg ő..... vannak határok közöttünk, amik megkülönböztetnek minket egymástól, és ezek "szentek" , de nem szakrális értelemben.... (istentelen szoclib vagyok :) és sérthetetlenek.... Nem lépem át öket, nem játszom gondolatrendőrséget, és arra is ügyelek (önkéntelenül), hogy nehogy betévedjen oda, ahol "rászakadna" a kéretlen gondolatrendőr szerep...?

Atkusz 2012.06.08. 15:33:05

@est ragon: Szerintem nem gond akkor, ha a másik által felfedezhető tudás nem okoz gondot a kapcsolatban. Az elmúlt időben NÁLUNK az derült ki, hogy a titkolózás fájdalmat okoz, az tudás viszont egyensúlyt és bizalmat . Direkt emeltem ki, hogy nálunk, mert nem vagyunk egyformák de van ahol ez működik.

est ragon 2012.06.08. 15:37:41

@Atkusz: bocs a rengeteg elütésért :) telefonon írok, egy sort látok, és ha vissza akarom olvasi küldés előtt, folyton letörlöm. Ezért a sok betű tévesztés és a rám jellemző dagályos mondatszerkezetekből adódó olyan hiba, hogy a mondat elején és végén nem stimmelnek a ragok, zavarossá válik az alany személye, a tárgy mibenléte vagy az állítmány egyszerű hiánya sem ritka. Szóval Bocsánat a rejtvénnyel is felérő írásmódért :)

est ragon 2012.06.08. 15:46:45

@Atkusz: Még sosem volt problémátok? Félreértésetek, vagy félreértéssé magyarázkodott, érdekellentétet kifejlődni nemengedő, nézetkülönbségetek? Aminek ismétlődéséből tanultatok meg egymásról ezt-azt. Leginkább a határaitokat? A szomszédokat elválasztó határok a legérzékenyebbek.... A család a leginkább kitett ennek (lásd kamaszok lázadása), távoli "országok határai kit érdekelnek.... Gyanús vagy nekem .... :)

Atkusz 2012.06.08. 15:57:30

@est ragon: Dehogynem volt problémánk. De a gondok megbeszéléséből jutottunk el idáig, hogy a titkolózás csak gondokat szül.

Atkusz 2012.06.08. 16:17:59

@est ragon: Egyébként el se hiszed, de nagyon hasonló cipőben járunk! ;)

est ragon 2012.06.08. 16:50:00

@Atkusz: Hogy ne hinném. Azért jöttem ide, azért ragadtam itt, mert eleinte már az is "megnyugvással töltött el", hogy hány meg hány jóérzésű a párját szeretve tisztelő ember jár hasonló cipőben. Innen nézve meg még érdekesebb, tanúlságosabb is ugyanaz a szitu.... A bizalom, a titkolózás, a harmónia, stb mind mind nagyon képlékeny valami. Nehéz öket egyformán értelmezni. Akkora vita kerekedne itt, ha belemennénk abba, hogy ki mit ért egyik másik alatt.... lefagyna az index szervere :)

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2012.06.08. 19:04:14

Létrehoztam az álprofilt, készen állok az indulásra :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.06.08. 21:03:49

@longhair: Én nem emlékszem, hogy kommenteltél volna :-) Ott hozzá fogsz szólni?

@azentitkaim: Hú, látom, nagy a felbuzdulás :-)

longhair 2012.06.08. 21:20:12

@skarlát betű: olvasni biztos fogok :-)
De megprobálom kifejteni a véleményem, persze ha valaki kíváncsi rá.... :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.06.08. 22:55:19

@Enchantée: @LostInLove: @azentitkaim: @est ragon: és mindenki más:
Szolgálati közlemény: Létrehoztam a hűtlenség csoportot. Jelentkezni úgy lehet, hogy ismerősnek jelöltök (Skarlát Betűt keressétek). Ha valaki ismeretlen nick-kel jelöl meg, legyen szíves küldeni egy üzenetet, hogy kivel is azonos ő, vagy, ha eddig nem kommentelt, mit kell tudnom róla. Nem szeretné egyikünk sem szerintem, hogy troll kerüljön be. Köszi az együttműködést! SB

Atkusz 2012.06.09. 16:21:02

@azentitkaim: Mi a mosolygás tàrgya? ;)

@est ragon: Egyébként arra gondoltam, hogy a kommentelők nagy része a megcsalók táborából kerül ki, mi meg pont a megcsaltak táborát erősítjük.

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2012.06.09. 20:02:28

@Atkusz: semmi extra, csak eszembe jutott valami.

Atkusz 2012.06.10. 01:09:30

@azentitkaim: Had tudjam én is! Mosolyogni akarok!

est ragon 2012.06.10. 07:01:32

u@Atkusz: szerintem@azentitkaim: azt hiszi ismer minket, vagy csak Téged, vagy csak annyira mindennapos "ügy" a miénk, hogy sok-sok embernek a környezetében vannak olyanok, akikkel össze lehet téveszteni minket :-)

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2012.06.10. 08:22:28

@Atkusz: ez jutott eszembe:
"Nincsenek nagy igényeid. A másodikat kvéve mind megvan(a feleségem se féltékeny, sőt), viszont van elég pénzem, hogy akár egy délutánra, vagy éjszakára kifizessek egy helyet(lakás,szálloda). ;)"

Ezt te írtad nekem, ha emlékezetem nem csal :).

Atkusz 2012.06.10. 08:41:26

@azentitkaim: Nem csal, tényleg én írtam. ;)

Atkusz 2012.06.10. 21:24:00

@azentitkaim: Viszont nem értem miért mosolyogtál ettől! Majd mondd el azt is.

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2012.06.11. 09:33:35

@Atkusz: esetleg majd beszélgessünk róla a fb-n.

Jilley (törölt) 2012.06.11. 10:53:00

Sziasztok!
Nagyon jó ötlet! Ha lehet, akkor én is szívesen visszajönnék. ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.06.16. 22:07:02

@Zsit (nyau és rémizé): Ilyen nickről nem kaptam fácsé üzenetet egyelőre. Vagy más néven írtál?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.06.16. 22:09:11

@Zsit (nyau és rémizé): Az ismerős felkérés megjött, visszaigazoltam, de üzenet nincs.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.06.16. 22:14:06

@skarlát betű:
Nézd meg az Üzenetek Egyéb rovatában. Néha "viccesen" odapakol dolgokat a fész.
Közben láttam, megérkeztek a visszaigazolások, köszönöm!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.06.16. 22:23:13

@Zsit (nyau és rémizé): Hoppá, ott 3 üzenetet is találtam. Ajaj, lehet, hogy a normál profilom is tele van nem olvasott üzenetekkel?
süti beállítások módosítása