A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

A távolságot, mint üveggolyót...

2012.07.30. 07:03 skarlát betű

Újra és újra felbukkan a kommentjeitekben az a felismerés, tapasztalat, hogy a vágy gyilkosa az együttélés, a túlzott közelség, egymás túlságosan jó ismerete. Mire vágyunk, ha már nincsenek titkaink egymás előtt? Vagy éppen attól lesznek titkaink, hogy már nem bírjuk elviselni, hogy nincsenek?

textil__szonyeg_a_tavolsagot__mint_uveggolyot______13900_1 (1).jpg

Létezik egészséges közelség? Vagy inkább: egészséges távolság? Miért van az, hogy egy ponton túl a közelség sokak számára túlzott lesz, és távolsággá válik? A fizikai közelség, vagyis az együttélés, a rengeteg, egy légtérben töltött idő gyakran nem közelebb hozza egymáshoz az embereket, hanem távolságot teremt. Mert a közelség már nem kívánt dolog, nem olyasmi, amiért meg kell küzdenünk, amiért akadályokat kell legyőznünk. A közelség hétköznapivá, sőt, kényszerűvé válik, és ezzel elveszti minden varázsát. Sőt, van, hogy teherré és nyűggé változik. 

Persze mindenütt másképp zajlik ez a folyamat. Ha a felek okosak, megadják egymásnak a mozgásteret, amely nem teszi a kapcsolatot börtönhöz hasonlatos képződménnyé. Ha van pénzük, még fizikai mozgásteret is tudnak egymásnak biztosítani a lakáson, házon belül. De vannak, akik a párkapcsolatot börtönbüntetésként fogják fel, és minél inkább korlátozzák a másikat szabadságában, annak annál kevésbé lesz kedve a rabsághoz. Olyan evidensnek tűnik, mégis annyira kevesen értik meg. 

Az ok egyszerű: a szabadság veszélyes. Ahogy veszélyes egy kormányzat, egy politikai rendszer számára, úgy a párkapcsolat számára is. Általában a saját szabadságunkat szeretjük, de a másikéban fenyegetést látunk. A feleség retteg a férje szabadságától, a férj a felesége mozgásterét látja fenyegetőnek. Aki szabad, azt más hatások is érik, másutt is megfordul, ha van egy kis ideje magára, azt más nőre-férfira fordíthatja. Nincs ellenőrzés, bármi megtörténhet. Úgy bánunk felnőtt emberekkel, mintha gyerekek lennének, akikre vigyázni kell, akiket korlátozni kell. Hol jártál, mit csináltál, kivel beszéltél... Mire gondolsz, ránéztél arra a nőre? 

Ugyanakkor ott a távolság, amely elválasztja a szeretőket. Kényszerű távolság, olykor földrajzi is, lehet, hogy többezer kilométeres, de lehet, hogy mindössze pár méter: az a pár méter, amennyivel nem mehetünk közelebb egy emberhez, mert nem szabadna belépnünk a személyes terébe, hogy gyanút ne ébresszünk a körülöttünk lévőkben. Bármennyire is fájó ez a távolság, ugyanakkor vágyfokozó is. És közelebb hozhat bennünket lelkileg. Lehet, ha folyton hozzáférnénk egymáshoz és akadálytalan lenne a kommunikáció, a fizikai kontaktus, ugyancsak túlzott közelséggé válna. Egy idő után, persze. 

A másikban való fölolvadás a gyermeki vágy, hogy újra egyek legyünk valakivel, az a paradicsomi állapot, amelyben boldogok voltunk. De az az állapot a totális függésé is. Talán jobban kellene becsülnünk a távolságot, hogy felnőtt módon tudjuk megélni a közelséget. És az a közelség sose legyen kényszer... 

34 komment

Címkék: szabadság fogság távolság közelség kényszer

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr654663368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.07.30. 09:47:17

A szeretői státusz egyik varázsa pont az üveggolyó. Akarom mondani: a távolság.

Lars.Lares 2012.07.30. 10:16:12

Szabadság csak azok számára veszélyes, akik félnek a saját szabadságuktól. Attól, hogy képesek nem birtokolni, és nem birtoknak lenni. Szabadság! :)

Lars.Lares 2012.07.30. 10:17:55

Ja, és a jó párkapcsolat titka a különélés. :)

Atkusz 2012.07.30. 11:27:11

Igen, a hosszantartó kapcsolat biztosítéka a külön ágyban, de jobb ha külön szobában, esetleg külön lakásban, vagy külön városban, de az ideális a külön országban, külön kontinensen. :)
@Lars én is hallgattam kabaré csütörtököt! ;)

Egyébként a mozgástér érdekes dolog. Ha nem adsz, bajt okoz. Ha adsz, de nem szívből, bajt okoz. Ha adsz, szívből, bizalommal, akkor is megszívhatod! ;)

OakTree 2012.07.30. 12:31:55

Ez is egy nagyon jó téma SB!
Az eddigi kommentekből is látszik, hogy itt sem lesz sablonos megoldás és egyetértés sem szerintem.

Az tény, hogy a napi rutin monotonitása unalomhoz és szinte biztos elidegenüléshez vezet.
Mindenknek akit érdekel a probléma ajánlom szíves figyelmébe Alberto Moravia Unalom című remekművét!

Ezt az unalmat lehet újabb kalandokkal is oldani, és amikor az is unalmassá válik tovább lépni. Vagy lehet próbálkozni a monotonitás oldásával, és a párkapcsolat folyamatos karbantartásával amiben persze sokan nem hisznek, másoknak viszont működik. Az egyének monotonitástűrése nem egyforma és nagyon nehezen tudjuk elképzelni azt, hogy ami nekünk nyilvánvalóan nem működik az másnak mégiscsak valahogy :)

Hogy ne csak mindíg a múltból és másról hozzak illusztrációt - számomra ez a legnehezebb része a párkapcsolatnak.

30 fölött találtam párt - addig igazán hosszú kapcsolatom sem volt - és megszoktam az egyedüllétet, sőt igénylem is.
Nem tartozom azok köté a nők közé akiket leköt a házimunka - és akkor még igen enyhén fogalmaztam.
Néha idegeimre tud menni a végtelenül segítőkész párom meg a két gyerek is. Szóval jól esik néhány óra magány és távolság a családtól. Ez könnyen megoldható: Ők el én meg lustálkodom egy jót vagy azt csinálok ami tetszik :)

Viszont visszagondolva az egyedül töltött időkre ott meg sokszor a magányt untam és magamat. A napi rutin miatt ugyanolyan monoton volt és akkor nem tudtam telefonálni senkinek, hogy jőjjön haza :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.07.30. 13:21:03

@tiboru: Van, aki ezt jobban viseli, van, aki kevésbé... :-)

@Lars.Lares: Én úgy mondanám, hogy a nem túl szoros együttélés, és az időnkénti különválás, mondjuk külön utazások. Ideális esetben még külön lakás is van, just in case :-P

@Atkusz: Bizony, nincs garancia arra, hogy minden klassz lesz, ha nagy a szabadság, de ha valaki menni akar, akkor milyen alapon tarthatnánk vissza? A gyereket is kénytelenek vagyunk elengedni, különben életképtelen lesz. Szerintem a szeretetből adott szabadságnál jobbat még nem találtak ki. De ehhez kell az a belső biztonság, ami nagyon kevés emberben van meg, éppen a gyerekkori élményei miatt.

Atkusz 2012.07.30. 13:24:58

@skarlát betű: Szerintem tudod, hogy nálam nagyobb szabadságot kevesen adnak a párjuknak, de ennek ellenére tisztában vagyok vele, hogy ez bármikor visszaüthet, de tudom azt is, hogy pont azért mert mellettem megkapja azt a szabadságot amire szüksége van, segít abban, hogy velem maradjon. Nemtudom, hogy érthetően fejeztem-e ki magam.

est ragon 2012.07.30. 13:43:30

@Atkusz:

Szorítok Érted, hogy a kívánt eredményhez vezessen az az út, amin jársz!

Atkusz 2012.07.30. 13:48:50

Köszi! Majd meglátjuk! De eddig biztató a helyzet. ;)

remélem te is megtalálod a gyógyuláshoz vezető utat hamarosan!

est ragon 2012.07.30. 14:07:50

@OakTree:

Az én magány és monotónia tűrésem egészen magas...
Emiatt mellőlem bármikor el lehetett és el lehet ma is "távolodni" egyéni igények kielégítésére.... akár a gyerekeket, házimunkát hátrahagyva is .... számonkérés-magyarázkodás nélkül is.
A córesz beüthet ennek ellenére is (be is ütött), ez nem szabadság vagy korlátosság kérdése. Ha a szabadság korlátait közösen jelölték ki, akár egyenlőtlen erőviszonyok közepette is, akkor a távolodás (térben és időben ) inkább menekülés.
Ha vállalható indokai vannak a korlátok áthelyezésének, akkor megoldható (javítható) a problémássá váló kapcsolat...
Ha "vállalhatatlan" , a kapcsolatot alapjaiban veszélyeztető indok áll az akadályok elviselhetetlensége mögött, akkor vagy marad a hazudozás, vagy ha időközben erőegyensúlyban kimutatható változás is beáll, indulhat az egyoldalú (csak az egyik által, előnyösen kihasználható) "mozgástér" tágítás... vagy ideális (?) esetben mindkét félnél egyszerre, kb egyforma mértékű igény mutatkozik a szabadság kiteljesítésére, és kommunikációs baki sem csúszik be, és nyiltan vállalva, a másikat is a saját nehezen megitélhető helyzetünkbe képzelve is, a veszélyeket, stb... akkor még a végén vállalhatóvá is válhat az eredetileg vállalhatatlannak hitt indok-késztetés...
Tehát. Néha javítható, néha hazugsággal toldozgatandó, néha átalakítható a viszony :-)
Nesze semmi, fogd meg jól! :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.07.30. 14:44:47

@Atkusz: Igen, tudom. Teljesen érthető, és szerintem a legjobb módszer :-)

est ragon 2012.07.30. 14:58:40

@skarlát betű:

A szeretetből adott szabadságnak mik a korlátai...?
Korlátlan szabadságot ki adhat...?
A szeretet nem szükségképpen jár további korlátokkal..?
A szerelem meg még azoknál is szűkebbekkel...?
Mi a "nagyobb érték", a szerelem (ami véges), vagy a végteleníthető szeretet...?
Melyiket "kell" alárendelni olyan helyzetben, ahol "ütközik" a kettő... mert belőled csak egy van?
Annyi, de annyi kérdés merült fel, egyetlen "örök igazságnak" tűnő mondatról, hogy a felét el is felejtem, mire leírok egyet-kettőt .... :-))))

Jilley (törölt) 2012.07.30. 15:13:42

Régebben nagyon féltem a távolság miatt, hogy nem fog működni a kapcsolat, de szép lassan bebizonyosodott, működik, még ha sokszor áldozattal és rizikóval is jár. Jelen pillanatban úgy gondolom, hogy ez így jó, másképp nem is kéne...
A házasságomban szintén szabadság van, ami viszont mindenre kihat, gondolok azokra az esetekre, amikor talán mégis jobb lenne együtt lépni, de mivel ez nincs meg, átlagon felül talpraesettnek kell lennem. Ezt néha kicsit unom és fáraszt, de valamit valamiért.
A politikai részébe nem mennék bele, miután nem konyítok hozzá kellőképpen, az viszont biztos, hogy a szabadság veszélyessé tud válni, mindenképpen határozott célokat követel. Egyéni cél, közös cél... na, szóval macerás.

OakTree 2012.07.30. 15:18:12

@est ragon:

A kölcsönös szabadság biztosítása egy kapcsolatban természetes kell(ene), hogy legyen. A feladat az szerintem, hogy mindenki mérje fel maddig tart a szabadsága és honnan kezdődik a szabadulás. Ez szerintem teljesen egylni körülmények és élethelyzet függvénye. Aki a kockázatokat felmérve és vállalva megy bele az jól teszi.

Bár a házi ellenzék megjelölés továbbra is tetszik, a szememben azért a hűtlenség általános értelemben nem számít córesznek vagy bakinak. A Te esetedben már mondtam, hogy szurkolok én is :)

Viszont varázslatos és univerzális csodagyógyszerként sem tudom elfogadni a hűtlenséget. Vonzó dolog és mindenkinek meg is fordul a fejében. De hát ott vannak apró betűvel a kockázatok és mellékhatások.
Itt olyan példákat is olvastam ahol teljesen OK a dolog, jó volt a diagnózis, helyes a gyógyzer jó az adagolás. Én meg annak idején a a nem felmért mellékhatásokkal szembesültem csak. Egyéne válogatja.

est ragon 2012.07.30. 16:18:31

@OakTree:

... ehhh, ...ma már a córesz sem a régi.... :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.07.30. 20:02:29

Távol álljon tőlem, hogy bárkit is kioktassak, de attól tartok, sokan keverik a magányt az egyedülléttel.

Ami engem illet, jócskán túl vagyok már a csikókoron, de felelősséggel kijelenthetem, hogy magányt még soha nem éreztem, miként azt is, hogy életemben tartósan (mondjuk órákon keresztül) nem unatkoztam (kivéve a sorkatonaság egyik-másik momentumát, de az nem ér).

Egyedüllétet már igen, de az nekem általában bejön :-)

Tudom persze, hogy nem vagyunk egyformák, de akkor is: a magány az magány (biztosan szar érzés, nekem maga a szó legalábbis ezt sugallja), az egyedüllét pedig az egyedüllét.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.07.30. 20:05:16

@Atkusz:

A hosszantartó kapcsolat egyik legtutibb záloga a közös jacht :-)

Még mielőtt bárki is felhúzná a szemöldökét: nem, nekem nincs :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.07.30. 22:01:04

@est ragon: A tökéletes szeretet szent Pál szerint (ő biztos tudta :-P) nem vár és nem remél semmit. Szóval tökéletes szabadságot ad. Persze, mi emberek vagyunk, és nem tökéletes módon szeretünk. (Az Ószövetségben az Úr meg - már elnézést - úgy viselkedik, mint egy hisztis pasi, minden kis piszlicsáré elhanyagolás miatt rázza az öklét és bosszút esküszik: ez az előttünk lebegő példa...)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.07.30. 23:14:53

@OakTree: Persze, nem azt mondom, hogy jó magányosnak lenni, és én értem, ha valakinek ennyire nehezen jön össze egy tartós kapcsolat, mint nő, extra módon értékelni fogja, ez is biztos. De valószínűleg egy pasi is így lenne vele.

Viszont a magány és szabadság kontra együttélés és a szabadság hiánya miért kell, hogy ilyen ellentétet képezzen? És most nem csak arról beszélek, hogy olykor békén hagyjanak otthon (nálam ez is ritka, vagy nekem még nagyobb a szabadságvágyam).

@tiboru: Bizony, szar érzés, kevesen lehetnek azok, akik soha nem tapasztalták. Nem kell hozzá egyedül lenni, sőt, tömegben lehet a leginkább magányosnak lenni, ha az ember megfelelő lelki alkattal rendelkezik. A magány egyfajta belső fal, ami képtelenné tesz a kapcsolatteremtésre, vagy azt nagyon megnehezíti.

Szemekbe zárt titkok 2012.07.30. 23:23:20

@tiboru:

Szerintem is két külön fogalom az egyedüllét és a magány, és ebben a hangulati/érzelmi jellemző az, ami leginkább fontos különbség.

Az egyedüllétben jól érzi magát az az ember, aki szeret egyedül lenni. Tanulhat, olvashat, főzöcskézhet, tévét nézhet anélkül, hogy bárki megzavarná ezekben a tevékenységeiben. Időt szakíthat szabadon a barátokra, sportolásra, bármire. Ilyenkor pozítiv érzés az egyedüllét.

Ez, azt hiszem, egész addig működhet így, amíg meg nem érkezik valaki az illető életébe, akivel jó együtt lenni. Aki nem zavarja, sőt akinek kellemes tartja jelenlétét, mert vele/mellette is folytathatók a fentebb leírt tevékenységek, sőt színesebbé válnak a hétköznapok.

Ha ez a kapcsolat megszakad - pl. szakításra kerül sor -, akkor lép be a magány, mint negatív érzés, mert a magányos ember nem érzi jól magát, hiány érzete van. Egy másik embert hiányol.. vagy akárkit, akivel szót válthatna, akinek a jelenléte nemhogy zavarná, inkább jólesne.

"Mi van, ha nincs senki? Mi van, ha úgy éljük le az életünket, hogy senki sem vár?"
(Ház a tónál c. film)

OakTree 2012.07.31. 11:59:03

@skarlát betű:
Ezek szerint féreérthető voltam. Nem rettegek a magyánytól, de hát nem is volt számomra egy ideális állapot. Csak azt akartam tapasztalatból illusztálni, hogy unatkozni egyedül is lehet.
Az unalom fő oka vagy indoka messze nem a párkapcsolat hanem az élettel járó napi rutin monotonitása - Moravia: Unalom :)
Viszont az unalomból eredő feszültéget a számomra is legeszerűbb azon "megtorolni" aki kéznél van - gyerekekeim, párom.

"a magány és szabadság kontra együttélés és a szabadság hiánya miért kell, hogy ilyen ellentétet képezzen"

Ezt sem akartam állítani.
Az együttélés nem szünteti meg a szabadságot, csak szükségeszerűen korlátozza. Helyesebben önként korlátoza a szabdságát mindenki. A korlátozás mértéke változó.
Ha a tökéletes és teljes körű szabadság lenne számomra a legfontosabb, akkor nem szálltam volna be egy tartós párkapcsolatba és főleg nem lettek volna gyermekeim.

Viszont mivel beszálltam, a saját teljes szabadságomból adtam fel nem is keveset azért, hogy "cserébe" lehessen családom. A szabadságom határait annyira tolom ki, hogy a többieknek és magamnak ne okozzak vele problémát. Szerintem ebben semmi különleges nincsen. Elégedett vagyok.
Talán erre mondtad, hogy egyszerű az életem :)

est ragon 2012.07.31. 12:30:21

@OakTree: @Szemekbe zárt titkok: @skarlát betű:

Furcsa, ahogy a távolságból, mint (talán) elválasztó tényezőből pillanatok alatt a szabadság korlátainak taglalásába keveredtünk .
De ha így van, akkor én is egy szavszattal beszállok a szabadság önkéntes (kölcsönös elllőnyöket biutosító-bizalomerősítő) korlátozását jónak tulajdonítók közé... jó társaság :-)
A magányt szerintem is tekintsük negatív előjelűnek.
Az egyedüllétet pedig finomítandó-pontosítandó jelzőnek, ami akár pozitív, akár negatív is lehet...
Az unalom szerintem itt, most nem játszik... azt lehet egyedül is, társsal is... de szetelmesen és társsal nehezebb :-) Lehet SB-nek menne úgy is (?) :-)
A távolság meg akár az allegóriája lehetne mindennek, amit itt taglaltam...
Olyam költői lettem itt a végére, nem? :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.07.31. 14:18:06

@OakTree: Hát, nem, elvileg semmi különleges nincsen benne. Attól függ persze, hogy ki mennyire érzékeny a korlátozásra, és mennyire korlátozzák, teljesen abszurd, védhetetlen indokokkal. Plusz ott az érzelmi zsarolás, mint kiaknázott terület.
Lehet, hogy én távkapcsolatra vagyok kitalálva :-P
Unatkozni társaságban lehet, amikor úgy kell tenned, mintha érdekelne, amit beszélnek, de valójában a közhelyek olyan tárháza, hogy elalszol tőle... Viszont nem vehetsz elő egy könyvet, vagy nem merülhetsz el teljesen a gondolataidban, mert azt észreveszik :-P Ilyenkor a testbeszéd figyelése lehet szórakoztató :-P
A monotónia is attól függ... Vannak olyan szokások, amelyek nem unalmasak, mert én magam alakítottam ki, nekem kényelmes, és bármikor megváltoztathatom. De mikor külső kényszer hatására követek egyfajta monoton rendszert, akár, mert ezzel keresem a pénzemet, az gyilkos dolog tud lenni.

OakTree 2012.07.31. 15:22:18

@skarlát betű:
A külső korlátozásra persze mindenki érzékenyebb. mint a belsőre.
Önmagában bármilyen közösségben élni, dolgozni, gyermeket nevelni az egy rakat korlát. Ezeket vagy elfogadja valaki vagy nem.

A korlátokat lehet megpróbálni mozgatni, kinek-kinek vérmérséklete és lehetőségei szerint.

Abszurd és értelmetlen korlátozásban sehol nincsen hiány. Példának okáért egy munkaszerződéssel aláírt titoktartási nyilatkozat vagy egy üzleti társulás során szerződésben lefektetett hűség szerintem sokkal abszurdabb és szigorúbb korlátozás, mint amit itt a párkapcsolat kapcsán körbejárogat a blog.

A többivel egyetértek. A monitónia nem kis mértékben attól függ, hogy mi mennyire veszünk részt a szokásrendszer kialakításában. Ha nem így lenne akkor a saját hobbynkat is törvényszerűen megunnánk :)

A külső kényszer tényleg gyilkos dolog de azt is el kell tudni fogadni. Nekem mázlim van mert nagyon szeretem és élvezem a munkámat. Viszont ebből a család gyorsan éhen is halna kis túlzással. A páromon viszont nagyon gyakran érezhető, hogy bárhová szívesebben menne, mint napi 8-10 órát dolgozni. De hát ott van neki a külső kényszer - a két kishercegnő meg én :)

OakTree 2012.07.31. 16:23:47

@skarlát betű:
Ja!!!
A világ egyik legszórakoztatóbb dolga a testbeszéd figyelése :)))))))

És:
Az érzelmi zsarolás az tényleg csúnya és aljas eszköz, de bevallom őszintén én is gyakran élek vele - mint szerintem a legtöbb más nő is.
Ennek köszönhetem, hogy egy alfahímet sikerült "megfogni" és számomra eléggé kényelmes papucsot faragni belőle. És most unjak rá? Hűtlenséggel hozzam elő belőle az alfahímet? Kezdjem utána előlről egymásikkal???? Na ehhez vagyok én lusta.
Ez főleg túlzás/vicc lett volna, de mégsem teljesen az :)))))

est ragon 2012.07.31. 16:34:17

@OakTree:

Ne kezd újra! Csak tarts egy szeretőt is ! :-)))))))

(persze nem ám!!!!!)

OakTree 2012.07.31. 18:44:54

@est ragon:

Nem fogom. Semmi okom rá.
Szeretőt sem fogok tartani - az itteni értelemben.
Szóval tényleg nem ám :)))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.07.31. 23:11:10

@OakTree:

1) Szvsz azért jársz ide, hogy sokszor elmondhasd, te nem fogsz szeretőt tartani, mert már ezt is olyan jóleső érzés leírni. Szerető, olyan bizsergető szó, még ha tagadással együtt is emlegetik. :-P

2) Nem itteni értelemben tartanál?

@est ragon: Te, amit te itt Tölgyecske körülrajongásával elkövetsz, már simán súlyosbított flörtölésnek minősül :-P Vigyázz, aki rossz társaságba keveredik, azzal jó dolgok is történhetnek.

OakTree 2012.08.01. 09:11:11

@skarlát betű:
1.) Van benne valami! Nagyon jó pszichológus lenne belőled :)))
Bár én azzal ámítom magam, hogy a fő okom a végtelen kíváncsiságom meg a netfüggésem. Krónikus kommentelő vagyok sok más helyen is :))
A szerető szó tényleg bizsergető - de ezt már beismertem nem?
Másik prózaibb ok, hogy mocskos anyagi okok miatt elég régóta lehetelen számunkra a klasszikus nyári hosszabb kirándulás - ezért maradok itt is uborkaszezon alatt :(

2.) Egyedülállóként biztosan tartanék. Nekem csak a címadó hűtlenség nem fér bele.

Estragonnal (is) jó virtuálisan flörtölni :)

est ragon 2012.08.01. 10:22:04

@skarlát betű: @OakTree:

Aki disznók közé keveredik, azt felfalják a korpákok... :-)

Van itt pár személy(iség), aki kifejezetten inspirálólag hat rám.... mint azt említettem, ott tartok korban és tapasztalatban, hogy egy igazi női agy (gondolkodásmód) jobban izgat mint egy helyes pofi+jósegg kombó....
De hogy mondjak egy aszexuálisan furcsát, a legkedvesebb kolléganőm egy nővel él együtt... semmi szexuális kisugárzása testileg (otthon ő a fiusabb), és mégis imádok vele lenni... persze csak beszélgetés szintjén, mint mondtam szex terén egyetlen kémiai elemet sem tud megmozdítani bennem (és én sem benne)....
Rólatok, okos nőkről, itt a blogon, meg semmi elképzelésem sincs etéren...
Olyan ártatlan flört ez itt, amilyen csak lehet.....
Az otthoni, e téma körében akadozó kommunikáció-interakció hiányát életmentő módon kompenzálja az itteni beszélgetés-vitatkozás, ártatlan évődés... húsz éve, mindannyiótokat meg akartam volna..... :-)

est ragon 2012.08.01. 10:24:37

... ismerni közelebbről is .... ,-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.08.01. 22:41:43

@OakTree: Pályát tévesztettem, úgy látszik... Pszichóként még meg is élnék a sok okosságból, amit összehordok. :-P

@est ragon: És lám, bebizonyítottad, hogy létezik szexmentes barátság férfi és nő között. Csak minek? :-P
süti beállítások módosítása