A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Szeretők és/vagy segédeszközök? A vibrátortól a gumibabáig

2012.09.27. 07:35 skarlát betű

Biztosan észrevettétek, hogy egy ideje hirdetőm van a blogon, a vagyaim.hu kínálja termékeit minden érdeklődőnek. Remélem, sokan rákattintottatok és keresgéltetek a kínálatban, ha vásároltatok is, azért külön hálás vagyok, mert a hirdetőnek csak akkor éri meg itt maradni, ha van vásárlás is. 

thumb2_07728100000.jpg

Érdekelne, hogy ti hogyan álltok a szexuális segédeszközökhöz, vajon használtok-e ilyeneket, vagy a partneretek használ-e, éreztétek-e valaha, hogy a segédeszköz elfoglalja a helyeteket, voltatok-e már "féltékenyek" vibrátorra, esetleg zavart-e, hogy a másiknak nem elég az, amit ti tudtok nyújtani, valami más is kell (például egy extra nagy méretű dildó)? Vagy épp ellenkezőleg, örömmel vennétek, ha rajtakapnátok a partnerete(i)ket, amint éppen ilyesmivel élvezkedik/nek, esetleg ti vesztek segédeszközöket neki(k) és nagyon élvezitek a tudatot, a látványt, ahogy használja/ák őket, akár egyedül, akár szeretkezés közben? 

Vajon hozott-e bármilyen változást ezen a téren az, hogy szeretőtök lett? (Gondolom, egyszeri félrelépés nem igazán mérvadó ilyenkor.) Esetleg a hivatalos partneretek nyitottabb ebben a kérdésben, vagy épp a szerető vezetett be a segédeszközök világába? Gondolok itt akár még a szexi fehérneműre is: vajon otthon van-e rá igény, vagy a szeretőnek tartogatjátok, ha használtok ilyet egyáltalán? 

Mit gondoltok, meg lehet-e előzni a hűtlenséget azzal, hogy több segédeszközt használtok, és ezáltal felpezsdítitek a szexuális életeteket, esetleg olyan dolgokat is kipróbálva, mint a gumibaba, akár férfi, akár női változatban? Vagy ez már inkább a szánalmas kategória? Csak úgy, kíváncsiságból kipróbálnátok-e olyasmit, mint egy vibrációs szerelemszék, egy pénisz-rotátor, egy ágy beépített szexgéppel? (Ezek mind megtalálhatók a vagyaim.hu kínálatában.)

Ide biggyesztek egy kis szavazást, több lehetőséget is be lehet jelölni. Válasszatok, kommenteljetek és nézelődjetek kedvetekre, hátha találtok valami izgalmasat! 

35 komment

Címkék: szexuális segédeszközök szexshop vagyaim.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr924802914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pilar ternera 2012.09.27. 15:29:42

na, mi van, senkit nem érdekel, vagy mindenki pirul miatta? :D

Tóninéni 2012.09.27. 15:51:47

@pilar ternera: Én elpirultam egy kicsit, de azért érdekel. Várom a kommenteket!

pilar ternera 2012.09.27. 15:56:12

@Tóninéni: :D úgy látom, itt nem nagyon lesznek...

Tóninéni 2012.09.27. 16:03:42

@pilar ternera: Hát akkor beszélgessünk mi ketten! Tetszik a cipőd ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.09.27. 16:03:50

@Tóninéni: @pilar ternera: Mindenki a többiekre vár :-P Pedig nem szokás itt ennyire pirulósan viselkedni :-)

Én pl kb középen vagyok, használok, de nem túl sokszor, leginkább biztatásra, noha az első szerzeményemet úgymond nőgyógyászati okokból vásároltam kolléganőkkel együtt (melóhelyre postáztattuk): gésagolyókról van szó.

Az élethűségre törekvő dildók nekem nem jönnek be annyira, másfajta, teljesen műszaki eszköz-kinézetű vibrátorok inkább :-) Gumibabát sose próbáltam. :-P

Na, tessék erre reagálni.

Tóninéni 2012.09.27. 16:11:02

@skarlát betű: Ebbe így még nem gondoltam bele, de most hogy így mondod...
Hüvely izom erősítésre gondolsz? És hogy használtad a kolléganőkkel?

Tóninéni 2012.09.27. 16:22:06

Én még nem voltam féltékeny vibrátorra, de simán fel tudom tételezni hogy van ilyen. Ha egy nő akar, oda tud b..ni egy férfi lelkének ezzel, csak egy kicsit kell ravasznak lenni hozzá. A szex sok aljasság elkövetésére (is) alkalmas.

pilar ternera 2012.09.27. 16:24:29

@Tóninéni: kösz, sokáig válogattam. :)

@skarlát betű: na, most megfogtál. hiába, szegényes a fantáziám...:/

pilar ternera 2012.09.27. 16:26:02

@Tóninéni: naná. ha én férfi lennék, sztem én lehet, hogy féltékeny lennék.
így nem kell ezen gondolkodnom. ;)

pilar ternera 2012.09.27. 16:26:59

sajna, ezt már nem tudom itt veletek kivesézni, mert lejárt a munkaidőm. ;)
sziasztok!

Szemekbe zárt titkok 2012.09.27. 17:04:10

Azt hiszem, szerencsés vagyok és ezért nem is értem mi szükség ezekre. Mindig elég volt nekem az ágyban a másik fél. :)

agent scully 2012.09.27. 19:40:35

nekem eddig az összes ilyesmit pasik vették :D

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.09.27. 20:55:26

@Tóninéni: Igen, arra gondolok. Nem velük együtt használtam, ki-ki saját magának otthon :-) Csak buli volt egy időben rendelni.

@pilar ternera: Sose hallottál még a cipőfetisisztákról?

Szvsz van itt egy kis félreértés, szexuális segédszerköz nem csak vibrátor lehet, hanem ennél sokkal hétköznapibb vagy kevésbé a nemi szervekre koncentráló dolgok. A szexi fehérnemű is szexuális segédeszköz lehet, vagy egy kis masszázsolaj. Bármi, ami fokozza a vágyat.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.09.27. 21:01:33

@Tóninéni: Én nem értem, hogy lehet féltékenynek lenni egy vibrátorra, persze lehetni bármire lehet, de én szerencsére még nem találkoztam ilyen pasival. Amúgy rengeteg vibrátor egyáltalán nem farok alakú, mint már említettem, arra is féltékenykedne valaki? Pusztán, mert az ember a farkán és egyéb testrészén kívül mást is használ? Teszemazt, a nő kezére is féltékeny, ha azzal simogatja magát?

@Szemekbe zárt titkok: Ez nem szükség kérdése, hanem csak plusz lehetőség. Nem csak azért lehet jó a segédeszköz, mert nincs partner, hanem azért, mert olyan érzéseket is kicsihol belőled, amit élő ember nem tud. (De halott se :-P)

Próba cseresznye, ahogy mondani szokták.

Jilley (törölt) 2012.09.27. 21:18:09

Nem hinném, hogy az oltás műfarokkal megelőzné a hűtlenséget. :P Hiszen rengeteg, apró kockából épül fel a félrelépés, és az odáig vezető út a kütyük nélkül is izgalmas. Fehérnemű jöhet, szeretem, kisebb, izgalmas játékok is. Van is egy, amire vágyom, de nagyon drága. :( És a kipróbálás sajna nem működik.

blogol211 2012.09.28. 08:25:46

@skarlát betű: Komolyan nem hallottál még róla, hogy egy pasi 'féltékeny' a nő kezére? Már nem egy történetet olvastam, amiben a nő, csak úgy képes az orgazmusra, ha szeretkezés közben izgatja a csiklóját, és, hogy vannak pasik akik azt hangoztatják, na majd ők megoldják ezt. Persze ez csak a szöveg része, igazából arról van szó, hogy mikor Ő csinálja, akkor a nő nehogy már magához nyúljon. Ez abból is látszik, hogy ha nem sikerül neki megtapasztaltatnia a nővel az orgazmust már sokadjára sem, akkor sem fogja, hagyni, hogy magához nyúljon közben.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.09.28. 08:27:52

@Jilley: Én se hiszem, hogy a műfarok kielégíthet olyan igényeket, mint egy szerető, ilyesmi csak pasiknak juthat eszébe :-P Bár megnézném azt a pasit, akinek egy gumibaba elég jó nő helyett. Az óvakodj a törpétől c. filmben volt egy baromi humoros jelenet gumibabával, meg is találtam:
www.youtube.com/watch?v=suCmJn00BWA
Egy kis nosztalgia :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.09.28. 08:31:16

@blogol211: Szerencsére ennél sokkal intelligensebb pasikkal volt dolgom eddig és remélem, a jövőben is így lesz. Akinek a saját egója fontosabb, mint a partnere élvezete, az mehet zabot hegyezni :-P

pilar ternera 2012.09.28. 09:41:22

@Szemekbe zárt titkok: én is így gondoltam sokáig, aztán jött valaki, aki megmutatta ezt is, mint plusz lehetőséget. de ehhez partner kell kétségtelen.

pilar ternera 2012.09.28. 09:43:11

@skarlát betű: de, hallottam, csak az ilyen irányú elvetemedések hidegen hagynak.

pilar ternera 2012.09.28. 12:50:04

@skarlát betű: jaaaa, nem azért mert fetisiszta lennék. a nickemhez jól passzol a piros cipő! ;)

pilar ternera 2012.09.28. 12:51:37

....ja, és a blogodhoz is! :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.09.28. 21:14:40

@skarlát betű: azért ez nem ilyen egyszerű. A szexnek nyilván millió formája létezik, de azért ne becsüljük alul annak roppant egyszerű formának a jelentőségét, amikor a férfi a saját farkával teszi boldoggá a nőt. Észnél kell lenni, ha ebbe szeretnénk belekavarni a dildóval.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2012.09.28. 21:18:05

@blogol211: hát igen, ez viszont a másik tévhit, mi szerint dugás közben, egyszerre kell elélvezni. Ez valami hihetetlenül makacsul tartja magát.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.09.28. 21:23:34

@kardhal77: Alábecsültem volna? Nem hiszem. Nyilván minden segédeszköznél fontosabb maga az ember - a farkával együtt. Ez csak kiegészítő. Amúgy a legjobb játékszer még csak nem is emlékeztet farokra szerintem, de ez szigorúan magánvélemény.

Nem csak az a tévhit él, hogy egyszerre kéne elélvezni, hanem az is, hogy pusztán dugástól, ami elég kicsi százalékban működik. Ezt elvárni kb olyan, mint a pasik mindegyikétől elvárni, hogy max 5 percen belül újratöltsön. Van, akinek megy, van, akinek meg 5 óra kell hozzá. Vagy még több.

pilar ternera 2012.10.01. 16:29:03

@skarlát betű: amennyiben? (már azon kívül, hogy állítólag szexi?)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.10.01. 16:45:51

@pilar ternera: Van egy ilyen Andersen-mese, elég hátborzongató, és úgy nézem, hogy elég ősi is. Egyébként valamelyik meseelmélet-gyártónál olvastam, hogy a papucs és a cipő a mesékben a vagina megfelelője, de most nem tudom felidézni, hol volt ez pontosan, hátha eszébe jut valakinek.
Most rohanok, mint Hamupipőke, a nagy cipővesztő. :-)

pilar ternera 2012.10.01. 16:47:37

@skarlát betű: akkor Dorothy-val jól kiszúrtak. ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.10.01. 18:46:59

@pilar ternera: Az Óz is meglehetősen pikáns sztori, ha ilyen szempontból nézzük :-) Dorothy tkp pasikkal vándorol árkon-bokron át, ezek fele állat :-) Főleg a bádog favágó elég hátborzongató figura: a feminin siránkozásával, nem más, mint egy "gyengéd lelkű" sorozatgyilkos, erős öncsonkító hajlammal. Mer ugyan ki hiszi el, hogy puszta véletlenségből minden testrészét levágja? Csak azért csinálja az egészet, mert retteg az intimitástól, nem akarja feleségül venni a menyasszonyát, és balesetek sorozatával kasztrálja önmagát egy életre. :-P Az oroszlán is csak játssza a gyávát, mer ő se akar férfiként viselkedni. A madárijesztő meg a hülyét játssza. :-) Nagyszerű társaság, nem?
Feminista mesekritika című rovatunkat olvasták :-P

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.10.08. 15:35:54

@skarlát betű: Valószínűleg Bruno Bettelheim lesz az, ő tudott ilyeneket...

Az egyébként megvan, hogy a Hamupipőke „eredeti” változatában (persze semmi sem eredeti, motívumok jönnek-mennek, Perrault és Grimmék is csak egy-egy állomás a vándorlás során) a mostohatestvérek levágják a nagylábbujjukat illetve a sarkukat, hogy beleférjen a lábuk a cipőbe?
Bele is megy, csak ömlik a vér mindenfelé...

Szóval van némi alapja az analítikus asszociációknak.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2012.10.08. 15:50:34

@α Ursae Minoris: Igen, Bettelheimet olvastam és épp a minap kerestem a könyvet, mert szeretném újra elolvasni. De Propp is nagyon jó, máshonnan közelíti meg az anyagot, és rengeteget lehet belőle tanulni.
Naná, hogy ez a lábcsonkításos változat megvan, szerencsére nem a barbie verziókat nyomatták gyerekkoromban. Azt nézem, hogy herélik ki sorban az összes mesét, rá se ismer az ember. :-(

Lars.Lares 2012.10.11. 10:57:00

Mi az, amire vágysz, @Jilley: ?
A blogbejegyzéshez hozzászólva: Segédeszköz pont az, ami a neve. :)
Például olyan szexi kiegészítők, mint a combfix, kesztyű, cicanyakörv, fűző...alapból nem találhatóak meg a nőkön, de ha rajtuk van, mennyivel érdekesebbé teszi az a helyzetet! Egyéb eszközökről nem is beszélve. :)
süti beállítások módosítása