A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Mikor nagyon kéne egy szerető...

2011.10.19. 09:45 skarlát betű

 

Kétféle módon tehetünk szert szeretőre. Ha keressük, vagy ha csak véletlen bukkanunk rá. Szerencsésebbeknek úgy találnak, hogy soha nem is kutattak utána, sőt, még csak eszükbe se jutott, hogy nekik kellene ilyesmi. Egy konkrét személy csábítja őket erre az útra. Bár állítólag lélekben felkészültnek kell lenni hozzá, mert különben meg se jelenik a potenciális jelölt, vagy, ha megjelenik, akkor is ellenállunk. (Ebben nem vagyok biztos.)

Vannak azonban, és nem kevesen, akikben jóval előbb fogalmazódik meg az igény, minthogy alkalmas személyt találnának. Ez az állapot hasonlít a szingliéhez, aki szeretne valakit, de nem talál, csakhogy még sokkal kínzóbb lehet. Mert közben az embernek van valakije, akit már nem szeretne, vagy szeretne, de az nem szeretné már őt, és ki tudja, milyen okból (ezeket más posztokban már feszegettük), elválni nem akarnak vagy nem akarhatnak. A szerető iránti vágyat azt is erősítheti, ha már volt valaki, esetleg futó kaland, vagy rövidebb-hosszabb kapcsolat, és ez ráébresztette az illetőt, hogy mennyire nem elégíti ki az, ami otthon van. (Javítani is próbált esetleg, de nem járt sikerrel.)

Tudatosan keresni? Igen, lehet. Hogyan? A netes társkeresést már bemutattuk párszor. Buzdítanék-e valakit, hogy belevágjon? Amennyiben számít a véleményem, igen. De túl sok illúziót nem társítanék a vállalkozáshoz. Ugyanakkor nem egy embert láttam, aki sikerrel járt, tehát a rendszer nem reménytelen. Csak rengeteg hülyeségre, csalódásra, üresjáratra kell felkészülni.

Mit lehet még ezen kívül tenni? Milyen módszert javasolnátok annak, aki szeretőt keres, de a netes őrülettől elzárkózik? Járjon sokat társaságba? (Honnan lenne erre ideje egy családos, dolgozó embernek, mondjuk?) De miféle társaságba? Olyanba, ahol a férje/felesége is megfordul? Vagy keressen magának új ismerősöket? Sport, nyelvtanfolyam, bármi egyéb? Tartsa nyitva a szemét a munkahelyén? (Házinyúl? Volt már szó róla.) Vegye szemügyre a szülőtársakat oviban, suliban, gyerekzsúrban? (Lebukási veszély hatalmas.) Menjen könyvtárba? 

Esetleg írjon egy itteni kommentelőnek, aki szimpatikus? (Tényleg, volt már innen származó kapcsolat? Kíváncsi lennék rá!)

59 komment

Címkék: szeretőkeresés

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr613313739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M-elicious 2011.10.19. 10:04:55

hahaha, a könyvtáros verzió tetszik a legjobban...emlékszem a régi szép időkre, amikor a Széchenyi könyvtárban volt a legvagányabb dolog vizsgaidőszakban tartózkodni (talán néha tanultam is, de erre már nem emlékszem), nagy társasági élet folyt...csak az a baj, hogy ha beülnék megint, elég nagy lenne az age gap köztem és az ott tanulók között...az ott kutatók meg nem biztos, hogy pont bejönnének. arról nem is beszélve, hogy: kinek van ideje könyvtárban üldögélni? örülök, ha időben vissza tudom vinni a könyveket, amiket kikölcsönöztem.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.19. 10:23:54

@M-elicious: Nekem sose sikerült könyvtárban ismerkednem, legfeljebb már máshonnan ismert fazonokkal összefutnom. De a szüleim ott ismerkedtek meg, lehet benne valami. (Nem az OSZK-ban...)
Valóban nem könnyen megvalósítható ötlet munka, család és minden egyéb mellett, de valakitől hallottam, hogy ez milyen nyerő. Persze, pasi volt a lelkem, őt nem zavarja az age gape.

barbieds (törölt) 2011.10.19. 10:31:27

Ha már netes ismerkedés, jobb lehet egy ilyen blogon szeretőt keresni, mint társkeresőn, azt hiszem. Pár hónap után nekem simán megvan, hogy ki(k)nek írnék privátban, ha ilyesmit forgatnék a fejemben. ;)

M-elicious 2011.10.19. 11:00:34

mondtam én már @skarlát betű, szerető-társkeresőt kéne alapítanod:-)

TBal 2011.10.19. 11:02:32

@barbieds: Egyetértek, pont az itteni fórumon szerintem elég jó az esély egy "partira", mert ide eleve azok jönnek, akik hasonló gondolkodásúak.
Az itteniek szerintem az átlagembereknél sokkal becsületesebbek, megbízhatóbbak (ami vicces, mert ugye a blog csalásról szól alapvetően :))

TBal 2011.10.19. 11:04:58

@M-elicious: van olyan, hogy pl. szexrandi.hu.

De azért az más, szerintem ott is sokkal több a farokverő (vagy női megfelelője - bár ez a nőkre nem jellemző, ők a más típusú hülyeségekben tobzódnak), mint az értelmes ember...

Vagy legyen SB moderátor, és aki hülye, azt vágja ki? :)

M-elicious 2011.10.19. 11:08:41

@TBal: naja, meg ahogy értem, a legtöbb társkereső erről szól,nem az "igaz nagy szerelem" megtalálásáról. de azért egy kósza numera meg egy szeretőtárs találás talán nem ugyanaz...az ötlet csak onnan jön, hogy a szakítósblog is megcsinálta a maga társkeresőjét...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.19. 11:12:46

@M-elicious: A szakítósnak társkeresője van? Hát, ez most kiütött ... :-)

M-elicious 2011.10.19. 11:17:12

@skarlát betű: ha jól tudom, igen. de már régen nem jártam arra...

barbieds (törölt) 2011.10.19. 11:17:59

@M-elicious: De így direktben nem működne olyan jól, pont az a lényeg, hogy több hetes-hónapos "ártatlan" csevegés során alakul a kép valakiről, és egyszer csak azt veszed észre, hogy jé, ez a pasi/csaj tök szimpatikus/izgalmas. :)

M-elicious 2011.10.19. 11:23:36

@barbieds: na persze, a játék öröme:-) aláírom, hogy a kommentelésből sokkal spontánabb és komplexebb kép alakulhat ki a másikról, mert nem tudja, hogy tetszeni kéne neked, és mert olyan sok téma merül fel, amiből kirajzolódhatnak a másik személyiségjegyei (bár nem mindegyik).

koibito 2011.10.19. 11:27:15

@barbieds: de vajon egy olyan nőnek, mint pl te, aki erősen kötődik egy másik fajta világ felé, elég lenne-e egy okos, szellemes pasi de no bdsm vonzódással? Ha tök vanilla lenne, de jó fej?
(oké, ez most úgy tűnik, mintha azt mondanám, h te csak dominátorokat :D keresnél...)

M-elicious 2011.10.19. 11:34:32

@koibito: és honnan tudod, hogy nincs nem-vanilla közöttünk?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.19. 11:36:27

@barbieds: @M-elicious: Ez azért csalóka tud lenni. Nagyon más kép alakulhat ki valakiről neten keresztül, mint amilyen az életben. Hogy a fizikai jellemzőkről már ne is beszéljünk, mert azok is sokat számítanak.

koibito 2011.10.19. 11:40:13

@M-elicious: nem azt mondom, h itt nincs :D csak nem feltétlenül derül az ki még hónapok után sem egy ilyen tematikájú blogon ;)

barbieds (törölt) 2011.10.19. 11:41:07

@skarlát betű: Na ja, de még mindig összehasonlíthatatlanul árnyaltabb ez a kép, mint egy kimondott virtuális húsvásáron.

@koibito: Egyrészt szerintem sem biztos, hogy nincs bdsm érdeklődésű topiktárs, másrészt engem a pasi érdekel, a többi csak körítés, abban meg hol ehhez van kedvem, hol ahhoz. ;)

M-elicious 2011.10.19. 11:51:54

@skarlát betű: ó persze, de annál többet lehet kombinálni:-D

TBal 2011.10.19. 12:00:03

@M-elicious: én a CsP blogról tudok, hogy annak van társkeresője, oda még néha benézek, a szakítósra már rég nem.Mondjuk édesmindegy, mindkettőre ugyanazok járnak fikázni.

koibito 2011.10.19. 12:16:46

@barbieds: XD pár héttel ezelőtt azon gondolkodtam, h az a nő, aki beleveti magát a bdsm-be..de akár más fétisvilágba... vajon annak még kell-e/jó-e a "hagyományos" is...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.19. 13:22:24

@koibito:

Tudom, hogy totál égő, de én csak most tudtam meg (merthogy kigugliztam), hogy mi az a vanilla (a továbbiakban: v.)

És máris akadékoskodni szeretnék: csak attól, mert valaki nem gerjed a bdsm-re, még nem biztos, hogy v.

Meg ugye kérdés, hogy kinek mi a v.

Van, akinek már egy inter mammas is maga az eseményhorizont, s akad, aki egy kis bilincselős-lakkcsizmás szájkipöckölést sem tart extravagáns szexuális viselkedésnek.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.19. 13:25:53

@TBal:

Hát ahogy nézem, a szexrandin tolonganak a mindkét (?) nembéli profik. Ez pedig olyan ugye, mint állatkertben vadászni.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.19. 13:26:58

@M-elicious:

Azt asszem nem kombinálásnak hívják, hanem fantáziálásnak :-P

koibito 2011.10.19. 13:41:07

@tiboru: ez nagy :D
ám nem is állítottam azt, h aki nem kötődik/vonzódik a bdsm világához, az vanilla lenne ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.19. 14:14:25

@TBal: Ahányszor beleolvastam ezekbe a blogokba, néhány mondat után elmenekültem. Hogy ott még valaki partnert is akarjon keresni...

@tiboru: Látod, miket lehet itt tanulni? De vanillának hívni a normális (milyen a normális?) szexet tényleg elég gáz.

M-elicious 2011.10.19. 14:34:49

@tiboru: na igen, direkte nem írtam fantáziálást...

TBal 2011.10.19. 14:39:17

@skarlát betű: Akár hiszed, akár nem, találtam ott is pár értékes embert, sőt, barátot - csak irdatlan mennyiségű sz@rt kell átszűrni. Ha az ember bírhja gusztussan, simán kiszűrheti, hogy ki az a pár ember, akikkel érdemes lehet szóba állni. Én társkeresőztem, szóval nekem van benne rutinom... :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.10.19. 15:26:49

@barbieds: éppen most ülök egy konferencián, ahol ki van mondva, hogy a közösségi médiában (mondjuk pont itt, ezen a blogon, ezekben a kommentekben), önkéntesen leadott, önkifejező üzenetek árnyaltabb és hitelesebb képet adnak rólunk, mint pl. egy népszámlálás...

Lars.Lares 2011.10.19. 15:27:55

Gondolom a női nem dönt, azért fogalmaztál úgy, hogy "tehetünk szert", @skarlát betű: -)!
Szerencsétlen hímneműek csak a várólistán ácsoroghatnak, hátha! :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.19. 15:30:37

@kardhal77: Remélem is, egy népszámlálás rólam semmilyen képet nem ad...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.19. 15:31:50

@TBal: A társkeresőn nekem is, de beleuntam.

@Lars.Lares: Nem, ez általános alany volt. Írhattam volna, hogy a zember vagy te...

M-elicious 2011.10.19. 16:08:54

@Lars.Lares: azért anélkül, hogy a férfiember akarná, nehezen megy, de legalábbis nem éri meg.

én úgy vagyok vele, hogy ha a pasi nem kezdeményez/udvarol/játszik/mutatja ki, hogy ő szeretne tőlem valamit, hanem csak rám hagyja, akkor annak nincs is értelme.

M-elicious 2011.10.19. 16:32:03

@kardhal77: ja, ha konferencián hallod, az fellebbezhetetlenül igaz:-)

mostanság egyébként az amerikai válóperes ügyvédek legnagyobb bányászterepe a fácse...hihetetlen, mennyi szart lehet onnan megtudni az emberekről, mert annyi baromságot mutatnak(unk) meg magu(n)kból.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.10.19. 21:58:28

@M-elicious:

A FB nem csak a válóperes ügyvédek kedvenc homokozója; náluk egy kicsivel komolyabb szervezetek is előszeretettel böngészik a profilokat:

www.guardian.co.uk/world/2010/mar/16/fbi-facebook-crime-study

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.19. 22:14:51

@M-elicious: @tiboru: Én is ott kezdenék kutakodni, ha ilyen szándékom lenne :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.10.19. 22:19:49

JA, EGYÉBKÉNT MIÉRT NEM BESZÉLÜNK A POSZT EREDETI TÉMÁJÁRÓL?

E. Bonheur 2011.10.19. 23:33:12

@skarlát betű:valószínű, h senkinek nincs semmilyen jó ötlete a témával kapcsolatban.

azt hiszem, tőled várják a megoldást :)

normálnyomtáv 2011.10.20. 08:22:41

Meglepő módon a legtartósabb kitérőmre sms társkeresőben találtam. Próbálkoztam netes kereséssel is, ferdítés és fényezés nélkül bemutetkozva. Azt hiszem, a "komoly" társkeresőben túl szxcentrikusnak láttak, a szexkeresőben meg túl komolynak.
Az iwiw egyszer nagyot segített: régi ismerőssel újítottuk fel az kapcsolatot 27 év egymásrólnemtudás uytán, valami csodálatos szintre. (huszonév kizárólagos hűség után velem lépett félre először :-) )
Esélyes még a közösségi közlekedés, rendszeres időponttal. Ismeretséget sikerült már így kialakítanom, szeretői viszonyt nem. (autózók hátrányban :-) )

kiscsillag_75 2011.10.20. 08:45:17

Én még mindig a házinyúlra szavaznék (minden hátrányával együtt), kényelmes, nincs hazudozás, szervezkedés. Jobb szeretem az ismeretségi körömből kiválasztani az áldozatot, nekem ez nagyobb biztonságot ad. Nem tartom kizártnak, hogy az interneten keresztül is lehet "megbízható" szeretőt találni, de ez szerintem kockázatosabb.

kiscsillag_75 2011.10.20. 08:46:55

@normálnyomtáv: Azért ne hidd el mindig, ha azt mondják, Te vagy az első :-)

M-elicious 2011.10.20. 09:14:00

@tiboru: Tudom, a múlt szombati római rumli résztvevőit is tk fácsén kutatják (mint ahogy a tottenhami zavargások sok résztvevőjét is), csak a blog tematikájához közelebb van a válóperes példa.

M-elicious 2011.10.20. 09:17:21

@normálnyomtáv: a közösségi közlekedésről ilyen szempontból nekem is igen jó emlékeim vannak...de ezekről már beszámoltam.

normálnyomtáv 2011.10.20. 09:26:23

@kiscsillag_75: Jajjmá', ne törd le a büszkeségemet! :-)

normálnyomtáv 2011.10.20. 09:27:24

@M-elicious: Ja, Te voltál, akit a héven megszólítottalak? :-)

normálnyomtáv 2011.10.20. 09:42:23

Hol írtad meg azt a beszámolót? Bocs, olyan "kocaolvasó" vagyok. (kifejezés a kocadohányos mintájára :-) )

M-elicious 2011.10.20. 10:23:12

@normálnyomtáv: jó, nem várhatom el mindenkitől, hogy kövessen minden sztorit. egyébként akkor meséltem, amikor arról volt szó, hogy lehet-e csajokat köz. közl. eszközön leszólítani, és elmeséltem, hogy villamoson ismerkedtem meg a férjemmel.

Koborlovag 2011.10.20. 11:44:51

Kérdés hogy a szerető keresése milyen indíttatásból is fakad?
Ha testi igények generálják, akkor valóban az ilyen szex tematikájú oldalak adnak esélyt a viszonylagos biztonságra, persze ott is csak erős szűrés és türelem mellett van esély arra hogy ne csalódás legyen a vége. Mert azért nem egyszer láttam és látom pl társkeresőkön azt az elvet, hogy két levél után találkozni, merthogy a személyes benyomás a fontos és lényeges.
Ha az indíttatás érzelmi defficitből fakad, akkor bizony jöhetnek az illúzióromboló társkeresők ahol akár férfi, akár nő csak száz és ezer csalódás és illúzióvesztés árán találhat párt (hozzáteszem nem reménytelen, nekem sikerült pl) akár hosszú idő és energia befektetésével. Vagy maradnak a tömegközlekedés,munkahely és egyéb hétköznapi helyek ilyen célú használata - praktikusan a nyitott szemmel járás.
Van ismerősöm aki hét éve van egyedül, rendíthetetlen társkeresőzés és millió félresikerült, perverz viszonnyal a háta mögött.
Igazából valami fura érzék kell hozzá hogy működjön: van aki bevonzza a neki megfelelőket és egy csettintés az egész hogy értékes emberekre akadjon, míg mások csak szívnak vele.

Lars.Lares 2011.10.20. 12:22:09

Lehet, hogy közgazdasági szempontból kellene a kérdést megközelíteni.
Monopol helyzet felveri az árakat, és ami még problémásabb, egyre kevesebbet ad.
Ha nincs monopol helyzet, akkor több minden van, és változatosabb. :)

barbieds (törölt) 2011.10.20. 12:44:29

@Koborlovag: Uhh, szerintem 7 év rendíthetetlen társkeresőzés már maga a perverzió.

TBal 2011.10.20. 13:54:53

@Koborlovag: Egyetértek, érzék kell hozzá - én valakhogy simán ki tudom válogatni az embereket pár mondat alapján, stílusukból (ez inkább gondolkodási stílust jelent) leveszem, hogy mennyire lehet partner. Jó, azért még így is van nagy szórás, találkozáskor a kisugárzás, beszédstílus még jelentheti, hogy mégse.

De hallottam már társkeresős sztorikat, pl. lányoktól, hogy miket írt a pasi, amivel imponált neki - hát, sokszor égnek állt a hajam, ami neki imponált, az legtöbbször nálam pont ellenkezőleg, taszító hatással volt. Pl. sokaknak imponál, ha birtoklóan akarják szeretni őket (vagy legalábbis fel se tűnik nekik a mondatok mögötti ilyen jelentés), én kifejezetten allergiás vagyok ezekre.

barbieds (törölt) 2011.10.20. 14:09:03

@kiscsillag_75: Egy dolog kétségtelenül izgalmas a házinyúlban: az igazi vadászat lehetősége (bár ellentmondásnak hangzik). Úgy értem, egy partnerkeresőn tudod, mit akar a másik, de a környezetedben felfigyelni valakire, akiről azt se tudhatod, hogy tetszel-e neki egyáltalán, és akarna-e mondjuk félrelépni veled, abban van valami kihívás is.

Koborlovag 2011.10.20. 15:21:58

@TBal: Sokszor igyekeztem megfejteni egyes személyek társkeresős sikerének vagy sikertelenségének titkát... de rá kellett jönnöm, hogy csak úgy tudnám ezt elemezni, ha magam is tesztelném. Azt meg nem akarom egy ismerőssel eljátszani.:)
Talán az a fontos, amit magad kapcsán leírtál: érzékkel a stílust felmérni, abból tudni következtetni a személyiségre.
@barbieds: valóban egyfajta perverzió ennyi időt tölteni abban a világban, ugyanakkor ott van benne a kétségbeesettség is. Mi lesz ha örökre egyedül maradok? Eltorzult ön- és helyzetértékelések, szar kritériumrendszer - egyenes irány egy eltolt randihoz és így aztán egy újabb csalódáshoz.

Kelpie 2011.10.23. 10:27:10

Hú, de levagyok maradva itt a posztok olvasásával... Vajon miért? :))))))))))))))

randihely.hu Ingyenes, gyakorlatilag. Persze, hogy szar az egész, egy hétig (sem) voltam fent, és olyan lettem, mint a kifacsart citrom. De lehet ott találni gyöngyszemet :)

Gyomor kell hozzá, és kötélidegek. Kidobnak, kidobsz másokat, 50 éves néni száll rád, hogy zavar-e a korkülönbség, szűzkurvák hülyítenek, az is lehet, hogy hülye tinédzser fiúk vannak valami dögös reglap mögött.

Kifejezetten szexpartnerkeresőn sose sikerült még bárkit felcsípnem. Teli van aberáltakkal. Egyszer jött volna össze egy numera, de olyan feje volt a nőnek, hogy behánytam, inkább lemondtam.

Házinyúl még nem volt meg, és most nem is aktuális :)))))
süti beállítások módosítása