A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Amit nem tudtál magadról ...

2011.06.02. 07:05 skarlát betű

Meglehet, hogy kevés az olyan ember, akinek csak egy vagy két szexpartnere volt egész életében, vagy a házasságát megelőzően. De az is lehet, hogy többen vannak, mint gondolnánk. Én ismerek ilyeneket. Arról nem is beszélve, hogy az egy-két alkalmas kalandok során nem igazán nyílik lehetőség képességeink kipróbálására. Nem vagyunk elengedettek, lazák, és idő hiányában se kísérletezhetünk. A fiatalkori szex különben is teljesen más, mint az érettebb kori. Tehát még az sem kizárt, hogy az emberek nagy többsége nem ismeri meg saját szexuális kapacitásait a házassága előtt. De ha meg is ismerte huszonévesen, azóta rengeteget változhatott az idők folyamán: legradikálisabban például a nők a szülések következtében. 

Arról már többször beszélgettünk a blogon, hogy a házasságbeli szex leggyakrabban rutinszerűvé és unalmassá válik. Lehetnek felbuzdulások, újítási kísérletek, de ezeknek talán nagyobb százaléka előbb-utóbb kifullad, és a dolgok visszatérnek a régi kerékvágásba. Miközben abban a hitben élünk, hogy ismerjük a saját testünket, és persze a partnerünkét is: tudjuk, mit szeretünk, mitől idegenkedünk, melyek a kedvenc pozícióink, mennyire gyorsan élvezünk el, és így tovább.

Aztán mondjuk szert teszünk egy szeretőre. De az is lehet, hogy mindössze félrelépünk egyszer-kétszer. Már ez is roppant meglepetésekkel szolgálhat, egy állandó szerető azonban alapvetően megváltoztathatja a saját magunkról alkotott képünket. Könnyen kiderülhet, hogy nem is azt szeretjük, amit eddig gondoltunk, hanem valami egészen mást, a kedvenc pozíciónk se olyan kedvenc, mert van sokkal jobb, esetleg életünkben nem bírtuk még olyan sokáig az aktust, mint az új partnerrel, pedig abban a hitben éltünk, hogy korai magömlés jellemző ránk ... A nők új orgazmusformákat fedeznek fel, sőt, mintha nem is ugyanabban a testben lakoznának, mikor a szeretőjükkel vannak. Egyszerűen más lesz a testük is, fiatalabb, rugalmasabb, érzékibb. 

Persze, ha újabb és újabb szeretők vagy kalandok történnek az emberrel, újabb és újabb felfedezéseket tesz. Elkezdi valóban megismerni a saját testét - hogy most a lelki részről ne is beszéljünk, bár persze kihagyhatatlan. Sokmindenre rájön így, amire hűségesen soha az életben nem jött volna rá. Többek között esetleg még az is kiderül számára, hogy fogalma sincs, mit szeret a házastársa az ágyban ... Mert a házastárs se tudja. Ha pedig mégis tudja már, ugyanolyan tapasztalati úton szerezte meg ezt a tudást, mint a párja, és az esetek nagy részében nem fognak erről beszámolni egymásnak. Sakk-matt.

36 komment

Címkék: tudás tapasztalat meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr532946790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bee-lah 2011.06.02. 11:48:58

>[i] az esetek nagy részében nem fognak erről beszámolni egymásnak. Sakk-matt [/i]

Én azt csinálnám ilyenkor, hogy ha látnám az "új" kedvenc pózomat a tv-ben, akkor félhangosan morfondíroznék, hogy nem kellene ezt kipróbálni nekünk is? :)

B1

ps. vajon így működik a dőlt-betű? :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.02. 12:11:12

@bee-lah: Nem működik a dőlt betű.
Ami a kedvenc pózt illeti: nagy valószínűséggel kipróbáltátok már otthon is, de a feleségeddel nem volt ugyanaz az érzés. A másikkal az a legklasszabb, de a feleségeddel meg nem ... Tehát: felfedezésed ebben az esetben nem ér semmit az otthoni szexre vonatkoztatva, viszont magadról megtanultad, hogy ez is működhet.
Egyébként meg ennél sokkal kevésbé könnyen megfogalmazható, felfedezhető részletekre gondolok, mert egy póz önmagában nem jelent semmit - szerintem.

TBal 2011.06.02. 12:29:47

@skarlát betű: Csatlakozom hozzád, de mondjuk erről már korábban osztottuk is egymásnak az észt az alapján, hogy mennyire lehet egy külső kapcsolatban megtanult dolgokat átvinni a partnerrel való szexbe. Szerintem bizonyos mértékig lehet, de ugyanaz az érzés nem lesz meg. Viszont pár általános trükk beválhat :)

Amúgymeg @bee-lah: -nak: elég csak arra gondolni, hogy a férfi nmi szerv alakja, mérete, vastagsága stb. mennyire más több férfi között, ugyanígy van a női nemi szervekkel is, csak ott más faktorok vannak, mennyire szók, melyik hol érzékeny, hol nem érzékeny, van, akinél bizonyos részek túlingerelhetőek, és az már nem jó... szóval, sok variáció van, és ebből következik, hogy másioknál mások a favorizált pózok.

barbieds (törölt) 2011.06.02. 13:10:19

@TBal: @bee-lah: Nekem fura, hogy ti a technikai szempontokra hegyeztétek ki a kommentjeiteket. Szerintem nem az új pózoktól más a szeretővel a szex, hanem attól, hogy egy izgalmas, vonzó, más emberre másképp reagálunk, és ő is másféle módon kommunikál velünk (amibe a szex is beleértendő persze), mint az állandó partnerünk.

bee-lah 2011.06.02. 13:24:12

Akkor én értettem félre...
Azt hittem arról szól a poszt utolsó mondata, hogy talált az egyikük egy olyan pózt, amit eddig otthon még nem próbált, és rájött hogy neki az tetszik... és a kérdés az, hogyan lehet ezt otthon is bevezetni...

de itt meg arról beszéltek, hogy az egyikkel az A póz a nyerő, a másikkal a B, a harmadikkal a C vagy nincs is...
én nem vagyok ennyire bonyolult... a szűk, nedves és forró feltétel mellé már csak az szükséges, hogy ne kézenátfordulásos-mérlegállasban kelljen csinálni... :)
ja és tudjam közben a tv-t nézni... :)))))

B1

TBal 2011.06.02. 13:25:38

@barbieds: Igazad van, de ez nem azt jelenti, hogy ne lennék fílingpárti, sőt... baromi nagy szerepe van, talán még több is, mint a technikai részleteknek, de azért azok is vannak. Lehet sima misszionáriusban is őrült jókat szeretkezni szerelmesen, de ugyanakkor fullszenvedéllyel is meg lehet állapítani egy pózról, hogy nem jó, túl mély a behatolás és fáj, vagy ilyesmi.

De amúgy az új pózoktól is más a szex a szeretővel, pl. a társaddal egyenrangú, simogatós szex a jó, a szeretővel kiélheted a domináns énedet - és ehhez más póz az igazi. Szóval a használt pózkészlet valahogy a kapcsolat milyenségét is jelzi szerintem.

TBal 2011.06.02. 13:26:47

@bee-lah:
"so let's do it doggie style
so we can both watch X-Files"

bee-lah 2011.06.02. 13:53:53

@TBal:
na ez egy big "Like"... és hogy stílszerű legyek 3:)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.02. 13:58:39

@barbieds: hasonlóak a tapasztalataim. Soha nem volt olyan élményem, hogy: (a) "technikailag" ne működött volna egy partnerrel a szex, vagy (b) "technikailag" lett volna valami elképesztően jó, másik partnerhez képest. Az ember testileg nagyon rugalmas lény, és két egészséges ember tág határok között könnyen idomul egymáshoz az ágyban.

Érzelmileg, lelkileg sokkal izgalmasabb a kérdés. Ott sokkal végletesebb lehet a skála az élmények között.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.02. 14:16:37

@TBal: @barbieds: Szerintem mind a kétféle faktor számít. Az anatómiai része is - nekem ez a tapasztalatom. De alapvetően persze nem ez a döntő: ha valakire zsigerileg jól reagálsz, és valakihez nagyon vonzódsz, akkor már elég toleráns leszel technikai kérdésekben.

Ami a társaddal simogatós, szeretőddel más szexet illeti: hát, ízlés kérdése, de nekem a szerető legyen eszméletlen simogatós :-) Ugyanakkor domináns is. De az, akinél ez az érzelmi töltet (akárminek is nevezzük azokat az érzelmeket) nincs meg, nem fog tudni maradandót nyújtani erotikusan - ahogy én se neki.

@kardhal77: Ez érdekes, hogy pont egy pasi ír ilyesmit :-) De van olyan is, hogy a technika nincs meg vagy nem működik megfelelően ... Lehet, hogy ez a nőknél nagyobb jelentőségű, azért is, mert nagy átlagban a férfi hozza a technikát (ha dominál) ... Jó, a nők között is vannak különbségek ebben, mondjuk orális szexnél. :-)

TBal 2011.06.02. 14:23:09

@kardhal77: én már pedig tapasztaltam már mindkettőt, az elképesztően jót és a nem működiket is.
Mondok egy példát. Az a póz, hogy a lány állva lehajol, a fiú hátulról behatol, nagyon jó lehet, ha a fiú és a lány magassága passzol ehhez a pózhoz. De ha a lány jóval alacsonyabb, akkor vagy baromi kényelmetlen, mert térdből korrigálni kell, vagy kb. lehetetlen. Esetleg lehet magassarkút beszerválni csak ezért, vagy sámlirra állni, de szerintem ott már a dolog veszít a spontaneitásából.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.02. 14:27:34

@TBal: Ja, nagy magasságkülönbségnél az ilyen állós verziók nem jók. A sámli nagyon édes megoldás lehet :P Magassarkúban? Hááát, inkább lemondanék erről a pózról :-) De ettől a dologtól alapban még működőképes lehet a pár, legfeljebb bizonyos pózokat hanyagolnak.

TBal 2011.06.02. 14:32:39

@skarlát betű: A sámliban viszont ott a veszély, hogy esetleg elkezd billegni, vagy csúszkálni. Azért írtam ezt, mert tapasztalatom szerint ez tényleg egy olyan póz, amit érdemes kipróbálni, mert különleges élmény (főleg a nőnek - persze már akinek, lehet, hogy másnak ez pont nem talál érzékeny területet), viszont itt látványos, hogy mi lehet az akadálya. A szerelemtől nem nő meg az ember tíz centit... mármint, magasságban :D

barbieds (törölt) 2011.06.02. 14:42:45

@TBal: De nekem mondjuk nem arra kell a szerető, hogy ezt vagy azt a pózt kipróbáljam, nem ez izgat a szexben. Engem egy férfi tud izgatni, úgy egészében, ezért vagyok hajlandó félre is lépni. És onnan már részletkérdés, hogy konkrétan hogyan történik a szex, pedig nekem még speciális igényeim is vannak. :)

TBal 2011.06.02. 14:56:01

@barbieds: Persze, nem is azt mondtam, sokkal fontosabb, amit te írsz, amit én írtam, az a tortán a kandírozott meggy kategória - extra élvezet, de ha a torta nem jó, akkor ez se segít sokat.
Amúgy meglep, hogy tőled olvasok ilyeneket. Azért az ezt a blogot látogatók EQ-ja szerintem magasan átlag fölötti (jó, mondjuk nem csoda, akinek alacsony, az vagy lelép, vagy SB tiltja ki, mert nem bír magával), és ez tök jó.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.02. 14:58:18

@barbieds: Persze :-)

@TBal: Ez jó, hogy nem bírok magammal. A látogatók összességéről nem tudok nyilatkozni, a kommentelőkre vonatkoztatva általában igazad van. Legalább is azokkal kapcsolatosan, akik visszatérők.

TBal 2011.06.02. 15:10:23

@skarlát betű: Nem te nem bírsz magaddal, hanem a kevésbé empatikusak mindig személyeskedni kezdenek egy idő után.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.02. 17:10:38

@skarlát betű: igen, tényleg van olya nő, aki szenzációsan tud szopni. És például olyan nő is van, aki fantasztikusan mozgatja a csípőjét "lovacskázás" közben. De olyan nagyon sok minden, számomra legalábbis, nem múlik ezeken a dolgokon.

@TBal: ez meg aztán számomra a részletkérdés részletkérdése, hogy állva, hátulról, passzol-e egymáshoz a magasságunk avagy sem.

(Oké, megint csak: nem vagyunk egyformák; és például az én magasságom eleve nem szokott egy lányéhoz sem "passzolni" a klasszikus értelemben. Úgyhogy ilyesmivel, hogy egy magas legyek a nővel, soha nem is törtem magam. (Derékba :))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.02. 18:57:29

@kardhal77: Ez a "szenzációsan tud szopni" kitétel például nagyon attól is függ, hogy te mit szeretsz ezen a téren, meg attól is, hogy mit váltasz ki abból a nőből, hogy szenzációs legyen veled. De tény, hogy ez tanulási folyamat is ... :-)
Bár, ahogy az egyik fantáziádban olvastam, három különféle módja a szopásnak három különböző okból lehet izgalmas. Akár még a tapasztalatlan is. Épp, mert az. Nem állítanám, hogy a nyalással is így van: ott azért nem árt a tapasztalat, bár lehet, hogy vannak született tehetségek, ki tudja ... :-)
Hogy mindez mennyire számít? Passz ... Ahogy fentebb mondtam, a zsigeri vonzódás mellett eltörpülnek a technikai részletek, de valami miatt azt hiszem, hogy ha megvan az egymásra kattanás, valahogy a technika is működik, szinte magától.

barbieds (törölt) 2011.06.02. 21:20:18

@skarlát betű: (Na, ez mellékvágány, de pont a nyalásnál szoktam azt gondolni, hogy azt egy nő tutira jobban csinálja, mint egy pasi, ugyanis ő tudja saját érzéki tapasztalatból, hogy - ahogy azt eccer a Cosmoban egyetlen okos dologként olvastam :) - "don't treat the clit like too much of a princess". A férfiak túl óvatosak, szerintem.)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.03. 02:17:46

@barbieds: Nem feltétlen csinálja jobban egy nő, mert ehhez alapban kell a lelkesedés is, az általában a férfiakban nagyobb. Nem? :-)
Meg korántsem egyformák a nők igényei ebben. Lehet, hogy az, ami neked bejön, egy másiknak már nem ... Mit értesz az alatt, hogy óvatosak? Nem csinálják elég erősen, vagy túlságosan egy helyre koncentrálnak?

barbieds (törölt) 2011.06.03. 09:17:17

@skarlát betű: Hát ez ugye csak spekuláció, mert nem próbáltam. Viszont a pasik se mind lelkesek, nagyon lehet érezni, ha csak "kötelességből" csinálják.
Nekem általános tapasztalatom, hogy valszeg mivel fogalmuk sincs (persze nem is lehet) a csikló tényleges érzékenységéről, ezért inkább óvatosabban bánnak vele, de úgy meg csak csiklandozásról van szó, nem nyalásról. :D

TBal 2011.06.03. 09:55:57

@barbieds: Hát, én azért meg tudom számolni, hogy hány partnerem volt, de a csikló érzékenysége nem ugyanolyan az egyes nőknél. Ebből a logikából kiindulva inkább a férfiak a jobb nyalók, mert nekik nincs összehasonlítási alapjuk. Ha egy lány azt hiszi, hogy minden csikló olyan, mint a sajátja, nem lesz nyalókirálynő :)

TBal 2011.06.03. 09:56:48

@barbieds: Séf bácsi, hol találok csiklót? :)

barbieds (törölt) 2011.06.03. 10:07:07

@TBal: "There's a time and place for everything- and it's called college." :D (But I friggin' missed it.)

barbieds (törölt) 2011.06.03. 10:08:29

SB: bocs a szétoffolásért, abbahagytam! :D

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.03. 11:16:41

Érdekes, ez tényleg átment egy ilyen "hogyan szopjuk, hogyan nyaljunk" topikba! :)

De biztos nem véletlenül! :D

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.03. 11:17:48

Helyesbítek, ha már nem mindegy a technika :)

"hogyan szopjunk, hogyan nyaljunk?"

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.03. 11:54:58

@barbieds: Na ja, vannak lelkes pasik, és kevésbé lelkesek. :P Mindenesetre a nyalás nem egyszerű feladat, fárasztó is, és ha valaki nem imádja csinálni, akkor annak tényleg csak feladat lesz, márpedig az nem tesz jót a szexnek. Szerintem sokan csak azért művelik, mert ez ma már a program része, de nem igazán figyelnek a visszajelzésekre. Vannak ebben is nagy kivételek, persze!
Mivel viszonylag kevés nő művel ilyet, talán a férfiak mégiscsak jobbak lehetnek átlagban, de ebből aztán végképp nem mernék statisztikai felmérést csinálni. Ha már csiklóérzékenység: nem csak a csiklót kéne nyalni, szerintem éppen hogy hiba arra koncentrálni :-) Na, ez már tényleg a részlet részletezése, de engem nem zavar.

@kardhal77: Tán, mert ez sokakat izgat? :-) És őszinte, kulturált vitát hol találhatsz a témáról?

Oldalbordal 2011.06.03. 13:20:54

@skarlát betű: A lehető legtökéletesebb ráhangolódás azzal amit/akit szeretsz (ideális esetben persze együtt a kettő).
A nyalásban tényleg nem csak a csikló az izgatandó terep. És nem csak nyelvvel. :) Részben tanulható, de tehetség kérdése is. Igen, dekódolni a finom visszajelzéseket nem mindenkinek megy. Mondjuk nekem ezt csak mondták, puncim nincs.

TBal 2011.06.03. 13:41:21

@Oldalbordal: "A nyalásban tényleg nem csak a csikló az izgatandó terep. És nem csak nyelvvel. :)"

Világosíts már fel, hogy hogyan kell nyelv nélkül nyalni? :))))
(persze, értem, mire gondolsz, de ez akkor is vicces :))

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2011.06.03. 14:34:35

@skarlát betű: nekem például az a tippem, hogy egy "őszinte, kőkemény nyalást" (mint barbie óta tudjuk, az az igazi! :)), és egy dugással felérő szopást olykor bizony tényleg a hitvesi ágyon kívül talál meg az ember. :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.03. 17:37:37

@kardhal77: Barbie-nak egy kicsit keményebb dolgok jönnek be, mint az átlag nőnek, valószínűleg nyalásban is ... Szóval, én nem mondanám, hogy van igazi. Kinek-kinek melyik partnertől mi az igazi ...
A hitvesi ágy tán tényleg nem a legjobb terep, bár biztos van, aki megcáfol ebben.

aJeti 2011.06.04. 16:46:55

én akkor, egyszer, azt visszajelzést kaptam, hogy olyan volt mintha saját magát nyalogatta volna. a fejemben meg olyan volt, mintha saját magamat nyalogattam volna.

szóval akkor hogy is kell nyalni? :D

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.04. 19:53:55

@aJeti: Vagyis lány vagy te is? Milyen jó a macskáknak, h el tudják intézni önmaguk számára. (Álmodban két macska voltál?) Úgy egyébként, szerintem nem mindenki élvezné feltétlenül a saját teljesítményét.

aJeti 2011.06.07. 14:46:19

@skarlát betű: igazad van, nem feltétlenül jó az másnak ami nekem. csak szerencsém volt :)
süti beállítások módosítása