A hűtlenség ábécéje

Mindent a hűtlenségről, félrelépésről, megcsalásról! Amiről nem szokás nyíltan, tabumentesen és szenteskedés nélkül beszélni. Férfi és női szemmel egyaránt.

Ennyien vagytok

Térkép

Hűtlenség a Fácsén

Friss topikok

Innen érkeztek a blogra

Hasonlít-e a szeretőnk a házastársunkra?

2013.06.24. 12:25 skarlát betű

Elterjedt nézet, hogy újra és újra ugyanolyan erényekkel és hibákkal rendelkező partnereket választunk magunknak.

Wife-Mistress.jpg

Nemrég olvastam arról a Pár-bajok és békés megoldások című könyvben (melyre még máskor is fogok hivatkozni), hogy ezek a speciális jellemvonások a gyerekkorunk miatt vonzzanak minket, vagyis a partnereink sokszor még a szüleinkre is hasonlítanak, vagy legalább egyik szülőnkre, illetve valami alapmintára, amit a korai éveinkben leginkább meghatározó emberek szintéziséből hozunk létre tudattalanul. A hibák még meghatározóbbak is, mint a pozitív tulajdonságok, mert az ősagyunk helyre akarja hozni a gyerekkorunkban elszenvedett sérelmeket, és ezt egy, a gondozónkhoz hasonló ember társaságában reméli megvalósítani - persze erről mit sem sejtünk. (Kíváncsi vagyok, mennyire igazoljátok vissza ezeket az állításokat.)

Másrészről nem mindenki olyan partnerrel él együtt tartósan, akit igazán választott volna, ha tényleg csak az ő döntésén múlik, hiszen nem törvényszerű, hogy megkapjuk a leginkább áhított társat, de mikor párválasztásról esik szó, gyakorta hangzik el az a feltételezés, hogy minden partnerkapcsolat lángoló  szerelemből, vagy legalábbis zsigeri vonzalom folyományaként jön létre. Pedig még a nyugati, szabad választásos civilizáción belül is rengeteg a kompromisszum-kapcsolat, amely vagy az egyik, vagy a másik, esetleg mindkét fél számára egyfajta kényszer vagy csak a kisebbik rossz. Van, aki már régen kínlódott a társkereséssel, és az, akit ő akart, sose jött neki össze, hát belement egy sokkal kevésbé vonzó lehetőségbe, esetleg anyagi/társadalmi előnyök származnak a kapcsolatból, vagy az ember nem akar örök életében egyedül maradni (társadalmi, családi nyomásra, esetleg, mert ezt kudarcként éli meg), és még sorolhatnám az okokat.

Ha elfogadjuk azt a feltevést, hogy újra és újra hasonló tulajdonságok keltik fel az érdeklődésünket, amikor szeretőt "választunk" vagy egyszerűen csak beleesünk valakibe, akkor azt kellene tapasztalnunk, hogy az új idol erősen hasonlít a hivatalos partnerünkre - amennyiben korábban belé is szerelmesek voltunk. Valóban ismerek olyan eseteket, amelyekben meglehetősen szembetűnő a hasonlóság, meg is fogalmazódik olykor: vagy az érintett maga teszi szóvá, vagy a külvilág. De olyan esetet is ismerek, amelyben az egymás utáni vagy egymás mellett létező partnerek nem hasonlítanak különösebben, vagy éppenséggel ellentétesek.

Ha például a hivatalos partnerrel, házastárssal nem úgy került össze az ember, hogy igazán lelkesedett volna érte, a tényleg szabadon választott szerető aligha fog hasonlítani, sőt, lehet, hogy ellentétes lesz: előfordulhat például, hogy akinek nem sikerült legitim kapcsolatra lépnie egy úgynevezett alfahímmel, a szeretője lehet ilyennek, hiszen elterjedt elmélet, hogy a nők béta, delta és egyéb hímeket "választanak" férjül, de alfáktól szeretnek teherbe esni (bár a legtöbbnek több esze van annál, hogy így kockáztasson). Ebben az esetben ugyebár a férj és a szerető nem fog hasonlítani egymásra.

Egy kifejezetten nőcsábász férfi (vagy férficsábász nő) se mindig egyforma partnereket fog választani, hiszen épp a változatosságra utazik: bár meglehet, hogy bizonyos alaptulajdonságok minden "komoly" szeretőjére jellemzőek lesznek. Az alapkérdés persze az, hogy milyen motiváció vezet külső kapcsolathoz. Vajon a félresikerült házasságunkat akarjuk így helyettesíteni, vagy csak kalandozunk, egyfajta kiegészítést, de nem helyettesítést keresünk (ha például minden működik az alap kapcsolatunkban, csak a szex nem)? Erotikus barátságokat alakítunk ki, vagy saját egónk fényezése érdekében igyekszünk hódítani? Az persze valószínű, hogy akármi is a motivációnk, kifejezetten számunkra rokonszenves emberekkel fogunk kapcsolatot teremteni, de ha gyerekkori sérüléseink nem súlyosak, és nem mindenáron azok jóvátétele a célunk (mondom, tudatalatt), akkor többféle embertípushoz is kötődhetünk szexuálisan és/vagy érzelmileg.

Vajon a ti esetetekben volt és jelenlegi hivatalos partnerek és szeretők (volt és jelenlegi külső kapcsolatok szereplői) inkább mind hasonlítanak egymásra, teljesen ellentétesek vagy egyszerűen csak sokfélék? Ha a korábbi szeretőtökkel összeházasodtatok, vajon inkább hasonlított-e az első házastársatokra, vagy teljesen más? Sikerült-e valakinek szeretőjében megtalálnia azt a tökéletes kiegészítőt, akire egész életében vágyott? Alább szavazhattok is!

755 komment

Címkék: hasonlóság különbözőség párválasztás szeretőválasztás

A bejegyzés trackback címe:

https://hutlenseg.blog.hu/api/trackback/id/tr745375030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cica7 2013.07.05. 09:13:35

@Feromontika:
:)) Nem kis ellentmondás van sajnos, mert a kínai naptár szerint a kutya évében születtem.:)))

Nálunk F. akinek hatalmas a szíve, mert sok-sok nő belefér, na ő aztán érzelmileg önálló lény.
A baj az, hogy sokára vettem észre.....:((((

ghost recon 2013.07.05. 09:14:47

@Cica7:

Éééééén? Ééééééén?

Na hát akkor azt mondom neked, hogy többször is kerültem olyan szituációba, amikor úgy mentem el egy találkozóra egy számomra vadidegen nővel, hogy neki már kész terve volt, amit végre is hajtott. Végtelenül naív tudok lenni, ha arra kerül a sor.

Cica7 2013.07.05. 09:25:22

@ghost recon:

:DDD Te meg hagytad magad, gondoltad, hogy hamarabb szabadulsz...... :DD

Feromontika 2013.07.05. 09:28:02

@ghost recon: speckó ez tetszett: "Fél éve hagytam abba, de néha megőrülök egy cigiért.:)
Ami nem túl bíztató a történetben: faterom 27 éve hagyta abba, és ő is megőrül egy cigiért.:D"

ghost recon 2013.07.05. 09:28:29

@Cica7:

Nem volt ebben ilyen számítás. Az egyik csajjal úgy jártam, hogy nem is értettem, miért akar velem egyáltalán találkozni, és mire felmérhettem volna a helyzetet, már mind a két fülemet vörösre horzsolta.

ghost recon 2013.07.05. 09:32:52

@Feromontika:

Tudod mikor a legrosszabb? Ha várnom kell valamire, de nem annyit, hogy érdemes legyen valamibe kezdeni. Például elmegyek a páromért a munkahelyére, és leszól, hogy még öt perc. Régebben ugye ilyenkor kiszálltam a kocsiból és rágyújtottam. Most meg...

Cica7 2013.07.05. 09:34:29

@ghost recon:

:DDDDD most elképzelem, hogy hová került a füled...de mivel jelenleg csak elméleti síkon mozgok a szex terén, ennek nem lesz jó vége.......:)))))

:DDD

Ja, ilyet én is csináltam, mikor egyedül voltam, volt akit nagyon meg akartam kapni, de olyan lelombozó volt, mert a pasi technikailag nagy büdös nulla volt az ágyban....:))))

Feromontika 2013.07.05. 09:35:32

@ghost recon: A rágózást már próbáltad? A párom, amikor (sikertelenül:) próbált leszokni, napi 3-4 csomag rágót elrágcsált.

Tylia cordata 2013.07.05. 10:09:29

@ghost recon: nikotinel tapasz v. más hasonló (patikából) sokat segit, legalábbis a leszokás fázisában, a nikotin éhségen.

ghost recon 2013.07.05. 10:21:36

@Cica7:

Na hát, képzelheted mi lett szegény füleimmel! Annyit mondok, onnantól kezdve hosszú időre megvolt a gyakori elfoglaltságuk.:)

@Feromontika:

Úgy rágózom, mint egy őrült.:)

ghost recon 2013.07.05. 10:23:16

@Tylia cordata:

Köszi, de szerintem az már nekem nem kell. Fél éve nem gyújtottam rá.

Tylia cordata 2013.07.05. 10:33:35

@ghost recon: egy év elteltével már sokkal könnyebb lesz. Csak arra ügyelj, hogy az ELSŐRE ne gyújtsál rá. (én nem cigiztem soha, de egyik szakterületem a függőségek megelőzése).

Feromontika 2013.07.05. 10:48:48

@Tylia cordata: Szexfüggőség megelőzésével hogy állsz ?! :)

Feromontika 2013.07.05. 10:51:55

@ghost recon: A cigitől egyáltalán nem függök, max. mástól. Gondolom nem is csak nikotinéhség, de a szertartás hiánya szar. A csajok legalább előkaphatják a sminktükröt, hogy pótcselekedjenek.

Feromontika 2013.07.05. 10:55:40

Egyik nagy függőségem az oxigén. Pech. De ugye erre is nagyon jó gyógyszer a szex.

ghost recon 2013.07.05. 11:16:22

@Feromontika:

A szex azért elég sokmindenre jó gyógyszer. Például kevésbé hajlamosak a depresszióra azok a nők, akiknek rendszeresen simogatják a fenekét.

Feromontika 2013.07.05. 12:20:32

@ghost recon: csak a fenekükre érvényes?

Feromontika 2013.07.05. 12:24:00

@ghost recon: El tudok képzelni még pár testrészt, aminek simogatása hasonlóan jó egészségügyi statisztikákat generál. :)

ghost recon 2013.07.05. 12:25:00

@Feromontika:

A kutatás a fenékre koncentrált.

Feromontika 2013.07.05. 12:35:59

@ghost recon: gondolom az ''angol kutatók" egyik újabb gyöngyszeme ez is. Az isten áldja meg őket azért, hogy a trivialitások felfedezésére (is), bizonyára egy vagyont elköltenek. :D

ghost recon 2013.07.05. 12:39:30

@Feromontika:

Igen, ennek a kutatásnak az eredménye eléggé egybevág az én megfigyeléseimmel.:)

mangalor 2013.07.05. 14:53:06

@ghost recon: hát az nem is jó, de leginkább kibírhatatlan:) olyan helyen is voltam, ahol velem együtt 3 nő kis helyen, hű, nekem az is sok volt. ha drasztikus akarok lenni, ki kellett várni, míg összehangolódik a ciklusunk, mert egy idő után szinte már egymás haját téptük. pontosabban én nem, mert én sosem mentem bele a catfight-ba, de a két kolléganő állandóan baxtatta egymást.
ha bejött egy pasi, mindjárt kisimultak a vonások:)
a következő melóhelyen 2 nő volt a teremben és 5-6 pasi, na, az kiegyensúlyozott, jó hangulatú hely volt, még akkor is, ha egyik pasi sem jött számításba más értelemben.
@Feromontika: ja, de akkor még nem voltam ilyen, amilyen most, úh nagyon rosszul érintett, h a férj hagyta a dolgot, és még jópofizott is, épphogy nem csapott a csaj seggére. egyébként tök érdekes, de úgy emlékszem, soha nem voltam féltékeny a férjre, ebben az esetben is az esett rosszul, h az én jelenlétem ennyire nem számított egyiknek sem.
@Cica7: én meg sárkány, és akkor mindjárt meg is van minden baj forrása:DDDD
jaajj, én attól tartok a legjobban, ha egy idegen palira gondolok, milyen lesz az ágyban (tudom, már megint túlértékelem a szexet, bocs)... szóval az első mindig kicsit béna, de fiatalon az ember még nem vár túl sokat, hamar túl léphet rajta, de most...

Cica7 2013.07.05. 20:20:39

@mangalor:
Miért, a sárkány milyen állatfajta? :))
Még, ha elméleti síkon is, de engem meg az öreg pasik valahogy nem tudnak felcsigázni...inkább a fiatalabb, vagy egyidősek velem, de mondjuk úgy egy tizessel idősebb már nekem öreg...
Hiába no, ha én jó genetikát kaptam....:))
Legalább ennek örüljek, hogy fiatalabbnak nézek ki a koromnál...már nekünk csajoknak ez sem mindegy egy idő után.:)))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.07.05. 20:28:08

@mangalor: Engem ennyire nem zavartak a női kollégák, mikor egy évig főleg nőkkel dolgoztam egy irodában, örültem, hogy nem egyedül ülök valahol, mert korábban inkább az volt a jellemző. Leginkább a főnök őrjített meg, nélküle eléggé kibírható volt az élet. Akkoriban még nem is vetettem szemet pasikra, illetve azok, akik ott megfordultak, nem jöttek számításba még fantázia szinten sem, úgyhogy nem éreztem, h versengenem kéne.

Nem tudom, milyen lehet egy körberajongott pasi feleségének lenni, de talán inkább élvezném :) Jó, az biztos benne lenne a pakliban, h egy pár csaj nem csak rajong. Ha kívánnám, akkor otthon valószínűleg letámadnám ilyenek után. Különben meg nem érdekelne, úgy hiszem :)

Pl Szexophon írt olyanokat a blogjában, hogy az ő kapcsolatában teljesen oké, ha valamelyikük rástartol valakire egy buliban... És ilyenkor a másik izgalommal figyeli. Persze ez elég különleges, de jó lehet ennyire bízni a másikban, és ezt tudni élvezni. Azért én ennél diszkrétebb vagyok, nem csinálnám látványosan.

Nem mindig béna az első alkalom, nekem voltak nagyon klassz első alkalmaim is :) Ha már attól is remegsz, ha hozzád ér, sztem 35 felett az első szex kis eséllyel lesz béna. A béna inkább akkor van, ha nem vagy teljesen meggyőződve arról, hogy akarod. Ez az én tapasztalatom...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.07.05. 20:31:07

@Cica7: Én is jóval fiatalabbnak tűnök a koromnál, de egy tízessel idősebb még nagyon is fel tud izgatni :) Én se gondoltam, mielőtt ki nem próbáltam. Rengeteget változott az ízlésem, ez volt az egyik ilyen dolog.
És van egy nagyon klassz hírem: a jó szeretők a korral egyre jobbak lesznek. :)

mangalor 2013.07.05. 22:13:57

@Cica7: " a sárkány milyen állatfajta?" milyen milyen, hát házi :P
mit jelent, h öreg pasi? 50 felett? nem tudom, én néha látok igen jó 50esket is, az egyikkel el is indult valami, de még jó is, h nem kezdeményeztem, léptem, mert időközben kiderült, h egy egoista pöcs.
valamelyik nap engem is "max. 30" nak tippeltek. még akkor is, ha sztem kicsit lódított az illető, jó volt hallani:D de a legszebb mégis az volt, h először nem hitte el, h egy gyerekem is van.

@skarlát betű: én mondjuk sosem jöttem ki a csajokkal, nem is lettek BFF-jeim, nem is vagyok az a típus. gondolkoztam már ezen, miért van így, de nemtom. biztos tudat alatt nem bírom a riválisokat vagy ilyesmi.

alapvetően én is örültem, h kedvelik és jó pasinak tartják F-et, de azért nem gerjedtem be tőle, mármint magától a jelenségtől. sztem én is közömbös vagyok eziránt, ha nem így lenne biztos féltékeny lettem volna vagy ilyesmi. de semmi hasonlóra nem emlékszem.

mivel már jó régen volt az utolsó első alkalom, ezért némi fenntartás él azért bennem, de reményteliek a szavaid:)

ghost recon 2013.07.06. 17:23:13

@mangalor:

Hát ne haragudj, én elhiszem, hogy jó csaj vagy, de ez a "nem hiszem el, hogy gyereked van" a legtriviálisabb dumák egyike.:D

Tylia cordata 2013.07.06. 18:20:59

@ghost recon: ez mindössze annyit jelent, hogy jól tartja valaki a formáját. Nem egy komoly bók.

Tylia cordata 2013.07.06. 18:22:06

@ghost recon: tényleg, te, mint férfi, milyen, nőtől kapott megjegyzésnek örültél eddig legjobban?

mangalor 2013.07.07. 12:47:28

@ghost recon: nem haragszom, és tudom, h nem vagyok klasszikus jócsaj:) tudok jól kinézni, de nem én vagyok az első, akit észre veszel egy nőkkel teli teremben pl.
ezt a bókot egy 25 éves fickótól kaptam egyébként, aki még nem olyan dörzsölt "vén róka", mint te (ráadásul klasszikus nice guy), és egy olyan közegben látott először, ahol totálisan felszabadult voltam és őrült:) el is kezdett nyomulni, de aztán persze visszarettent a gyerekek említésére:D egyébként meg Tyliánál a pont ismét!

Cica7 2013.07.08. 08:51:47

@mangalor:

Ami tipikus szöveg még, " hogy igaz, hogy mondtad, hogy van gyereked, de ilyen nagy, mintha az öcséd lenne....:" :)
Valaki meg megrázhatna úgy istenigazából, hogy lazítsak már magamon, mert még azokat a külső adottságaimat sem használom ki, amit lehetne és még szembetűnőek is..:))
Neked hogyan sikerült lazítanod magadon? Tudatos volt és fejben eldöntötted?

mangalor 2013.07.08. 09:45:24

@Cica7: én sosem feszültem rá erre a dologra, mert látványos adottságaim sincsenek:) azt tudom, h én mindent megteszek, h legalább a koromhoz képest rendben legyek (heti 3x sport, jó táplálkozás, ápoltság, alkathoz illő öltözködés stb.), így ha vki nem kíváncsi rám, hát úgy vagyok vele, h más meg igen:) a visszajelzések sokat számítanak, bár az a tapasztalat, h addig úgysem fogod elhinni, h jó nő vagy, amíg tényleg meg nem látod a tükörben azt a jó nőt:) amíg ott lesz a kis megalázott cicuska az arcodon, a testtartásodban, addig nem tudsz majd ellazulni. lehet, h kell hozzá segítség is, én mindenképp igénybe venném:)

Cica7 2013.07.08. 10:13:37

@mangalor:
Nem volt értelme ennek a vakon szeretem a másikat....:(( most megvan a böjtje..de szerintem te ennyire nem voltál az érzelmeid rabja, már utólag belátom, hogy jó nagy hülyeség volt, hogy mondhatni érdemtelenül imádtam ennyire.....:(((
A hétvégék összezárva azért nem egyszerűek, de igyekszem jönni-menni, meg úgy csináljuk, hogy lehetőség szerint ne maradjunk kettesben.:((
Akkor mindenáron késztetésem van, hogy beszélgessek vele, ami elől meg úgyis kibújik...de ezt beszéltük is a pszichológussal.
Igen, és látja rajtam, hogy sikerült az önbecsülésemet a béka s....e alá tennie.:((
Neked milyenek az érzelmeid F. iránt?

mangalor 2013.07.08. 11:25:19

@Cica7: annak sosincs értelme:) én is térden csúszva felnyaltam volna F előtt az utat, ha kéri, de persze nem kérte.
nehezet kérdezel, mert nekem évekig tartott pl., hogy egyáltalán magamnak kimondjam (gondolatban), hogy már nem szeretem, mint férjet/férfit. mint barátot, apát, élettársat szeretem és ragaszkodom hozzá. férjként, elveszítettem a bizalmamat benne, nem kívánom és nem akarom már őt. ez egy nagyon tudathasadásos dolog, valószínűleg ezért is nem tudok sosem döntésre jutni. az ősz és tél valami irtózatos nihilben telt, de nem utáltam akkor sem, egyszerűen nem éreztem semmit.
most asszem megint jön egy rosszabb időszak, mert elkezdett lázadozni a rendszer ellen, és én azt már nem bírom elviselni, ha olyan miatt kezdenek el hibáztatni, amiről nem tehetek, nem kívánom (na, miről lehet szó, vajon?)... hát, lehet, h hamarabb megoldódik a helyzet, mint gondoltam.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.07.08. 11:28:40

@mangalor: Ez a nemkívánom dolog nem ritkaság, ha olvasol angolul, ezt ajánlom a figyelmedbe:
www.guardian.co.uk/books/2013/jul/05/what-do-women-want-daniel-bergner
Fogok róla posztot is írni, mert nagyon ideillik...
Sajna nem a könyvről, csak a cikkről, de vitaindítónak az se lesz kevés :)

mangalor 2013.07.08. 11:36:11

@skarlát betű: köszi, elolvasom majd, megpróbálom értelmezni:)

ghost recon 2013.07.08. 11:44:08

@Tylia cordata:

Például amikor a párom egyik kolléganője megkérdezte, hogy nincs-e véletlen egy öcsém, aki remélhetőleg a megszólalásig hasonlít rám.
Illetve volt még egy érdekes dolog nemrégen.
Vendégségben voltunk, és az egyik 30 körüli csaj viccből úgy csinált, mintha meg akarna verni, én meg elkaptam a kezét, de úgy, hogy egy kézzel fogtam mindkét csuklóját. És így elakadt a lélegzete, meg fennakadtak a szemei, én meg megijedtem, hogy esetleg túl erősen kaptam el, és elkezdtem mentegetőzni. Erre azt mondta, hogy nem fájt, de ez volt élete egyik legerotikusabb jelenete. Valahogy azt magyarázta, hogy a mozdulat nyűgözte le ennyire.

mangalor 2013.07.08. 13:01:53

@ghost recon: ismerős mindkét sztori:)
ez a csuklólefogás sztem is erotikus, és egy csomó minden van mögötte (pl. egy ilyen szituban, mint amit írtál), amire nem is gondolunk közben, csak az érzés kerül felszínre, h ez mennyire izgi kis pillanat volt.

Cica7 2013.07.08. 13:26:38

@mangalor:
Hiába lázadozok a sorsom ellen, úgy tűnik, hogy maradnom kell még a fenekemen egy darabig....:(
Mármint válás témában....
Az új meló sem alakul túl szerencsésen, mert kaptam a papírt, hogy menjek át vállalkozásba.:((
Köszi....:(((
Nem tudom, de a jóistenke nem nagyon tart a tenyerén, nehogy már jól érezzem magam....:(((

ghost recon 2013.07.08. 13:28:27

@mangalor:

Biztos úgy van, ahogy mondod, én a legkevésbé gondoltam akkor erotikára, de a csaj elég nehezen tért magához, úgyhogy biztos volt valami szikra abban a csuklólefogásban.

Cica7 2013.07.08. 13:32:54

@mangalor:

Nem akarsz vele lenni?
Na én meg egyáltalán nem akarom már, de a hétvégén összezárva, azért forrnak az indulatok...:))
Agresszív vagyok a szextelenségtől, tele vagyok feszültséggel, balhézok, F. meg látja, hogy nem akarok semmit, ő meg azért idegbeteg, meg valami történik nála a háttérben mert vadul villogott a lenémított telefonja még éjszaka is.....biztos a nők is megbolondultak, akikkel kavarog....:
De mivel ezt látom, kinek van kedve őhozzá?

ghost recon 2013.07.08. 13:46:50

@Tylia cordata:

Meg eszembe jutott még két eset.:)

Egyszer egy tapolcai panzióban töltöttem pár kellemes órát egy hölggyel, aki hát nem legálisan volt ott, azt kell mondjam. Amikor elhagytuk a szobát, láttam rajta, hogy még erősen az előzőek hatása alatt áll, mondtam, üljünk le, igyunk egy kávét, vagy valamit, szedje kicsit össze magát, de sietnie kellett. Beült a kocsiba, én a másikba és elindultunk. Hát az első sarkon lebontott egy terelőkorlátot.:) Hálistennek nem let semmi baj az ijedtségen kívül, még az autón sem látszott a dolog. Kérdem tőle, mi a helyzet? Azt válaszolta: utánam kéne neki egy nap szabadság.:)

mangalor 2013.07.08. 14:03:50

@ghost recon: nem is azt mondtam, h neked erotikus, hanem a nő számára:) vagy legalábbis nekem és ezek szerint az ismerősöd számára is. van ebben minden, kis nyers erő, hirtelen, kontrollálhatatlan mozdulat, megadásra kényszerítés, leigázás érzés... kicsit olyan, mint egy állatias szex első mozzanatai. de mondom, ezek nem tudatosak, csak az alatt a néhány mp alatt ilyesmik villannak be, ettől lesz erotikus. legalábbis nekem.
@Cica7: bárcsak mondhatnék valami biztatót... az a baj, h ebben a rohadt bizonytalan világban nem nagyon láthatsz perspektívát, de biztosan lesz jobb is. ha nem most, néhány hónap múlva.
beszéltél erről már a pszichológussal? mármint erről a helyzetről a férjeddel? nem adott rá valami gyakorlatot, vagy olyasmit, hogy figyeld meg ezt vagy azt? hogyan próbálj kommunikálni vele, és mi legyen a cél?

mangalor 2013.07.08. 14:05:51

@ghost recon: még a végén kiderül, h maga Ámor ereszkedett le közénk:P

ghost recon 2013.07.08. 14:11:21

@mangalor:

Á, dehogy.:) A dolog azzal függhet össze, hogy elég sok olyan nővel volt dolgom, aki -bárha hosszabb ideje aktív szexuális életet élt-, valójában sosem élvezte még igazán az együttlétet. Némelyik nem is tudta ezt magáról, azt hitte, hogy élvezi a szexet, pedig valójában nem is.

Cica7 2013.07.08. 14:26:41

@mangalor:

Már készítem, összeírom a kérdéseimet, mert elment nyári szünetre pszi.:(
A kommunikáció igen nehéz, soha nem volt F-el könnyű és a pszi szerint neki nem érdeke, hogy kommunikáljon vele mindenféléről.
Szerinte válasszuk le a gyereknevelés témát, amit még talán működtetni lehet a többi terület nélkül, már ha ebben sikerül egyezésre jutni, de az a baj, hogy én már annyira kivívtam az ősellenség titulust...hogy nem is tudom...
A hibát ott követhettem el ezidáig, hogy a lelki és érzelmi dolgaimat is rendezni akartam vele és a gondjaimat míg elmondogattam, még szerintem nevetett is magában rajtam.:((
A melókeresésben sem volt partner, mert szerinte könnyű munkát találni, olyan nincs, hogy nincs...:((
Látom pszí-n, hogy feladtam neki a leckét, mert még van egyéb probléma is, nyilván a feléről sem írok itt nektek, de egyszer nagyon a lelkembe mászott ( olyan csernusosan ) és hangosan bőgtem.
Na akkor igen kibuktam, de mondtam, hogy a végcélt tudom, de addig is el kellene jutnom, de egyelőre nem tudok válni.:((
Addig a kommunikációt oldjuk meg ideiglenesen, de mivel párterápia kellene, abban meg F. nem partner, mert neki nem érdeke semmi.
Ő így is elvan mellettem, és nem érdeke, hogy nekem jobb legyen ( ezeket Pszí mondta )

mangalor 2013.07.08. 14:26:45

@ghost recon: áááá, dehooogy, de azért vigyorogtál, mint a vadalma, amíg írtad:)
nem baj, kellenek az ilyen pasik, akik megmutatják a nőknek, mi a tuti! vagyis, te már nyilván kiestél a pikszisből, de reméljük, van még néhány tehetséges versenyző:P

ghost recon 2013.07.08. 14:33:51

@mangalor:

Persze hogy vigyorogtam, mert azért ezek alapvetően kedves kis sztorik.:)
Tegnap is agyba főbe dicsért vagy harminc nő, de az már a főztömnek szólt.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.07.08. 14:44:12

@ghost recon: Alapvetően ittléted is annak köszönhető, h nagyon szereted, ha női kezek simogatnak, még ha virtuálisan is... Így látatlanban azért nem érzek rá akkora késztetést :P

@Cica7: Na, az ilyen csernusosnak lekevernék egyet :P
Gondolom, az indulatokat így is jogos kiadni, nem csak sírással és toporzékolással.

Egyet nagyon nem bírok: ha valaki arra vetemedik, hogy a másik életét könnyen megoldhatónak lássa. Ő sosem volt abban a helyzetben, és sosem volt te, hogy joga legyen úgy érezni, könnyen megoldaná.

Cica7 2013.07.08. 14:49:25

@skarlát betű:
Azt akarta elérni, hogy kibillentsen és látta, hogy nagyon tartom magam, viselkedem, na ott áttört a gát...
Ellenkezőleg mondta is, hogy nagyon extrém a helyzet és tisztel azért, mert csinálom így is...

ghost recon 2013.07.08. 14:56:56

@skarlát betű: Mi tagadás.:D

Mondjuk lehet hogy látottban meg pláne nem lenne hozzá kedved, kevés nőnek vagyok én a szépségideálja.:)

Cica7 2013.07.08. 14:59:56

@skarlát betű:
:)))
Igen, akkor ott hirtelen erős késztetést éreztem, hogy felálljak és ott hagyjam...:(
Majd kiderül, hogy mi lesz ezzel a kommunikációs résszel.
Nálatok mely területet lehet működtetni?

mangalor 2013.07.08. 15:15:40

@Cica7: ájjj, de kutya helyzet:(
sztem nem ártanak ezek az agresszívabb bekérdezések, anélkül nehéz átszakítani a gátakat, főleg, ha ilyen erősen tartják magukat, mint te a sajátodat.
csak ne hagyd abba a terápiát, hidd el, h nagyon sokat fogsz fejlődni, sok mindent megtanulsz magadról, mire véget ér.
@skarlát betű: fú, azt én is gyűlölöm, amikor azt mondják egy problémára, hogy ugyan, bagatell, csak ezt vagy azt kéne tenned, és MINDEN helyre jönne. a fent említett 25 éves nice guy kezdett bele ilyesmibe, pedig csak egy-két mondat hangzott el arról, h f későn jön, korán megy, sokat vagyok egyedül (nem is panaszképp mondtam,csak tényként elhangzott valami kérdésre). na, jött a nagy okosságcunami, h mit várok, h a tenyerén hordozzon? :DDD nem mondtam rá semmit, nem akartam a bölcs öregasszony képében tündökölni:P de vannak még példák bőven, itt is...
@ghost recon: gondolom, ez most költőinek is nevezhető túlzás volt, hiszen pár kommenttel feljebb még azt mondtad, a külsődet is megirigyelték a csajodtól...

ghost recon 2013.07.08. 15:22:09

@mangalor:
Hát ha valaki pont az ilyet szereti.:)

ghost recon 2013.07.08. 15:25:50

@mangalor:

Egyébként sehol sem írtam, hogy a külsőmet irigyelték.

mangalor 2013.07.08. 15:37:21

@ghost recon: "párom egyik kolléganője megkérdezte, hogy nincs-e véletlen egy öcsém, aki remélhetőleg a megszólalásig hasonlít rám." ezt te írtad, nem? :) sztem ebben benne van a külsőd dicsérete... node, viszonylag kevés az esély, h valaha is látunk, szóval repes a szívem, és elhiszem, h kevésbé előnyös külsővel megáldva is sikeres vagy a nők körében :P

ghost recon 2013.07.08. 15:41:17

@mangalor: Nem valószínű, hogy a külsőmre értette.:)

Isten ne vegye vétkemül, de bizony jól esik nekem is, ha tudom, hogy utaznak rám a csajok.:)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.07.08. 15:44:20

@mangalor: Te nem adod túlságosan sokat a lovat GR alá? :P

25 éves, istenem... :) Mit tud az ilyen az életről? :P Jaj, de vénasszonyos vagyok már én is, hehe.

mangalor 2013.07.08. 15:58:30

@ghost recon: tán az egyéb méreteidre? jajmár! Most csak Bástya elvtárs örökérvényű szavai jutnak eszembe: "Szerénység! Ne tömjénezze magát! Szerénység! Ha én valamit szeretek magamban, az a szerénység." :P
@skarlát betű: de, de legalább kijött, aminek ki kellett:DDD
jabizony, volt ennek a fiúcskának egy nagy csalódása, megcsalta a menyasszonya, el is hagyta. és most játssza a megkeseredett, kiégett embert, de közben lógó nyelvvel lohol az oktatnók után, akinek nemsokára esküvője lesz. áh, szóra sem érdemes:)

ghost recon 2013.07.08. 16:06:42

@mangalor: Az egyéb méreteimet meg nem ismerheti.:)

mangalor 2013.07.08. 18:24:40

@ghost recon: ezt sosem tudhatod :P
na, nem kell a terelés, mindketten tudjuk, h szőröstül-bőröstül elfogadott volna a kedves kollegina, mert olyan kis pörfikt voltál a szemében. nincs ezzel baj, a férjre is mondták, h klónozni kéne... oszt én meg tudom, amit tudok :D

ghost recon 2013.07.09. 07:56:52

@mangalor:

Én biztosan nem mutattam meg neki.

Cica7 2013.07.09. 08:58:54

@mangalor:

Köszi, kedves tőled, hogy tartod bennem a lelket.
Tudok neked írni priviben?
( lassan a többiek kioffolnak, hogy itt nyekergek.:)

Feromontika 2013.07.09. 09:22:53

@Cica7: Nem offolunk, csak drukkolunk, hogy rést találj a pajzson. (legalábbis a részemről)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.07.09. 09:35:46

@Cica7: Ugyan, dehogy. Azért vagyunk, nem csak a pasik önfényezése végett :P

mangalor 2013.07.09. 09:45:58

@ghost recon: nem is arra gondoltam.
@Cica7: tudsz, ha nevemre kattintasz, de látod, h SB sem tiltakozik, mikor én is nyekergek itt:) látod, szerinte is részben ezért van az oldal! nekem is sokat segített, h itt több szem többet lát alapon sok segítséget kaptam:)

Cica7 2013.07.09. 09:55:04

@Feromontika:
@skarlát betű:
Köszi Nektek is...:))
A gáz az, hogy kezdtem beleélni magam, és tervezgetni a jövőt, de kénytelen vagyok még maradni a " kellemes "fészekben....
Na meg nézegethetem F. szerelmi életét, vagy mijét, mert nyiltan csinálja, ketten felváltva írnak neki....ő egy SMS bajnok ...inkább a pofátlanság a dühítő.:((

Cica7 2013.07.09. 10:45:15

@ghost recon:
Ez szerintem betegség, akinek több szerencsétlen nővel kell ezt csinálnia...:((és egyszerre.....
Anno amikor a szeretője megkeresett, azt is csak néztem, hogy olyan szinten ment le kutyába..megdöbbentő volt...az a nő egy lelki roncs volt úgy ki volt kicsavarva....:((

ghost recon 2013.07.09. 10:55:16

@Cica7:

Rólam mondjuk köztudott, hogy imádom a szociopatákat.

Cica7 2013.07.09. 11:06:48

@ghost recon:
Én is bevonzottam, de istenesen.:((
De megszabadulni nem lesz egyszerű tőle, mert ő nem akar elmenni.:((

ghost recon 2013.07.09. 11:11:55

@Cica7:
Hát, én nem foglak rózsás-habos álmokkal etetni. Egy szociopatától egyféleképpen lehet megszabadulni (persze a hatályos törvények betartásával). Azt kell mondani neki, hogy heló, és elmenni, és vissza sem nézni. Ez persze adott esetben veszteségekkel járhat, az embere lbukhatja a lakását, az utolsó petákját, a zokniját is, de megmarad az élete. Szociopatával együtt élni ugyanis nem élet.
Minden más módszer eleve kudarcra van ítélve. Sociopatával megegyezni, alkudozni, megállapodásokat kötni kilátástalan dolog.

Cica7 2013.07.09. 11:24:16

@ghost recon:
Tudja, hogy válni akarok, de elég sokáig vissza tudott tartani, zsarolással, lelki terrorral stb, meg még régebben ugye szép szavakkal...még el is hittem akkoriban.
De a csajozással nem áll le, csinálja továbbra is, és egyre szemetebb módon, az az igazság, hogy fizikailag undorodom már...
Az egyetlen probléma az, hogy mostanában nincs szerencsém a munkahelyekkel...ideig-óráig van..:(
Az meg jó, ha van, pl: eltudom tartani akár egyedül is őket, ez is szempont.

ghost recon 2013.07.09. 11:30:11

@Cica7:

Csillagom, a szociopata nagyon is tisztában van a szabályokkal, csak nem tartja magára nézve kötelezőnek őket, illetve ha be is tartja, akkor csak őt akadályozó tényezőként éli meg azokat. Abban a pillanatban amikor úgy érzik, hogy senki nem figyeli őket, lefoszlik róluk minden civilizációs máz.
Nem kellemetlenkedni akarok, de te a férjed számára már senki vagy. Annyira, hogy már manipulálni sem akar. Ebből a kapcsolatból csak úgy lehet szabadulni, ahogy mondtam. Egyetlen pillanat alatt, még ha az irhád egy része ott is marad a csapdában.
Nyugodtan hihetsz nekem, nem könyvből tanultam erről a dologról.

Cica7 2013.07.09. 11:35:08

@ghost recon:
A közös gyerek miatt megmondta, hogy mindenre hajlandó, hogy nála legyen...megmondta, hogy mindenre képes lesz....:((

ghost recon 2013.07.09. 11:40:08

Mint például mi mindenre lenne hajlandó?

A másik, amit fontos tudnod, hogy ez csak duma. Nem tudom mennyi idős gyerekről van szó, de gyereket egyedül nevelve lemondhat ám a nagy csajozásról. Baromi hamar uncsi lenne ám neki esténként leckét kikérdezni, gyereket orvoshoz hordani, vacsoráztatni, fürdetni, mesét mondani, altatni, ahelyett, hogy válogatott cicababákkal szórakozna.

Cica7 2013.07.09. 11:57:07

@ghost recon:
Kicsi, óvodás és kislány, igaz, hogy nagyon apás.
De beígérte, hogy átgázol rajtam és nem fog az eszközökben válogatni...(
Amit mostanában látok, hogy mint szülőt próbál engem a gyerek előtt a háttérbe szorítani, és olyan szinten eljátssza a tökéletes apukát, hogy a külső szemlélő, csak néz, hogy ez egy áldott jó ember lehet, így szereti a gyereket és a családját.:((
Szerintem tudod, hogy miről beszélek...

ghost recon 2013.07.09. 12:00:35

@Cica7:

De mit jelent az, hogy átgázol rajtad? Fizikailag bántana?
Az egy dolog, mikor valaki díszszülőt játszik, és megint másik dolog, amikor minden áldott nap meg kell csinálni, amit meg kell csinálni. Ha a gyerek telehányja a ruhádat, akkor is, ha térdéig ér a taknya, akkor is. Ezt nem méri föl ám szinte senki. Nemhogy egy olyan díszpéldány, mint a férjed, de még a nők is csak ritkán.

Tylia cordata 2013.07.09. 12:04:00

@Cica7: Tegnap óta sokat gondolkozom azon, hogy mi lenne neked jó ebben a helyzetben.

Nem biztos, hogy F szociopata, és annyira kell tartanod tőle, mint GhR gondolja (bár nem lehetetlen). De az elég világos, hogy ezt az állapotot fenntartani nincsen értelme, mert te szenvedsz tőle, márpedig ha anya szenved, gyerekek erősen megérzik.

Ami biztos, és kiviláglik az eddigiekből, hogy önző, kiméletlen és zsarnok férj, te pedig - mivel szeretted, és kimutattad neki a lapjaidat, ráadásul sikerült neki a kisebbségi érzést jól beléd plántálni - per pillanat a mérleghintán a föld felé billent állapotban ücsörögsz, miközben ő fentről vigyorog le rád.

Valószinű, azért csinálja elég nyiltan a nőügyeit, mert 1) egyrészt már tudja, hogy tudod, akkor meg mi a fenének titkolózzon, 2) másrészt provokál téged, hogy te add be a válópert, te menj el a közös lakásból, hogy a felelősséget rád hárítsa. És kárörvendően figyeli a kinlódásodat. Remélem, képes vagy fapofát felvenni előtte, hogy ne lássa, hogy szenvedsz.

Ami a közös gyereket illeti, egyforma jogai vannak mindkét szülőnek, tehát nem attól tartanod, hogy ő a gyereket olyan könnyen megszerzi, pusztán az anyagiakra hivatkozva.

Az önbizalmad van megrongálva, márpedig bármit lépsz, az önbizalom, a jó fellépés a sikert döntően befolyásolja.

Az emberi kapcsolatok mindig mindkét félen múlnak. Ha egy reszkető nyuszi a nő, a férfi farkasnak érzi magát és hamm bekapja. Ha viszont a nő olyan, mint a németjuhászkutya, okos óvatos, de támad és harap, ha kell, a farkas behuzza a farkát és eloldalog. He-he.

Én úgy vezettem az életemet, hogy - átgondoltam ugyan mindent előre, de aztán gyorsan és következetesen léptem (mint ha sípszóra a rajtkőröl az uszoda vizébe ugranék), és utána teljes energiával arra tudtam koncentrálni, hogy a soronkövetkező problémát megoldjam. És amit meg akartam oldani, mindig sikerült.

Tehát elsősorban abból a lelkiállapotból kellene kikerülnöd, hogy félsz és nincs elég önbizalmad.
És nem kell vele már semmit közölnöd, ne tudja előre az álláspontodat, várható lépéseidet.

Feromontika 2013.07.09. 12:15:15

@Cica7: Ghost és Tylia is jókat ír sz'tem.
Valószínűleg pár nap után lehullana a máz és nem akarná ő azt a gondoskodást annyira.. Ezzel is csak játszmázik veled. Ne hagyd magad!

Ajánlom figyelmedbe: seveled.cafeblog.hu/

Cica7 2013.07.09. 12:18:58

@ghost recon:
Fizikailag nem, csak lelkileg, hogy elérje azt, hogy én mondjak le róla magamtól....szerintem a gyerekneveléses rész is tudatosan így van irányítva általa...
Mindenesetre elég szarul vagyok a bőrömben...:((

ghost recon 2013.07.09. 12:20:55

@Cica7:

Ne hülyéskedj már!:) Mit tud csinálni veled lelkileg, hogy lemondj a gyerekedről?

Cica7 2013.07.09. 12:36:42

@Tylia cordata:
Anyagiak vonatkozásában a munkahely megléte a sarkalatos pont. Sajnos én kinlódok ezen a téren, volt, hogy beszólt nekem, hogy " látod, csak nem vagyok hozzád olyan szemét, hogy beadjam a válókeresetet, mikor éppen nincs munkád "
A vagyon, külön vagyonom, abban élünk, le van papírozva, tehát itt nincs osztozkodás.

Cica7 2013.07.09. 12:47:27

@ghost recon:
Nem normálisnak mondanám ami van, szövetségesnek tekinti a gyereket, megbeszélgeti azokat a dolgokat vele, amit velem, felnőttel kellene...
Aztán majd a gyerek kiböki, hogy meg van minden beszélve, én meg csak nézek ki a fejemből, hogy semmiről nem tudok...legyen az hétvégi program vagy ovis dolog...és mint a majom úgy csüng a gyereken mostanság, de a lényeg, hogy ki vagyok rekesztve...Vagy pl: hazaérve a munkából gyorsan eltünt a gyerekkel,már csak a hátukat láttam az utca végén, majd nem vette fel a telefont mikor hívtam, majd nagy sokára előjöttek és vigyorog bele az arcomba, hogy nem hallottam, hogy kerestél.....
Mindezt azért, hogy csak és kizárólag ő legyen a gyerekkel..:(((((
Ilyenek miatt is kell lépnem többek között.

Cica7 2013.07.09. 12:53:22

@Tylia cordata:
Most itt konkrétan arra gondolsz, hogy ha be tudom adni a keresetet, nem kell elmondani neki?

ghost recon 2013.07.09. 13:30:35

@Cica7:

Na de hát azért azt sejted, hogy ezt nem mindenkivel lehet ám így megcsinálni?

Cica7 2013.07.09. 13:36:43

@ghost recon:
Csak amíg hagyják neki, hogy megcsinálja.
De ezek játszmázások, mert ellenszegülök, beszólok és nem hagyom magam, akkor ilyeneket kapok vissza.
Ezek már a büntetéseim, nehogy már én legyek a megmondóember.:((

Tylia cordata 2013.07.09. 13:40:25

@Cica7: én egy ponton közöltem F-el, hogy ha ő még egyszer igy meg ugy..., akkor én beadom a válókeresetet. Persze, jót röhögött rajtam.
Akkor már ügyvédnél is voltam, elmondta a várható dolgokat, még gondolkodtam pár hetet, majd papirokat előkészitette és alá is irtam, csak a dátumot nem irtuk rá még.
4-5 hónap telt el, amikor az előre jósolt esemény bekövetkezett, telefonáltam ügyvédnek, aki másnap reggel beadta a bíróságon a keresetet. Eltelt bő két hónap, amikor F az első tárgyalásra a felszólítást megkapta, addig kibirtam, hogy egy szót se szóljak. Ez volt az első nagy sokkhatás számára, utána érte még pár...((:-

Most a válás formáját tekintve egyszerűbb és gyorsabb, de csak akkor, ha megegyeztek a felek a fontos kérdésekben.

Ha fenti példát vesszük (hogy e gyereket elviszi, stb.) akkor a következőképpen kezelném: "Jaj de jó, hogy elvitted a kicsit sétálni, köszönöm, azalatt én pihentem egyet."

Sőt, kérd meg, hogy vigye el feltétlenül mindennap sétálni.

A legapróbb jelét se mutasd ki annak, hogy bosszant valami, csupán teljes közömbösséget! Ha látja, hogy téged ez nem bosszant, le fog róla gyorsan szokni. Tanuld meg a testbeszédedet és hangodat is szabályozni.

Ne foglalkozz azzal sem, hogy úgy érzed, ki vagy rekesztve. Ez is el fog múlni. F ebbe is bele fog unni, ha meg tényleg foglalkozik végre a gyerekével, az, önmagában, nem árt meg neki.

Cica7 2013.07.09. 13:52:45

@Tylia cordata:
Köszönöm, hogy ilyen őszintén írsz magadról.
Azt sajnálom, hogy egyszer már visszatáncoltam és visszavontam, mert akkor még nagyon érintett volt érzelmileg.:((
Tényleg csak hideg fejjel, előre megtervezetten lehet végigcsinálni.

Cica7 2013.07.09. 13:53:56

@Cica7:
én voltam érintett érzelmileg.:((

Cica7 2013.07.09. 13:57:22

@Tylia cordata:

Mi volt előre látható esemény?

Tylia cordata 2013.07.09. 14:18:09

@Cica7: ami azelótt sosem fordult elő, hogy fizikailag bántalmaz bennünket. Az öreg ügyvéd sokat látott már életében, előre látta a trendből, hogy ez be fog következni (én nem hittem el neki az elején) és kioktatott, hogy mit tegyek (látlelet, gyerekbőgés mellett). (F. be volt kattanva akkoriban.)

Szerencsés dolog, hogy az ingatlan a tiéd. Ez nagy biztonságot ad neked, mivel le is van dokumentálva.

A lényeg az önfegyelem, tanuld meg a viselkedésed külső apró jeleit ugy beszabályozni, hogy ne tudjon belőle semmi következtetést levonni. És ne mondj neki semmit, ha vallat, üsd el egy tréfával, vagy szólásmondással, mutass jó kedvet. Ne áruld el magad. A bizonytalanság felemészti a férfiakat!

Gondolj a libikókára, neked kell felülre jutnod, ez most a feladatod!

Cica7 2013.07.09. 14:33:04

@Tylia cordata:
Furcsa , mert pszi is ezt mondta, hogy szerinte az ilyen lelki terrort folytatók egyszer bekattannak és ténylegesen kezet is emelnek a családra.:((
Szerinte ez csak idő kérdése.:((
Az átmeneti csend után mindig történik valami.

Tylia cordata 2013.07.09. 18:40:54

@Cica7: Igen, ha ilyen tipusú a F és túl sokáig növekszik a feszültség benne, akkor eljuthat a tettlegességig. Saját félrelépéseit és többféle belső problémáját kivetiti a feleségére v. közvetlen környezetére. Nálunk ez történt és F őrületes féltékenységi jeleneteket rendezett (Otello hozzá képest kispáyás volt). Agyongyötört, és igyekezett beledöngölni a földbe, hogy nála kisebb legyek. Problémája mögött önértékelési zavar is is meghúzódott (akkori kisebbségi érzését jóval később ő maga mondta el nekem), annak ellenére, hogy rendkivül jóképű volt, magasan képzett és fiatalon vezető lett, tehát nem volt se több, se kevesebb nálam. .

Én meg ostoba módon nem léptem félre - pedig akkor helyreállt volna köztünk az egyensúly, a hatás-visszahatás elv alapján - ahogy erre utólag ráébredtem.

Ami más volt esetemben: az önbizalmam ettől nem
csökkent, és a küzdőképességem is erős volt, igy sikerült véget vetni ennek az egésznek. És ahogy vele megszakadt a házasságunk, én változtattam az életstílusomon, ami jól bejött.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2013.07.09. 18:53:05

@Cica7: Ey dolgot szeretnék kiemelni: F-eddel nem az a baj, hogy több nője van, és a nőknek sincs sem az a bajuk, hogy egy nős pasi barátnői. Itt minden szereplőnek teljesen más bajai vannak alapvetően. (A több partner nem betegség, hidd el, ismerek ilyeneket és teljesen normális, korántsem szociopata emberek.)

Ha annyira nem szereted már, ahogy írod, akkor nem értem, az spéci mit érdekel, h kivel sms-ezik, mert ez irreleváns. És teljesen felesleges belenézni a telefonjába, ezzel csak magadat hergeled. Ne érdekeljen, lépj túl rajta. Olyan szakaszban vagytok, ahol nincs visszaút, tehát a legjobb, amit tehetsz, hogy érzelmileg leválsz róla.

Tylia sokkal tapasztaltabb ebben, mint én, mert az én F-em minden, csak nem erőszakos és mindig nálam volt a dominancia, az anyagi is, max a gyengébb fél érzelmi zsarolásával tudott sakkban tartani. De abban a pillanatban, hogy már nem szeretek valakit mint pasit, bennem végetért a kapcsolat romantikus/erotikus/szexuális része, hogy lehetnék féltékeny? Ez nem féltékenység, ez irigység. A gyönyörre, amit ő megkap, és amitől te megfosztod magad. A magabiztosságra, a hatalomra. És a gyerek szeretetére, aki persze téged is szeret - tudom, egy ilyen játszmában baromi nehéz lehet, de neki ne kelljen már választania köztetek :(

Sokminden miatt szenvedhetsz, de szerintem a barátnők miatt totálisan felesleges. Ők semmit nem vesznek el tőled.

Cica7 2013.07.09. 20:58:08

@Tylia cordata: @skarlát betű:
Mindkettőtök válaszában ott van az igazság.
Nem féltékenység van bennem, hanem inkább irigység, hogy neki lehet és meg is csinálja és lealázó módon levadászta már a volt kollégám feleségét is, vagy családi barátok hölgytagjait is. Mindegy, hogy ismerem, ciki , nem ciki , de megcsinálta.:(
Nem nézegetem a telefont, mert olyan szupertitkos, őrzi mint egy kincset és be van kódolva, még, ha tudnám, sem tudom, hogy hogyan nézném meg. Örökké villog az SMS és volt hogy éppen ott álltam és csak rá kellett pillantani.....:((
Mindent kódol előlem, van saját laptopom, mert nem használhattam az övét sem, mert még valamit találnék benne.:((
Na mindegy, a bújkálásból, a bekódolásból és a sok-sok hazudozástól van már nekem elegem, egyszerűen ebbe fáradtam bele.:((
Nagyon sok sok minden van, amit nem írok le , mert elég személyes lenne.
Anno én voltam a jó parti ( még egy gyerekkel is anno ) multinál vezetőbeosztásban, lakással és egész dekoratív külsővel megáldva, ( amiért most már nagy harcot vívok, nyilván a korral is harcolnom kell ) ő meg egy kis beosztott, nyuszika tipus, de helyeske pofival, mondhatjuk rástartoltam.
Majd az év alatt fordult a kocka, ő kezdte kinőni magát és próbált engem a sárba nyomkodni.
Most határozottan élvezi, hogy nagyon nehezen találok munkát pl.:((
Érdekes, hogy amit Tylia írt, ugyanez , féltékeny volt, mint az állat, közben meg ezzel ellensúlyozta azt, hogy párhuzamosan mentek a dolgai....
Még a szeretője is elmesélte, hogy őt is csalta másokkal....:((
Igazad van Skarlátbetű, ami soha nem volt az enyém, azt nem is lehet elvenni tőlem.:((

Tylia cordata 2013.07.09. 22:26:59

@Cica7: igen, sok minden hasonló a történetünkben. Nagyon kemény a helyzet! Ha úgy érzed, jó lenne kicsit beszélgetni, SB-től kérd el az e-mail cimemet.
süti beállítások módosítása